Antares napisał(a): Net neutrality oznacza równy priorytet dla wszelkich pakietów i protokołów i nie ma nic wspólnego z polityką (rozumianą w pospolitym sensie).
Gorącymi rędownikqmi zniesienia neutralności sieci są sieci streamingowe z Netfliksem na czele, które chcą zagwarantować sobie uprzywilejowane traktowanie pakietów w porównaniu ze zwykłymi userami. Z drugiej strony kilka lat temu providerzy sami chcieli ograniczać priorytet dla korzystających z tego protokołu (i obciążających ich łącza).
Innymi słowy zniesienie neutralności sieci byłoby rodzajem QoS ale na szczeblu "ponad głową" użytkownika, na poziomie korporacji i providerów. Jakiś czas na "próbnych galopach" w tym kierunku został nakryty amerykański Verizon, oczywiście "dla dobra ogółu użytkowników tego providera". Oczywiście użytkownik nie miałby żadnego wpływu na priorytyzację - i w tym upatruję nieuczciwego traktowania jednych podmiotów kosztem drugich za pieniądze konsumentów.
(komentarz do audycji 3 marca 2017)
prax napisał(a): Tylko co pani doktor mogłaby powiedzieć o obiektywności tego? Nauka nie jest w stanie wyjaśnić OBE ani podobnych zjawisk. Teorie o świadomości kwantowej też tutaj w sumie nie leżą.
(komentarz do audycji 69. Debata Ufologiczna Online: Kosmici - istoty astralne)
Antares napisał(a): @OrinMan
@Jaknajlepiej
Pozwolę sobie ująć obie wypowiedzi zbiorczo. Pominę już, że widzę że punkt 4 jaki napisałem powyżej wypłynął szybko. Niespecjalnie mnie to zaskoczyło.
Jednym z głównych problemów tej audycji - ogólnie rzecz ujmując - jest przeraźliwie dogmatyczne postrzeganie wszystkiego dookoła. A przypomnę, że - za Kopalińskim: "dogmatyzm - antykrytycyzm, przeciwieństwo sceptycyzmu; postawa umysłowa, którą charakteryzuje przyjmowanie poglądów bez dowodu, na zasadzie ślepej wiary".
Ot, na zasadzie krytyki (posłużę się tu metodą znaną w socjologii jako "studium przypadku") że epoka żelaza jest ździebko starsza niż powiedziano w audycji. Jeśli przyjąć skuwanie żelaza meteorytowego to pochodzi z czasów predynastycznych w Egipcie, a jeśli całość procesu "od rudy" to od czasów starohetyckiego albo być może i okresu protohetyckiego (stanowisko Kaman-Kalehöyük). Ja rozumiem, że nie każdy musi wiedzieć, że "epoka brązu" tak naprawdę powinna się nazywać "epoką mosiądzu" bo brąz antyczny (stop miedzi z cynkiem i czasem ołowiem lub antymonem) jest czymś innym niż brąz w dzisiejszym rozumieniu (stop miedzi z cyną), ale od kiedy mniej więcej trwa epoka żelaza było kiedyś nauczane w piątej klasie podstawówki.
Co więcej, z samej natury rzeczy nie ma tu miejsca na postawę heurystyczną, bo niby w jakim kontekście? Technologii Keshe? "Technologia Keshe" to - nie mam najmniejszych wątpliwości - humbug który z pewnością wyjdzie bokiem środowisku alterezo, podobnie jak apokaliptyczne przepowiednie co do końca świata w 2012 roku. Samo słowo "technologia" jest tu mocno na wyrost - słowo to oznacza powtarzalność wytwarzania jakiegoś dobra w procesie określonym warunkami brzegowymi, a dowiedzenie słuszności jej wykonalności i działania zawsze spada twórcę technologii czy podmiot który ją postuluje. Co tu zostało spełnione? Nawet pojęcia są wzięte kompletnie od czapy. Później biorą się z tego takie fenomeny jak "żywienie się plazmą".
Nie mam jakiś wątpliwości, że zapewne zaraz pojawią się zarzuty, że osoby "z dyplomami z buraka i ziemniaka" kompletnie się nie znają, bo niby skąd? Właściwie to przekreśla ich wiarygodność. Jasne, w niektórych przypadkach wystarczy jednak samo posiadanie ekierki. Albo i nie.
(komentarz do audycji 25 luty 2017)
rycerro napisał(a): Na chwile obecna najlepsza audecja w RP. Bardzo wysoki poziom, przebijacie nawet debaty ufologiczne. Szczegolnie po ostatnim slabym ich odcinku
(komentarz do audycji Odc. 4)
YUBY napisał(a): Pracuję nad tym, dzięki :)
(komentarz do audycji #004)
SkrzydlatyŻmij napisał(a): @Jaknajlepiej - no i co z tego? Kto tu się ośmiesza... Pokazujemy polski przemysł szklarski, który, jako jeden z niewielu, się ostał po komunie i się świetnie rozwija... I nawet to przeczy tezom Tomka w audycji, słuchamy i oceniamy, i mamy własne zadnie.
(komentarz do audycji 25 luty 2017)
Kamil napisał(a): YUBY dziękuje za audycje, świetnie się słucha. Tylko nie sądzisz, że podkład za głośno? Pozdrawiam serdecznie, ciekawych podróży życzę.
