albarash89 napisał(a): Działanie demonów. Do egzorcysty się udać, a nie do ufologów, hipnotyzerów czy lekarzy. Jak się wykluczy działanie demona, wtedy można szukać gdzie indziej rozwiązania.
(komentarz do audycji 53. Debata Ufologiczna Online: Nocni goście)
edek1974 napisał(a): Czy można by poruszyć temat tajemniczych zaginięć ludzi (np. załogi "Mary Celeste" w 1872 roku) ?
(komentarz do newsa 57. Debata Ufologiczna Online)
totik napisał(a): dzieki.
(komentarz do audycji V spotkanie Klubu Paranormalium w Jarosławiu)
Zmysłowy napisał(a): Clode? To ten gość co ciągle przeprasza bo albo nie miał czasu się przygotować, albo zdjęć wrzucić na stronę, albo strony odświeżyć albo, albo. Faktycznie jeśli porownujesz w ten sposób i z takim werdyktem te dwie audycje to pozostaje spuścić na ciebie zasłonę milczenia.
(komentarz do audycji 56. Debata Ufologiczna Online: UFO, Wikileaks i wybory w USA)
grymas napisał(a): Licho skamerowana książka to chyba kromka powszednia. Jakiś czas temu z Końcem Dzieciństwa Arthura CC było według mnie podobnie. A Dicka nie znam i ciekawe czy i kiedy o niego zahacze :)
(komentarz do audycji 4 listopada 2016)
Mareczek napisał(a): Wydaje mi się, że każdy człowiek mający chociaż podstawowe wykształcenie techniczne już po zobaczeniu schematow wiedział, ze nie ma prawa to działać z tego samego powodu dlaczego np. machanie linkiem nad głową nie wytworzy tornada :)
(komentarz do audycji 28 października 2016)
Antares napisał(a): Zgodzę się niemal w 100%. Bezzasadny kult autorytetu jest przemożny (słowo-klucz to bezzasadny). To widać nawet na naszym podwórku i nie trzeba sięgać daleko. Czy można nazwać autorytetem kogoś kto przeważnie się myli? W Stanach moja znajoma tak zdefiniowała celebrytę famous from being famous (sławny z bycia sławnym). Niestety w Polsce ma to też zastosowania do tych - pożal się Boże! autorytetów. Nie chce wchodzić na poletko polityczne ale niemal wszystkie autorytety socjologiczne czy politologiczne (a nauka kosztuje i to niemało!) powinny schować się do mysiej dziury, bo wg nich Komorowski powinien zwyciężyć w pierwszej turze, Brexitu być nie powinno, a Clinton powinna zdobyć ponad 300 głosów elektorskich. To co można sądzić o ich profesjonalnych kwalifikacjach i znajomości tematu?
Do tego w Polsce i większości krajów EU jeszcze dochodzi szkodliwe zjawisko łamania kręgosłupa i wywalania poza nawias naukowy, a więc de facto w ogóle z nauki młodych osób które mają poglądy i co ciekawe już na tym etapie da się te ich twierdzenia naukowe udowodnić. Bardzo często przyznaje się po latach ten miał rację, tamta miała rację tyle że w miejscu gdzie z 90% puli pieniędzy na naukę pochodzi od państwa oznacza to koniec badań. Dochodzi do tego, że autorytet (który bierze się nie wiadomo z czego) na dobre przerywa karierę naukową komuś obiecującemu, przy czym autorytet świetnie sobie żyje z opowiadania rzeczy wątpliwych lub niewielkiej wartości naukowej, a po latach ktoś sobie przypomina Iksiński o tym pisał już w 1992, niestety badania nie były kontynuowane, przy czym nie ma ŻADNEJ refleksji dlaczego Iksiński nie prowadzi badań naukowych i przebranżowił się na pracownika biurowego.
