wiedzma napisał(a): Kocham Cie Kapitanie.
(komentarz do audycji 30 września 2017)
czes napisał(a): Piotr ma rację, ale jak widać nie wszyscy potrafią wyjść poza schematy myślenia. Ta audycja dała do myślenia bardziej niż wszystkie inne. Pokazała, jak ograniczonymi istotami jesteśmy.
(komentarz do audycji 78. Debata Ufologiczna Online: Czy wreszcie poznamy prawdę?)
SkrzydlatyŻmij napisał(a): "Stanisław Karczewski i Konstanty Radziwiłł zaszczepili się wzajemnie przeciwko grypie (http://www.tvn24.pl)"
Mam nadzieję, że w strzykawkach nie było aqua destillata, tylko prawdziwa szczepionka. Niech się szczepią jak najczęściej, szybciej nas opuszczą.
(komentarz do audycji 29 września 2017)
marq napisał(a): @Chris M.
... cd .. Gdybym miał stawiać własne pieniądze, na której planecie (prócz Ziemi) istnieje inteligentna Cywilizacja, fizjologicznie i biologicznie podobna do naszej w naszym Ukł. S. postawiłbym wszystkie na Wenus ! :) :)
PS. Wg. struktury budowy naszego US do facto Wenus winna "zamienić się miejscami z Marsem - ale niekoniecznie. No ale to temat na długą konwersację...
Jeszcze raz Szczerze Pozdrawiam !
(komentarz do audycji 78. Debata Ufologiczna Online: Czy wreszcie poznamy prawdę?)
marq napisał(a): Chris M.
= Popieram Cel zainteresowania się WENUS.
Jest ona bardziej bratnią planeta do Ziemi niżli nasz satelita Księżyc. Ma odwrotne bardzo ciekawe - geometrycznie i matematycznie obroty oraz w dłuższym czasie zatacza / kreśli arcy dziwną niemal fraktalną trajektorię.
Ma niewiele różniące się wymiary od Ziemi a Merkury mógł dawno temu być jej "Księżycem", który pomału zbliżył się do słońca i pochwyciła go słoneczna "grawitacja"
Ma tak grubą atmosferę, iż na jego powierzchni mogą panować warunki, które by nas bardzo-bardzo zszokowały (in plus) i możliwym jest że są to warunki do życia wręcz podobnego do naszego kto wie czy nie z "bratnią" nam cywilizacją ludzi /humanoidów.... ??
Pozdrawiam Chris.
(komentarz do audycji 78. Debata Ufologiczna Online: Czy wreszcie poznamy prawdę?)
zmienny słuchacz napisał(a): @SkrzydlatyŻmij ponieważ TCh była czymś naprawdę fajnym , a potem zaczęła się staczać. Słucham jej od 2012 i widzę tą równię pochyłą. Tylko że gdy ktoś w dobrej wierze chce pomóc, zasugerować co się psuje, co można polepszyć, a całość stacza się coraz bardziej. Co więcej, jakakolwiek krytyka jest odbierana jako trolling, a Claude jest zamknięty na jakąkolwiek krytykę (porównaj ostatnią audycję, gdzie chyba nawet sam Ivellios sugerował żeby sobie Claude kabelkiem laptopa podpiął, a ten twardo nie i już, pewnie sąsiad zagłusza telewizorem). Nikt się nie uwziął, po prostu zirytowani odbiorcy chcieliby, by audycja wróciła na swoje tory, a są wyzywani od trolli. NIe twierdzę że trolli nie ma - a jakże, widać ich jak na dłoni, ale Claude rzuca tym pojęciem na lewo i prawo. Nikt się nie uwziął, po prostu tych paręset cotygodniowych słuchaczy zaczyna być lekko wkurzonych, bo chcą pomóc, a są traktowani jak gdyby go bezczelnie obrażali. I tak, będę słuchał dalej teorii chaosu w nadziei że przestanie być pośmiewiskiem.
(komentarz do audycji 22 września 2017)
Szarak napisał(a): Bardzo ciekawa audycja. Wypowiedzi tzw sceptyków z komentarzy czy pana alchemika z 1:33 świadczą tylko o słabości umysłowej. Nie zrozumieli opowieści za to mają właśną teorię i muszą ją zapodać.
(komentarz do audycji 24. Debata (nie)kontrolowana: Bieszczadzki Dom Zły)
Szarak napisał(a): Ale jaki sceptycyzm, idiotyzm chyba. Brak przesłanek za to własna teoryjka.
