speedwayer napisał(a): Rewelacyjny artykuł! Ivellios, jak zawsze pełen profesjonalizm w tłumaczeniu. Swoją drogą FATE Magazine jakoś przypomina mi Nieznany Świat :)
(komentarz do artykułu Może gdzieś tam istnieje życie. W poszukiwaniu ET w mitach i legendach)
Zenon napisał(a): Odcinek Star Treka o którym wspomina Claude to "Who Watches The Watchers", sezon trzeci, odcinek czwarty. Gorąco polecam, jeden z najlepszych.
(komentarz do audycji 2 grudnia 2016)
bezimienny napisał(a): stały sceptyku tak wracając do twojego telefonu i niezbyt miłej rozmowy z Tomkiem w poprzedniej audycji. Powiem tak, co jak co ale nie dorastasz Tomkowi nawet do pięt.
Sam przestałem go już słuchać bo facet doszczętnie zduraczał i ostatnimi czasy mówiąc kolokwialnie pierdoli po prostu głupoty w swoich audycjach ale szacunek mu się należy bo kiedyś robił świetne audycje i bardzo dobre radio (ma facet pojęcie o muzyce i to bardzo dobrej muzyce) a audycje, które zrobił są już kultowe (posłuchaj sobie Dokładki). To tak w gwoli ścisłości chciałem dodać od siebie kilka zdań w obronie mapeta bo widzę każdy jedzie tu po nim a w szczególności są to osoby. które nie maja pojęcia o jego wcześniejszej twórczości i oceniają go z perspektywy ostatnich kilku/kilkunastu miesięcy.
(komentarz do audycji 2 grudnia 2016)
bezimienny napisał(a): Można rzec, że jest to koniec pewnej epoki (chodzi mi o Twoje rozstanie z RNF-em). Kurde pamiętam jak przypadkiem trafiłem na przezajebistą Dokładkę gdy Tomek był jeszcze płodnym radiowcem a chwilę potem na Teorię Chaosu. Potem dopiero po sznurku trafiłem na Radio Ivelliosa i świetne Debaty Ufologiczne.
No cóż wszystko płynie a czas zapierdala..
Szkoda, że Tomek zduraczał do tego stopnia, że musieliście się rozstać ale jeżeli przyczyną był ten cały Keshyzm jak mniemam to może i lepiej, że zdecydowałeś się oddzielić od Tomka i RNF-u. Audycja była zawsze niezależna i lepiej niech tak pozostanie.
PS. Widzę, że po ostatnich perturbacjach w końcu wracasz do formy Klodzie co niezmiernie mnie cieszy :)
PPS. Z doktorem Jaśkowskim, świetny pomysł. Jeżeli udałoby Ci się go zaciągnąć na antenę i zrobić wspólną audycję byłoby świetnie. Trzymam kciuki i pozdrawiam.
(komentarz do audycji 2 grudnia 2016)
kicor napisał(a): W końcu Tomek powrócił na antenę. Jak zawsze świetna audycja. Pozdrowienia!
(komentarz do audycji 3 grudnia 2016)
przechodzimur napisał(a): Czyżby matrioszka ?
(komentarz do audycji 2 grudnia 2016)
eryk napisał(a): Czyli myślisz że Tomek został podmieniony ? No ciekawe, ciekawe :)
(komentarz do audycji 2 grudnia 2016)
Antares napisał(a): Claude, RNF to też i twoje dziecko, więc zapewne decyzja nie była łatwa, jednak sądzę że była nad wyraz trafna. Nawet jeśli teraz masz wątpliwości, to z perspektywy czasu sam zobaczysz, że zrobiłeś dobrze.
(komentarz do audycji 2 grudnia 2016)
Maro napisał(a): Reiki jest super)) nadcisnienie i chroniczne zapalanie gardla-pa pA))
Medycyna konwencjonalna-niestety taki wiek ma juz pan,musi pan z tym zyc,100 zl wizyta)))
Wiec nie bac sie tylko ruszac po inincjacje))
(komentarz do artykułu Jeśli chcesz przejść inicjację reiki, przeczytaj najpierw ten artykuł)
Krzysztof Rogala napisał(a): cytat:
"SkrzydlataŻmija napisał(a): @Krzysztof ale co uważasz konkretnie? Obce inteligentne istoty z innych planet, z innego wymiaru, czy z Ziemi (w sensie są tu tak długo jak my lub dłużej) i czemu jesteś taki pewien? Złapałeś takiego obcego i masz go pod kluczem, możesz mi pokazać?"