I już na koniec co do tych dyskusji profesury, bardzo często przy pomocy mediów, przypomina się żydowski dowcip. Pokłóciło się dwóch Żydów. Obaj mieli krańcowo różne zdania co do przedmiotu sporu, ale nie mogli rozstrzygnąć który ma rację, więc poszli w tej sprawie do rabina. Wykładają sprawę, a na to rabin do pierwszego Masz rację! i do drugiego I ty też masz rację!, na co wtrącił się tam stary Żyd Ależ rebe, przecież jeden i drugi nie mogą mieć NARAZ racji!. A rabin na to: I ty też masz rację!.
(komentarz do audycji 4 listopada 2016)
u napisał(a): No błagam. I to jest ta wasza jakość debat ufologicznych? Przeszło 3h o polityce medialnej. Cloud by was tu czegoś nauczył. Jakie to było naiwne i słabe
(komentarz do audycji 56. Debata Ufologiczna Online: UFO, Wikileaks i wybory w USA)
miś napisał(a): albo hipokrytą
(komentarz do audycji 4 listopada 2016)
SkrzydlataŻmija napisał(a): Co do logiki, wykładana i ćwiczona jest na studiach: filozofia, teologia, prawo, matematyka, co do informatyki nie jestem pewien, ale jest tam wykładana cybernetyka (może być pod inną nazwą, np. teoria encji, nauki systemowe, teoria gier) bardzo mocno oparta o logikę.
Faktem jest, że w Europie średniowiecznej logiki uczono zawsze już w podstawówkach (szkoły przyparafialne)i kontynuowano na wszystkich studiach tamtych czasów; odszedł od tego współczesny system edukacji powszechnej (w Polsce Komisja Edukacji Narodowej powstała przed samymi rozbiorami). Józef Kossecki, cybernetyk, w jednej z książek (chyba "Tajniki sterowania ludźmi") przytacza ukaz carski, w którym car zabrania nauczania logiki i czytania książek traktujących o logice, uzasadniając, że ludzie tak wykształceni, mają skłonność do kwestionowania postanowień władz państwowych i samorządowych, a poddany carski powinien słuchać poleceń władzy pokornie i z durnowatym wyrazem twarzy. I chyba o to samo chodzi też pozostałym rządzącym, o co chodziło carowi (chyba Aleksandrowi, ale mogę nie pamiętać już imienia monarchy). W średniowieczu (ponoć mrocznym) uczono też logicznego sposobu dyskusji naukowej, na argument adwersarza należało odpowiedzieć odnosząc się logicznie do tego co mówił przedmówca, co stosowano w średniowiecznych dysputach naukowych na dworach książęcych i uniwersytetach (fakt, obok emocjonalnych obraźliwych obelg, ale te nie przesądzały kto ma rację). Obecnie jeden profesor mówi swoje np. o niebie, a drugi swoje np. o chlebie, jedno nic nie ma do drugiego, a słuchacze nie widzą w tym nic dziwnego. Obecnie panuje kult autorytetu, każdy powołuje się na książki i nazwiska poprzedzone tytułami, dyplomami, a nikt nie kwapi się powtórzyć eksperymentu, albo przeprowadzić logicznego dowodu, czego najczęściej nie potrafi zrobić, bo ma mózg dokładnie wyprany przez powszechną edukacje i media typu TV.
(komentarz do audycji 4 listopada 2016)
On napisał(a): Zauważyłem że jak jestem zły to normalnie zbierają się czarne chmury, czasami gdy się na kimś skupie to ta osoba dostaje niesamowitej energii pozatym wyłączyłem się z nieuleczalnej choroby itd itd
(komentarz do artykułu Jak zwiększyć swoje zdolności parapsychiczne?)
PiotrFZ napisał(a): Pytanie: Czy "Czarny rycerz jest nadal widziany na orbicie? Czy jest jakaś prawidłowość w obserwacjach tego obiektu?