(komentarz do audycji 24. Debata (nie)kontrolowana: Bieszczadzki Dom Zły)
macc napisał(a): w koncu debatka!:) mam nadzieje ze przed 23 nie skonczycie?
(komentarz do newsa Wracają Debaty Ufologiczne Online)
Jackie napisał(a): Ciekawe, wszak w jednym z najbardziej znanych udokumentowanych przypadków opętania, opętaniu Annelise Michele, oprócz Lucyfera, jako diabły występują takie postaci jak Neron czy Hitler. Czyż to nie oczywiste przykłady duchów ludzi, którzy kojarzą się nam ze złem? To można połączyć. Źli ludzie po śmierci stają się demonami.
(komentarz do artykułu Demony - okiem sceptyka)
Raven napisał(a): @Skrzydlaty Żmij- oczywiście, że tajna numerologia jest wykorzystywana przez rządzących by zmaksymalizować efekt, ale dla ciemnego ludu to zabobon.
(komentarz do audycji Paralaksa. Rozmowy na Atlantydzie z Chrisem Miekiną (10 września 2017))
SkrzydlatyŻmij napisał(a): @ZenonSkition, napiszę coś od serca, widzę wszystkie niedociągnięcia w audycji Teoria Chaosu, ale po prostu moja dusza lubi tę audycję. Ilość czepialstwa i trolingu do tej audycji, od pewnego czasu, jest niebywale wielka. Tyle jest słabych audycji, a tłum uwzią się na tę. Możesz szczerze (!) wyjaśnić mi, chłopakowi z prowincji klasy C, czemu? Jak nie chcesz szczerze to nie pisz.
(komentarz do audycji 22 września 2017)
SkrzydlatyŻmij napisał(a): Co do wieczorowej pory, fakt że Tomek powiedział kilka prawdziwych i trafnych, i rzadko gdziekolwiek poruszanych kwestii nt. jedzenia, mianowicie, jeść należy to co Tobie smakuje, nie trzymać się sztywno żadnych systemów i diet (na prawdę mamy zwierzęcy instynkt i smak co do jedzenia, i to trzeba rozwijać a nie tłumić dietami); następnie, nie jedzenie produktów zwierzęcych przez długi czas uszkadza organizm, a przede wszystkim mózg. Co do przestawiania się na wegetarianizm, nie zgadzam się, nie ma żadnego sensu żeby to robić. Oczywiście mięsa, jeśli nie smakuje (!), jeść nie należy. Natomiast wyrzekać się go do końca życia nie ma sensu, to już jest psudoreligia i tyle. Więcej nie będę się rozwodził i tak każdy zlewa takie wywody...
(komentarz do audycji 23 września 2017)
ansowa napisał(a):
szukam naukowców zajmujących się telepatią
(komentarz do artykułu Co naukowcy mają do powiedzenia na temat telepatii i życia po życiu?)
marzecro napisał(a): Słucham wielu audycji, zwłaszcza tutaj, bardzo różnych już wysłuchałem i to od wielu lat w necie ale jak na razie, wybaczcie mi, Tomek jest nr1. Jego analizy, wnioski są chyba najtrafniejsze, wszyscy jesteśmy klonami Jednego, praktycznie to nawet jest logiczne, bo co byś zrobił, gdybyś był czarodziejem, magiem, bogiem i brakowało by ci czasu, 24h/dobę? Sklonował byś się po to aby później wiecznie korzystać ze swojego doświadczania w dowolnej chwili aż po wsze czasy. Bardzo szybko byś dał wolę klonom aby odczuwanie było jeszcze ciekawsze. Życie to twoja, moja gra, jeden za wszystkich, wszyscy za jednego.
(komentarz do audycji 23 września 2017)
krakus napisał(a): Czy ufo to tylko fragment innej rzeczywistości, którą dostrzegają osoby o pewnnych zdolnościach, czy też są to istoty które nieświadomie się zaprosiło i nie chcą się odczepić? Czy ich intencje są naprawdę szlachetne? Co Panowie o tym sądzcie? Pozdrawiam.
(komentarz do newsa Wracają Debaty Ufologiczne Online)
zmienny słuchacz napisał(a): "Skoro jest tak źle to czemu jest tak dobrze?" jesteś jednym z niewielu, którzy twierdzą że jest dobrze. Po drugiej stronie stoi cała masa wiernych słuchaczy od samego początku, którzy ze szczerą łzą w oku patrzą na upadek Teorii Chaosu, który dzieje się na naszych oczach. Co więcej, każdy kto ci próbuje pomóc okazuje się być trolem.
