ZAWSZE POD WIATR napisał(a): Witam! O trzech tygodni słyszę buczenie non stop. Nie mogę spać. Firma rok temu na zlecenie Urzędu Miasta postawiła na przeciw mojego domu w prostej linii ok. 15 m HYDROFORNIĘ zasilającą osiedle domów jednorodzinnych w wodę. Domy położone na wzgórzu. W ubiegłym roku, nie słyszałem tego. Ok. 3 miesiące temu usłyszałem pierwszy raz, obudziło mnie w nocy. Nie wiedziałem co się dzieje, dlaczego tak buczy. Moja interwencja w Zakładzie wodociągów nie wiele dała, bo fachowcy nic nie słyszeli.W godz. popołudniowych to zjawisko ustało. Był spokój ok. 2-3 miesiące - zaczęło się buczenie 16.11. i tak trwa cały czas, nie mogę spać, zatyczki do uszu nieco łagodzą, jest trochę ciszej.Są noce że śpię 2-3 godz. nieraz wcale. Nie wiem co zrobić, mam wrażenie, że zachorowałem - słyszałem na temat zjawiska MIZOFONI oraz o INFRADŹWIĘKACH, ale to co piszą o MIZOFONI, to tylko niektóre fakty pasują do mnie. Firma która postawiła hydrofornię drugą już noc na moją prośbę wyłącza w nocy pompy zasilające a ja dalej to słyszę. Dzisiaj po godz.22 jak już było cicho i pompy były wyłączone nasłuchiwałem na zewnątrz -przed domem. Słyszę to buczenie również, jak się oddaliłem od domu nawet o kilkadziesiąt metrów, to też słyszałem, ale nieco ciszej.Szedłem, jak mi się wydaje wzdłuż instalacji wodnej, która oczywiście jest w gruncie i mam wrażenie, że z niej wydobywa się to buczenie. Jak może mi ktoś doradzić, co z tym zrobić, nie wiem czy za niedługo nie wyląduję w "wariatkowie", nie mogę znieść tego cholernego, jednostajnego dźwięku. Teraz jak piszę, to słyszę to pieprzone buczenie, ani na chwilę nie da odpoczynku. Pozdrawiam wszystkich cierpiących i tych co mogą coś doradzić!!!
(komentarz do artykułu Taos Hum - uporczywe, bezustanne buczenie)
DR7 napisał(a): Bardzo zaciekawił mnie pewien wątek. Otórz mówicie panowie że pod jedną z krów znaleziono strzykawkę. Wygląda więc na to że (o ile strzykawka nie była pozaziemskiego pochodzenia) zabicie krowy i wyciągnięcie z niej organów zostało dokonane przez kogoś "z tej ziemi" czytaj ludzi. Pozostaje jedynie pytanie w jaki sposób te organy zostały z krowy wyciągniete? Tutaj przychodzi mi na myśl jedno magiczne słowo - technologia. Wszak wiadomo ze hitlerowcy juz na początku lat czterdziestych pracowali nad rożnymi dziwnymi technologiami o których do dziś nie mamy pojęcia i wiadomo tez ze ich prace byly kontynuowane po wojnie w stanach i nie wiadomo gdzie jeszcze i ze sa kontynuowane po dziś dzień. Tak więc bardzo możliwe że są na świecie technologie o których ciągle nie mamy pojecia a są one używane wlaśnie do "okaleczania" zwierząt. Pytanie następne; po co ktoś miałby to robić? Odpowiedź; do badań i prac które są nielegalne lub "ukryte". No bo jak inaczej pozyskać legalny materiał do nielegalnych badań prowadzonych przez kogoś kto nie chce sie ujawnić? Właśnie w taki sposób. Do tego wystarczy jeszcze stworzyć mit o ufo czyli zwalić wszystko na karb zjawisk niewyjaśnionych i włala! Anonimowość zapewniona.