(komentarz do newsa 57. Debata Ufologiczna Online)
zmyslowy napisał(a): Panie gosc34 nie zwyklem uzywac inwektyw ale tym razem inaczej napisac sie poprostu nie da. Albo pan jestes debil albo trol.. Tyle w temacie
(komentarz do audycji 56. Debata Ufologiczna Online: UFO, Wikileaks i wybory w USA)
u napisał(a): będę dzwonił w niedziele - pierwszy raz btw- to zobaczę jak to jest. Mam nadzieje do usłyszenia
(komentarz do audycji 4 listopada 2016)
Bill napisał(a): giełda w górę, dolar ma się zajedobrze, Trump gada jak prezydent i o Clinton per "pani sekretarz stanu", to USA, wszystko pod kontrolą i zgodnie z planem, Obama spuścił powietrze z jednej grupy, Trump z innej, szoł mast gołon!
(komentarz do audycji 56. Debata Ufologiczna Online: UFO, Wikileaks i wybory w USA)
mechanterian napisał(a): Clod przede wszystkim prowadzi audycję , strona jest tylko dodatkiem. To po pierwsze. Po drugie zaś co Ty zrobiłeś dla poszerzania świadomości ludzi wokół poza obrzucaniem kupą w stylu zblazowanego małpiszona?
(komentarz do audycji 4 listopada 2016)
mechanterian napisał(a): Kolejna dobra audycja. Trzeba wspominać tych , których zabił system ponieważ my możemy byc następni jeśli się nie pokona tej choroby jaką jest NWO. Co do sprawdzania faktów, to ja stosuje bardzo prostą metodę. Konfrontuję ze sobą różne źródła, sam dla siebie oceniam, które sa bardziej, a które mniej wiarygodne. Nie trzeba ślęczeć godzinami przed książkami czy ekranem komputera, by ułożyć sobie spójny obraz tego wszystkiego.
Ani USA, ani Rosja czy Chiny nie zapewnią ludziom przywrócenia normalności w każdym obszarze naszego życia, jedynie powstanie głębszych relacji pomiędzy ludźmi może odwrócić marsz w stronę zamordyzmu. Pozdrawiam ludzi dobrej woli!
(komentarz do audycji 4 listopada 2016)
koniev napisał(a): ta pseudo-strona Kloda w porównaniu do tego jaką robotę robi Krawiec na stronie Nocnego Radia to jest jak porównanie gówna do miodu
(komentarz do audycji 4 listopada 2016)
speedwayer napisał(a): o czym Ty gadasz facet? Hitleria rozpętała by wojenke, wprowadzałaby bardzo agresywnie NWO, Polske by zaorała, z Rosją by się biła, islamistów coraz więcej wprowadzała itd, itd... Ród Clintonow ma wiele za uszami - głód w Afryce, Ameryce Płd, oraz niewyjasnione morderstwa.
Trump będzie bardzo dobrym prezydentem!
(komentarz do audycji 56. Debata Ufologiczna Online: UFO, Wikileaks i wybory w USA)
RozczarowanySłuchacz napisał(a): Jak zawsze starałem się tolerować różne słabości Michała, tak od jakiegoś czasu bierze mnie zwykła k#rwica. To, jak postępujesz z osobami, na które nie masz kontrargumentów to błazenada i brak poszanowania drugiej osoby. Stałego sceptyka(jak go nazwałeś) traktujesz jak niedorozwoja i trola. Kiedy on logicznie stara się wypowiadać na różne tematy, wtedy ty albo nie dajesz mu dojść do głosu, albo wymyślasz wymówkę, że troluje, albo że się nie zna, że nie o tym jest audycja itp... On Cie zwyczajnie "orze", niestety, a ty zachowujesz się jak gówniarz.
