Antares napisał(a): Przede wszystkim pozdrowienia dla ekipy tworzącej Radio Paranormalium, a zwłaszcza Ivelliosa. Chłopie, ale ty jesteś twardy zawodnik, muszę powiedzieć, że ja bym sobie już odpuścił nadawanie ze szpitala - w zeszłym roku chirurdzy piłowali mi rzepkę i odechciewało mi się wszystkiego. Jedzenie jednak w szpitalu podawano mi lepsze ;-) Chłopie, wracaj szybko do zdrowia!
Co do "jasnowidza z Człuchowa" zgodzę się z Piotrem Cielebiasiem (skądinąd będę musiał dorwać tę książkę o panu Jackowskim). Inna rzecz że nie jestem do końca przekonany nawet co do jego umiejętności przewidywania gdzie są zwłoki - tak się składa że obserwowałem jego enuncjacje dotyczące zaginionych osób w moim regionie. Wskazówka "leży w pobliżu wody lub lasu" jest tyle warta co wskazówka na Podhalu "leży w górzystym terenie.
Co do Nostradamusa słyszałem już tyle interpretacji, że mieści tam się dosłownie wszystko.
Aha, już poza clou tematu - ostatnio dość często jak chcę wejść na stronę paranormalium.pl to wita mnie komunikat 502 Bad Gateway nginx - to chyba coś z hostingiem.
(komentarz do audycji X Debata (nie)kontrolowana: Słynni jasnowidze i ich przepowiednie cz. 2)
gray12 napisał(a): Odpowiedź jest bardzo prosta.
Ludzie którzy trochę ogarniają fizykę atomową powinni wpaść na to od razu.
Nie bez powodu Grabiennikow szukał odpowiedzi w falach de Broglia.
Jak wiemy świat ma postać korpuskularno-falową.
Fale de Broglia posiadają daną energię.
Według mnie wynalazek Grebiennikowa po prostu skierowywał fale w jeden punkt.
(komentarz do artykułu Niezwykły wynalazek Wiktora Grebiennikowa)
jooker napisał(a): bendzie bo nie wypada zeby po 2 byla 4
(komentarz do newsa Debata (nie)kontrolowana 17 lipca 2016)
bryutv5@t.pl napisał(a): Kawal dobrej roboty. Szkoda ze takich perelek jak "Moj swiat" Grebennikowa jest tak malo. Pozdrawiam bryutv5@t.pl
(komentarz do artykułu Niezwykły wynalazek Wiktora Grebiennikowa)
Jesion 32 napisał(a): Witam iwersios dobra robota . Czy bendzie 3 wojna
(komentarz do newsa Debata (nie)kontrolowana 17 lipca 2016)
malin napisał(a): Część co myślicie o konflikcie na Ukrainie w w świetle przepowiedni Nostradamusa i innych przepowiadaczy?
(komentarz do newsa Debata (nie)kontrolowana 17 lipca 2016)
ja napisał(a): co za belkot
(komentarz do audycji Bliskie spotkanie z UFO w stanie Georgia (USA))
zmyslowy napisał(a): Nie mam pojecia czy to prawda ale nie zgodze sie ze pioruny kuliste sa takie szybkie. Jest wiele swiadectw ze pojawialy sie i poruszaly sie dosc powoli, majestatycznie wiec uchwycic paratem mysle ze z pewnoscia by sie dalo.
(komentarz do zdjęcia Piorun Kulisty)
Tktk napisał(a): Dobra audycja
(komentarz do audycji 8 lipca 2016)
Smokens napisał(a): Oj będzie gorąco :)
(komentarz do newsa Debata (nie)kontrolowana 17 lipca 2016)
zmyslowy napisał(a): Ciekawa opinia na temat macierewicza pomijajac radio z ktorego pochodzi cyctat:
https://www.youtube.com/watch?v=_QHDU5G0tv4
(komentarz do audycji 8 lipca 2016)
Ivellios napisał(a): Dla Ciebie to "nic konkretnego" pewnie dlatego, że posiadasz już jakąś (podejrzewam sporą) wiedzę w omawianych tematach.