Może zacznijmy od małych kroczków i umówmy się, podczas dzisiejszej audycji spróbuj nie użyć słowa "troll".
(komentarz do audycji 22 września 2017)
Restivo napisał(a): @Teoria Chaosu
nie odnosze sie do tego co napisales tylko do tego co dzieje sie od dluzszego czasu podczas audycji, ile razy to biadoliles ze ktos przejal czata czy ze nie mozesz stron otworzyc, resetowales komputer co audycje bez jaj. masz problem w wifi? podpepnij kabel co za problem.aktulizacja systemu , generatory hasel, wtyczki blokujace skrypty , reklamy, usuwajace ciasteczka to podstawa korzystaia z internetu w dzisiejszych czasach. to oczywiste ze nie masz o tym zielonego pojecia. radze odobirc lekcje zagladajac chocby na privacytools.io
Co do trroli to sam ich karmisz od dluzszego czasu co audycje o nich wspominasz , takze raczej przemysl sobie ktorego wilka wybierasz :)
@Ivellios
ja absolutnie nie sugeruje prowadzic radia na linuxie czy gdzies tak napisalem? audycja dziala sygnal docziera do wszystkich to drugi komputer sprawia problemy...
wyluzujcie panowie bo widze ze cisnienie siega zenitu
(komentarz do audycji 22 września 2017)
ja napisał(a): w końcu wreszcie ! w końcu wreszcie ! :)
(komentarz do newsa Wracają Debaty Ufologiczne Online)
ZenonSkition napisał(a): Newsy to w rzeczy samej dobra część audycji. Czasami jednak zbytnio się rozwlekają i wtedy warto po prostu im zadedykować odcinek, a nie kończyć go stwierdzeniem "no, znowu nie zrealizowałem tematu bo (...)". Mało tego! Warto też czasami zrobić call-in show, co też kiedyś sugerowałem. Słuchacze wtedy mogliby dzwonić i żaden, jak to mówi Claude - trol, nie mógłby mieć pretensji. Z niusami jest jeszcze jeden problem - zdarza się, że nie są weryfikowane i nie świadczy to dobrze o warsztacie. Należy jednak zaznaczyć, iż zdarzyło się Claudeowi przyznać do tego i jest to krok w dobrą stronę. Cały problem z narzekaniami na obecną jakość Teorii Chaosu bierze się z tego, że po prostu przez lata dość wysoko zawiesił sobie poprzeczkę. Obecnie poziom show się obniżył i stąd te - słuszne - narzekania. Wiadomym jest, że autor może być zmęczony już tematem i taką wymagającą formułą. Należy wtedy jednak powiedzieć wprost: Zmieniamy formułę - nie wyrabiam. A nie wyzywać od troli słuchaczy oferujących konstruktywną krytykę. Tym bardziej, że jak widać we wpisie powyżej - Michał deklaruje, że "nie potrzebuje wyrozumiałości, a konstruktywnej krytyki". Dodam jeszcze, że wielu krytykujących przestało podawać detale odnośnie problemów show, gdyż są one takie same od długiego czasu: nie realizowanie tematu, problemy z dzwoniącymi (różne) oraz swego rodzaju arogancja wobec osób mających inne zdanie - posunięta nawet do bezpodstawnych zarzutów, w stylu "V kolumna" czy po prostu stosowania "guilty by association".
(komentarz do audycji 22 września 2017)
Antares napisał(a): Co do Waldemara Łysiaka to mam co do niego jako do osoby mocno ambiwalentne uczucia. Przyznam, że spotkałem go na dłużej 2 i pół raza. Pół bo to było to sławetne spotkanie zakończone kłótnią i skandalem które odbyło się wokół przekazania przez niego Trenów Kochanowskiego Bibliotece Kórnickiej chyba w 2002 lub 2003 roku (Łysiak jest bibliofilem i przy tym filantropem część zbiorów po prostu przekazał instytucjom kultury o czym mało kto wie). Trudno jednak mieć do Łysiak wielką pretensję pretensję bo BK pod wodzą Stanisława Sierpowskiego (osoby z nieciekawą historią mocno powiązanym z kapitanem SB Stanisławem Kłysem) była instytucją dziwną, wręcz na zasadzie prywatnego folwarku (plany przebicia się do podziemi biblioteki przez pobliską restaurację Sphinx, różowa aula w budynku przy Starym Rynku w Poznaniu, szemrany remont mostka do zamku w Kórniku). Aby uczynić długą historię krótką Łysiakowi wyłuszczono że Treny chętnie by przyjęto do zbiorów, ale bez adnotacji kto jest donatorem bo już Łysiak był na w większości mediów publicznych passe.