(komentarz do audycji 60. Debata Ufologiczna Online: Okaleczenia ludzi i zwierząt)
zmyslowy napisał(a): Male sprostowanie, Za wynalazce radia uwaza sie Guglielmo Marconiego, przy czym sad przyznal prawa patentowe do radia Tesli. Nie jest jego wynalazca Edison jak to gosc stwierdzil.
(komentarz do audycji Transkomunikacja. Wywiad z Markiem Szwedowskim o EVP)
kackoo napisał(a): mam w takim razie pytanie
co jesli owe odczucia deja vu są tak silne ze jestem w stanie stwierdzic (pomimo braku takiej wiedzy wczesniej)ile razy juz mi się coś przytrafiło?
dla przykładu rozmawiam z kolegą a nagle jak cepem przez kark deja vu i mysl w głowie "to juz się dzieje 3ci raz."
(komentarz do artykułu Sześć oznak sugerujących, że możesz być osobą obdarzoną zdolnościami parapsychicznymi)
Blom napisał(a): mi też się wydaje że nie daliście do końca dojść do słowa Kunradowi44 bo nieraz inni gadają większe pierdoły i im nie przerywacie. Ale ogólnie audycja 5/5.
(komentarz do audycji XXXIX Debata Ufologiczna Online: Tragedia na Przełęczy Diatłowa)
ona napisał(a): Zamieszczone zdjęcia z wnętrza zamku są dowodem na takie powiązania. Bardzo ciekawe. Zastanawiające jest jedynie, dlaczego Bóg na to pozwolił.
(komentarz do artykułu Hitler i tajny kult satanistyczny w samym sercu nazistowskich Niemiec. Historia Towarzystwa Vril)
Malwa napisał(a): Mam 23 lata i paraliż senny przydarzyl mi się już drugi raz . Boję się zasnąć ...
(komentarz do artykułu Paraliż senny jest zjawiskiem powszechnym)
Mary napisał(a): OOOO!!! Mam to wszystko od poczatku,kiedy siegam pamiecia!
(komentarz do artykułu Sześć oznak sugerujących, że możesz być osobą obdarzoną zdolnościami parapsychicznymi)
artemius napisał(a): Bardzo ciekawe zagadnienie.
Mam wrażenie, że opiera się na hipotezach czyli inaczej mówiąc przypuszczeniach. No bo chyba teorii żadnych na ten temat nie opracowano. Z niecierpliwością czekam na debatę...
(komentarz do newsa 61. Debata Ufologiczna Online)
Ivellios napisał(a): Działa. Sprawdzałem przed chwilą.
(komentarz do artykułu Niezwykły wynalazek Wiktora Grebiennikowa)
karoń napisał(a): Mówiąc o innych wymiarach, nie zdajesz sobie nawet sprawy z tego, co mówisz. Istoty z wyższych wymiarów fizycznie byłyby niedostosowane do naszej planety, więc ta lansowana przez Chrisa wątróbka też by im się raczej nie przydała. Co innego z mieszkańcami innych rzeczywistości, które hipotetycznie są innymi liniami tego, co mamy tutaj. Ale hipotetycznie. Jak się chce dyskutować, to trzeba znać terminologię. A jak nie wiesz, o czym mówię, to wyobraź sobie istotę dwuwymiarową, płaską, porywającą wątróbkę. A potem jakoś zwizualizuj sobie 4 wymiar
(komentarz do audycji 60. Debata Ufologiczna Online: Okaleczenia ludzi i zwierząt)
King Henry Happy napisał(a): Niestety link z angielską wersją fragmentu książki nie działa.
(komentarz do artykułu Niezwykły wynalazek Wiktora Grebiennikowa)
słuchacz26 napisał(a): @karoń twoje za to emanują powagą i konkretami...
(komentarz do audycji 60. Debata Ufologiczna Online: Okaleczenia ludzi i zwierząt)
SkrzydlataŻmija napisał(a): A ja w żadnej wypowiedzi nie zobowiązywałem się do udowadniania. Natomiast Ty wciąż nie nauczyłeś się czytać ze zrozumieniem ani moich wypowiedzi ani żadnej innej. Wiesz lepiej bez czytania, co kto powiedział, co myśli i kim jest.
