woj napisał(a): Jakie szczęście, ze nie masz tu nic do gadania.
Bez stałego sceptyka nie ma tego programu.
(komentarz do audycji 17 marca 2017)
ven0m napisał(a): @słuchacz slucham teori pewnie dluzej niz ty ( jeszcze od czasow radia bez cenzury) wiec sklej dupe. juz od dlugiego czasu to nie jest powazna audycja . a o tym co wyprawiali brytole nie musisz mnie pouczac bo dobrze to wiem. Chodzilo mi o to ze sceptyk podaje konkretne argumenty i prowadzi dyskusje dzieki temu ta smieszna ( od dluzszego czasu ) audycja nie jest jalowa. a tomek z rnf to chyba przedawkowal gansy albo kwasy bo sluchac chlopa nie idzie a jego tez sluchalem baardzo dawno temu ale teraz to jest popelina.
(komentarz do audycji 17 marca 2017)
grymas napisał(a): dzięki Tomek
(komentarz do audycji 18 marca 2017)
Martens napisał(a): Psychoza maniakalna.. Facet cały czas żyje w urojonym świecie manii prześladowczej służb specjalnych. W żadnym z odcinków nie mówi w jaki sposób programowano świadomość i jego poczynania. Telepatia syntetyczna? za dużo zmiennych i przypadkowych przypadków spowodowanych dziełem przypadku i zbiegu okoliczności.
(komentarz do audycji Odc. 223 Służby specjalne RP czy mafia)
KYLO napisał(a): STALY SCEPTYK =BAN BAN BAN
(komentarz do audycji 17 marca 2017)
Działkowiec napisał(a): Fajna opowieść. Miło się się słucha takiej pozytywnej hiperprzestrzeni w której nie ma zbędnej jazdy po ludziach :)
Czekam na kontynuację.
(komentarz do audycji 18 marca 2017)
nik napisał(a): nawet jakbys napisał ile wlezie,co to da więkość tych co słuchają nie ma pojęcia jak się pisze słowo :historia:
(komentarz do audycji 17 marca 2017)
Aga napisał(a): Drogi Michale, nie trać czasu na jakąkolwiek książkę Janusza Bieszka. To typowe grafomaństwo wyłącznie nastawione na zysk. Tzw. badania opierają się CTRL+C, CTRL+V. Jeśli ktokolwiek w bibliografii podaje filmiki z youtube nie zasługuje by go traktować poważnie.Swoje tezy przytacza jako fakty bez jakichkolwiek dowodów. Strata czasu i pieniędzy. Dostałam jego książkę w prezencie i chyba po raz pierwszy w życiu poczułam się obrażona jako czytelnik. Czytam dużo ale jeszcze żaden autor nie wzbudził we mnie takiej złości. Bieszk z góry zakłada,że jego czytelnicy są idiotami i łykają każdą wyssaną z palca bzdurę jak małpa kit.
(komentarz do audycji 17 marca 2017)
lulak3399 napisał(a): Ma, tylko pewnie z Izraela.
(komentarz do audycji 72. Debata Ufologiczna Online: Eduard Meier - Prorok z Latającego Spodka)
słuchacz napisał(a): @Charles Babbage BTW to takie brytolskie co nie, przypisywać sobie wszystko co dzisiaj mamy. Gdyby nie nasi matematycy nigdy by nie shakowali niemieckiej enigmy ale nie przeszkadza im całe zasługi przypisać brytyjskim matematykom, gdyby nie poświęcenie Polskich lotników w bitwie o Londyn ponieśliby o wiele większe straty ale nie przeszkadzało im to zabronić brania udziału naszym weteranom w paradzie zwycięstwa w 45...nie będę nawet wymieniał dalej ile złego uczynił ten naród nie tylko Polakom bo nie wystarczyłoby miejsca..
(komentarz do audycji 17 marca 2017)
słuchacz napisał(a): @Charles Babbage kolego skoro rzucasz we mnie tak marnymi inwektywami przysłaniając tym swoje marne argumenty to powiem ci jedno, bez tranzystora mógłbyś sobie co najwyżej na tej maszynce różnicowej Babbagea czy kalkulatorze Sterna (nawiasem mówiąc Polaka) policzyć swój marny iloraz inteligencji..Nie ma to nic wspólnego ani z elektroniką ani ze wczesnymi komputerami, które wyewoluowały do tych, które używamy dzisiaj. To mniej więcej tak samo jakby powiedzieć, że dzięki wynalazcy koła mamy samochód.