(komentarz do audycji Zjawiska z pogranicza nauki w dyskursie naukowym i filozoficznym)
Antaran napisał(a): Szkoda że to koniec, w Paranormalium najbardziej lubiłem właśnie Księgę Tajemnic 2.
(komentarz do audycji Odc. 190 Księga Tajemnic 2 - pożegnanie z książką)
czupurek napisał(a): To co opisałem w poprzednim poście działo się w Warszawie.
(komentarz do artykułu Latające trójkąty nad Warszawą)
SkrzydlataŻmija napisał(a): Logika matematyczna i logika to nie to samo. Pierwsza jest (tak jak piszesz) działem matematyki (wyodrębnionym w XIX w.), druga samodzielną nauką (od starożytności).
Oboje mamy rację :)
(komentarz do audycji 1 lipca 2016)
SkrzydlataŻmija napisał(a): Zarówno zagorzali sceptycy istnienia krasnoludków, jak i nadmierni entuzjaści ich istnienia przesadzają. Co prawda nie zrobiłem sam krasnoludka, więc według tych co w nie wierzą, nie mam prawa wątpić w ich istnienie... I tak dalej i tak dalej...
(komentarz do audycji 8 lipca 2016)
malim napisał(a): Najlepsza audycja którą słyszłem
(komentarz do audycji 8 lipca 2016)
krzychoo napisał(a): A ten pierwszy katolicki egzorcysta co sie wypowiadał. To juz wypowiadał to juz w ogóle mega nudziarz.
(komentarz do audycji Zjawiska z pogranicza nauki w dyskursie naukowym i filozoficznym)
krzychoo napisał(a): 3 godz wykładow, a niczego konkretnego sie nie dowiedziałem.
(komentarz do audycji Zjawiska z pogranicza nauki w dyskursie naukowym i filozoficznym)
medwed napisał(a): Dziękuję !
(komentarz do audycji Odc. 190 Księga Tajemnic 2 - pożegnanie z książką)
czupurek napisał(a): Dzisiaj w pracy podczas odprawy (ok 7 rano) patrzałem w okno. Naraz zauważyłem przesuwający się bezgłośnie, po niebie trójkąt. Leciał ze wschodu na zachód. Zerwałem się i podbiegłem do okna, ale już nie mogłem go zobaczyć. Zniknął. Miał kształt Delty. Nie miał żadnego oświetlenia. Jego kształt skrywał się jakby za otoczką mgły, lub chmury. Dzień nie był ani mglisty ani pochmurny. Obserwacja trwała około 2-3 sek.
(komentarz do artykułu Latające trójkąty nad Warszawą)
kamis napisał(a): Określenie lunatyk czy zwodziciel to rzeczywiście przesada ale jest to podejście, które często spotyka się u ludzi nie jestem ekspertem, nie testowałem, nie sprawdzałem danych rozwiązań, mam o czymś znikome pojęcie ale się wypowiem. Oczywiście to działa w dwie strony i tyczy się zarówno zagorzałych sceptyków jak i nadmiernych entuzjastów tej technologii. Osobiście nie mam większego pojęcia o technologii Keshe-go (tyle co zasłyszałem od Mapeta w Hiperprzestrzeni). Jak na razie nie robiłem żadnych prób i testów tych urządzeń a więc nie wypowiadam się w temacie o którym nie mam żadnego pojęcia a to czy jestem sceptykiem czy entuzjastą zostawiam dla siebie.
(komentarz do audycji 8 lipca 2016)
bunueń napisał(a): Powiem tak: miejsce tej prelekcji od razu mówi, jakie jest podejście prelegentów do tematu. Akademicy ogólnie rzadko mają pojęcie o rzeczywistości poza biblioteką...