(komentarz do audycji #004)
SkrzydlatyŻmij napisał(a): Wszystkie tezy słuszne:
I Rzeczypospolita była imperium (imperium lechickie istniało wcześniej i ostatnia jego odsłona przed I Rzeczpospolitą to było panowanie cesarza - primus - Bolesława Chrobrego);
II Rzeczpospolita państwo słabe i przepojone agenturą, która masowo zdradziła w 1939 roku podczas wojny;
PRL czyli totalitarna wersja Księstwa Warszawskiego;
obecna RP zbudowana na obcej agenturze stworzonej głównie z ludzi dawnych służb komunistycznych: zwinięcie, zamiast rozwinięcia, przemysłu i nowoczesnej gospodarki, właściwie do czasu wejścia do UE żyliśmy w ruinach PRL zamiast się rozwijać, od chwili wejścia do UE rozpoczął się niemrawy rozwój, dzięki możliwości nieograniczonego eksportu naszej produkcji na zachód (mięso, wódka, prefabrykaty budowlane, szyby, palety drewniane i krasnale ogrodowe), i może nieco dzięki funduszom unijnym, które niejako wymusiły finansowo inwestowanie w infrastrukturę typu drogi (nie wiem, czy ktoś zauważył, że między 1989 a 2004 rokiem dróg nie budowano prawie żadnych).
Stały sceptyk rzuca głównie inwektywami i obraża Cloda, jak każdy troll myśli, że jest fajnym kozakiem, a tak na prawdę jest żałosnym frajerem, który nie potrafi udowodnić merytorycznie własnych racji, jeśli w ogóle takie ma.
(komentarz do audycji 24 luty 2017)
szyderca napisał(a): Jak dla mnie temat bardzo ciekawy, Debata również choć momentami była na bardzo wysokim poziomie ale były też momenty gdy musiałem się zmuszać do słuchania, dlatego przypuszczam takie mieszane uczucia mają też może inni stali słuchacze Debat. Jak to powiedział Piotr C taka debata była potrzebna ale czegoś w niej zabrakło jak pisze Sebastian p-ń. Moim zdaniem brakowało jak pisze Jaknajlepiej obecności pani dr. Rutkowskiej-Adamskiej z którą była by to jedna z najlepszych Debat w historii, dlatego bardzo cię proszę Ivellios o zorganizowanie z nią Debaty na ten temat albo chociaż zapytanie słuchaczy czy chcieli by usłyszeć taką Debatę, bo moim zdaniem ona stanowi taką naukową przeciwwagę dla praktyków jak Rafał N.Leszek O.O. yuby czy dżejson którzy w zasadzie mówili to samo i prawie we wszystkim się zgadzają a pani Rutkowska-Adamska była by dla nich taką przeciwwagą, kolejny raz prowadzona debata w sposób profesjonalny przez Piotra C , co staje się juz normą, Dziekuje za debatę i liczę na drugie starcie z panią doktor, pozdrawiam prowadzących oraz słuchaczy
(komentarz do audycji 69. Debata Ufologiczna Online: Kosmici - istoty astralne)
szyderca napisał(a): Tomku jak zwykle miło mi się słucha twoich audycji ale 1godz 12 min zgadzam się z tym co mówisz tylko pomyliłeś pojęcia , bo miałeś na myśli odkryty bodajże w 1850 stop żelaza i węgla zwany stalą. Żelazo było znane od wieków choćby przy wytwarzaniu zbroi, mieczy itd., . Domieszka 2-3% węgla powoduje zwiększenie twardości i tu masz racje niby stal nie była znana przed wiekami ale znali ją ponoć w Damaszku, tzw. Damasceńska, czy w innych miejscach.Dlatego pozwalam sobie sprostować i zamiast żelazo wpisać stal i wówczas do twoich słów nie sposób się przyczepić. Co do Keshe mam inne zdanie ale może jestem takim lordem Kelvinem,który będąc prezesem Królewskiego Towarzystwa Naukowego powiedział w 1895 r "Maszyny latające cięższe od powietrza są niemożliwe" i może tak jak samoloty wzbijają się w niebo wbrew logice tak i w ten sposób działa ten generator, tego nie wiem bo tu moja wiedza się kończy czyli nie za bardzo wierzę ale nie mam podstaw by nie wierzyć. Natomiast mówiąc o transmutacji jako metodzie otrzymywania złota z rtęci oraz nie tylko jej, to podobno jest możliwa o czym mowa w tym linku http://rs.maszyna.pl/~boberov/Kippin/!a-bio informacja/bio-006.htm natomiast dla mnie jest to wiedza tajemna i moja wiedza jest tak malutka że nie ośmielę się w jakikolwiek sposób wypowiadać. Tomku bardzo czekam na zapowiadaną przez ciebie audycję o Starożytnym Egipcie , zresztą taki temat w Debacie Ufologicznej byłby dla mnie również bardzo ciekawy jak i przypuszczam dla wielu wielu słuchaczy,pozdrawiam
(komentarz do audycji 25 luty 2017)
Jaknajlepiej napisał(a): Panowie :) z tymi szybami to ośmieszacie siebie samych. Czym innym jest produkcja szyby do budowlanki czy samochodów od wytwarzania precyzyjnych zwierciadeł. Wystarczy 5 min reaserch w Google aby się o tym przekonać. Dodatkowym wyzwaniem są duże powierzchniowo zwierciadła zarówno z uwagi na rozmiary piecu i technologii wypłaszczania zapewniających wysoką czystość struktury jak też gładkości powierzchni. Pamiętać przecież należy że w astronomii głębokiego kosmosu padanie delikatnego sygnału świetlnego na powierzchnię zwierciadła będzie tym wierniejsze im większa precyzja jego. Drobne inkluzje mogą decydować o być albo nie być dla postrzegania danego obiektu. Jednym słowem skoro moje narzędzie pomiarowe jest niedoskonałe i czegoś nie dostrzega czy to oznacza ze tego nie ma? Aż ciśnie się analogia do założeń fizyki kwantowej i zależności postrzegania obiektu przez obserwatora od jego formy skupienia i świadomości.