NAJWAŻNIEJSZA KWESTIA! Kilka miesięcy temu kapitan Nocnego Radia-Claude obraził się na drugiego Kapitana-Krawca i odszedł z radia, bo nie miał zamiaru współpracować i tworzyć czegoś z osobą niekonsekwentną, niesłowną, leniwą... Zarzucał mu między innymi brak przygotowania strony internetowej, którą była dawno obiecana. Co się okazuje? Claude kilka miesięcy nie aktualizuje sam swojej strony, obiecane zdjęcia (które osobiście mam gdzieś) ze zjazdu grupy bb są gdzieś daleko w kosmosie... Hipokryzja taka, że aż z butów paruje. Słuchacze lubią Twoją audycję, wspierają Cię, WPŁĄCAJĄ CI PIENIĄDZE! a Ty traktujesz ich jak kompletnych idiotów, nie dajesz im rozmawiać kiedy mają coś "więcej" do powiedzenia, albo udajesz, że są jakieś problemy techniczne :D Banuj ile wlezie troli, ale słuchacza, który chce rozmawiać wysłuchaj i nie rozłączaj w momencie kiedy nie skonczył. Tyle ode mnie.
(komentarz do audycji 4 listopada 2016)
Antares napisał(a): Jakoś przypomniała mi się reakcja "Trybuny Ludu" na wygraną Reagana w roku 1980. Wtedy też straszono nas wojną atomową.
PS Sformułowanie - "ma trochę za uszami" to takie "gdybym nie wiedział że to głupota to napisałbym że prowokacja". Radzę poczytać choćby o jej roli jako sekretarza stanu wobec arabskiej wiosny. Określanie tego jako "trochę" jest takim eufemizmem jak określanie Billa Clintona jako "przyjaznego stażystkom w Białym Domu".
(komentarz do audycji 56. Debata Ufologiczna Online: UFO, Wikileaks i wybory w USA)
kostaran napisał(a): w siedzenie zmory nigdy nie wieżyłem póki dwa razy tego nie poczółem. W dzień biały mnie to spotkało. za pierwszym razem nic niemogłem zrobić a wszystko dokoła wyibrowało. Po chyba trzecim wybudzeniu ustało. Drugi raz był paraliż oraz atak zmory na organ ciała udało sie ruszyć karkiem powiedziedź ,,A KYSZ" i pare Polskich przeklęństw wybudziłem sie ale ten drugi raz był naprawde ciężki
(komentarz do audycji 27 października 2016)
Tomek napisał(a): Jak tydzień temu broniłem stałego sceptyka tak teraz stwierdzam że jest hipokrytom. Przynajmniej raz użył argumentu typu "mi się wydaje" a takie argumenty osoba z tak wąskimi horyzontami niech sobie wsadzi. Poza trzymaniem się przyziemnych wyjaśnień istnieje jeszcze coś takiego jak motyw oraz fakty które miały miejsce przed i po jakimś wydarzeniu. Z wtc każdy myślący logicznie nie widząc w ogóle żadnych nagrań z rozwalenia wierz i nie znając sprawców ale znając szczegóły wydarzeń sprzed i po 11 września bez wahania wskazał by ludzi z rządu usa jako sprawcę. A co do wyjaśnienia zawalenia się wierzy nr 7 to znowu sceptyk który tak polega na faktach się nie douczył. Wierza nr 7 została wyburzona oficjalnie przez ekipę ze względu bezpieczeństwa o czym powiedzieli niedługo po samym wydarzeniu. (Jest to sprawa jawna od samego początku ale i claude i sceptyk o tym nie wiedzą.) Skoro nasz sceptyk jest taki oczytany to niech się dowie ile zajmuje przygotowanie takiego budynku do wyburzenia a w jakim czasie został wyburzony. To tak dla równowagi żeby ie było że tylko Claude pocisnąłem.
(komentarz do audycji 4 listopada 2016)
Gość 34 napisał(a): No cóż, mamy wyniki wyborów w USA. Przegrali ci, którym leży na sercu pkój w Europie i bezpieczeństwo - Putin świętuje, ma wolną ręke na Ukrainie i w krajach nadbałtyckich. Wygrali ci, którym na sercu leży wysokość składki na ubezpieczenie, no ale wszyscy wiemy że w Ameryce ciężko jest. Kto stoi za Trumpem??? Najprawdopodobniej Rosja.Ale co możę interesować takie małe panstewko,jak Polska, kogoś, kto jest prawdziwym Amerykaninem. Mam nadzieje, że są jeszcze w USA Polacy,może o imieniu Krzysztof i nie głosowali Trumpa. I to mimo,że też płacą wysokie składki, a Clinton ma trochę za uszami. Oby ci, co chcą jeszcze kiedyś chcieli przyjechać do Polski,nie musieli się starać o wize do nas w ambasadzie rosyjskiej,
(komentarz do audycji 56. Debata Ufologiczna Online: UFO, Wikileaks i wybory w USA)
uleszek napisał(a): Aha...