(komentarz do audycji Zjawiska z pogranicza nauki w dyskursie naukowym i filozoficznym)
kamis napisał(a): Claude, ten cały Braun to albo idiota albo jak twierdzisz pół żartem pół serio agent Watykanu. Całą swoją wiedzę i analizę z zakresu geopolityki ściąga od poważnych ludzi i sprytnie wplątuje w nią swój religijno-patriotyczy bullshit. Polecam wykłady i wypowiedzi poważniejszych gości tj. Jacek Bartosiak (od niego prawdopodobnie Braun bierze większość swojej wiedzy z zakresu geopolityki) czy Radosław Pyffel (spec od Chin), które to są wolne od wszelkiego typu ideologicznych, politycznych czy religijnych ideologii i skupiają się wyłącznie na samej analizie geopolitycznej.
(komentarz do audycji 8 lipca 2016)
kamis napisał(a): "Nie zgodzę się też z tym, że "logika jest częścią matematyki" (Michał). Logika i matematyka to dwie oddzielne nauki formalne"
Niezupełnie jeżeli mówimy o matematyce stosowanej tj. algebra boolowska. Logika matematyczna jest działem matematyki a nie oddzielną nauką jak piszesz i śmiem twierdzić, że jest jej najważniejszym filarem bo praktycznie cała reszta pomijając wspomnianą wcześniej algebrę boolowską i ogólnie algebrę to już takie same pomieszanie z pomieszanym jak większość dzisiejszej fizyki uniwersyteckiej opierającej się na wyssanych z palca teoriach z pogranicza sci-fi
(komentarz do audycji 1 lipca 2016)
SkrzydlataŻmija napisał(a): levibc trzeźwo wypowiada się o Keshe, nie jest żadnym "lunatykiem" czy "zwodzicielem", te określenia pasują raczej do sekciarskich keshystów i do samego Keshe, choć i możliwe, że ten ostatni jest agentem, spełnia całą charakterystykę podaną w audycji.
Co do health penów, czy słyszeliście o efekcie placebo?
Żadne niedziałanie tej technologi, negatywny wynik pomiarów itd. nie przekona ludzi, którzy wierzą, na zasadzie wiary religijnej. Jeśli ktoś wierzy, w człowieka narodzonego z dziewicy, który po 3 dniach od śmierci, odwalił kamień, wstał z martwych i uniósł się do nieba; ktoś inny może wierzyć w genrator prądu, który nie działa, w zdrowotne pióro itd. I choćby sam Keshe ogłosił: "żartowałem!", to i tak wyznawcy jakoś to sobie wytłumaczą i sekta ma szanse takie oświadczenie przetrwać.
Tak było kiedyś w historii i tak jest obecnie...
(komentarz do audycji 8 lipca 2016)
Ivellios napisał(a): Mam świadomość, że pewne treści przekazane w prelekcjach mogą wzbudzać zdumienie wśród niektórych słuchaczy i zdziwienie faktem, że takie treści ukazały się na antenie Radia Paranormalium. Nie ze wszystkimi treściami też redakcja się identyfikuje, postanowiliśmy jednak wyemitować wszystkie prelekcje jako prezentujące nieco odmienne od dominującego na antenie spojrzenie na pewne tematy.
(komentarz do audycji Zjawiska z pogranicza nauki w dyskursie naukowym i filozoficznym)
Ser napisał(a): Banuj alkoholików Monet
(komentarz do audycji 8 lipca 2016)
SkrzydlataŻmija napisał(a): A mnie podobał się sceptyk technologi Keshe, czemu Michał ciągle mu przerywał, a w skupieniu słucha entuzjastów np. Yubego?
Co do fizyki kwantowej, to uważam, że ten sam elektron nie jest w dwóch miejscach jednocześnie, jest to po prostu inny elektron. To, że cząstki znikają i pojawiają się, tak samo przeczy logice, jak to, że samolot pojawia się na niebie i znika, bo zakryją go np. chmury albo wyleci poza horyzont.