Nie zadawaj pytań na które nie chcesz znać odpowiedzi. Sądzisz że powiem cokolwiek takiego publicznie bo myślisz że to jakiś dowcip? Ci którzy wiedzą nie mówią, Ci którzy powiedzieli są martwi, Ci którzy nic nie wiedza i mówią...żyją. Niczego Ci nie pokażę i nie powiem aby Ciebie przekonać bo mam to w gdzieś. Czego chcesz więcej masz Debaty i fachowców samych geniuszy idź do nich Prawdę Ci Powiedzą. Wszak Valee wie wszystko wiedzą także dziennikarze Onetu, i ufolodzy od pisania do Egzorcysty, nie podważaj ich autorytetu...wszak jak napisał Ivelios ja gówno wiem :)
(komentarz do audycji 25 listopad 2016)
Krzysztof Rogala napisał(a): Tak mam na myśli Szczytyńskiego oczywiście, przyjrzyj się jego wypowiedziom, wyzwiska od najgorszych, niepohamowana agresja, częste zmiany nastrojów. Zakładanie dziesiątek kont aby udowodnić swoje racje. Co do twojego brata to niech twój brat udowodni ci że żyjemy we wnętrzu Ziemi, podeśle mi wyniki swoich obliczeń a artykuł ukaże się w magazynie Geodeta, twój brat będzie sławny(albo jego przyjaciele) tak jak i Ty mogę to załatwić bo czas wypłynąć na szerokie wody. Oczywiście wyniki mają być opracowane niwelatorem kodowym. To tle z mojej strony. Wybieraj...gotów jestem przyznać Ci rację i przeprosić publicznie cały świat. Wyniki zostaną przeanalizowane przez fachowców z kilu dobrych firm. Impexgeo, asg-eupos, Leica, i kilka innych, nie zataimy wyników ale oczekuję podpisanie się przez was imieniem i nazwiskiem i nazwą firmy w Magazynie. Będziecie sławni, sadzę nawet że mój wydawca wyda Wam książkę, załatwię to. Zarobicie na tym krocie. Podejmiesz wyzwanie ? i kończymy temat raz na zawsze.
(komentarz do audycji 25 listopad 2016)
mar10la napisał(a): Klauniec nie zabieraj głosu jak nie masz nic do powiedzenia.
(komentarz do audycji 2 grudnia 2016)
SkrzydlataŻmija napisał(a): I nie wierzcie, że cholesterol w żywności szkodzi, albo tłuszcze nasycone. Nie szkodzą, poszukajcie informacji na ten temat, ważne jest nie przekraczanie dawki węglowodanów i parę innych rzeczy, ale nie chcę się rozpisywać. Zobaczcie dr. Ewę Witoszek-Bednarczyk, przy okazji Jerzego Ziębę, doktora Jaśkowskiego.
Michał, może prócz doktora Jaśkowskiego - faktycznie teoretyka spisku - zaproś doktor Ewę Witoszek-Bednarczyk - stroni od spisków, ale mnie wyleczyła ze wszystkiego (a choroby miałem orzeczone niewyleczalne), więc kobieta ma po prostu wiedzę, taką prawdziwą wiedzę medyczną, której próżno szukać w przychodniach i u profesorów medycyny też.
Zgłębiła alergologie, szlaki metaboliczne, ale o szczepieniach niezbyt chce gadać, moim zdaniem: jest praktykującym lekarzem z uprawnieniami.
Ale co do piramidy żywieniowej, tłuszczy, to można liczyć na dość szokujące informacje. A to działa, nie jest jakąś tanią sensacją.
Jeśli ty to widzisz, a ona się zgodzi, ale kobieta jest złota i kontaktowa, i bardzo otwarta.
Pozdrawiam i wesołych choinkowo-opłatkowych Świąt Bożego Narodzenia, raz jeszcze!
(komentarz do audycji 2 grudnia 2016)
SkrzydlataŻmija napisał(a): Krzysiek: "jest ten człowiek dla mnie chorym psychicznie schizofrenikiem co zresztą widać" a to o kim piszesz, by wygląda jak byś pisał o Clauda, ale może masz na myśli Szczytyńskiego?
Tak jeszcze dodam.
Niwelatory geodezyjne i pomiary nie są mi obce, ze względu na brata geodetę i wielu przyjaciół geodetów, ale o tych mapach co piszesz, to rzeczywiście mnie przerasta, bo nigdy nie tworzyłem map.
Wiele emocji jest w twoich wypowiedziach, ale co mi tam, widać potrzebujesz spuścić powietrze, ale mnie interesują raczej konkrety.
(komentarz do audycji 25 listopad 2016)
SkrzydlataŻmija napisał(a): Witamina D3 jest hormonem odpowiedzialnym na kilkaset procesów w organizmie.
Jest dostępna do jedzenia w produktach zwierzęcych (najwięcej w węgorzu, oczywiście żółtka jaj, tłuste mięsa, podroby, krew, mleko, a lepiej masło), grzyby mają D2 (nieco gorsza, ale też dobra). Zwierzęta żyjące na słońcu i grzyby suszone na słońcu (kapeluszem do góry) - zwiększa się ilość witaminy D, wielokrotnie, w jajach, maśle, mięsie, w grzybach też D2.
Człowiek po 10 - 15 minutach rozebrany, na słońcu, produkuje do 2000 IU witaminy D i wówczas nie mamy niedoborów, z żywności nie jesteśmy tyle w stanie dostarczyć, ale i tak warto ją jeść, każda ilość dobra (tłuste produkty zwierzęce, grzyby z tłuszczem).
Co do raka skóry od słońca, po 10 - 15, nawet 30 minutach, słońca nie przedawkujesz, dłużej nie musisz się opalać, D przestaje się produkować po 15 minutach, ale do 15 minut produkuje się w mega ilościach (genialne mechanizmy samokontroli organizmu).