A to Twoje: "wiem ale nie powiem", o Obcych, to po prostu żłobek mi się przypomniał. I jeszcze dodajesz, "bo mam Cię gdzieś" - bez komentarza.
(komentarz do audycji 25 listopad 2016)
julaa napisał(a): Mi się śniło że jakaś kobieta zabiła mojego chłopaka. Tego samego dnia pokłócił się z mamą. Może to miało to oznaczać. I rzadko mam tak realistyczne sny jak tamten.
(komentarz do artykułu Sześć oznak sugerujących, że możesz być osobą obdarzoną zdolnościami parapsychicznymi)
Klub Paranormalium napisał(a): No nie wiem czy słynny ale jest .....
(komentarz do audycji VIII spotkanie Klubu Paranormalium w Jarosławiu)
bezimienny napisał(a): Mapet, if you know what I mean
catch https://www.youtube.com/watch?v=E7rZGZLbsLs
co do Kloda, widzisz trafiła kosa na kamień silną osobowość i ponadprzeciętną retorykę macie oboje a to wyklucza zdominowanie jednego przez drugiego pozostaje zimna wojna, tylko po co?
peace&love jak zwykłeś się żegnać z tą szczyptą hipokryzji nabiera nowego znaczenia..
pozdrawiam i życzę powrotu do normalności i zakopania wojennych toporów :)
(komentarz do audycji 3 grudnia 2016)
karoń napisał(a): @słuchacz26: Takie dyskusje to jak rozmowa o Bogu, czy potrafi stworzyć coś potężniejsze od niego. Takie argumenty jak w rozmowie z Jechowcami
(komentarz do audycji 60. Debata Ufologiczna Online: Okaleczenia ludzi i zwierząt)
Antares napisał(a): Audycja arcyciekawa, zwłaszcza wiedza fachowa pana Arkadiusza Kocika była czymś niespodziewanym i imponującym.
Co do clou to cały czas mam mętlik w głowie, bo o ile przypadki okaleczeń bez wątpienia są realne (sąsiad znajomego, właściciel rancha w okolicy miejscowości Medina w Teksasie miał takie przypadki, jako ciekawostka - Medina słynie z sadów jabłkowych, nigdzie w Stanach nie robi się lepszych apple pie) to trudno mi znaleźć powód czy powody tych działań. Wzorzec działania jest całkiem dobrze znany, ale powód (czy powody bo być może - albo nawet i prawdopodobnie - jest kilka sił) już nie i cały czas poruszamy się w sferze domysłów.
Z zupełnie innej beczki - słucham sobie różnych alternatywnych stacji radiowych, głównie talk radio i to nie tylko polskich. Problemy ze Skype to ostatnio chleb powszedni. Coś ewidentnie zaczyna się sypać w tym serwisie. Mizerne to pocieszenie, ale chciałem tylko dać znać, że nie tylko Radio Paranormalium doświadcza problemów z łącznością.
(komentarz do audycji 60. Debata Ufologiczna Online: Okaleczenia ludzi i zwierząt)
karoń napisał(a): Problem w tym, że nawet jak podacie taki link, to nie ma pewności, że te zwierzęta zostały okaleczone jak w latach 70-tych, z cięciami chirurgicznymi i obecnością różnych środków we krwi. I to pokazuje, że można sobie to i owo zawsze dopowiedzieć.
(komentarz do audycji 60. Debata Ufologiczna Online: Okaleczenia ludzi i zwierząt)
bezimienny napisał(a): @Krawcze przesłuchałem Twoją wspomnianą audycję i stety niestety muszę się z nią zgodzić. Tomek kiedyś był zajebistym radiowcem jak już zresztą wspominałem ale od tego całego Keshyzmu po prostu zduraczał i stracił wenę. Co do keshystów czy jak tam oni siebie nazywają to też nie popadajmy w skrajność jak poleca potrzeba nawołując do desantu :) bez przesady a niech sobie lepią i dłubią w tych swoich dziadostwach..