Z drugiej strony trzeba przyznać, że trafił swój na swego, w pewnym sensie wymiana zdań pomiędzy Sierpowskim a Łysiakiem był słownym pojedynkiem dwóch tytanów chamstwa. Co prawda jeden z profesorów starej daty którego miałem zaszczyt znać mawiał Z Francuzem należy mówić po francusku, a z chamem po chamsku, zwracając uwagę na konieczność adekwatności języka przekazu ;-) więc nie wiem czy to nie było jedyne możliwe wyjście.
Poza tym Łysiaka miałem okazję spotkać (w szerszym gronie) dwa razy. Polemizować było z nim trudno, nawet nie ze względu na wiedzę (którą ma ogromną) ile na cechy osobowe które nie pozwalają mu na zrobienie choćby kroku w tył w dyskusji. Ot, osobowość która widząc że przegrywa w dyskusji to kopie w stolik aż pionki i figury lecą na podłogę. Świetnie się słucha jego monologów, ale dyskutować z kimś takim to koszmar.
Odróżniam jednak osobę od twórczości (przykładowo Dicka którego twórczość bardzo lubię wolałbym nie spotykać w życiu) więc nie ma to istotnego znaczenia dla jego pisarstwa. A wczesna twórczość Łysiaka jest po prostu znakomita aczkolwiek zawiera ona też błędy faktograficzne, nawet w tych fragmentach czytanych przez Ivelliosa.
Co do Wojciecha Czuchnowskiego i jego artykułów o Łysiaku to były one po prostu systematycznym i na wskroś niesprawiedliwym młotkowaniem, robionym z rozmysłem i enkawudowskim sadyzmem. Takich pistoletów od brudnej roboty i niszczenia ludzi zresztą miała Gazeta Wyborcza wielu. Największe obrzydzenie chyba wywołał we mnie artykuł Michała Cichego (wtedy kierownika działu kulturalnego tej gazety sic!) z okazji pięćdziesiątej rocznicy Powstania Warszawskiego , na marginesie do którego mam raczej krytyczny stosunek. Wycieczki na temat rzekomych mordów AK na Żydach podczas powstania spowodowały nawet głośne protesty części środowisk żydowskich w Polsce, co już samo w sobie świadczy na temat rzetelności tych enuncjacji.
A audycja świetna, jak niemal zawsze. Dziękuję.
(komentarz do audycji Odc. 19)
kolonC napisał(a): Chris momentami odlatuje. Nie wszystko, co czytasz w książkach jest prawdą :)
(komentarz do audycji Paralaksa. Rozmowy na Atlantydzie z Chrisem Miekiną (10 września 2017))
grzegorz nidzica napisał(a): popieram w 100 procentach
jak wracam z pracy to nawet nie chce mi sie przegladac newsow i lukam tylko co w tv podadza a cloude monet robi świetna prasowke dzieki czemu moge byc na bierzaco w swiecie spiskow i rzeczy niewyjasnionych
to dlatego tez jak szukalem pracy to ogladalem infowars ale teraz nie mam czasu za co chciałbym pochwalic teorię poniewaz daje newsy z calego tygodnia by byc na bierzaco
najlepiej by bylo jej poswiecic pierwsza godzine by bylo miejsce na spokojne wyjasnienie i komentarz
wszystko bedzie dobrze
(komentarz do audycji 22 września 2017)
słuchacz napisał(a): @zmienny słuchacz po pierwsze z tego co wiem to Michał używa windowsa 7 a ten jest wspierany po drugie strona ewentualnie osadzony na niej crap mogący się przedostać i skompromitować system to w pierwszej linii sprawa przeglądarki i to ją trzeba odpowiednio zapiąć, system ma tu gówno do gadania jak siedzisz na systemie unix-like to tak czy siak masz z "pudełka" DAC [discretionary access control]:
https://en.wikipedia.org/wiki/Discretionary_ac cess_control
w Linuksowym jajku można dodać ochronkę MAC [mandatory access control] i są do tego stosowne narzędzia:
(SElinux/AppArmor):
https://pl.wikipedia.org/wiki/Mandatory_Access _Control
ludzie no to są podstawy o czym my tu rozmawiamy...Jak Klod czuje się niebezpiecznie i jego maszyny są zagrożone to użytkowanie windowsa byle kurwa jakiego nawet wersje kurwa serwer dwa tysiące pińcet jest ostatnią rzeczą jaką powinien czynić :)