(komentarz do audycji 25 luty 2017)
Jaknajlepiej napisał(a): Dziękuję za tę audycję. Książki Castanedy przyciągały mnie od kilku lat ale jak do tej pory nie sięgnąłem po nie. Teraz mam pewność, że to kolejne pozycje do mojej biblioteczki. Wiele poruszanych przez Youbego kwestii doświadczyłem osobiście jakkolwiek czuję niedosyt doświadczania przy jednoczesnym głębokim przeświadczeniu o jego relatywiźmie z punktu widzenia ograniczonej percepcji mojego obserwatora. Ciekawią mnie aspekty stopni rzeczywistości głębszego poziomu i sposoby poruszania sie między nimi. Czy poruszana w audycji ścieżka wtajemniczenia umożliwiająca wchodzenia na coraz wyższy stopień lub warstwę jest odczuwana i rozumiana podobnie przez niezależne od siebie zarówno metodycznie jak też kulturowo badaczy? Zastanawia mnie na ile te doświadczenia są iluzją odkrywcy powielaną przez naśladowców/wyznawców? Moje obserwacje otoczenia wskazują na niebywałą łatwość zastępowania u ludzi starych dogmatów wiary przez nowe, aktualnie modne, szeroko rozumiane duchowe prawdy reprezentowane przez niezliczone szkoły i ich mistrzów.
(komentarz do audycji 2 marca 2017)
WIESIAS napisał(a): Żyję już na tym świecie pół wieku i pierwszy raz widziałam dziś tj. 02-03-2017 o godzinie 17,35 dziwny obiekt na niebie . Wracając z pracy samochodem w Będzinie -Łagisza , zauważyłam na niebie , dość nisko z boku ( był zmierzch niebo nie miało chmur, oprócz pasa blisko horyzontu ) lecące dwie mocno świecące linie ułożone w kształt trójkąta ostrokątnego około 45- 50 stopni bez podstawy . Kształt-klucz lecących żurawi . Nie były to smugi lecącego samolotu - takowe są białe i rozmywają się w miarę oddalania samolotu , no i ten kształt. Obserwowałąm kilka sekund z myślą , że zatrzymam samochód i zrobię zdjęcie -miałam przy sobie dobry aparat fotograficzny-jestem fotografem -amatorem z kilkunastoletnim stażem. Ale w tym miejscu nie mogłam tego zrobić . Przejechałam z szybkością 60 km na godz, 500 metrów do drogi 4 pasmowej , gdzie mogłam się zatrzymać . Ale niestety obiekt ten był już bardzo daleko przede mną i wysoko , czyli poruszał się z ogromną szybkością , choć nadal świecił na całych liniach trójkąta , bardzo mocnym nie rozmytym kształtem , bez żadnych smug w ,, ogonie ". W tym miejscu bardzo często widzę samoloty które wystartowały ( dalej za Będzinem , w Pyrzowicach jest lotnisko ), więc nie są jeszcze na bardzo wysokim pułapie i mogłam porównać wielkości -samolot to tylko około 1/ 10 wielkości tych świecących linii , no i widać też białą smugę - jedną !!! I nigdy tak szybko się nie oddalają . Zastanawiam się nad liniami , jeżeli byłyby to dwa rzędy kilkudziesięciu mocnych świateł , przy dużej szybkości połączą się w linie . Ciekawe czy ktoś jeszcze to widział . W końcu jest kilka miast koło siebie . Może jeszcze ktoś z innych kierowców , albo ktoś z jadącego autobusu - a mijałam dwa autobusy jadące w tym samym kierunku . Tylko czy ktoś sie będzie zastanawiał nad tym ?