Powyżej 38 równoleżnika, ludzie mają niedobory witaminy D, więc korzystnie jest żyć na południu Portugalii, Hiszpanii, Gracji, na Malcie (nie kryć się obsesyjnie przed słońcem), najlepiej nad morzem, oceanem, wówczas nie mamy niedoborów jodu i innych mikroelementów z morza, szczególnie jak jemy żywność z tych terenów.
Ludzki gatunek wywodzi się znad ciepłych mórz.
(komentarz do audycji 2 grudnia 2016)
SkrzydlataŻmija napisał(a): Gratulację Michał, że zrezygnowałeś z Radia Na Fali!
Zbliżają się Święta przesilenia zimowego, które bardzo lubię, wesołych Świąt!
(komentarz do audycji 2 grudnia 2016)
Judgement1 napisał(a): Koncepcja płaskiej ziemi mówi o całym układzie słonecznym https://www.youtube.com/watch?v=dNPGLYqo7-I . Zaletą tej kosmologii jest możliwość zobaczenia pewnej prawidłowości w kształcie orbit pozostałych planet, której nie da się inaczej zobaczyć. A od tej obserwacji już tylko krok do pewnego wniosku.
(komentarz do audycji 25 listopad 2016)
slushden napisał(a): Uwaga słuchacze Radia Paranomalium!
Osoba prowadząca audycję Hiperprzestrzeń NIE JEST Tomkiem vel Kapitanem vel Mapetem.
Prawdziwy Tomasz jest obecnie przetrzymywany w terminalu na londyńskim lotnisku Heathrow. Został uwięzionym tam prawdopodobnie przez osoby związane z BigPharmą, dla których niegdyś pracował jako grafik.
Sprawa nie ma nic wspólnego z Keshe.
Lub raczej: OPERACJĄ KESHE, działaniem służb specjalnych, mającym na celu przekierowanie zainteresowania z innych technologii free energy.
Wszystkie ostatnie działania podstawionej osoby, to jest fanatyczne zatracenie się w tej tematyce, sabotaż serwerów Radia Na Fali, a w końcu zrzucenie Teorii Chaosu z tego radia, są tylko potwierdzeniem tego wszystkiego.
(komentarz do audycji 2 grudnia 2016)
Arek napisał(a): Szczerze mówiąc na powrót zaczynam lubić tą audycję keep up a good work
(komentarz do audycji 2 grudnia 2016)
#101016 napisał(a): Ostatnio śniła mi się śmierć. Nie wiem jak to opisać, ale jestem w 100 pewna, że to nie była wyobraźnia. To było zbyt realistyczne.
(komentarz do artykułu Sześć oznak sugerujących, że możesz być osobą obdarzoną zdolnościami parapsychicznymi)
SkrzydlataŻmija napisał(a): @Krzysztof ale co uważasz konkretnie? Obce inteligentne istoty z innych planet, z innego wymiaru, czy z Ziemi (w sensie są tu tak długo jak my lub dłużej) i czemu jesteś taki pewien? Złapałeś takiego obcego i masz go pod kluczem, możesz mi pokazać?
(komentarz do audycji 25 listopad 2016)
SkrzydlataŻmija napisał(a): 2,5 cm na km w zależności od kilku czynników (np.temperatura powietrza, wiatr), nie regionu, wynosi zwiększanie się konta między wiązką światła a powierzchnią ziemi, nie jest to dowód na to że żyjemy na kuli. To jest już twoja interpretacja wyników tego badania. Całą resztę tych emocjonalnych pokrzykiwań pominę. Jak masz dowód, pomysł na taki dowód geodezyjny, chętnie poczytam i nie wykluczam, że mnie przekonasz. Bo chyba, to że ludzie głoszący niebocentryzm mają jakieś wady nie uważasz za dowód geodezyjny? To jak schizofrenik powie 2 + 2 = 4, to też mam w to wątpić :)
(komentarz do audycji 25 listopad 2016)
MaK napisał(a): Antarktyka część świata znajdująca się na półkuli południowej, która obejmuje Antarktydę oraz otaczający ją Ocean Południowy i położone na nim wyspy. Międzynarodowo uznawaną granicą Antarktyki jest równoleżnik 60°S.
Wystarczy poczytać!!!
(komentarz do artykułu Tunel czasoprzestrzenny nad Biegunem Południowym)
Przemo napisał(a): Mam pytanie czemu nie poruszycie tego co nie jaki Michal Jekson wyprawiał na swojej farmie, może byście prubowali wyjaśnić czy to była pedofilia, czy próba wyłudzenia kasy?
(komentarz do audycji 25 listopad 2016)
Krzysztof Rogala napisał(a): @ czarna żmija jeżeli piszesz że praktycznie wychowałeś się na uniwerku który jak wynika z kontekstu współpracuje z agencjami kosmicznymi a niebocentryzm jest wg ciebie logiczny ? gdzie uczą takiej nierealnej logiki ? Przepraszam..."paradygmatu" Bo wg mnie nie żyjecie w środku Ziemi ale w "czarnej dupie". Kolejna teoria wymyślona przez życiowego nieudacznika któremu religia zryła beret u Świadków Jehowy a spopularyzowana przez tych samych durni co teraz wmawiają ludziom że mają żreć tlenki miedzi z jakiś cewek dzięki czemu doznają oświecenia. Taki sam absurd jak twierdzenie Szczytyńskiego że i człowieka który twierdzi, że Piramidy Egipskie wybudowało wojsko Napoleona a Maxa Spierca że Bruce Lee pochodzi z Andromedy czy coś. Ta sama mentalność kłamcy.