Te cząstki znikają, bo wchodzą w stan, którego nie rejestruje nasza za słaba percepcja; pojawiają się, bo są w stanie rejestrowalnym przez percepcję. Logiki, tu odstawiać do lamusa nie musimy. Fizycy, którzy to robią, przestają uprawiać naukę, a zaczynają uprawiać coś jakby dziennikarstwo lub poezję, przy wszystkich pozorach metodologii naukowej.
Nie zgodzę się też z tym, że "logika jest częścią matematyki" (Michał). Logika i matematyka to dwie oddzielne nauki formalne. Logika jest bardziej podstawową nauką w stosunku do matematyki. Tzn. logika bez matematyki może istnieć, matematyka musi korzystać z logiki, tak samo jak reszta dziedzin nauki, nawet nauki humanistyczne (historia, lingwistyka) muszą opierać się na logice.
Tzn. w tym sensie, że owszem mogą się nie opierać (i znajdą się na to przykłady), ale dla mnie przestaje to być w tym momencie nauka, niezależnie od wszystkich pozorów a nawet wartości, takiej twórczości.
Co do nieodpowiadania moralnego prowadzącego za gości, pełna zgoda, że też ludziom trzeba takie rzeczy tłumaczyć, a co bardziej przerażające i tak się większości nie przekona (jak się sam przekonałem po tysiącu dyskusji)!
Podoba mi się nieopresyjny styl dziennikarstwa Michała, pewnie, niech się ludzie wypowiedzą w przychylnej atmosferze.
(komentarz do audycji 1 lipca 2016)
joka napisał(a): Zdarza sie nie czesto ale jest taka sytuacja
(komentarz do artykułu Sześć oznak sugerujących, że możesz być osobą obdarzoną zdolnościami parapsychicznymi)
Tktk napisał(a): Dobry odcinek zawsze czekam na relację z spotkań bilderberg z niecierpliwością.
(komentarz do audycji 10 czerwca 2016)
jok napisał(a): jeśli oni coś przewidzieli to Lem musiał być arcyjasniowidzem.
(komentarz do audycji IX Debata (nie)kontrolowana: Słynni jasnowidze i ich przepowiednie cz. 1)
Gargamel napisał(a): Kuźwa, ale super!!! Uwielbiam elfy! Chętnie bym takiego spotkała...
(komentarz do artykułu Elfy - czy istniały?)
Gargamel napisał(a): A dlaczego jak wpisałam " Cigua" wyszukiwarkę, to wyszła mi strona na Wikipedia o jakimś ptaku po hiszpańsku?!
(komentarz do artykułu W poszukiwaniu indonezyjskich kryptyd)
Smokens napisał(a): Nie mogę się doczekać następnej części.
Bardzo fajna audycja.
(komentarz do audycji IX Debata (nie)kontrolowana: Słynni jasnowidze i ich przepowiednie cz. 1)
Antares napisał(a): Aerodynamika F-35 jak najbardziej umożliwia mu latanie, najlepszym dowodem że lata. A samoloty niestabilne statycznie są w użytku od końca lat sześćdziesiątych, najpierw jako fight-by-wire, a obecnie fly-by-light.
Co do możliwości technicznych F-35, to wątpliwości pojawiają się w samych Stanach Zjednoczonych, wiec nie wiem czy warto byłoby go kopiować. Poszczególne rozwiązania techniczne na pewno tak, ale z pewnością już nie koncepcję samolotu o bardzo dużym obciążeniu jednostkowym skrzydeł. Już to przerabiano w przypadku F-104, jak widać wszędzie zdarzają się zaćmienia umysłu.
(komentarz do audycji Najważniejsze pytania. Wprowadzenie do II sezonu Debat Ufologicznych Online)
marq napisał(a): Witam Wszystkich !