"Kłamać też trzeba umieć"
To moim zdaniem najlepsze okreslenie fenomenu Spiersa.
Przyczyn jego zgonu szukałbym w wiecznym pobudzeniu. Resztę dopiszcie sami.
(komentarz do audycji 56. Debata Ufologiczna Online: UFO, Wikileaks i wybory w USA)
uleszek napisał(a): Dobre podsumowanie Spiersa. Niestety ludzie są tak naiwni, że oszuści, któzy nawet nie kryją się ze swoimi zamiarami potrafią znaleźć klakierów. To nawet nie oszuści i mitomani są najgorsi tylko osoby, które je promują. Z pozdrowieniami dla Madlen Namro i Berdowicza, który - jak ktoś pisał na czacie "mówi płynno angielszczyzno" :D
(komentarz do audycji 56. Debata Ufologiczna Online: UFO, Wikileaks i wybory w USA)
ametystjan napisał(a): Słucham audycji tego typu już od jakiegoś czasu i zawsze z przyjemnością odpalałem "Teorie Chaosu" i niestety zgodzę się z tymi, którym odechciewa się tego nadal czynić. Główne powody to nieprzygotowanie prowadzącego, brak konkretów, tłumaczenie się, problemy z łącznością (wiadomo,podsłuchy i jammery...), niekonsekwencja w przekonaniach. Oczywiście pewnie ja też jestem podstawiony, ale na obronę swojego własnego ja dodam, że wysłuchałem już wiele audycji Claudea i nie były to w większości stracone chwile. Może być, że witaminy jednak można przedawkować i nastąpiło u Ciebie osadzanie się nadmiaru vit D na zwojach ;) (przepraszam, ale musiałem). Więcej dystansu, może małe wakacje, bo doszło do tego, że audycje Kapitana (które z założenia są rozjebane? ;)) są bardziej konkretne od Twoich. Pozdro dla Ciebie Claude i Ahoj Kapitanie ;)
(komentarz do audycji 4 listopada 2016)
Ivellios napisał(a): Możesz podać więcej szczegółów? Gdzie to było, jakie warunki pogodowe, itd. Wszystko, co pamiętasz.
(komentarz do artykułu Latające trójkąty nad Warszawą)
Gdgdsh napisał(a): Właśnie w tej chwili widziałem 5 świateł, które połączyły się w jedno mocniej zaświeciło i zniknęło
(komentarz do artykułu Latające trójkąty nad Warszawą)
Antares napisał(a): Dzięki za podpowiedź, Black Mirrora nie znałem. Przyjrzę się temu serialowi.
Mam nadzieję, że twórcy filmu lepiej się spisali od "The Man in the High Castle" który się tak dobrze zapowiadał, a w miarę oglądania mina mi rzedła, bo po czterech czy pięciu odcinkach po literackim pierwowzorze mało co zostało (wyjąwszy sztafaż i postaci). No cóż, może byłem zawiedziony dlatego że bardzo lubię twórczość Philipa K. Dicka. Skądinąd Dick ma wyjątkowego pecha do ekranizacji :-( Jeszcze rozumiałbym w przypadku jego "short stories", ale w przypadku akurat tej pozycji wszystko było podane jak na talerzu. Drugi sezon "Człowieka z Wysokiego Zamku" sobie podaruję.