(komentarz do audycji 25 listopad 2016)
Krzysztof Rogala napisał(a): Przebywałeś całe życie na uniwerku ? To może czas ruszyć w teren, parę godzin Ci je przedstawię w terenie niwelatorem kodowym robiąc niwelację na odległość paru km. Krzywizna wynosi zależnie od regionu kraju ok 2,5 cm na km. Niwelator kodowy nie posiada błędów odczytu typowych dla optycznych choć wynik i tak jest ten sam tylko znacznie dokładniejszy a odczyt cyfrowy. Każda większa budowa mostu czy walcowni np (nie w naszym kraju) uwzględnia krzywiznę i nazywa się to inżynieria.
Pracuję w geodezji od 20 lat i robiłem wszelkie mapy na wszelkie sposoby. Weź kilka arkuszy map w układzie 1992(topograficzna lub ortofotomapa i przelicz je na dowolny metryczny, po czym wpasuj je wzajemnie narożnikami na siatkę w programie np Bentley albo innym, narożniki zawsze Ci się rozjadą bo ziemia jest kulą. Wezmę Ci dowolne zadanie obliczenia nawigacji po loksodromie i to działa w powietrzu i na morzu bo Ziemia jest kulą. Wezmę Ci analizę dowolnego raportu z odbiornika GPS i też to udowodnię. Krzywiznę widać na 18 km już to napisałem. Chcesz dowody nie interpretacje, napisze krótko..co ty chrzanisz ? Jak możesz zrozumieć dowody skoro ty nie znasz metodologi pomiaru i zwyczajnie matematyki ? To zwykłe pieprzenie takie samo jak Keszystów, wieczne odwracanie kota ogonem, ignorowanie faktów, tak postępują sekty.
Dla mnie przedstawienie czego co jest oczywiste to strata czasu. Twój niebocentryzm (płaska, wklęsła jeden szajs promuje niejaki Szczytyński i Claude go promował i jest ten człowiek dla mnie chorym psychicznie schizofrenikiem co zresztą widać. Moje wypowiedzi Claude cenzurował i odpuściłem sobie jałowe dyskusje z dezinformatorami. Jak ktoś nie potrafi ani mierzyć ani liczyć to niech sobie daruje szukanie dowodów bo i tak nic nie zrozumie a można to zrobić samemu.
Napisałeś "Na mój stan wiedzy, dowodów nie ma, jest to kwestia interpretacji badań w przyjętym oficjalnie paradygmacie" a na mój stan wiedzy są ich setki,a to zdanie to zwykły chory bełkot. Jak słyszę w tym pokręconym środowisko słowo PARADYGMAT ...rzygam po prostu już, tak samo jak mam odruch wymiotny na słowo Przebudzenie. Cała ta alternatywa paranormalno, ufologiczno, duchowa stała się cuchnącym samoregulującym bagnem, siedliskiem wszelkiej maści hochsztaplerów, religijnych pomyleńców, duchowych pasożytów, złodziei i pedofilów (tak dokładnie pedofilów) Bo nawet Nieznany Świat wypromuje książki pedofila. Niebocentryzm mi wisi, mam inną teorię i nazwę ją Idiocentryzm...bo ludzie zamiast zająć się sensownymi sprawami masowo stają się idiotami zdolnymi uwierzyć w każdą głupotę. Nie potrzeba żadnej kontroli umysłów bo nie ma co kontrolować. Kogo kontrolować ?
Zamiast tracić czas zajmij się Teorią Elektryczną Wszechświata,bo wszechświat jest elektryczny. Flat Earth to operacja PsyOps opracowana w Travistock. Koniec tematu. Internet przestał być nośnikiem informacji a media alternatywne to jedno wielkie bagno i maszynka do kasy od którego trzymam się z daleka. Ja też nie jestem twoim wrogiem.
Na sam koniec nasza nauka nie potrzebuje rewolucji ani chrzanienia o paradygmatach, na szczęście są inteligentni ludzie którzy rozumieją naukę i wiedzą co powinno się zrobić.
http://davidicke.pl/index.php/artykuly/90-model-ele ktrycznego-wszechswiata/3 66-nauka-zmierza-do-punkt u-przesilenia.html
(komentarz do audycji 25 listopad 2016)
yuby napisał(a): Proponuję przed pójściem spać przywiązać się sznurem do łóżka albo lepiej kaloryfera i łańcuchem ;). A ktoś w trakcie lunatykowania staje na głowie? Hehe
(komentarz do audycji 1 grudnia 2016)
zmyslowy napisał(a): Pochodze z mongolii wiec mi wolno.