Mam nadzieję, że z biegiem czasu wszystko się poukłada i wróci na swoje tory (mam tu na myśli RNF)
PS Ivelliosie zrób kiedyś porządek z tym systemem komentarzy bo trudno się tu połapać robisz zajebistą robotę i pełen szacun ale strona jest tak zapchana skryptami, że po prostu muszę to wycinać
pozdro
(komentarz do audycji 2 grudnia 2016)
Antares napisał(a): No dobrze, ale dlaczego piszesz to pod moim komentarzem skoro nie jestem Stałym Sceptykiem?
(komentarz do audycji 2 grudnia 2016)
Krzysztof Rogala napisał(a): @ Skrzydlata Żmija, dlaczego To ja Ci muszę coś udowadniać, Ty mi udowodnij. Wszak sam wysuwasz tezę, i masz rację to jest nudne, jak Wasze teorie.
(komentarz do audycji 25 listopad 2016)
tartares napisał(a): Kolego, na szacunek trzeba sobie aktywnie pracować a nie liczyć na całowanie po piętach bo coś tam kiedyś. Mapeta też znałem w erze przed gansami i jego "twórczość" była już wtedy gówno, kolokwialnie mówiac, warta bo nie tylko jest ignoratem i narkomanem ale i odartym z charyzmy bucem czego na każdym kroku po dzis dzień dowodzi. Bardzo kultowe te jego programy moga być w waskim gronie debili z pośród których niechybnie rekrutuja się jego apologieci.
Tu chyba ma miejsce jakiś szczególny syndrom sztokholmski ze sluchacze mapeta jak bita zona go bronia nawet w świetle miarżdżacych dowodów na to że jest powertripujacym karłem i kanalia który tylko potrafi innych niszczyć i ciagnać w dół gdy odmawiaja poddania sie jego zachciankom - wystarczy spojrzec jak dobrze krawiec i claude sie maja im dalej od rnf.
Tak ze w kilku slowach sluchaczu bezimienny - polecam jak Claude z RNF wziac rozwod z wlasna nostalgia i przejrzec na oczy a wtedy plugawa persona tomka z rnf obnazy sie sama.
Pozdrawiam, inny sluchacz który ma dojsc kesze z rnf i jego klaki - jak to mowi mapet: nie podoba sie, nie sluchaj men.
(komentarz do audycji 2 grudnia 2016)
Marcin Banach napisał(a): Czytałem, że podobno te zwierzęta są jakoś znaczone przed okaleczeniem i te zaznaczenie widać w ultrafiolecie?
Skoro ludzie potrafią łapać rekiny i po odcięciu płetw są one wyrzucane do morza to ta siła, która stoi za okaleczeniami robi dokładnie tak samo.
Mam trzy hipotezy, po co to jest robione:
I. Przyczyna kulinarna jako przysmak
II. Przyczyna naukowa do badań nad czymś tam
III. Przyczyna użytkowa do produkcji leków, kosmetyków
W każdym razie wygląda to na zwykłą eksploatację przez siłę z lepszą technologią. Skoro robi to w taki prymitywny sposób znaczy, że nie jest wszechmocna.
(komentarz do audycji 60. Debata Ufologiczna Online: Okaleczenia ludzi i zwierząt)
Przemo napisał(a): To nie jest prawdą, to są brednie nawiedzone przez Kwietnia, które nie mają żadnego odwizerciedlenia. Prace były od 1942/43 r.
(komentarz do audycji 25 listopad 2016)
speedwayer napisał(a): @Krzysztof Rogala - wróć do audycji! Chce Cię gdzieś posłuchać! Twoją wypowiedź o MILAB w TCh słuchałem z 50 razy i w wolnym czasie zgłębiam wiedzę MILABów.
Chcę Cię usłyszeć znów, wracaj człowieku!
Pozdrawiam :)
(komentarz do audycji 25 listopad 2016)
Przemo napisał(a): To nie jest prawdą, to są brednie nawiedzone przez Kwietnia, które nie mają żadnego odwizerciedlenia. Prace były od 1942/43 r.