"Angielską gospodarkę herbacianą XVIIw" nosz kurwa skąd ty bierzesz te argumenty człowieku... bo bez tego pewnie dzisiaj nie napiłbym się herbaty, weź gościu puknij się w ten pusty łeb
(komentarz do audycji 17 marca 2017)
Charles Babbage napisał(a): @słuchacz wystarczy pozwolić ci mówić i sam obnażasz swoją głupotę. Sprawdź sobie nieuku kto to był pan Babbage. Opierania się na wikipedii i myślenia że nie było komputerów przed tranzystorem to nawet komentowac nie będę xD
Co do herbaty widzę bardzo ograniczonym myśleniem się wykazujesz - co miałem na myśli (co jestem pewien zrozumiała każda osoba obdażona przynajmniej przeciętnym intelektem) to Angielską gospodarkę herbacianą XVIIw - ale widzę masz braki w więcej niż jednej dziedzinie; wcale nie jestem zaskoczony że osoba o brakach w elementarnej wiedzy z zapałem wierzy w spiski itp., wręcz przeciwnie.
(komentarz do audycji 17 marca 2017)
słuchacz napisał(a): @Charles Babbage facet nie bądź śmieszny żadnego zasiłku nie potrzebuję a tym bardziej od brytoli, wystarczająco dobrze radzę sobie w Polsce. Ciekawe tezy wysuwasz jakoby dzięki koronie jak rozumiem brytolskiej miał komputer, mógłbyś bardzij przybliżyć bo zdaje mi się, że to w głównej mierze zasługa Niemców i Amerykanów, którzy nijak mają się do brytoli a już tym bardziej do korony brytolskiej
https://pl.wikipedia.org/wiki/Tranzystor
PS herbata pochodzi z Chin kolego
(komentarz do audycji 17 marca 2017)
Charles Babbage napisał(a): @słuchacz szanuj Koronę, dzięki niej masz komputer z którego piszesz, herbatę którą pijesz i, jeśli piszesz z Anglii może, zasiłek z którego żyjesz. Pozdrawiam i polecam się wyedukować.
(komentarz do audycji 17 marca 2017)
Szarak napisał(a): Roman Nacht to dorabia do emerytury o ile ją ma.
(komentarz do audycji 72. Debata Ufologiczna Online: Eduard Meier - Prorok z Latającego Spodka)
słuchacz napisał(a): czasami mam wrażenie, że ten cały sceptyk dobrał się z kilkoma pseudo słuchaczami, którzy go zawzięcie bronią na antenie i w komentach, chcąc po prostu od środka rozpieprzyć tą audycję.
Bo nie widzę powodów dla których taki idiota miałby słuchać audycji typowo spiskowej skoro praktycznie wszystko konfrontuje ze swoim populistyczno -mainstreamowym światopoglądem. Jak dla mnie to jest zwykły troling na zaawansowanym poziomie.