(komentarz do audycji VII spotkanie Klubu Paranormalium w Jarosławiu)
SkrzydlataŻmija napisał(a): Krzysiek uspokój się, czy Ty nie rozumiesz co do Ciebie piszę? Nie rozważam teorii płaskiej Ziemi (nie wierzę w płaską Ziemię!), tylko Ziemi wklęsłej, nie jestem żadnym twoim wrogiem, nie obrażam Cię; piszę jedynie, że niebocentryzm jest logiczny (tak, piszę z całą odpowiedzialnością: jest to teoria logiczna)i że na 30000 km (z YT - zdjęcia z balona) nie widać krzywizny (mogą być sfałszowane zdjęcia, ok.) ale na ok. 1000 km w samolocie ja krzywizny nie widziałem. Jakie masz dowody geodezyjne, że żyjemy na zewnątrz kuli? Dowody, nie interpretacje.
Na mój stan wiedzy, dowodów nie ma, jest to kwestia interpretacji badań w przyjętym oficjalnie paradygmacie.
To wszystko. Pozdrawiam Cię szczerze człowieku, wszystkiego dobrego!
(komentarz do audycji 25 listopad 2016)
SkrzydlataŻmija napisał(a): @Krzysztof Rogala ciekawe, ciekawe, tylko, że nikt w Teorii Chaosu nie występował z wiarą w teorię, że Ziemia jest płaska. Słucham wszystkich audycji więc tak mi się przynajmniej wydaje. Pogląd, że żyjemy we wnętrzu Ziemi, zakłada, że Ziemia jest okrągła.
Nie wiem, jak jest, ale wiem, że tez niebocentryzmu jest logiczna. Byłem niemal na 10000 km w grórze i krzywizny nie widać. A co do państw, ośrodków badawczych itd., wybacz, ja się od przedszkola wychowałem na uniwerku i wiem jak to wszystko funkcjonuje...
(komentarz do audycji 25 listopad 2016)
piter napisał(a): A to dobre. Nie odsłucham bo "gość" mi się nie podoba albo ewentualnie "nie zgadzam się z nim". Jakie to polskie, jakie to żenujące.. :)
(komentarz do audycji VII spotkanie Klubu Paranormalium w Jarosławiu)
majniak napisał(a): Wolę już słuchać naćpanych słuchaczy niż mądrości wykopowiczów i mireczków-ekspertów od wszystkiego pokroju Artemiusa z czata RP.
(komentarz do audycji 59. Debata Ufologiczna Online: Jak rozmawiać z kosmitami? Czy jesteśmy gotowi na kontakt?)
Kalina napisał(a): https://www.youtube.com/watch?v=sLgNm_ay4Sk&t =8s
(komentarz do audycji 25 listopad 2016)
Kalina napisał(a): Powiedzmy krotko dzieki Julian Assange i wiki leaks wiemy wiele I konspiracyjnym zrodlom , ktore nie mialy podkladki tylko gadaczy jak Alex i Icke i Mk- Ultra ludzie projektu .Tego sie u nas w Polsce nie tlumaczylo . A ci co znali angielski to tak byli zainteresowani wlasnym korytem , ze mieli w nosie swiatowe prawdziwe rozgrywki . Zreszta wiem o tym bo zylam z obcojezycznym narodoem i zanm ich zainteresowania . wszyscy mieli to w nosie jak im przekazywala w 2006 roku jak wygladaja sprawy na ziemi .
Ludzie sa winni , ze to tak daleko poszlo ,ludzie i ich wygodna postawa i marazm intelektualny i malostwkowe patrzenie na swiat a nie globalne widzenie rzeczywistosci . Generalnie polityka Polski to jest jedna z lap osmiornicy NATO . A wszyscy patrza i lataja z ta macka krytykujac nasz rzad automatycznie moga krytykowac swoja glupote i amerykanskie poddanie chociazby ogladajac amerykanski bulshi w muzyce i filmach . My nie mamy rzadu Wojtyla ,Walsea i Komorowski go sprzedal a potem to juz aumtomatycznie poszlo dalaje . Wedlug wiki leaks to mi sie wydaje nawet,ze Komorowski bral udzial w zwaleniu samolotu w smolensku i ma powiazania ze sluzbami specjalnymi CIA. Przy pomocy wielkich ogarow zydowsko-homocapensis gentycznie -syntetycznie w komponowane cos w DNA , ktorzy zawsze chca byc w kontrolujacym i nadozrujacym ciele na gorze , ktorzy tylko udaja , ze sie kluca , udawanie dla plebsu A tak naprawde to zyja w wyjatkowej iluminackiej przyjazni .To znaczy tam nie ma przyjazni tam jest wspolny interes.
Anglia , USA ,ROsja, Niemcy .
Pedofilstwo i Pizzagate nie zniknie juz nawet jak zamkna internet . Ludzie w Ameryce zgrywaja i puszczaja dalej . Jest coraz wiecej dokumentow na ten temat . I to juz sie nie da przykryc . Kanada wyjawnila cala siec pedofili i wlasnie to poszlo do Norwegi . I bedzie tak dalej lecialo jak domino . Matrix sie wali i musze to przekazac Watykanowi
Watchers to Bog homocapensis budowali kiedys piramidy i inne wielkie kamienne struktury .
Boga oni wykreowali i religia dla ogllupienia ludu zeby sie do nich modlili . Ha Ha Ha .>
(komentarz do audycji 25 listopad 2016)
Zmyslowy napisał(a): Świetna audycja. Jak większość stworzonych przez portal. Tak trzymać.