(komentarz do audycji 25 listopad 2016)
Ivellios napisał(a): @karoń: https://en.wikipedia.org/wiki/Cattle_mutilatio n
(komentarz do audycji 60. Debata Ufologiczna Online: Okaleczenia ludzi i zwierząt)
chrismiekina napisał(a): Cytat z Wikipedii (!!!) : "w okolicach miasta Londyn i w przyległych shire zarżnięcia owiec dokonano, w niektorych miejscach 100 w innych mniej, gdzie nic nie zabrono z owcy oprócz sadła i niektorych środkowych części, runo i cały szkielet po sobie zostawiając." Zapisek z dworu króla Jerzego I, 1606 r. Ogarnij sie trochę karoń. Może jeszcze raz posłuchaj.
(komentarz do audycji 60. Debata Ufologiczna Online: Okaleczenia ludzi i zwierząt)
SkrzydlataŻmija napisał(a): Krzysztofie, napisałem, że mam brata geodetę bo to prawda, mierzyłem niwelatorami to też prawda, nie dopowiadaj ciągle tego czego nie myślę, nie mówię, bo to już nudne i męczące się robi. Brat wcale nie uważa, że żyjemy we wnętrzu Ziemi, więc przestań wkładać w moje usta coś czego nie mówiłem, nie myślałem, nie insynuowałem itd.
Dzięki za tych parę konkretnych odpowiedzi, niestety przestaję wierzyć, że kiedykolwiek się doczekam od Ciebie udowodnienia, że żyjemy na zewnątrz Ziemi, a nawet co mnie już dziwi, wyjaśnienia co myślisz o Obcych (tak, z pewnością, jakbyś napisał, np. myślę, że byli tu przed nami, to by cię CIA zabiło:).
Wolisz w kółko przypisywać wszystkim wypowiedzi, których nie mówili, złe intencje, złe czyny, brak kompetencji, a nic o mnie i pewnie o wielu innych nie wiesz, ale wciąż wymyślasz na mój i innych temat jakieś urojone historyjki.
Tak więc bywaj, skończyłem, komentowanie twoich wypowiedzi i zadawanie Tobie pytań.
(komentarz do audycji 25 listopad 2016)
Słuchacz26 napisał(a): Ale biber....nie przypisuj naszej ludzkiej logiki istotom z innych wymiarów. I dlaczego twierdzisz,że muszą wkładać w podróż do nas jakąś niesamowitą energie? Największym problemem w zrozumieniu tego zjawiska jest hermetyczne myślenie ludzi. Dla nich wszystko musi mieć sens i logike, bo kiedy nagle jej brak, jest to przerażające...
(komentarz do audycji 60. Debata Ufologiczna Online: Okaleczenia ludzi i zwierząt)
karoń napisał(a): Podaj jeden stuprocentowo udokumentowany przypadek okaleczenia zwierząt sprzed setek lat w sposób taki, jak w latach 70-tych. Czekam.
(komentarz do audycji 60. Debata Ufologiczna Online: Okaleczenia ludzi i zwierząt)
Blom napisał(a): Co do wyłączania komputera pod wpływem myśli: mam kumpla na którego kiedyś mówiliśmy Wirus, ponieważ wiele razy zdarzało się że w jego obecności pojawiał się sławny niebieski ekran, niespotykanie często. Nie musiał nawet zasiadać do tego komputera. Później pech ustał.
(komentarz do audycji 2 grudnia 2016)
Krawiec napisał(a): Fakt, niepotrzebnie dałem to jako odpowiedź, ale... pal to licho. I tak wiadomość szybko się rozejdzie. Moim zdaniem słuchacze mają prawo wiedzieć o takich sprawach a nie dostawać jakieś enigmatyczne ogólniki. Dodam jeszcze, że z RNF odszedłem też w podobnej atmosferze i też głównie przez Mapeta, któremu nic nie pasowało i ciągle miał problem z czymś. O tym nie mów, o tamtych nie wspominaj, co to za gówniana muzyka itd. W zasadzie to ten człowiek stopniowo pozbywał się wszystkich ludzi wokół radia i teraz został już prawie sam (jest jeszcze Edward). Niech zatem będzie sobie Kapitanem na pustym statku.