(komentarz do audycji 22 września 2017)
słuchacz napisał(a): @Bart czekam na następne odcinki, jesteś ciekawym człekiem ciekawie spoglądającym na świat, z twych słów płynie jakaś prawda może to tylko Twoja prawda ale czuć, że wierzysz w co mówisz i jest to czyste/szczere
pozdro
(komentarz do audycji Chata Mistyka #014 Wszystko = jedno)
słuchacz napisał(a): @tailleur "Proponuję więcej wyrozumiałości dla Claudea. To między innymi dzięki niemu macie Radio na Fali, Nocne Radio"
no i? To obliguje go do tego żeby robić z audycji prawicową siekę jaką mamy na youtubie i płynięcie zgodnie z internetowym nurtem? Owszem szanuję Michała i Teorię Chaosu ale to co teraz robi (od około roku) to jest po prostu chłam, brak jakiegokolwiek przygotowania merytorycznego do tematu, wiedza bazująca na albo tej z internetu albo własnej (którą Michał ma i jej w żaden sposób nie umniejszam aczkolwiek brak konkretnego przygotowania jest wyczuwalny co audycję) do tego telefony gagatków którzy nic nie wnoszą a zajmują czas rozbijając wątek, kiedyś tego nie było...To jest moja krytyka i jestem wkurwionym słuchaczem nie trolem! może niektórym taki poziom tej audycji leży bo nie maja dużych wymagań ale Michał ma o wiele większe możliwości i mógłby to pociągnąć tak, że w konsekwencji przyszedłby do audycji konkretny gość, póki co jak dalej tak pójdzie to może odbierać telefony od trolli i mało rozgarniętych słuchaczy jakich możemy posłuchać w piątkowym kabarecie co tydzień...
(komentarz do audycji 22 września 2017)
Tktk napisał(a): Nareszcie !!!!
(komentarz do newsa Wracają Debaty Ufologiczne Online)
zmienny słuchacz napisał(a): @Claude
korzystasz z przestarzałego i niewspieranego systemu operacyjnego, a to oznacza że absolutnie każda strona internetowa którą tam otwierasz, każdy program który uruchamiasz jest dla twojego systemu zwyczajnie niebezpieczne, najdrobniejszy fragment szkodliwego kodu bez trudu rozwali ci kompa i będzie kopał bitcoiny albo zrobi z ciebie spamerski botnet w mgnieniu oka
@Ivellios licencja na SAM to paręset dolarów, nie każdy może sobie na to pozwolić
(komentarz do audycji 22 września 2017)
słuchacz napisał(a): "Czyli co, mam postawić Linuksa tylko po to, żeby móc na nim postawić wirtualną maszynę z Windowsem? "
podobno Klod narzeka na bezpieczeństwo tak? no to skonfiguruj mu tak jakieś dystro linuksa żeby nie musiał na to bezpieczeństwo narzekać o to mi chodziło :) ja rozumiem, że są różne zastosowania i w tych zastosowaniach każdy system ma swoje wady jak i swoje zalety ale skoro Michał cały czas zrzędzi, że mu sprzęt nie działa to morze takie rozwiązanie jak vmka (natywnie kvm na linuksie) z windowsem nawet xp wchodzacym do neta na linuksowym hoście, daje przykład jakbym ja starał się to rozwiązać :)
pozdro
(komentarz do audycji 22 września 2017)
Bartek z USA napisał(a): Super audycja! Jako, że mieszkam w USA chcialbym niezgodzić się co do sekcji newsów które są dla mnie najważniejszą częścią od ich wprowadzenia. Nie interesuje sie na co dzień spiskami i ufo ale gdy wracam się w piątek do domu po pracy i uruchamiam teorię (w Waszyngtonie jest wtedy 18) mogę dowiedzieć się ciekawyhc rzeczy. Narzekają chyba tylko trolle na tą część którzy siedzą w tych klimatach ale jako zwykły słuchacz uważam, że pierwsza godzina powinna być poświęcona właśnie newsom i omówienia ich
Nie każdny ma czas by takie rzeczy śledzić tym bardziej pracując ciężko więc michale dobra robota i czekam na newsy jak zawsze