(komentarz do audycji Zagubieni w przestrzeni)
smokens napisał(a): Chris się już trochę rozpędza i niepotrzebnie bulwersuje z drugiej strony.
Lubiłem poczytać Atlantydę i jego występy z poprzednich sezonów.Trochę się chyba wczuł w rolę :)
Pozdrawiam.
(komentarz do audycji 54. Debata Ufologiczna Online: Atomowe wojny bogów)
Krzysztof Rogala napisał(a): No Panie @żmija skrzydlata, to co Pan napisał jest niesamowite. czyli zna Pan 58 języków i rozpracował Pan na poziomie matematyki, astrofizyki, informatyki, fizyki, inżynierii, astronomii, astrofizyki wszystkie te agencje :) WOW !!! I JESZCZE RAZ WIELKIE WOW!!! Chylę czoła: no i plus 100 agencji prasowych :) też zapewne w 100 językach:) Przy Panu Supermen to zwykły cieć.Kurcze i do tego wie Pan co siedzi w mojej głowie, czyli dochodzą do tego zdolności jasnowidzenia i telepatii, naprawdę niesamowite. Wszystko jest takie logiczne...i zapewne płaskie...jak wasze myślenie, osobiście mnie to nie przeszkadza, wszak koń ma cztery nogi a też się potknie, przepraszam słoń :) pewnie dlatego są trzęsienia Ziemi :) ale Pan jako megasupermen z takimi możliwościami z pewnością to ogarnie i każda agencja na świecie co Pana tak okłamywała perfidnie przez całe życie zatrudni Pana jako doradcę :) czego z całego serca panu życzę bo straszne jest życie w tym waszym Płaskim wiecznie okłamywanym świecie.
(komentarz do audycji 25 listopad 2016)
magik napisał(a): Przecież nikt nie zmusza Cie do słuchania!
(komentarz do audycji 29 października 2016)
krawiec napisał(a): Masz rację z tym naiwnym romantyzmem :) A wystarczy pomyśleć na chłodno. Nie możliwe aby wszystkie obce rasy były przyjazne i pokojowe. Nasza planeta z pewnością jest wyjątkowym rarytasem dla tych złych. Taka różnorodność, piękno, tyle różnych stworzeń, bogactw naturalnych... Nawet jeśli są jacyś "kosmiczni strażnicy", to wiadomo że wszystkich nie upilnują, zresztą dlatego właśnie działanie w ukryciu jest bardziej efektywne. A my ludzie jacy jesteśmy? Czy jeśli moglibyśmy latać swobodnie po kosmosie, to czy wśród nas nie znalazło by się wielu takich, którzy by inwigilowali i szkodzili innym cywilizacjom? Wszystko to wydaje mi się proste i logiczne.
(komentarz do audycji 25 listopad 2016)
SkrzydlataŻmija napisał(a): @Krzysztof Rogala, przypisujesz ludziom, emocje, stany, poglądy, które są jedynie wytworem twojego umysłu, o czym z tobą gadać? Nie wierzę 58 agencjom kosmicznym, podobnie nie wierzę 100 Agencjom prasowym, wszystkie podają te same kłamliwe informacje. Nie ma w tym nic nielogicznego ani nawet dziwnego, tak się zarządza ludźmi.
(komentarz do audycji 25 listopad 2016)
Krzysztof Rogala napisał(a): Pozdro @krawiec. To co napisałeś odnośnie tego co napisałeś to jest wszystko jest prawda. Utrwalanie fałszywego wizerunku obcych to część operacji "Green Star" nazywa się to warunkowanie reaktywne (lub klasyczne). Jeden wizerunek jest promowany jako prawdziwy inny ośmieszany jako nieprawdziwy. Niemal całe środowisko ufologiczne to robi łącznie z mediami oficjalnymi i alternatywnymi. Ludzie uwielbiają paleoastronautykę...takie to romantyczne...kosmici kiedy byli, coś tam porobili i sobie polecieli i już ich nie ma :) czyli ludzie co o tym mówią są akceptowalni...ot Daniken najlepiej się sprzedaje i jest wszystko pięknie. Ufologia - kosmici przylatują, coś tam robią , badają wiecznie próbki zbierają, pościemniają, wylądują i odlatują i ich nie ma...polecieli. Czyli ludzie co o tym mówią są akceptowalni. Ot fajnie temat się sprzedaje, filmy SF, kongresy, sława, książki, tytuły, artykuły. Wszystko gra bo ICH TU NIE MA. W psychologi nazywa się to Obszar Komfortu i niemal wszyscy badacze ufo w tym obszarze grzecznie siedzą. Oczywiście Obcy musi mieć rączki i nóżki jak patyczki i wielką głowę i ledwo co chodzić z obawy aby się nie połamał i ogromna dynia mu nie odpadła, ewentualnie inny przyjazny blond humanoid. Nadal wszystko gra, nie ma problemu bo mamy strefę komfortu. Jednak ktokolwiek powie publicznie że ONI nigdy nie odlecieli, są tutaj cały czas, są między nami...infiltrują gatunek...mało tego kierują ludźmi...to taka osoba z