(komentarz do audycji 4 listopada 2016)
litewski łącznik napisał(a): żadna burza w szklance wody tylko konsekwencja ignorancji i cenzury. cloude nie odpowiada na maile (chyba że chodzi o dotacje, wtedy odpisuje na drugi dzień), nie publikuje krytycznych komentarzy na stronie teorii chaosu, nie odbiera telefonów od słuchaczy spoza grona znajomych albo wyrzuca ich z anteny tłumacząc to problemami technicznymi. olewa audycje, słuchaczy i tym samym psuje już i tak nadszarpnięty wizerunek naszej społeczności. jest jeszcze sprawa dotacji, rozliczył się z nich kiedykolwiek? powinien pokazać rachunek za pobyt w hotelu na bildenbergach itd. shit hit the fan
(komentarz do audycji 4 listopada 2016)
koniev napisał(a): @Krawiec, sądząc po tym co Klod gadał na początku audycji to ma głęboko w dupie opinie i zdanie swoich słuchaczy i to tych najbardziej wartościowych, którzy są z jego audycją praktycznie od początku i widzą co się dzieje.
(komentarz do audycji 4 listopada 2016)
Tiga napisał(a): Faktycznie mnie niezle zmieszales :] Juz wszystko jasne. Pozdrawiam
(komentarz do audycji 56. Debata Ufologiczna Online: UFO, Wikileaks i wybory w USA)
koniev napisał(a): Klod zrób sobie przerwę i jeszcze raz wszystko przemyśl, chciałeś argumentów, że audycja zeszła na złe tory, proszę bardzo:
-nie dbasz o stronę audycji, leży odłogiem nieaktualizowana
-olewasz słuchaczy, którzy nie zgadzają się z Twoim zdaniem (gościu ze śląskim akcentem). Dochodzi nawet do tego, że zwykły krypto trol ma więcej czasu antenowego nisz tzw. przez Ciebie stały sceptyk, który ostatnimi czasy poza potrzebą ma coś do powiedzenia i mówi z sensem.
-ostatnie miesiące audycji to tematy za przeproszeniem z dupy bez jakiegokolwiek przygotowania z Twojej strony. Zresztą sam to potwierdzasz stałym już tekstem, że audycja jest dzisiaj bardziej luźna szkoda tylko, że to już stały tekst.
(komentarz do audycji 4 listopada 2016)
Laura napisał(a): Ohh... Dzisiaj się o tym dowiedziałam i przypomniała mi się sytuacja z wczesnego dzieciństwa. Miałam jakieś 5 lat. Leżałam w łóżku i miałam sen o... Sama nie wiem, ale jest coś co cały czas pamietam. Każdy wątpił w to jak mu to opowiadałam. Właśnie miałam przeczucie nawet nie przeczucie wiedziałam, że to się stało naprawdę (Każdy mówił, że to sen) Czułam jak lecę, jestem leciutka i lecę. POczym wylądowałam na podłodze i mówiłam coś do mamy i to mnie dziwiło,że mnie nie słyszy. Czy to to?
(komentarz do artykułu 23 sposoby na OOBE)
mecko napisał(a): błyskotliwe zbawne - sarkazm
dopasowanie przekazu ot co
(komentarz do artykułu Kosmici nadają! )
u napisał(a): no dobra, ale to była jedna taka audycja(na przestrzeni miesięcy, może lat ). Ze sceptykiem potrafi przegadać i 20/30 min.Już nie róbcie z niego Tomka z RNF .Bo to krzywdzące. Doskonale łączy rozrywkowy styl audycji z merytorycznym, ostatnio z przewaga tego pierwszego ale słuchacz jest człowiekiem a i prowadzący potrzebuje odetchnąć. Zrobiła się jakaś nagonka, burza w szklance wody.Jakby przynajmniej przeszedł metamorfozę od tropiciela spisków do Rydzyka.Wygląda jakby ktos tu miał PMS a nie wyrażał konstruktywną krytykę.