(komentarz do audycji 17 marca 2017)
słuchacz napisał(a): w czym miał niby rację ten oszołom, poczytaj sobie co brytole wyprawiali w Indiach jak zagłodzili miliony hindusów specjalnie podwyższając podatki gdy w całym kraju panowała susza lub jak zmuszając większość rolników w kraju do hodowli makówek na opium doprowadzając do tego, że w całym kraju brakowało żywności, poczytaj sobie co te skurwysyny wyprawiały w Afryce lub kto był pomysłodawcą pierwszych obozów koncentracyjnych, wcale nie sowieci czy hitlerowcy a brytole w RPA. Nie będę się wypowiadał dalej na temat wypowiedzi tego oszołoma. Tomek z rnf-u bardzo ładnie mu kiedyś pocisnął i po prostu rozłączył tego nadętego buca i Michał powinien zrobić to samo, nie wchodzić z tym gościem w żadne dyskusje i dożywotnio zbanować za szerzenie rasistowskich hasełek, demagogi i kompletnych bzdur. To nie jest audycja pokroju jakiegoś szlaufu na youtubie jak może się wydaje niektórym świeżym słuchaczom tch jakich widze w ostatnim czasie wielu. Nie chcesz to nie słuchaj gówno to nas stałych słuchaczy obchodzi a w szczególności Michała. Ja sobie nie życzę w porządnej audycji takich popaprańców jak ten stały sceptyk bo drastycznie zaniżają jej poziom i jak tak dalej pójdzie to niedługo zrobi się z tego jakiś chłam na wzór tego puszczanego w komercyjnych radiach
(komentarz do audycji 17 marca 2017)
gosiaczek napisał(a): Też myślę, że oni nas napadną przez tych pieprzonych sekciarzy. Kosmity manipulują ludziom w głowach od tysięcy lat. Jestesmy dla nich jak terrarium
(komentarz do audycji 72. Debata Ufologiczna Online: Eduard Meier - Prorok z Latającego Spodka)
lulak3399 napisał(a): Porównajcie sobie to pieprzenie o kosmicznych braciach, jakie uprawia Witkowski, Meier, Roman Nacht (obywatel kosmosu) z tym raczej pesymistycznym wnioskiem, jaki wyłania się z waszej chłodnej analizy zjawiska UFO. Stało się dla mnie jasne, że jesteśmy polem wielkiej manipulacji. Inwazja trwa, i to w umysłach. Oni wcale nie muszą nas zagazować jak w Cloverfield 10.
(komentarz do audycji 72. Debata Ufologiczna Online: Eduard Meier - Prorok z Latającego Spodka)
Ivellios napisał(a): A po cholerę, a po cholerę, a po cholerę. A po cholerę pisać takie komentarze? Ta audycja ma otworzyć oczy przede wszystkim ludziom, którzy swoją wiedzę na temat Meiera opierają głównie na serwisach spod szyldu "gówno prawda" typu Inne Medium, Nautilus, czy jakieś inne "zmianywnosie.gov" itd., które forsują image Meiera jako człowieka wiarygodnego.
(komentarz do audycji 72. Debata Ufologiczna Online: Eduard Meier - Prorok z Latającego Spodka)
audiooooman napisał(a): http://www.etfriends.com/conference/speakers.html
(komentarz do audycji 72. Debata Ufologiczna Online: Eduard Meier - Prorok z Latającego Spodka)
Szarak napisał(a): Po cholerę poświęcać tyle czasu i energii oszustowi i to kiepskiemu?
ps. zdjęcia jednak da się robić jedną ręką - patrz hasło samowyzwalacz.
(komentarz do audycji 72. Debata Ufologiczna Online: Eduard Meier - Prorok z Latającego Spodka)
ven0m napisał(a): To staly sceptyk wysuwal porzadne argumenty a michalek nie potrafil odpowiedziec i rozlaczyl sceptyka, a niby kazdy moze sie wypowiedziec w audycji. Taki kretyn jak kunrad (bonzo44) opowiadal swoje androny i nikt mu nie przeszkadzal a sceptyk mowil z sensem ale nie zgadzal sie klodem a momentami wykazywalsie wieksza(sic!) wiedze niz klod (z reszta nie po raz pierwszy) to go rozlaczyl. ZENADA MICHALE!!! (zgadzam sie ze sluchaczem ktory zadzwonil i mowil ze klodziowata nie szanuje ludzi co do niego dzwonia np staly sceptyk, nie raz staly sluchacz a nawet jak armor cage zadzwonil i sie nie zgadzal z koldziowata pi***czka to slychac bylo ze klodzia obrazona)
(komentarz do audycji 17 marca 2017)
mikoryza napisał(a): Wbrew wszystkiemu bardzo trudny temat, ale dzięki na zwrócenie uwagi na parę spraw, o których nie miałem pojęcia. W PL rzeczywiście nie mówiono o Meierze wszystkiego, choć po książce Moosbrugera mój zapał w jego stronę zmalał.