(komentarz do artykułu Latające trójkąty nad Warszawą)
szyderca napisał(a): Tomku niestety słucham audycji z opóźnieniem dlatego i mój komentarz dotyczy audycji sprzed kilkunastu dni.Otóż wtrącę swoje trzy grosze co do złota mówisz że to niemożliwe żeby ten sam pierwiastek jakim jest złoto różnił się kolorami, moim zdaniem różnice te wynikają z tego o czym mówisz kilkanaście sekund wcześniej a więc od rodzaju zanieczyszczeń izotopu złota i dlatego jest złoto bardziej zanieczyszczone i mniej zanieczyszczone co weryfikują tzw. próby złota natomiast zanieczyszczenia decydują czy jest to złoto żółte czy czerwone czy białe, czyli jakim pierwiastkiem jest zanieczyszczony izotop złota. Co do produkcji złota to oczywiście że masz rację można je produkować a nawet powiem więcej do niedawna panowała teoria że pierwiastek złota powstaje w wyniku wybuchu supernowej co obalił fizyk jądrowy Glenn Seaborg przekształcając ołów w złoto tzn pierwiastek ołów o liczbie atomowej 82 zmienił w pierwiastek o liczbie elektronów krążących po orbicie 79 czyli złoto czyli w skrócie wybił z pierwiastka 82 elektronowego 3 elektrony.Niestety taka zabawa jest bardzo droga i możliwa obecnie na 2 sposoby albo jak to zrobił Seaborg w wyniku rozszczepienia w reaktorze termojądrowym albo poprzez zderzenie w akceleratorze i wybicie 3 elektronów.Ale od pierwiastka złota do izotopu złota jest jeszcze daleka droga ,podam przykład węgla czysty węgiel ma liczbę atomową 6 ale masę atomową12,01 ale zaokrągla się do 12 ale jest też węgiel C13 , C14 a więc masa atomowa decyduje czy to węgiel czy grafit czy grafen czy diament.Prostszym językiem o ile złoto ma zawsze 79 elektronów i 79 protonów to może mieć w jądrze 20 neutronów lub 50 lub 60 czym ich więcej tym większa masa atomowa, która wraz z liczbą atomową podawana jest w tablicy niejakiego pana M.Tylko proszę nie mylić liczby neutronów z tzw. zanieczyszczeniami bo neutrony nie mają wpływu na zanieczyszczenie które jest wynikiem obecności jakiegoś pierwiastka w tym wypadku w izotopie złota . No i kolejna sprawa trwałość takiego pierwiastka czyli stabilność ale to już temat do dłuższej dyskusji.Bardzo Ci Tomku dziękuję , że otwierasz mi oczy na pewne oczywiste rzeczy koło których na co dzień przechodzę ale ich nie zauważam. PS. Przecież Rosjanie też mają akcelerator, a może faktycznie jest jak mówisz ?. Jak zwykle miło się Ciebie słucha i oprócz Debat jest to dla mnie audycja której słucham z przyjemnością
(komentarz do audycji 18 luty 2017)
Piotr napisał(a): Mam pytanie ,,jak wpaść w świadome śnienie,,?Nie ukrywam że próbowałem na razie jednego sposobu lecz nic mi z tego nie wyszło.
(komentarz do newsa Świadome śnienie w perspektywie badań Don Juana i Carlosa Castanedy)
SkrzydlatyŻmij napisał(a): http://www.pressglass.eu/
tu nieco na temat produkcji wielkich szyb
(komentarz do audycji 25 luty 2017)
jaknajlepiej_ma_rację napisał(a): Też tak myślę. Po drugie, nie wiadomo, jaka natura tego zjawiska jest. A te kontakty w innych stanach świadomości nie są takie znowu niemożliwe.
(komentarz do audycji 69. Debata Ufologiczna Online: Kosmici - istoty astralne)
Jaknajlepiej napisał(a): Pomimo wielu sceptycznych głosów w komentarzach uważam, że ta debata była potrzebna i wymaga kontynuacji. Dlaczego? Gdyż Postrzeganie UFO jedynie jako zjawiska fizycznego w istotny sposób zawęża pole rozumienia i oddala nas mocno od poznania prawdy jakakolwiek by ona nie była.
Spektrum rzeczywistości jest tak szerokie, że tylko ignoranci będą temu zaprzeczać. Polecam przesłuchać ze zrozumieniem audycje z Panią Dr. Rutkowską-Adamską. Jest to dla nas z jednej strony wielka niewiadoma ale z drugiej olbrzymie pole do badań i poznawania o czym właściwie opowiadali uczestnicy tej debaty.
Bardzo istotny motyw, o którym wspomniano to orbitujące głęboko w przestrzeni kosmicznej olbrzymie obiekty wysyłające projekcje hologramów rzeczywistości/nierzeczy wistości. Proponuję kontynuować rozważania tej kwestii i odbioru przestrzeni jako projekcji. Proszę zauważyć, że wpajane nam od urodzenia dogmaty postrzegania mogą mieć na celu silniejsze zakorzenienie nas w projekcji jako domniemanej rzeczywistości. Czy istnieje tu jakikolwiek związek z weryfikacją hipotezy o holograficzne naturze rzeczywistości w świecie naukowym?
Osobiście mam silne odczucia, że nie jesteśmy ludźmi co do czego usilnie stara się nas przekonać. Ta planeta, to środowisko, ten układ społeczny to nie jest nasze naturalne środowisko. Być może jest to eksperyment a my w nim bierzemy udział mniej lub bardziej dobrowolnie. I nie mam tu na myśli denikenowskich rozważań ale coś co dużo bardziej wykracza poza przestrzeń i czas, co jest trudne do wyobrażenia a tym bardziej zrozumienia. Dlatego też osoby eksplorujące niejawne przestrzenie miast być krytykowane powinny być wspierane by systematycznie i metodycznie je badać.