(komentarz do audycji 2 grudnia 2016)
zbździsiu napisał(a): zniechęcić? chyba tylko przewrażliwionych szukających na siłę jakiejś pierdoły do której można by się przyczepić
a tamten słuchacz został potraktowany w sposób jak najbardziej adekwatny do poziomu swoich wypowiedzi
(komentarz do audycji 60. Debata Ufologiczna Online: Okaleczenia ludzi i zwierząt)
Miszkurka2000 napisał(a): Uważam, że dla zachowania profesjonalizmu audycji powinno się unikać takiego zachowania prowadzącego bo może to zniechęcić nowych słuchaczy.
(komentarz do audycji 60. Debata Ufologiczna Online: Okaleczenia ludzi i zwierząt)
Sebastian p-ń napisał(a): @ Koroń, nie rozumiemy wiele rzeczy, myślimy po ziemsku jak np."gulasz z cynaderek" itp. okaleczenia zwierząt miały już miejsca przed wiekami i to są fakty udokumentowane, nie wyssane z palca. To nie jest robota żadnej tajnej organizacji ziemskiej lub jakiś służb militarnych. Nie mamy jeszcze takiej technologi żeby móc wykonać tak precyzyjnie usuwanie organów wewnętrznych zwierząt i to w takich warunkach co opisuje Chris. Ps. Kiedy miałem 16 lat widziałem to zjawisko z bliskiej odległości, około 20-30 metrów i nie byłem jedynym światkiem. Wiem jak bardzo na mnie wpłynęło zobaczenie tego czegoś i jaki miało wpływ na dalsze moje życie. Pozdrawiam.
(komentarz do audycji 60. Debata Ufologiczna Online: Okaleczenia ludzi i zwierząt)
Antek napisał(a): Na ogólnym Krawiec napisz jak to było jak juz powiedziałeś. I tak BTW to brawo Tomek. Brak słów
Jesteś... złym człowiekiem. Peace and Love.
(komentarz do audycji 2 grudnia 2016)
kalarus napisał(a): Arek Kocik brawo. Muszę powiedzieć, że jego opinie były bardzo pomocne w ocenie tego zjawiska.
(komentarz do audycji 60. Debata Ufologiczna Online: Okaleczenia ludzi i zwierząt)
Ivellios napisał(a): Na prośbę słuchaczy udostępniam wyciętą rozmowę o wielkim dupnym UFO i w ogóle o dupach z jednym z dzwoniących :D http://archiwum2.paranormalium.pl/4gru2016_dyskusja_o_du pach.mp3
(komentarz do audycji 60. Debata Ufologiczna Online: Okaleczenia ludzi i zwierząt)
jooker napisał(a): Trafione w punkt
(komentarz do audycji 60. Debata Ufologiczna Online: Okaleczenia ludzi i zwierząt)
biber_1990 napisał(a): Chris mówi ciekawie, ale momentami ponosi go amerykańska fantazja :) Wyobraźmy sobie cywilizację zdolną przekraczać barierę wymiaru fizycznego, która przylatuje na Ziemię i wkłada w to ogromną energię, żeby wyciąć krowie wymię albo oko i żeby tym handlować. To tak jakby po piach do zaprawy murarskiej jezdzić na Saharę z Polski. Rozumiem, że to tematy paranormalne i wogóle, ale trzymajmy się tego, co wiadome... A ludzie tak chcą wierzyć czasami w tajemnice, ze przymukają oko na fakty, jak np. te substancje uspokajające w ciałach krów.