(komentarz do audycji 72. Debata Ufologiczna Online: Eduard Meier - Prorok z Latającego Spodka)
SkrzydlatyŻmij napisał(a): Ja tylko tyle:
celtowie = galowie
krańce osad celtyckich (galijskich) to Galicja w Polsce i w Hiszpanii.
Obecność Celtów w Mołopolsce nie wyklucza obecności Słowian (Lechitów) np. od roku 1800 p.n.e na terenach obecnej Polski.
To tak jak obecnie mamy wioski Tatarskie na Białostoczyźnie - i co?... jakiś historyk za 1000 lat odkryje je i powie: na tych terenach nie było Słowian i chrześcijan, byli Tatarzy i muzyłmanie w roku 2017?
(komentarz do audycji 17 marca 2017)
słuchacz napisał(a): Michał nie dawaj sobą pomiatać temu stałemu sceptykowi, zawiodłem się na tobie zamiast wysunąć porządne argumenty gość cię non top punktował a Ty nic. Te jego czcze gadki o tym jak to brytole cywilizowali hindusów to już w ogóle szczyt ignorancji z jego strony.
(komentarz do audycji 17 marca 2017)
Jupiter napisał(a): Każdy, ma prawo do własnych przekonań.
(komentarz do audycji 16 marca 2017)
Ivellios napisał(a): Tak, są tam zeskanowane raporty. Nie wiem dokładnie ile, bo całej książki jeszcze nie przejrzałem (400 stron!), ale na pewno jest tam pełen raport specjalnej komisji śledczej w sprawie afery "Żelazo", jakaś korespondencja z ludźmi będącymi u władzy na początku lat 90-tych, nie wiem czy przewija się tam ktoś z obecnego obozu władzy, ale z tego co zdążyłem się zorientować to przewijają się tam nazwiska Milczanowskiego, Suchockiej i innych mniej lub bardziej ważnych osób.
(komentarz do audycji Odc. 222 Służby specjalne RP czy mafia)
jorbek napisał(a): Nasz świat jest właśnie obłędnym, materialistycznym odurzeniem swojej boskości. Oblicze Boga, lustro Boga jest w każdym z nas. Jesteśmy chorymi psychicznie, zawirusowanymi Bogami, zagubieni w psychopatycznych kreacjach. Najgorzej mają głęboko wierzący, ci którzy oddają swoją kreację innym bytom z chciwości, pazerności, naiwności. Myślenie jest jak magnes. Myślenie to kreacja. Brak komunikacji ze Wszechświatem to brak empatii. Gdyby każdy z nas poczuł inne byty, przyrodę, zwierzęta tak jak siebie odczuwa zmieniłby swoje postępowanie raz na zawsze albo właśnie by dostał pomieszanie zmysłów i mógłby zwariować.
(komentarz do audycji 16 marca 2017)
SkrzydlatyŻmij napisał(a): raporty? to mnie zaciekawiłeś Ivelliosie.
(komentarz do audycji Odc. 222 Służby specjalne RP czy mafia)
Jupiter napisał(a): Gnostycy wiedzieli bardzo ważną rzecz (która nie straciła na aktualności), że nie można stawać odurzonym przed oblicze Boga, bo w przeciwnym razie popadnie się w obłęd, konfuzje, zagubienie i pomieszanie zmysłów...
(komentarz do audycji 16 marca 2017)
Paper organist napisał(a): Drogi kapitanie w eksperymencie szczelinowym obserwator to nie człowiek ale detektor elektronów.
(komentarz do audycji 11 marca 2017)
Ivellios napisał(a): Tak, te pierwsze rozdziały brzmią co by nie mówić dość paranoicznie. Takie przypisywanie wszystkiego co złe służbom specjalnym. Pewnych rzeczy nie mogę czytać, z uwagi choćby na fakt że zeskanowane w książce raporty (tak, są takie!) do dziś opatrzone są klauzulą tajności. Jeśli jednak zignoruje się to przypisywanie wszystkiego złego polskim SSmanom ;-) to wówczas dostajemy całkiem interesującą książkę, może nawet dziennik, o charakterze kryminalnym. Właśnie "wkroczyłem" w część opisującą przygody autora w RPA.