(komentarz do audycji 69. Debata Ufologiczna Online: Kosmici - istoty astralne)
Jaknajlepiej napisał(a): Każdy wytworzył w sobie określony punkt widzenia, który rzadko pozwala a częściej uniemożliwia postrzeganie w zupełnie inny sposób tych kwestii, które większość akceptuje takimi jakie im wpojono. Wielu z was krytykujących audycje Kapitana nie akceptuje tego odmiennego sposobu postrzegania. Zapewne wiele w tym przyczyn łącznie ze złą wolą i celowym działaniem. Przy okazji drobna sugestia do was: powinniście wiedzieć, że bardziej będziecie zajadle krytykować autora i jego przekazy tym bardziej będzie on interesujący dla tych poszukujących alternatywnych treści.
Osobiście szanuję jegomościa za jego szerokie spektrum zainteresowań i próby konstruowania hipotez odmiennych od mniej lub bardziej oficjalnych dogmatów nauki i wiedzy.
Dziękuje Ci Marku Sęk Iweliosie za udostępnianie tej audycji i za Twoją dobrą robotę, jaką wykonujesz popularyzując treści paranormalne w sieci. Uszanowanie szanownemu Panu jak to ma w zwyczaju mawiać Kapitan Tomasz.
Peace&love
(komentarz do audycji 25 luty 2017)
OrinMan napisał(a): Człowieku, nikt Cię do słuchania Kapitana nie przymusza. Nie jesteś przykuwany łańcuchami do ściany i nie wkładają Ci siłą słuchawek na uszy. Masz wolną wolę (chyba?) i zawsze możesz pominąć tę audycję - to samo tyczy się kolegi hutnika. Zastanów się nad sobą i swoim postępowaniem. Ivelios ma rację zwracając uwagę, że poziom wypowiedzi w komentarzach (zwłaszcza pod audycjami Kapitana) jest bardzo niski, wręcz żenujący. Ciągłe ataki na technologię Keshe stały się już nudne. Ludzie, którzy sami niczego nie sprawdzili z góry zakładają, że coś nie działa, a Tomek to ściemniacz. Kapitan ma swoje wierne grono słuchaczy od wielu lat, podobnie jak każda pojedyncza audycja w RNF czy Paranormalium.
Jedno mnie jeszcze nurtuje... Skoro uważasz Hiperprzestrzeń za "wciskanie ciemnoty", to dlaczego jej systematycznie słuchasz? :) Pozdrawiam
(komentarz do audycji 25 luty 2017)
Antares napisał(a): @OrinMan
Nie rozumiem o co pretensje. Mapet sam prosił aby sprawdzić i hutnik sprawdził (sądząc po nicku nie musiał). Gratuluję wiedzy jeśli ty musisz w Googlu sprawdzać, że żelazo odkryto wcześniej niż w XX wieku. A w wakacje oderwij się może na chwilę od teorii alternatywnych i pojedź w Góry Świętokrzyskie pooglądać dymarki http://dymarki.pl/dymarki-swietokrzyskie /
@Ivellios
Problem z tym że to mapet często a gęsto wyskakuje z bzdurami, które na dodatek szalenie łatwo zweryfikować. No może nie przez wyznawców którzy są w stanie mieć pretensje o rzeczy które są "common knowledge", no chyba że jeśli masz inne zdanie to sam zaprezentujesz to lepienie gołymi rękoma (o pardon, wysmarowanymi aminokwasami...) kolumny z rtęci w temperaturze pokojowej, co miał zrobić jakiś Hindus wzmiankowany w "Hiperprzestrzeni" przez mapeta. To co, przyjmujesz zakład ? ;-) Raz, dwa, trzy, lepisz ty... :-)
A wspominam coś takiego, bo w "Debatach Ufologicznych" w przeciwieństwie do "Hiperprzestrzeni":
1. nikt z uczestniczących nie wali takich baboli
2. jak wali zdecydowanie pomniejsze to po wpisie wyjaśnia sprawę
2a. nie napina się w następnej audycji "dyskutując" z adwersarzami na argumenty in personam, ale nie odnosząc się do faktów o które owi adwersarze indagowali
3. nie pojawiają się wyznawcy mówiący że metr to 97 czy 115 centymetrów bo tak powiedział prowadzący i wyskakujący z "koronnym" argumentem "to nie słuchaj"
Nie jestem dzieckiem i rozumiem, że jesteś właścicielem i animatorem Radia Paranormalium i jako taki możesz tu robić w nim WSZYSTKO ale nie miej pretensji, że ktoś nie daje sobie kolokwialnie mówiąc "wciskać ciemnoty".
Niestety polskie stacje internetowe czy kanały youtubowe często stają swoistymi "echo chambers" chyba na zasadzie prawa Parkinsona nie potrzebującymi już do niczego słuchaczy chyba że dają się łatwo indoktrynować. Przyznam, że lubię kanały jak ten zalwita na YT. Człowiek od 30 lat mieszka poza Polską(i nie mam najmniejszych pretensji, że mu słów brakuje - to zrozumiałe), odnosi się do widzów z szacunkiem, wie co to tryb przypuszczający i nie sądzę aby kiedykolwiek dywagował na temat "wytrzaskania po pysku przez starych". A że czasem błądzi? Każdy błądzi, byle to robić kulturalnie i jeśli już nie z szacunkiem dla osób czy rzeczy których się nie lubi ("Jezus Chytrus") to przynajmniej z szacunkiem dla inteligencji słuchaczy.