(komentarz do audycji 4 listopada 2016)
u napisał(a): od około 50 debat klepią jedno i to samo a wszystko opiera się na jednym ukochanym autorze .Który tłumaczy zjawisko ufo-uwaga-tajemniczą siłą.Jag że to oryginalne i ile wyjaśnia.Że nie wspomnę o identycznym mechanizmie wykorzystywanym w religiach . Jedynie Chris myśli tam jeszcze samodzielnie ale z różnym skutkiem.Przynajmniej robi do z zaangażowaniem a nie jak na nudnym odczycie. Oni potrafią w tych debatach po 5 razy odp. tak samo na kolejne inne pytanie.
(komentarz do audycji 4 listopada 2016)
arb1 napisał(a): Michał najpierw mówi, że logika jest bardzo ważna później, że o nieobecnych się nie rozmawia, a później przez 99% swoich odcinków rozmawia o nieobecnych. Do tego woli trzymać na antenie gościa, który jest tak zjarany/napity, że ledwo rozmawia niż stałego sceptyka, którego szybko rozłączył bo zabolały go niewygodne fakty. Te wszystkie telefony gdzie Cloude mówi "oo jakies problemy techniczne, nie udało się połączyć"? To po prostu cenzura imo nie ma żadnych problemów po prostu wygodniej odbierać telefony od przytakiwaczy z kółka wzajemnej adoracji.
(komentarz do audycji 4 listopada 2016)
cvv napisał(a): ma mwrazenie ze wiekszosc ponizszych postow napisala ta sama osoba......ale do rzeczy...faktycznie clod troszke ostatnio znzyl loty ale i tka sie go milo slucha:) brakuej mi faktycznie otwartej dyskucji a nie ludzi dzwoniacych dal poparcia jedynie slusznej tezy . nie chodzi przeciez o to ze cos w trakcie programu wymyslimy, ale wymiana mysli sluchaczy mzoe juz wneisc nowa jakosc
(komentarz do audycji 4 listopada 2016)
zbździsiu napisał(a): to o spiersie było po prostu swietne panowie tak trzymać!
a ty nadlen mamro czy jak się tam nazywasz po pierwsze nie jesteś nawet amatorka jeśli idzie o pisanie powieści s-f zresztą one sa tak slabe ze nawet za darmo zadnej bym nie kupil
a po drugie kobitko proponuje jednak przestać wycierać sobie gebe zmarłym czlowiekiem
już pomijam to ze spiers był wariatem mitomanem i zachowywal się jak ostatni cpun
(komentarz do audycji 56. Debata Ufologiczna Online: UFO, Wikileaks i wybory w USA)
S napisał(a): Claude, nie olewaj własnej strony (to tak jakbyś olewał sam siebie). Zadbaj o interakcję ze słuchaczami w komentarzach. Reaktywuj Teorię Chaosu. Chyba że Ci odpowiada poniewieranie Tobą na stronach trzecich. Wiem to że kosztuje, ale obudź się wreszcie!
(komentarz do audycji 4 listopada 2016)
speedwayer napisał(a): Panowie debata rewelacyjna! czapki z głów, poziom jest wybitnie profesjonalny, aż żal że tylko 3h40min audycji, dlaczego tak krótko panowie? hehe :)
Wasze debaty ważą już na moim dysku 10GB co daje ponad 182h debat!
Niesamowite i godne po stokroć pochwał!
Co do Maxa Spiersa - zabili go abyśmy myśleli, że mówil prawdę, czym dezinformował. Wybaczcie, ale nie uwierzę, że istnieje w podziemnej bazie w USA winda która w 10 sekund dociera na Marsa, albo że królowa brytyjska zjada sobie ludzi bo jest jaszczurem!
Choć nie twierdzę że był nękany MKUltra i zresetowali mu pamięć, a wrzucili, właśnie takie, odrealnione zdarzenia. Facet zwyczajnie gadał głupoty.
PS Oby Trump wygrał, a Disclosure stało się faktem !!!
(komentarz do audycji 56. Debata Ufologiczna Online: UFO, Wikileaks i wybory w USA)
Szarak napisał(a): Bardzo ciekawe były uwagi na temat Spiersa a zwłaszcza Swierdłowa. Czy możecie przy okazji powiedzieć coś więcej o tym osobniku? Zwłaszcza Chris, który mieszka w Stanach gdzie pan S. prowadzi główną działalność. Jak pan S. jest postrzegany w Stanach?