(komentarz do audycji Odc. 222 Służby specjalne RP czy mafia)
Sebastian p-ń napisał(a): Chyba masz racje, coś jest nie tak. Kiedy Ivellios zapoczątkował czytanie tej książki, byłem zachwycony, że będzie to coś wyjątkowego, coś przerażającego i prawdziwego, ale entuzjazm opad, do zera. To rzeczywiście paranoidalna z manią prześladowczą. Wysłucham je do końca, choć nie wiem ile będzie miała odcinków i czy jestem stanie zdołać.
(komentarz do audycji Odc. 222 Służby specjalne RP czy mafia)
Sebastian p-ń napisał(a): Kiepska jakoś przez telefon, panie Kamilu. Czasami było trudno zrozumieć. A audycja mogłaby być bardzo ciekawa. Szkoda!
(komentarz do audycji 16 marca 2017)
abi napisał(a): Też byłam u tego pana cudowny człowiek choć jego przepowiednia dla mnie jeszcze się nie spełniła to ma ciągle w nią wierzę cyt. Ale ci się odpowiedzialem nie. Czekam dalej pozdrawiam tych co mogli spojrzeć mu w oczy były niesamowite
(komentarz do artykułu Filip Fediuk, dolnośląski jasnowidz)
edek1974 napisał(a): Może coś o incydencie w Jerzmanowicach w 1993 roku ?
Czy mogłaby to być jakaś tajna broń ?
(komentarz do audycji 71. Debata Ufologiczna Online: Co Wojsko Polskie wie o UFO?)
woojek napisał(a): ...prowadzący "ZASPANY" jest ciągle niedobudzony coś mamrocze że trudno go zrozumiec sam siebie chyba nie ogarnia a sili się na sugestie słabe a szkoda bo temat MOCNY
(komentarz do audycji #005)
fnord napisał(a): Ivellios dzięki za odpowiedź i dobre wieści. Pozdrawiam
(komentarz do audycji 71. Debata Ufologiczna Online: Co Wojsko Polskie wie o UFO?)
Martens napisał(a): Schizofrenia paranoidalna z manią prześladowczą służb specjalnych.. ciekawy przypadek.
(komentarz do audycji Odc. 222 Służby specjalne RP czy mafia)
Hanys Robson napisał(a): Pytanie do Pana Piotra Celebiasia - moglby Pan rozwinac temat doniesien nt zaobserwowania NOL w Miasteczku Slaskim oraz Lublincu?.
Kontekst obserwacji mozna polaczyc z JW Spec. w tym miescie, ale rownie dobrze z innym miejscem: pogranicze woj.slaskiego i opolskiego, pomiedzy Lublincem a Kluczborkiem , na wysokosci Olesna patrzac ok 10-15. km na zachod - miejscowosc , a glownie las Szumirad , kontekst bylej JW2464-rozpoznania elektronicznego.
(komentarz do audycji 71. Debata Ufologiczna Online: Co Wojsko Polskie wie o UFO?)
marq napisał(a): Uzbrajanie w jakąkolwiek broń [szczególnie palną] Maszyn, Robotów, Cyborgów i innych tp. Ustrojstw wyposażonych nawet w Mega-Super-Giga stuczną inteligencję, przy jednoczesnym totalnym rozbrojeniu osób prywatnych oraz Społeczeństwa -jak obecnie jest m.in. w Polsce - jest mega, giga, terra Aberracją oraz możliwe jedynie przez decydentów o cechach - medycznych idiotów, łajdaków, zdrajców, totalnych szaleńców oraz etc, itp indywiduów
Medyczne statystyki podają, iż takiego "elementu" jest 5% w całej ludzkiej populacji oraz ze jej odsetek pomału ale sukcesywnie wzrasta! - 10-cio krotnie za dużo aby zniewolić, upodlić i ostatecznie zniszczyć Ludzką Cywilizację oraz planetę Ziemia !
(komentarz do audycji 3 marca 2017)
marq napisał(a): Chris "szuka" miejsca gdzie ustawić na falach oceanów, na jaki akwen wpłynąć intuicyjnie czy wręcz wg konkretnych danych "współrzędnych GPS w okresie przewidywanego kataklizmu i jak ustawić jacht - czyli dokonuje wizji lokalnej na morzach i oceanach w miejscach w których jest najwyższe prawdopodobieństwa przetrwania i przeżycia.