(komentarz do audycji 25 luty 2017)
Zenon napisał(a): Claude, trzeba to powiedzieć wprost: Pierniczysz takie androny odnośnie tych zdjęć NASA, że aż tyłek szczypie. Jasne że NASA robi też tajne projekty (np. wahadłowce dalej latają), ale kurde, sprawa nie jest AŻ TAK "zaspiskowana".
Surówka z Cassini:
https://saturn.jpl.nasa.gov/galleries/raw-images/
O kolorach:
https://spaceplace.nasa.gov/cosmic-colors/en/
Kolorowanie, autorka - Pani z NASA
http://www.space.com/8059-truth-photos-hub ble-space-telescope-sees.html
Egzoplanety:
https://exoplanets.nasa.gov/trappist1/
"This is an artists interpretation. " to po angielsku "to interpretacja artysty", znaczy się, że mówią ze to wyrenderowali/namalowali i tego nie ukrywają, wiesz?
Wiesz że to nie jest żadna tajemnica że nie widać tych planet? Zdjęcia Plutona mamy od niedawna, a przedtem były tylko jego przedstawienia. Nie jest tak, że zdjęcia egzoplanet są fałszowane i ktoś mówi że to serio widać w świetle widzialnym... Pieprzysz Wać Panie, albo celowo w błąd wprowadzasz, faktycznie w stylu Mapeta. Przykro mi Claude, musisz się albo precyzyjniej wyrazić, albo zwyczajnie przeprosić za wprowadzanie w błąd (czego swoją drogą wymagasz na NR od Atora). Pozdrawiam. Ogólnie audycja ciutek lepsza niż ostatnio, oby tak dalej.
(komentarz do audycji 24 luty 2017)
Belkaenes napisał(a): Moze bys michale w nastepnej audycji wytlumaczyl ten mityczny (dla ciebie)brak rozwoju w lotnictwie!opowiedz moze dlaczego nie lataja juz Concorde?czy niewiesz?moze dlatego ze 100 osob w concordzie vs 800 w airbusie to jest ekonomiczne podejscie?rozumiem ze ty wolalbys latac szybko ale drogo i nie ekonomicznie.tyle bzdur juz w twojej audycji na ten temat bylo ze moze warto zrobic osobny temat z tego?
Pozdrawiam
(komentarz do audycji 24 luty 2017)
kimbol napisał(a): W zasadzie każdy film o Obcych wyświetlany w kinach w ciągu ostatnich 15 lat zawierał to o czym mówi Piotr, czyli sugestię, że kosmici funkcjonują jakby poza czasem. Zobaczcie Arrival i choćby 4th Kind... Nie dziwne?
(komentarz do audycji 69. Debata Ufologiczna Online: Kosmici - istoty astralne)
Ivellios napisał(a): @yamato a może zamiast rzucać "mocnymi sloganami" odniósłbyś się jakoś do zawartości merytorycznej "Hiperprzestrzeni"? Bo pisanie komentarzy w taki sposób jak Ty to zrobiłeś to nie jest dyskusja, a po prostu zwykłe chamstwo i gówniarstwo. Jechać po innych to każdy potrafi, ale jakoś to uzasadnić sensownie to widzę nie bardzo, z tym już macie problem.
@OrinMan dzięki za cynk, naprawiłem już babola z linkiem.
(komentarz do audycji 25 luty 2017)
Ivellios napisał(a): Świetnie, w takim razie do następnej debaty ufologicznej zaprosimy Ciebie, zobaczymy czy będziesz sypał konkretami i faktami jak z rękawa. Bo póki co to, jak widzę, jedyne na co Cię stać to "mocne" slogany i nic więcej. Plujko internetowa. :) W sumie cały Twój komentarz to takie plucie dla plucia, bez większego sensu, bez przekazu. Weź sobie spluwaczkę kup najlepiej.
Co do Tomka, to on w jednej z telewizji internetowych (nie będę podawał jakiej - sam sobie poszukasz, przecież jesteś tak nieprawdopodobnie inteligentny, że Google Ci nieobce, nieprawdaż?) pokazywał na wideo działanie bodajże magrava w jego mieszkaniu. Transmisja co prawda trochę się rwała, niemniej jednak cały sprzęt u niego jest dość dobrze widoczny.
Uprzedzam również, że od tej pory komentarze nie odnoszące się do zawartości merytorycznej tej debaty ufologicznej będę konsekwentnie blokował. I gówno mnie obchodzi, czy ktoś będzie wrzeszczał o cenzurze, czy nie. Nie będą antykeszyści sieciowi sadyści robić burdelu w komentarzach, załóżcie sobie gdzieś własną piaskownicę i tam sobie srajcie do woli.