(komentarz do audycji 60. Debata Ufologiczna Online: Okaleczenia ludzi i zwierząt)
karoń napisał(a): @ Sebix, gratuluje wyobraźni, ale naprawdę wierzysz w to, że istoty z innego wymiaru przylatują na Ziemię robić gulasz z cynaderek? Dla mnie to tak żenujące i naciągane wyjaśnienie, że parsknąłem śmiechem, jak Chris zaczął o tym mówić.
(komentarz do audycji 60. Debata Ufologiczna Online: Okaleczenia ludzi i zwierząt)
Antek napisał(a): Wywaliłeś Klodzia za kesze, co? Peace and love kochany. Odstrzał za niewystarczający entuzjazm. Do tego jeszcze w Nocnym Radio jest, gdzie pojechali po Kesze... Uuu... Ajdonooooł
(komentarz do audycji 3 grudnia 2016)
wiesio napisał(a): dokładnie ! Tez mi się podobała.
(komentarz do audycji 3 grudnia 2016)
Sebastian p-ń napisał(a): To była jedna z najciekawszych debat ufologicznych, zaliczyłbym-ją do pięciu najlepszych do chwili obecnej, a w przyszłym tygodniu zapowiada się jeszcze ciekawsza. Całkowicie zgadzam się Chrisem Miękiną że mogą to być istoty z naszej planety tylko z innej gęstości wymiarowej gdzie my nie mamy dostępu. Wszystkie obserwacje i dziwne zachowanie się zjawiska na to wskazuje że jest tak, jest to bardzo logiczne i rozsądne wyjaśnienie tego zjawiska, a nie z innych odległych obszarów kosmosów jak to niektórzy twierdzą. Chris jest najciekawszym gościem debat, debata bez jego udziału byłaby nudna i nie ciekawa. Szkoda tylko że Piotrek co jakiś czas wchodził słowo Chrisowi i nie pozwolił dokończyć myśl.
(komentarz do audycji 60. Debata Ufologiczna Online: Okaleczenia ludzi i zwierząt)
Krawiec napisał(a): Spekulacji na temat zniknięcia Teorii Chaosu z RNF jest sporo. Znacie Clauda, on nie lubi się babrać w tego typu sprawach i rozwlekać. Woli przemilczeć i robić dalej swoje (szanuję). Z kolei Mapet komentując (w swój charakterystyczny bucowaty sposób) całą sprawę wprowadził jedynie zamieszanie. Efekt - ludzie nadal nie znają przyczyny zniknięcia Tch z RNF, zaczynają spekulować, a mi jest głupio, bo... to ja jestem tutaj główną "kością niezgody", czy raczej "triggerem", który sprowokował całe zajście. Krótko: Mapet odsłuchał sobie kawałek mojej audycji anty-keshe w Nocnym Radiu i się wściekł. Postawił Claudeowi ultimatum - albo RNF, albo NR. Claude widać nie z tych, co się dają rozstawiać po kontach, więc ostatecznie podziękował Tomkowi za współpracę. Też nie bardzo chciałem już tej sprawy poruszać publicznie, ale widać, że wiele osób zaczyna przypinać Claudeowi łatkę anty-keszysty, a to nie jest prawda. On pozostaje nadal neutralny i o czym wspominał - planuje razem z kolegą Marcinem testować tę technologię aby później podzielić się z Wami wynikami eksperymentu. Jak widać, mamy tutaj aż dwa przykłady na to, że Michał jest faktycznie niezależny, pewnie dlatego wielu ludzi mu ufa i czeka niecierpliwie na wyniki badań nad magravami, healthpenami i innymi plazmowymi wynalazkami. Ja też.
(komentarz do audycji 2 grudnia 2016)
Mehran Keshe napisał(a): pod ponizszym linkiem znajduje się słynny materiał telewizji TVN o klubie Paranormalium
http://dziendobry.tvn.pl/wideo,2064,n/podkarpac ie-polskie-paranormalne-z aglebie,217200.html
(komentarz do audycji VIII spotkanie Klubu Paranormalium w Jarosławiu)
mar10la napisał(a): laun=raw
(komentarz do audycji 2 grudnia 2016)