Radzę Tobie Chrisie M. skomunikować się z autorem bloga / blogerem MuKi który blogował na S24 a od jakiegoś czasu "pożegnał" Jankego & konsorces i przeniósł się na WordPress.com
Poza ciekawymi poglądami, wiedzą oraz informacjami Muki`ego, on sam buduje od lat katamaran ponoć niezatapialny w każdych warunkach, uderzenia fal wody w celach przetrwania rodziny, najbliższych i zachowania ważnych elementów "naszej" Cywilizacji.
Twierdzi iż na rozległych akwenach ziemskich mórz istnieje JEDNO (może max 2 - dopisek mój), miejsca gdzie należy ustawić łódź i to we właściwym kierunku do północy, jak przyjdą Mega fale wywołane przez impakt ciała niebieskiego a właściwie trzech ostatnich "wlekących się" za Nibiru = Mardukiem = Faetonem jak on nazywa Nibiru określając go jako dwa jądra wygasłych nieodpalonych słońc, które Bóg wykorzystał jako napęd "odwiedzając" jeden raz w dotychczasowej historii Ludzkość i Ziemię a które to "ustrojstwo" przejęło kilka cywilizacji wykorzystuje jako pojazd kosmiczny "udając na mniej rozwiniętych planetach Półbogów czy "bogów pośrednich" ... = Tak Sam Twierdzi i opisuje na swym blogu.
Arcy ciekawa postać, acz pisze trudnym językiem oraz mega zawile... pomimo to ma niemal 11 mln odsłon oraz po 300/400/500 i więcej komentarzy do każdego wpisu, których dotychczas spłodził 129 notek. Ważne są owe komy ponieważ łącznie każdy wpis z komentarzami ma 10-cio krotność wpisu komentowanego gdzie autor -@Muki udziela się, odpowiada, dopowiada, rozszerza treść etc.
Czytanie samego bloga - wpisów, bez niemal całości komentarzy pod każdym z wpisów de facto nie ma sensu gdyż gubimy watek oraz z 70/75% meritum podjętego we wpisie - danym /konkretnym.
Adresy do Jego [Mukiego] dwu blogów.
1. S24 http://muki.salon24.pl/
2. Wordpress htps://mukisalonblog.wordpress.com/
Pozdrawiam
Blog /i Muki`ego polecam osobom raczej arcy cierpliwym.
(komentarz do audycji 71. Debata Ufologiczna Online: Co Wojsko Polskie wie o UFO?)
Ivellios napisał(a): Chris wyjechał na parę tygodni. Ale spokojnie, niebawem znów się z nim usłyszymy.
(komentarz do audycji 71. Debata Ufologiczna Online: Co Wojsko Polskie wie o UFO?)
fnord napisał(a): Mam pytanie, czym spowodowana jest nieobecność Chrisa Miekiny w kolejnej debacie i czy bedzie można go jeszcze usłyszec u was? Pozdrawiam
(komentarz do audycji 71. Debata Ufologiczna Online: Co Wojsko Polskie wie o UFO?)
Scorpion_XX napisał(a): Ta sprawa Grundmana rzeczywiście daje do myślenia i jak się temu bliżej przyjrzeć, to rzeczywiście nieco zalatuje prowokacją.
(komentarz do audycji 71. Debata Ufologiczna Online: Co Wojsko Polskie wie o UFO?)
Antares napisał(a): No cóż , muszę niestety zgodzić się z prowadzącymi, że obecnie sytuacja pod względem medialnym jest zdecydowanie gorsza jak niegdyś. Przy całym krytycyzmie do czasów sprzed 1989 roku mass media nie były tak skretyniałe jak są dzisiaj. Nie będę ukrywać, że dla mnie antywzorcem jest TVN, co ciekawe jeszcze za czasów Telewizji Wisła przedstawiająca się jako telewizja inteligencka (naprawdę!).
Co do tej rzeczy w pełni podzielam zdanie Piotra Cielebiasia, że nawet programy które niegdyś były naukowe dziś koncentrują się na programach-tasiemcach o kanadyjskich drwalach i australijskich kierowcach ciężarówek.