# Kolego Chris`ie - Pańskim zdaniem - jaki % opinii publicznej USA i ogólnoswiatowej wierzy w ową "awaryjną" mikrosalę w labolatoriach SETI ??
Ponoć Chińczycy również skopiowali o podobnych a może takich samych możliwościach technicznych myśliwiec USA - F35 ?
Ciekawe czy również skopiowali tak wyrafinowane sterowanie nim poprzez interaktywny Chełm "odczytujacy" polecenia pilota ?
N.B. Budowa F-35 jego "aerodynamika" uniemozliwia mu latanie. Po wyłaczeniu wszystkich komputerowo-samodzielnie sterujacych ów samolot funkcji działajacych bez ingerencji człowieka F35 spadnie z powietrza jak cegła /kanień nie pozwalajac nawet pilotowi na panowaniu nad lotem ślizgowym - jak wszybowcu i bezpieczne bezsilnikowe ladowanie lotem slizgowym nawet na płytkiej wodzie...
Pozdrawiam Cały Zespół, w szczególności Kol. Chris`a Miekinę za ogrom oraz szerokość posiadanej wiedzy i komunikatywne prezentowanie jej na blogu /domenie oraz w Debatach jak i tematach autorskich "Paralaksa" w Radiu Paranormalium u P. Marka Sęk - Ivelliosa.
Tak Kol. Marku - Jestesmy "Imiennikami"... :) :)
(komentarz do audycji Najważniejsze pytania. Wprowadzenie do II sezonu Debat Ufologicznych Online)
Sebastian p-ń napisał(a): Tomek uciekaj z Londynu, bo nie zdążysz zobaczyć fajerwerki. Mam złe przeczucie, to nie jesienią tylko teraz za dnia huknie. Ps: Kuźwa! taką kasiorę mam w Banku, takie marzenia!? i wszystko szlag trafi.hmmm...
(komentarz do audycji 2 lipca 2016)
xxx napisał(a): heh relacje pojedynczych ludz o UFO są dużo częściej spotykane,są filmy na których kroją UFOka i co też mamy w to wierzyć
Co do folkloru skandynawskiego zdecydowanie królują tam trole a takiego kamiennego olbrzyma ciężko by było przeoczyć !!!
JEDNYM SŁOWY CHCESZ SPOTKAĆ JAKIEGOŚ MITYCZNEGO STWORA ZJEDZ Z 5 OPAKOWAŃ AVIOMARINU I PRZY ODPOWIEDNIM NASTAWIENIU BĘDZIE CAŁY KOMPLET :D
(komentarz do artykułu Elfy - czy istniały?)
Nvk napisał(a): Hmm... Kiedys też miałem dziwne spotkanie, jestem kierowcą i jeżdżę na chłodni, był to rok z 2010 lub 11 pojechałem do wyszkowa na magazym biedronki, tam przed brama jest kilka miejsc parkingowych żeby zaparkować i zsrejerstrowac się, gdy dojechałem zauważyłem, że jest problem z agregatem gdy próbowałem coś z tym zrobić to podszedł z nikąd taki właśnie typ, czarny garniak + płaszcz ciemne okulary słuchawka w uchu i pyta co się stało, mówię agregat nie odpala a na dworzu z 28 stopni i że towaru nie przyjmą jak zlapie temperaturę, on powiedział, że to załatwi i się obejrzałem a typ się rozplynal w powietrzu, i faktycznie wjechalem na magazyn jak gość bez kolejki odrazu po rampe. Myślałem dużo o tym i nie potrafię znalesc wytłumaczenia, nie mógł być to pracownik biedronki bo nigdy nie widziałem tak ubranego pracownika u nich pozatym na biedronce ochrona i magazynierzy głównie leja ciepłym moczem jak masz z czymś problem, mówiłem o tym komuś to usłyszałem, że się najaralem czegoś. W tamtych latach akurat mogę powiedzieć, że aż obsesyjnie przeglądałem tematy na temat ufo itp. Ten typ mówił w miarę normalnie i nie miał ani kropli potu w upał będąc ubranym w czarny płaszcz. Pozdrawiam
(komentarz do wpisu na blogu Facet w czerni? - czyli kogo spotkałem pewnego dnia w Katowicach)
kamis napisał(a): Claude przeceniasz Rosję, to już dawno nie jest potęga jaką było ZSRR w latach swojej świetności. Technologicznie Rosji brakuje tyle do Chin co Chinom do USA.