(komentarz do audycji 69. Debata Ufologiczna Online: Kosmici - istoty astralne)
dejwid ajk napisał(a): Juby w debatach ufologicznych, no pieknie. To co, następne debaty o tych, no, długopisach zdrowia czy o magrawach jako napędzie dla statków kosmiczych gość Tomasz Dubij niegdyś z RNF?
Odkąd Tomek z RNF nadaje z RP radio wkroczyło na równię pochyłą, wstyd.
Polecam zawrocić z tej drogi póki czas bo się skończy jak wszystko czego keszowcy się dotykają - swadą i dysfunkcją, bez działającego radia oczywiście. Asocjowac się z ludźmi jak juby którzy kupuja te ściemy szarlatana kesze czy mapet tylko ośmiesza RP, które zwykłem sądzić aspirowało niegdyś do wyznaczania jakiegoś standardu rzetelność i prawdomówności dla polskich mediów alternatywnych.
Ogarnijcie się na miłość boską.
(komentarz do audycji 69. Debata Ufologiczna Online: Kosmici - istoty astralne)
yamato napisał(a): mapeta nie trzeba oczerniać, wystarczy pozwolić mu pleść androny a skompromituje i ośmieszy się sam za każdym razem
(komentarz do audycji 25 luty 2017)
OrinMan napisał(a): Nie bądź taki mądrala, bo po odsłuchaniu audycji pogrzebałeś trochę w Googlu i robisz z siebie wielkiego krytyka. Sam zrób coś dla ludzi nie licząc przy tym na zyski, a nie przyłączaj się do tej gromady trolli oczerniających Kapitana. Dzięki za kolejną świetną audycję.
PS. Drogi Iveliosie, "Wieczorowa Pora" nie działa - wyskakuje komunikat, że plik nie istnieje na serwerze. Pozdrawiam
(komentarz do audycji 25 luty 2017)
kuki napisał(a): Podoba mi się to, że się nie zamykacie na jeden punkt widzenia! Wielki plus
(komentarz do audycji 69. Debata Ufologiczna Online: Kosmici - istoty astralne)
Belkaenes napisał(a): Jaki to ma związek z moim komentarzem?
(komentarz do audycji 24 luty 2017)
obeman napisał(a): Nie wiem, jak chcesz oceniać to zjawisko obiektywnie. Posłuchaj co o obiektywności mówił Rafał...
(komentarz do audycji 69. Debata Ufologiczna Online: Kosmici - istoty astralne)
hutnik napisał(a): W 72 minucie autor prosił aby sprawdzić kiedy odkryliśmy żelazo. Zapewniam, że nie jest to "poprzednie stulecie" jak baja autor. Wystarczy wizyta w dowolnym muzeum archeologicznym.
Tafle szkła float o wymiarach 2,5 na 2,5 metra standardowo wytapia się i wykańcza w zakładach NSG/Pilkington w Sandomierzu - są to panoramiczne okna czołowe dla autokarów wycieczkowych. I nie zaprzęga się do tego technologii kosmicznych. Największe szyby jakie się tam jest się w stanie wykonać są mniej więcej dwukrotnie większe niż w rezydencji Goeringa w Carinhall (szyba panoramiczna 5,5 na 2 metry).
Reszta audycji zawiera równie prawdziwe wiadomości, nie wiadomo skąd wytrzaśnięte.
(komentarz do audycji 25 luty 2017)
pikwick napisał(a): Oto jak kosmici moga łatwo zrobić w ciula Ziemian. Wystarczy naopowiadać im bajek o reptilianach, podziemnych bazach, krojeniu krów, a oni sobie łatwo i bez trudu przeprowadzą desant na Ziemię, kiedy nikt nie będzie patrzył choćby w takie sfery jak sfera mentalna.
(komentarz do audycji 69. Debata Ufologiczna Online: Kosmici - istoty astralne)
Wiem najlepiej napisał(a): Belkaenes przełącz sie na TVN Fakty lub Polsat News. Zapewniam że sie nie zawiedziesz :)
(komentarz do audycji 24 luty 2017)
zarobiony napisał(a): nie podoba sie? to wypad z baru :)
(komentarz do audycji 24 luty 2017)
Bars napisał(a): Ludzie w Czerni (LwC=MiB) straszą ale nie słyszałem aby istotnie zrobili komuś krzywdę... A ten przypadek jest najstarszy i ciągle tylko ten przytaczają tak jakby nie było nic bardziej aktualnego ...
(komentarz do artykułu Agenci Ciemności)
Sebastian p-ń napisał(a): Szarak@ Nie! to nie Pitoń, mój imiennik, lubię tego gościa z gór. ma ciekawy kanał.