Widać tu też polską prowincjonalizm. Tak się składa, że mam sporą antenę satelitarną, pozwalając ą na odbiór mniej więcej wycinek równy nieboskłonu. Parę języków też znam lepiej lub gorzej, więc pozwala to na odbiór treści. Najbardziej pouczającym dla mnie był dzień w którym w zeszłym roku dano nagrodę Nobla z chemii. Zrobiłem taki surfing po kanałach. W czeskiej stacji CT24 w prime time dano rozmowę z dwoma profesorami z czeskiej akademii nauk, którzy wytłumaczyli na czym polegała doniosłość dokonań i dlaczego akurat ta osoba a nie inna została nagrodzona. W polskim odpowiedniku był wywiad z Biedroniem, otwarcie któregoś tam (okrągła cyfra) supermarketu jednej z wiodących sieci w Polsce oraz hamletyzowanie jednego z posłów czy być może rozważy wystąpienie do sądu przeciw jednej z gazet (później okazało się że nie wystąpił, ale przez blisko tydzień produkował się na szkle). Na okrasę był pokaz memów znalezionych w Internecie. O przyznanej nagrodzie Nobla nie było ani słowa (sic!), było to dopiero następnego dnia i to bynajmniej nie w okresie największej oglądalności.
To tyle impresji. Zaś za audycję dziękuję, była udana, aczkolwiek niekoniecznie z pozytywnym przesłaniem. Wiem, życie też takie bywa.
(komentarz do audycji 71. Debata Ufologiczna Online: Co Wojsko Polskie wie o UFO?)
marq napisał(a): Któreś i to nie jedna osoba na radiu czy telewizji tzw. "alternatywnej" czyli Naszej niedawno twierdzili, podawali do wiadomości niedawno, ze amerykanie sprzedali TVN Rosji /Rosjanom ....
Bardzo /Arcy "konspiracyjna" - tu raczej winno być bez cudzysłowu teoria.
Ciekawe jak ją /to sprawdzić ? W dzisiejszych czasach tak można zakamuflować własność korpo np telewizji, radia innych mediów i de facto każdej korporacji jak i każdą większą /większej wartości biznesem.
Dla mnie to prawdziwa Teoria Spiskowa.... Ale`ee ?!?
Co Panowie: RP, Paneliści, Słuchacze o tym sadzą a może coś wiedzą, posiadają jakieś wiarygodne info?
Pozdrawiam; ~Marq
(komentarz do audycji 71. Debata Ufologiczna Online: Co Wojsko Polskie wie o UFO?)
Antares napisał(a): tak, żyje, ale jego młodszy brat Mirosław - kosmonauta. Brat-generał, imieniem Władysław, który spowodował że Mirosław poleciał w kosmos pomimo że nie miał najlepszych wyników (lepszy był choćby Piotr Klimuk, który został rezerwowym) już od dekady nie żyje.
A te dwie ulice dobrze znam, bo kidyś mieszkałem w okolicy, a znajomy nawet mieszkał w willi którą zamieszkiwał generał Tytus Krawczyc (wciąż żyjący).
Muszę się zgodzić, z prowadzącymi że kiedyś czasy były inne i pewne sympatie proufologiczne wojskowych nie były tajemnicą - sam pamiętam generała Grada (mieszkał na Matejki w Poznaniu, imienia nie pamiętam) który sam i z własnej woli opowiadał na temat wielokrotnych obserwacji z drugiej ręki (to znaczy swoich podwładnych) i to bynajmniej bez ironii.
(komentarz do newsa Debata Ufologiczna Online 12 marca)
YUBY napisał(a): Dzięki za informacje. Wiem żę jest dużo błędów, ale robię to charytatywnie i czasem coś wrzucę w pośpiechu np: jakąś audycję, abyście mogli odsłuchać. Pracuję nad zmianą szaty, dodaniem wielu nowych funkcji bo mam taką możliwość, niestety wszystko kosztuje czasu. Ale obiecuję że będzie WWW przyjemniejsza już wkrótce :)
(komentarz do audycji #005)