Pozdrawiam, Bartek z USA
(komentarz do audycji 22 września 2017)
Ivellios napisał(a): Czyli co, mam postawić Linuksa tylko po to, żeby móc na nim postawić wirtualną maszynę z Windowsem? Gdzie tu sens, gdzie tu logika? :D
(komentarz do audycji 22 września 2017)
słuchacz napisał(a): @Ivellios "i co? Jedno wielkie gówno i kawał barachła, które nawet nie ma startu do komercyjnych aplikacji na Windowsa"
ok zgadzam się, ale jaki problem na dzisiejszej porządnej maszynie postawić i odpalić vm-kę pracującą na windowsie i robiącą zadanie na linuksowym hoście? Wiesz jednak jeżeli chodzi o bezpieczeństwo systemu to raczej systemy unix-like wiodą tu prym czyli osx albo gnu/linux
(komentarz do audycji 22 września 2017)
słuchacz napisał(a): @Jaro trolkiem albo pożytecznym idiotą jest ostatnimi czasy sam Klod a wiesz dlaczego? On sam uwierzył w te internetowo-prawicowo-alt ernatywne bzdury które powtarza promując przy tym zwykłych idiotów jak Karoń, Mikke czy powtarzający w kółko do znudzenia swój populizm pomieszany z żydo-sfizohremią od prawie dwóch dekad Michalkiewicz czy ostatnio modny Braun. Sorry ale to są pieprzeni populiści a przede wszystkim demagodzy tacy sami jak ci z lewa ze środka i chuj go wie skąd jeszcze.
Banda łebskich gości robiących w chuja i myślących za całą resztę której się zdaje, że odstaje od głównego nurtu a tak naprawdę jest złapana w kolejne sZambo. Gdzie tu sens i gdzie logika? Człowiek (Michał), który kiedyś robił zajebistą audycję, zapraszał zajebistych gości teraz pierdoli farmazony z internetów i jeszcze caraz częściej wjeżdża na tematy stricte polityczne tssss, może lepiej niech zrobi klod-wrealu...żałosne są te ostatnie audycje i pokazują jaka małą wiedzą ma ten człowiek o otaczającym nas świecie i sąd ją w głównej mierze czerpie..
A ty Klodzie Targalskiego lub Bartosiaka byś czasami posłuchał a nie pierdoleniem idiotów za przeproszeniem się zajmujesz i potem przedkładasz ich poglądy na antenie swojej audycji promując ten bezmyślny chłam...
(komentarz do audycji 15 wrzesień 2017)
Teoria Chaosu napisał(a): Nie potrzebuję wyrozumiałości, tylko konstruktywnej krytyki. Troli rozpoznaje się że piszą kocopały i krytykują bez konkretów. Hejterów rozpoznaje się po tym, że nawet jak piszą cokolwiek między wierszami jest szpila. Taką krytykę spuszczam w toalecie i mnie kompletnie nie rusza. Robię swoje i nikt mnie od tego nie odciągnie!
Skoro jest tak źle to czemu jest tak dobrze?
Ps. Najbardziej hejtowana osoba w necie to była chyba trenerka fitness Ewa Chodakowska. To co o niej pisali ludzie było tak podłe, że bardzo mi się jej szkoda robiło. Efekt jest taki, że to ona osiągnęła potężny sukces, a nie te gnojki krytykujące ją. Oczywiście, aby go osiągnąć włożyła w to baardzo dużo pracy. Super!
(komentarz do audycji 22 września 2017)
Ivellios napisał(a): Nie zesraj się z tym open source. Osobiście próbowałem nadawać radio z Linuksa, używając wyłącznie oprogramowania "wolnego" i "otwartoźródłowego" - i co? Jedno wielkie gówno i kawał barachła, które nawet nie ma startu do komercyjnych aplikacji na Windowsa. Cokolwiek sensownego dało się zrobić dopiero gdy odpaliłem windowsowego SAM Broadcastera i RadioBOSSa, oczywiście używając Wine. W dalszym ciągu jednak nie dało się utworzyć wirtualnego urządzenia audio, które dla mnie jest niezbędne (SAM Broadcaster zapisuje mi "na boku" obrobione głosy rozmówców bez podkładu dźwiękowego, a do tego jest niezbędne właśnie takie wirtualne urządzenie dźwiękowe). Z tego całego "nadawczego" desktopowego open-source jedynie OBS daje radę, resztę można pominąć.