Potęgę militarną Rosjan też przeceniasz, gdyby byli silniejsi od Chińczyków co Twoim zdaniem ma miejsce to Amerykanie komasowaliby całe swoje siły w Europie a nie na Pacyfiku. Rosja jest ważna z jednego powodu i doskonale o tym wie - to do kogo się przyłączy i po której opowie się stronie gdy dojdzie do starcia hegemona z pretendentem. Rosja to gaz, ropa i bomba atomowa, nie ma ani demografii ani technologii, nie bierze udziału w handlu morskim a więc nigdy gospodarczo nie dorównają mocarstwom rimlandowym jakim są Chiny czy USA. Rosja nie jest żadnym konkurentem ani Chin ani tym bardziej USA, nie wiem skąd u Ciebie takie błędne przekonania...
(komentarz do audycji 1 lipca 2016)
Antares napisał(a): "Najlepszym" jasnowidzem jeśli chodzi o sprawy ogólne (szczegółowe nie wiem, ale patrząc jakie rzeczy opowiadał na temat Ewy Tylman czy Iwony Wieczorek to i tu mam wątpliwości) jest K.J. Postać o tyle barwna, że lansowana na potęgę przez Nautilusa, a swego czasu współpracujący z gangiem pruszkowskim i Andrzejem Lepperem.
Otóż przepowiednie tego pana nie sprawdzają się prawie nigdy, wyjąwszy ogólniki "widzę katastrofę na północnej półkuli", co jest na tyle pojemne że może zawierać wszystko.
Jakież było moje zdziwienie jak na YT znalazłem latem zeszłego roku filmik na temat przepowiedni na rok 2015. Pierwsza połowa uderzała wręcz swoją precyzją i trafnością (byłem wręcz w pozytywnym sensie zaszokowany), a druga była jak zwykle mętna. Na samym początku pomyślałem, że to może jakiś trans wyczerpał pana K.J. na tyle, że pary starczyło na połowę wizji. A później zauważyłem datę publikacji - koniec maja 2015 i komentarze innych internautów, że pan K.J. najlepiej przepowiada zdarzenia przeszłe. Rzeczywiście, taki dar to i ja mam - przykładowo mogę przepowiedzieć wyniki referendum w sprawie Brexitu, zamachy terrorystyczne, a nawet daty śmierci co poniektórych.
(komentarz do newsa Debata (nie)kontrolowana 3 lipca 2016)
ciekawski napisał(a): Kolego Astrologu, nie jest prawda ze glosowano bezdowodow tozsamosci i za pomoca olowkow. Nie wprowadzaj czytelnikow w blad bo to nie jest prawda.
(komentarz do newsa Debata (nie)kontrolowana 26 czerwca 2016)
ciekawski napisał(a): Mnie zawsze zastanawia jedna rzecz....dlaczego ci wszyscy ludzie podejrzewajacy usa o bog wie co...czasem moze to nie bez racji, nie wyemigruja do takich rajow na ziemi jak np. ROSJA,Chiny, korea plnc, kuba, wenezuela...powiedzcie co Was trzyma w takich totalitarnych krajach jak usa czy kraje unijne?mozna snuc najbardziej wydumane teorie konspiracyjne, wmawiac rozmowcom co tylko sie da ale nie da sie zakrzyczec faktow. A sa one takie ze poziom zycia zwyklego obywatela wckrajach "zgnilego" "imperialistycznego zachodu" jest o niebo wyzszy niz gdziekolwiek indziej na swiecie.prawa obywatelskie mimo wciaz nowych rozlicznych zakusow wladzy takze.niektore glosy brzmia jak glosy pozytecznych idiotow i pudel rezonansowych...i jedynie w taki sposob da sie je logicznie wyjasnic.z pewnoscia nie faktami.