(komentarz do audycji 56. Debata Ufologiczna Online: UFO, Wikileaks i wybory w USA)
Antares napisał(a): Chrisie, to sam już wiesz że koty są naprawdę świetnymi towarzyszami życia. Biorąc kota ze schroniska robisz podwójnie dobry uczynek. Ja mam szczęście do czarnych kotek, znajdowanych w różnych dramatycznych okolicznościach. Na zwierzętach nigdy się nie zawiodłem, na ludziach niestety wielokrotnie i boleśnie. Na pewno Ty i Mulder będziecie się świetnie uzupełniać :-). Bardzo dziękuję za miłe słowa pod moim adresem i pozdrawiam serdecznie Ciebie i Muldera!
PS Tak się zastanawiam czy nie byłoby niezłym pomysłem realizowanie audycji zajmujących się aktualnościami, tak jak wczorajsza debata, powiedzmy raz na 3-4 miesiące. Oczywiście wydarzenia o takiej wadze jak obecne wybory prezydenckie zdarzają się raz na kilkanaście albo nawet i kilkadziesiąt lat, ale w miarę często są rzeczy które jakoś "uciekają". Nie chodzi o to aby robić coś na siłę, ale regularnie, a właśnie odwrotnie - nieregularnie, wtedy jak będzie taka potrzeba i życie przyniesie jakieś ciekawe tematy do rozważań.
Tiga, chodziło mi o to że mleko bez laktozy jest sprzedawane w sklepach spożywczych ("dla ludzi") i w sklepach zoologicznych ("dla zwierząt"). To jest to samo mleko, ale to "zwierzęce" kosztuje dwu-trzykrotnie więcej. Przepraszam, że nie wyraziłem się jasno. Koty za nim przepadają i nie mają sensacji jelitowych jak po zwykłym mleku, ja je daję w formie "deseru". Resztę spijam sam :-)
(komentarz do audycji 56. Debata Ufologiczna Online: UFO, Wikileaks i wybory w USA)
zmyslowy napisał(a): Haha, dobry zart.. Od kilku tygodni w komentarzach padaj propozycje tematow, sugestie co poprawic, wskazowki co irytuje ludzi i sprawia ze rezygnuja z audycji a jedyna konkluzja prowadzacego jest taka ze ci co krytykuja to trole i zapraszanie kolezkow ktorzy opowiadaja jak to korzystaja z angielskiego socialu.. Ten czlowiek jest niereformowalny.
(komentarz do audycji 4 listopada 2016)
Tomphson napisał(a): Grając w ruletkę w kasynie mechanizmy mogą być uszkodzone, albo zużyte, co może zwiększyć prawdopodobieństwo jakiegoś konkretnego wyniku. Co dotyczy kasyna na żywo jak mówią same kasyna - są to całkowicie losowe numery.
https://www.bettilt2.com/pl/ruletka/
(komentarz do wpisu na blogu Ruletka gdzie i jak grać?)
grymas napisał(a): W zbliżonym klimacie trailera Grey State dla zainteresowanych owocami manipulacji, wpływem technologii na człowieka i inne kwiatki idącej cywilizacji, polecam tytuł Czarne Lustro. 3 sezony po 3 odcinki (3ci sezon ma chyba 5 lub 6) i są odrębnymi opowieściami. Dla lubiących obrazy dające do myślenia całkiem całkiem. I
wielkie dzięki Michał za dźwiękowy plik ;)
(komentarz do audycji 4 listopada 2016)
Leśny Pukacz napisał(a): Mam nadzieje, że to jednak troll. Bardzo nieudolny kolego ;)
(komentarz do audycji 4 listopada 2016)
litewski łącznik napisał(a): ponad miesiąc temu wysłałem mu maila z propozycją 20 tematów które zaproponowali słuchacza radia wolne wilno to nawet nie raczył odpisać :P
(komentarz do audycji 4 listopada 2016)