automatu jest świrem i musi zostać wyśmiany, zhejtowany, ośmieszony, wyzwany. Bo ludzi uwarunkowuje się na niewyobrażalnym wręcz poziomie, a ta trzecia opcja jest automatycznym wynikiem z dwóch pierwszych opcji. Film np "Silent Killers PL - UFO ludzkie zaginięcia i okaleczenia" narusza tę strefę komfortu i to bardzo. Nikt nie zaakceptuje Obcego który potrafi w mgnieniu oka rozerwać człowieka na strzępy i jest przerażająco szybki jak mgnienie oka. To nie pasuje do wizerunków cienkiego jak patyczek szaraka ...a do tego wygląda jak...no właśnie...jak najgorszy koszmar. Brak strefy komfortu...ale przepraszam w 1995 kiedy wyśmiewano Davida Icka św.p. Karla Turner mówiła to samo i wielu innych po niej(w większości już martwych ludzi) Dlaczego Ci którzy docierają do pewnej granicy po naruszeniu strefy komfortu są martwi abo przystawia się im lufę do głowy ? No cóż powiecie że tacy dezinformatorzy jak Icke żyją czyli na pewno kłamią, nie moi drodzy...bo David Icke to tylko przedszkole informacyjne, poziom mniejszy niż zerówka który ledwo co zeskrobał coś co ludzi już a tym nędznym poziomie informacyjnie po prostu przerasta. Oglądacie np NTV i nawet nie wiecie że nie wszyscy których oglądacie mogą nie być tym za kogo się podają i są na to dowody. Np Timothy Gooda będąc zaproszony na Kongres UFO powiedział później że jeden z prelegentów nie był człowiekiem, mało tego nikt nie pamięta o czym mówił nikt nie potrafił mu zrobić zdjęcia...taka ciekawostka, jak poszukam linka do tej audycji z 2013 roku to go podam. I na sam koniec coś na temat tego jak bardzo daleko zaszła hybrydyzacja http://hybridchildrencomm unity.com/ miłej lektury :) albo miejcie ubaw po same pachy jak zwykle drodzy "ufolodzy"
(komentarz do audycji 25 listopad 2016)
elton napisał(a): Łancuszek dotarł az tutaj?
(komentarz do wpisu na blogu Biokineza)
Mehran Keshe napisał(a): Bardzo źle słucha się twierdzeń typu: "Murzyni wymyślili rasizm",
chciałbym przypomnieć, że jeszcze 70lat temu w USA, Murzyni nie mieli prawa wstepu do wielu miejsc, o niewolnictwie juz nie wspomnę
(komentarz do audycji VII spotkanie Klubu Paranormalium w Jarosławiu)
Parappa napisał(a): Moze coś innego jest na rzeczy? Już wcześniej przewinęło się i jest faktyczne do wykazania że żadnej awarii nie było i nie ma tylko albo rozmyślnie zawiesił serwer albo nie uiścił opłaty. Czy przesada byłoby dopatrywać sie jakiegoś zależności miedzy tym że rnf pada zaraz po tym jak Tomek został zezłomowany, ośmieszony i sprowokowany do pokazania swojej prawdziwej twarzy w TCh?
(komentarz do audycji 25 listopad 2016)
krawiec napisał(a): Pozdro Krzysiek! Wgryzłem się w temat illuminati i im więcej czytam, tym więcej trafia do mnie rzeczy o których nieraz mówiłeś, a z których wcześniej się śmiałem, łącznie z tematem reptilian. Ludzie nie mają problemu z dopuszczeniem do siebie myśli o obcych cywilizacjach, ale już to, że któraś z nich mogłaby prowadzić z nami tu na ziemi wielowiekową "wojnę hybrydową" jest powodem do żartów i drwin. Dziwne nie?
(komentarz do audycji 25 listopad 2016)
kamila_janiak napisał(a): Jeden z lepszych odcinków muszę przyznać. Dyskusja bardzo na poziomie, także jeśli idzie o dynamikę. Dobrze, że tak dobieracie tematy, że raz jest typowo ufologicznie, raz spiskowo, innym razem naukowo, bo to bardzo ciekawe. No i przede wszystkim brawa za audycję, a nie klepanie bzdur.
(komentarz do audycji 59. Debata Ufologiczna Online: Jak rozmawiać z kosmitami? Czy jesteśmy gotowi na kontakt?)
xyz napisał(a): Według kalendarza prawosławnego data ur jest inna. Co wtedy?
(komentarz do artykułu Liczby)
Ivellios napisał(a): Gdybyś nie zauważył, szanowny panie kolego, to nie jest jakiś artykuł z głównej tylko wpis na blogu. WPIS NA BLOGU! W dziale "blogi" każdy może sobie założyć bloga i pisać na nim co tylko chce, byleby trzymać się tematyki poruszanej na łamach całego serwisu. Co za tym idzie, to nie radio publikuje te wszystkie wpisy, tylko UŻYTKOWNICY STRONY. I chyba nie muszę tłumaczyć, że administrator również jest użytkownikiem.
(komentarz do wpisu na blogu Komu przeszkadzają Debaty Ufologiczne Online?)