(komentarz do newsa Debata (nie)kontrolowana 26 czerwca 2016)
logos napisał(a): ...bo można wiele stracić.
(komentarz do audycji Odc. 9 Magia)
logos napisał(a): Doświadczone dusze mają zabezpieczenie karmiczne przed Magią lub innymi słowy nazywając ją złodziejstwem. Jeżeli jesteś świadomy nic ci nie zagraża... Trzeba iść przez życie naturalnie (bez kombinowania)...
(komentarz do audycji Odc. 9 Magia)
tajemnica napisał(a): ucz się człowieku twój blog przedstawia twoją inteligencję i wykształcenie panie s***r
(komentarz do newsa [usunięto])
SkrzydlataŻmija napisał(a): Dobra audycja, dowiedziałem się czegoś nowego. Oczywiście, że operacje pod fałszywą flagą, czy jak inni określają obcą banderą (być może wywodzi się to z marynarki wojennej i dawnych czasów korsarzy) istnieją. Pojęcie pojawia się w polskim filmie "Służby specjalne", film polecam.
Co do szczegółów drugoplanowych, albo trzecioplanowych, to bardzo dyskusyjne jest czy IRA była (jest) organizacją terrorystyczną, tak określa ją brytyjska propaganda. Sam słyszałem, jak oficer WP emerytowany (więc służący jeszcze za PRL) określał tak AK, hitlerowcy staromodnie mówili o polskich bandytach.
Co do tematu, odebranie broni automatycznej obywatelom USA będzie jedynie pierwszym etapem, potem usłyszymy, że trzeba odebrać pistolety, później (tak jak jest w Polsce) nunczaka, noże sprężynowe i kile bejsbolowe (jakaś koncesja sportowa pewnie powstanie); a na końcu, jak na Okinawie w XVIII w. (pod okupacją japońskich samurajów), nóż do krojenia chleba i warzyw będzie jeden na wioskę na łańcuchu przy domu sołtysa.
Cholerny świat, rządzony przez wariatów paranoików! Chu... i w d... Nie dajmy się. Pozdrawiam!
(komentarz do audycji 24 czerwca 2016)
prettyboy napisał(a): Witam!
Parę słów w obronie Stałego Słuchacza:
1.Mimo mówienia nie zawsze na temat ma zwykle garść ciekawych wiadomości z zakresu np. free energy,odkrycia w kosmosie,fizyka itp.
2.Ciekawa forma wypowiedzi ,czasami wręcz polemika z prowadzacym audycję.
3.Nie tylko Stałemu Suchaczowi zdarza się zatracić watek audycji,innym pojawiajacym się w Teorii Chaosu gościom także się to przytrafia.
4.Stały Słuchacz jest stałym elementem audycji od samego poczatku jej powstania,można powiedzieć,że jest jej nierozerwalna częścia.
5.Każdy krytykujacy Stałego Słuchacza ma prawo go nie słuchać ,ale nie może domagać się jego zablokowania z powodów zaprezentowanych przeze mnie powyżej.
Dziękuję , pozdrawiam Wszystkich Słuchaczy i Prowadzacego i Dobranoc!
(komentarz do audycji 24 czerwca 2016)
arb1 napisał(a): Ja mam to szczęście, że zawsze odsłuchuje archiwum i od dłuższego czasu gdy pojawia się SS to przewijam parę minut do przodu. Faktycznie ciężko się go słucha, ciągle o jakiś filmach dokumentalnych itd najlepiej jak Cloude próbuje mu coś wytłumaczyć, a SS nawija swoje i nic do niego nie dociera. ;)
(komentarz do audycji 24 czerwca 2016)