(komentarz do audycji 22 września 2017)
Teoria Chaosu napisał(a): Racja, spiski powodują większe natężenie trolingu i masowe pojawianie się 5 kolumny.
Dzięki za propozycję tematu!
(komentarz do audycji 22 września 2017)
Teoria Chaosu napisał(a): @Restivo
Czy Ty umiesz czytać człowieku!? Gdzie napisałem czy powiedziałem, że to hakerzy stoją za problemy z WiFi?
Przeczytaj wyżej jakie jest wyjaśnienie problemów z laptopem, które wystąpiły nagle tylko w 2 audycjach. Jak dalej nie rozumiesz co napisałem to do szkoły. Żal...
@zmienny słuchacz
Tak, zużywają się sprzęty, ale nie w tym wypadku! Użyj logicznego myślenia i przeczytaj jeszcze raz co napisałem wyżej w sprawie problemów z laptopem.
Mam lekkie problemy z mikserem, wiadomo firma Behringer wystarcza tylko na kilka lat. W końcu go wymienię, ale potrzeba na to 400E, jednak póki co działa prawie w 100% to nie ma sensu.
(komentarz do audycji 22 września 2017)
SkrzydlatyŻmij napisał(a): A to czakram wawelski jest zablokowany? Z tą całą geomacją to jest tak, że brak jest obiektywnych kryteriów oceny, jeden facet z różczką powie ci: "czakram jest na Wawelu i jest zablokowany", a drugi powie co innego.
(komentarz do audycji 22 września 2017)
Restivo napisał(a): Michał jest ignorantem komputerowym to nie raz było słuchać podczas audycji. Wystarczy spędzić trochę czasu odrobić lekcje i przejść na oprogramowanie free and open-source łącznie z systemem operacyjnym zamiast biadolić że nie działa, hakery mnie znów dopadły...
(komentarz do audycji 22 września 2017)
tailleur napisał(a): Proponuję więcej wyrozumiałości dla Claudea. To między innymi dzięki niemu macie Radio na Fali, Nocne Radio, ciekawą audycję o spiskach i wiele innych audycji, które nagrywał na przestrzeni lat. Ma prawo być wnerwiony z powodu ciągłego psucie mu audycji, może byłaby ona lepsza, gdyby Michał nie był stale trolowany, bo bardziej by mu się chciało nagrywać. A jak człowiek zły, to i czasem mówi dziwne rzeczy w emocjach.
(komentarz do audycji 22 września 2017)
nazara napisał(a): mam wrażenie że jest z nim coś nie tak, od kiedy go pierwszy raz zacząłem słuchać to chłopak się zmienił nie do poznania, ma jakąś paranoję i poziom jego języka się zmienił w stronę Kononowicza tak jakby coś zjadało jego mózg, może to jakieś toksyny tak na niego oddziaływają, chłopak nie potrafi nawet przyjąć logicznej konstruktywnej krytyki i bierze to za trolerstwo, smutne to i postępuje coraz szybciej.
(komentarz do audycji 22 września 2017)
Krzysiek - Dublin napisał(a): Claude - dzięki za kolejną audycję. Staram się czasem podrzucać newsy poprzez Facebook, czasem zdarza Ci się z nich korzystać. Teraz mam jednak propozycję. Może spróbuj na pewien czas odpuścić spiski i zrobić coś z rzeczy niewyjaśnionych? Czakram Wawelski może? Co by się stało, gdyby go odblokować? :) Czemu Kaplica św. Gereona wciąż pozostaje zamknięta? Przecież remont dawno już się skończył. Komu zależy by promieniowanie Czakramu Wawelskiego było wciąż zablokowane? Tu wątek spiskowy... ;) Pozdrawiam! Keep up the good job!
(komentarz do audycji 22 września 2017)
SkrzydlatyŻmij napisał(a): łał! ciekawa audycja
(komentarz do audycji Debata (nie)kontrolowana: Wasze pytania, Wasze historie)
Ewa BW napisał(a): Myake to Ty? Gdzie Cię można w necie poczytać?
(komentarz do artykułu Życie po śmierci - czy to prawda?)
szuetam napisał(a): Świetna audycja. Przydałby się taki cykl debat poświęcony tego typu historiom, trochę dziwnym, trochę strasznym. Oby częściej!