Krzysztof Rogala napisał(a): Uzupełnię tylko swoją wypowiedź dodatkowymi informacjami aby nie być gołosłownym. To jest ta książka https://en.wikipedia.org/wiki/Nudge_(book)a technika którą opisuje nazywa się "trącanie łokciem" czyli popychanie danej grupy na wybrane tory myślenia w celu ich neutralizacji. Zastosowano tzw. wsteczną inżynierię opierając się na reakcjach ludzi po 9/11. Zastosowano tzw "Konflikt Tezy" opartym na wniosku mówiącym że istnieje wewnętrzny intelektualny konflikt między religią a nauką oraz tym że związek między religią a nauką niechybnie prowadzi do publicznej wrogości. Stary odgrzewany numer. Stworzono grupę Truthersów o nazwie "Ferrari" albo "IFERS" która była inicjatorem akcji na YT i Facebooku, aktualnie istnieje tylko jako strona a jej "członkowie" zniknęli. Wszystko też wskazuje że pierwotny pomysł "Płaskiej Ziemi" pochodził ze stowarzyszenia "Czaszki i Piszczeli" czyli słynnej "Skull&&Bones" Cały ruch Flath Erath (oraz ruch Keshe) opiera się na rekrutowaniu tzw :)"useful imbeciles" czyli "użytecznych imbecyli". Unikajcie debatowania nad tym tematem który jest jak choroba zakaźna. To doskonale opłacana operacja PsyOps. Nie miałem zamiaru nikogo obrażać personalnie, wszystkie określenia pochodzą z opisów tej książki i informacji o tym ruchu FlatEarth. Cała operacja PsyOps została zainicjowana poprzez internet w okolicy Chicago w październiku 2014 roku.
oto dowody:
wtedy to się zaczęło od ataku a film dokumentalny "The Principle" gdzie mieli wystąpić: Lawrence Krauss, Michio Kaku, George FR Ellis, Julian Barbour, Max Tegmark, John Hartnett, Bernard Carr, Ronald Hatch i inni. Nie chciano dopuścić do jego emisji i go zablokowano. Film "The Principle" określano jako Najbardziej niebezpiecznym kiedykolwiek nakręcono" :) zatrudniono do tego nawet "gwiazdki jak Tila Tekila..
http://beforeitsnews.com/alternative/2016/01/f lat-earth-is-a-psyop-to-a ttack-documentary-the-pri nciple-3272834.html
http://beforeitsnews.com/space/2016/01/flat-ea rth-psyop-against-documen tary-the-principle-goes-i nto-overdrive-2495906.html
Nie wierzycie ?
https://www.youtube.com/channel/UCwyM0CLywu12 7gMw7aLC0TA
http://www.theprinciplemovie.com/flat-earth-is-not-the -answer/
To tyle z mojej strony w tym temacie. Drążąc ten temat można dojść do bardzo ciekawych wniosków. Wynikiem operacji Flat Earth 9/11 jest inżynieria wsteczna po wydarzeniach 9/11. Przyjęcie wszystkich zasad jakimi kierowały się środowiska alternatywne i odwrócenie tego przeciwko nim w celu zniszczenia ich wszelkiej wiarygodności i ich neutralizacji. Kolejnym krokiem jest operacja Keshe która skończy się tragiczniej bo możliwymi zgonami w wyniku zatrucia a to dopiero początek. Pozdrawiam i kończę ten temat.
(komentarz do audycji 25 listopad 2016)
Ivellios napisał(a): Tomek nie nadaje audycji od momentu gdy w Radiu Na Fali nastąpiła awaria. Tydzień, dwa - cisza w eterze. W końcu napisałem do Tomka i zaproponowałem, aby przynajmniej do czasu usunięcia awarii nadawał z serwera Radia Paranormalium (jest możliwość założenia dodatkowego konta). W ciągu ostatnich kilku tygodni ponawiałem propozycję kilkukrotnie, pisząc i na emaila, i na Skype, i poprzez fanpejdż RNF na Facebooku. I co? Kaktus wielki i bąbelki. Zero odpowiedzi. Mimo że na czacie RNF jakoś dwa tygodnie temu obiecywał, że odpowie. Nic, zero, null.
Z tego co mi wiadomo pisał też do niego YuBy, z podobną propozycją. I to samo, w odpowiedzi brak odpowiedzi, cisza jak makiem zasiał.
Teraz niby już jakiś serwer działa, ale Tomek oczywiście ogłosił w sobotę urlop od mikrofonu, więc też audycji nie było.
Nie ma co ukrywać, że Tomek postawił właściwie wszystkich w trudnej sytuacji. Zarówno słuchaczy, jak i prezenterów oraz osoby z nim współpracujące. Brak odpowiedzi na emaile, w ogóle brak jakiegoś kontaktu, nawet Claude_mOnet nie bardzo wie co się z RNF-em dzieje. Mieliśmy za to w ostatnim czasie mydlenie wszystkim oczu, że "radio wkrótce wróci i znów zabrzmi muzyka". No cóż, miejmy nadzieję, że w końcu zapowiedzi powrotu rzeczywiście zamienią się w powrót.
W międzyczasie w środy swoją audycję nadawał w RNF Xiążę Edward, jednak sądząc po tym że musiał wklejać link do strumienia na fanpejdżu RNF oraz na czacie, najprawdopodobniej musiał postawić własny serwer, żeby w ogóle było go słychać.
(komentarz do audycji 25 listopad 2016)