(komentarz do audycji 69. Debata Ufologiczna Online: Kosmici - istoty astralne)
Belkaenes napisał(a): Naprawde cloud w kolo te same bzdury co audycja!o zdjeciach nasa i o amiszach co sie nie szczepia to juz normalnie sluchac sie nie da :/ google nie boli Michale i o amiszach i nawet zdjecia nie pokolorowane!!z nasa mozesz poogladac z marsa czy z czego tam chcesz wiec skoncz powtarzac te klamstwa.chyba ze jak zwykle powiesz ze ty tam niewiesz jednak do konca nie spraedzales bo czasu nie masz ;)
Pozdrawiam
(komentarz do audycji 24 luty 2017)
zvbee napisał(a): u mnie w domu też była taka zakazana półka z ksiązkami, i tak przeczytałem m.in. "My, dzieci z dworca ZOO"(w niezłym szoku byłem, czytając to w ciągłym stanie zagrożenia, że ktoś zaraz wróci, mając z 11 lat), była też tam książka "Miasteczko Salem" Kinga, też dość mocne :) ciekawa audycja, pozdrawiam
(komentarz do audycji Odc. 4)
zbzdzislaw napisał(a): No to do cholery jasnej trzeba bylo przeczytac newsa o debacie, ale dokladnie i ze zrozumieniem! Bylo tam wyraznie, zrozumiale, prosto i po polsku napisane, jaki bedzie temat i jacy beda goscie, a majac to na uwadze powinienes wziac pod uwage ze bedzie duzo jakichs osobistych doswiadczen i spekulacji. CZYTAC UWAZNIE I ZE ZROZUMIENIEM! No tylko ze wy nie czytacie NICZEGO co sie wam podsunie pod nos, tylko albo jeczycie w komentarzach ze eeeee tego za duzo tamtego za duzo a tego za malo, albo wypytujecie na czacie o ramowke czy inne pierdoly ktore mozecie sobie sprawdzic w dowolnej chwili samodzielnie. Wymagacie macie zajebiscie wygorowane ale przeczytac juz prosty komunikat i go zrozumiec to jak widze nie bardzo, co niektorzy. Ludzie k###a nie udawajcie glupszych niz jestescie
(komentarz do audycji 69. Debata Ufologiczna Online: Kosmici - istoty astralne)
Zelazny napisał(a): Rzeczpospolitą NR1 zniszczył katolicyzm.
"Dzieje bez dziejów" książka wydana w sierpniu 1939 roku tłumaczy jak w ciągu 50 lat jezuici przerobili Polaków na polakatolików i jak zmienił się ich stosunek do swojej Ojczyzny.
http://www.toporzel.republika.pl/teksty/dziejef.html
(komentarz do audycji 24 luty 2017)
Belkaenes napisał(a): Naprawde cloud w kolo te same bzdury co audycja!o zdjeciach nasa i o amiszach co sie nie szczepia to juz normalnie sluchac sie nie da :/ google nie boli Michale i o amiszach i nawet zdjecia nie pokolorowane!!z nasa mozesz poogladac z marsa czy z czego tam chcesz wiec skoncz powtarzac te klamstwa.chyba ze jak zwykle powiesz ze ty tam niewiesz jednak do konca nie spraedzales bo czasu nie masz ;)
Pozdrawiam
(komentarz do audycji 24 luty 2017)
Lone Jack napisał(a): Witam wszystkich i pozdrawiam. Temat bardzo ciekawy ale audycja niestety do końca nie sprostała. Moim zdaniem za dużo subiektywnych doświadczeń gości. Chociaż z drugiej strony jeden "gość" dał na antenie mały pokaz przejścia w odmienny stan. A tak na poważnie, kiedyś już ktoś poruszył temat dzwonienia wstawionych słuchaczy, ale naj#$%y gość? Nie wiem , wie wiem. Dla mnie ok, słucham was od dawna i lubię a poczucie humoru posiadam również. Myślę jednak że dla kogoś kto was nie zna i do tego temat raczej bardzo wrażliwy, myślę że można się zrazić. Ale to już sami powinniście wiedzieć. Każdemu zdarzają się słabsze momenty ;-) pozdrawiam.
(komentarz do audycji 69. Debata Ufologiczna Online: Kosmici - istoty astralne)
rurex napisał(a): Są ludzie i taborety. Wy gadacie 70 debate z rzędu, że ufo ma wiele form i twarzy, a i tak ludzie będą wierzyć w brednie rodem z inne medium. Ten gatunek jest skazany na zagładę. Jesteście jak głos wołającego w puszczy
(komentarz do audycji 69. Debata Ufologiczna Online: Kosmici - istoty astralne)
wrekin napisał(a): Trochę jestem przerażony tym, jak wy nie pojmujecie sedna sprawy... Wolelibyście słuchać amerykańskich bajeczek...
(komentarz do audycji 69. Debata Ufologiczna Online: Kosmici - istoty astralne)
Szarak napisał(a): Pitoń, to Ty?
(komentarz do audycji 69. Debata Ufologiczna Online: Kosmici - istoty astralne)
zbzdzislaw napisał(a): Bylo przeciez napisane w newsie o czym ta debata bedzie i jacy goscie beda w niej brac udzial, wiec powinienes sie spodziewac ze bedzie duzo dzielenia sie jakimis swoimi doswiadczeniami, przemysleniami, duzo spekulacji, itd. Ale nie, po co czytac co jest w ogloszeniu, wszyscy maja tylko wymagania, a potem jecza ze eee slabe. Zalosni jestescie!
(komentarz do audycji 69. Debata Ufologiczna Online: Kosmici - istoty astralne)
Miecio napisał(a): przyłączam się do petycji,śląski cwaniaczek i tyle
(komentarz do audycji 24 luty 2017)
SkrzydlatyŻmij napisał(a): Audycja po prostu świetna
(komentarz do audycji Odc. 4)