Czy mógłby ktoś zamieścić link do relacji, którą pierwszy słuchacz opowiadał, a w przeszłości wysyłał w formie pisemnej?
Lub podobne tego typu historie?
(komentarz do audycji Debata (nie)kontrolowana: Wasze pytania, Wasze historie)
Nie klakier napisał(a): Powiem tylko tyle ze słucham TCh od kilku lat,moze nawet od poczatku.I bardzo lubie odsluchuje off line w pracy i zawsze mile plynal mi czas.Ale od roku nie da sie sluchac tych audycji pomijajac troli..To audycje nie maja nic juz wspólnego z teoriami spiskowymi...Juz ludzie mowili abys skrocil czas jesli chodzi o czytanie wiadomosci i nie odbieranie sluchaczy od razu ale widze ze nie sluchasz nas..Audycja prowadzona jest jak rozowa w Pubie o pierdolach i brak sklani..Szkoda....Pewnie odp.mi a bym nie słuchał jesli mi sie nie podoba..
(komentarz do audycji 22 września 2017)
ZenonSkition napisał(a): @Teoria Chaosu
Jestem trollem z RWW? Jak to mówisz "Ma pan dowód" ? Pisałem tutaj w komentarzach że Tch jest expresis verbis "do dupy"? Ma pan dowód? Mówiłem i mówię: poziom zniżasz i takie są fakty. Wytykałem (nie sam zresztą), że bardzo często audycja nie jest na temat. Nawet w tej właśnie sam to zauważyłeś "no, znowu nie zrealizowałem tematu". Tematu UFO czy kosmitów już prawie nie poruszasz. Poprzednią audycję pochwaliłem, bo była w temacie i napisałem, że "tak trzymać" i że to "krok w dobrą stronę". Tego już nie bierzesz pod uwagę. Zamiast przyjąć krytykę, wolisz coś bredzić o honorze, wyzywać mnie od trolli, bezpodstawnie twierdzić, że jestem z Wolnego Wilna. Drogi Michale - stosujesz zasadę "jak fakty nie zgadzają się ze mną, tym gorzej dla faktów". Teraz pewnie nic nie odpiszesz, bo zwyczajnie nie masz czym poprzeć swoich kalumni. Nie jestem jedynym słuchaczem, którego mieszasz z błotem za to, że śmiał Ci zwrócić uwagę albo się z Tobą nie zgodzić. Bardzo przykre jest przeczytać takie obelgi autorstwa kogoś, kogo było nie było - szanowałem. Tyle razy na polską mentalność narzekasz, a teraz zachowujesz się właśnie jak stereotypowy polak: Za nic nie przyznać się do błędu i obrzucić oponenta fekaliami - nie ważne, że niesłusznie - i tak coś się przyklei. Drogi Michale - nie jestem żadną piątą kolumną, nie pochwalam "głównego nurtu", wielokrotnie go krytykuję, co możesz usłyszeć we wspomnianym Nocnym Radio (i co usłyszysz być może i dziś wieczorem). Wygląda jednak na to, że wolisz towarzystwo bezrefleksyjnych klakierów, niż osób krytycznie myślących.
(komentarz do audycji 22 września 2017)
zmienny słuchacz napisał(a): Michał, jeździłem VW Polo przez pięć lat, aż w końcu zaczął się sypać. Sprzęty się zużywają. Pogódź się z tym, a nie zwalaj wszystko na mitycznych trolli.
(komentarz do audycji 22 września 2017)
Teoria Schizofrenii napisał(a): Co do honoru ludzi z(...) RWW to prosiłem, ich nie transmitowali audycji
Nic takiego nie miało miejsca. Ba! Mało tego, że taka prośba nie została wystosowana to nawet nie było przekazanej informacji o zerwaniu "współpracy". Kto więc tu nie ma honoru? Poza tym zawsze możesz zmodyfikować licencję CC o wyłączenie poszczególnych podmiotów, wróć, nie podmiotów ponieważ stół podatków nie płaci (xD) ale wykluczając konkretne osoby
(komentarz do audycji 22 września 2017)
Teoria Chaosu napisał(a): Ivelliosie, mało tego! W laptopie WiFi wszędzie działa świetnie oprócz pokoju gdzie jest studio nadawcze Teorii. To jest zagłostka!
(komentarz do audycji 22 września 2017)