Mehran Keshe napisał(a): najważniejsze, że Cloude znalazł 15minut w środku audycji aby gość mógł się nażreć
czy to nie czasami ten sam Rozbicki pracujący dla służb?
(komentarz do audycji 29 grudnia 2017)
Ivellios napisał(a): Ale przecież gość był już pewnie zmęczony i nadawał spod kołdry... ;-)
(komentarz do audycji 29 grudnia 2017)
バカ napisał(a): Fatalna audycja, szczegolnie gosc pod koniec. Tyle Michal mowi o tym ze slaby mikrofon to znak braku szacunku do sluchacza a gosc brzmi jakby nadawal przez telefon z kubka i sznurka.
(komentarz do audycji 29 grudnia 2017)
SkrzydlatyŻmij napisał(a): "Oznacza to iz unia była jako całośc na o wiele niższym poziomie niz popRP`lowska Polska końca lat 1990 poczatku 2000 !!" nie oznacza, to tylko anegdotka, a nie dowód.
"Pozostanie poza unia daloby nam dzisiaj poziom minimum GB powyzej Francji i Beneluxu jak nie równość z Niemcami na ok circa 2015 ... !!" nic by nie dało, co widać po tym jak to się świetnie rozwijała Polska w latach 1989 - 2000 (ironia!). Rządzili by nią obcy agencji na zlecenie obcych sił, tylko, że formalnie byłaby poza UE i tyle.
(komentarz do audycji 88. Debata Ufologiczna Online: Czy inwazja już trwa?)
Krisskodi napisał(a): Niestety nie da się tego słuchać po ściągnięciu pliku,jakość jest fatalna.
(komentarz do audycji Odc. 12)
prettyboy napisał(a): Mam gdzieś jakiegoś tam bitkojna i podniecanie się niczym.
(komentarz do audycji 22 grudnia 2017)
marek 21 napisał(a): Dziękuje za audycje.
(komentarz do audycji Chata Mistyka #027)
SkrzydlatyŻmij napisał(a): Za "proroka" możnaby uznać Dawida Ben Guriona, ale żydzi ortodoksyjni, uważają, że Nowe Państwo Izrael, utworzy Mesjasz. Co do Mesjasza, prorocy w Piśmie Świętym określili m. in. gdzie się urodzi: w Betlejem, a Dawid Ben Gurion urodził się w Płońsku, w domu przy rynku miejskim. I w tym cały problem, chyba...
(komentarz do audycji 22 grudnia 2017)
Agawa napisał(a): Genialny pomysł. Super prezent pod choinkę. Pełne audiobooki bez konieczności Wyszukiwania co pół godziny nowego odcinka. Dziękuję
(komentarz do audycji Lucjan Znicz "Katastrofa Tunguska, Trójkąt Bermudzki, Obce Ślady")
pejot napisał(a): Witam,
Coś wiadomo w temacie?
(komentarz do artykułu Nauka niemożliwa)
marq napisał(a): Wzrost cen akcji, kontraktów na indeksy, opcji i innych instrumentów finansowych wzrosły tak - a to za sprawą drukowania Pustego Dolara przez FED i pustego Euro przez EBC - ze banki nie maja niemal juz w co inwestować by nie wywołać wyprzedazy, dlatego od połowy roku zaczeły eosnąć surowce potem plody rolne a teraz banksterzy zaczeli inwestować w bitcoiny ponieważ pieniadz - tten pusty wydrukowany krąży miedzy bankami a diełdami...
Puszczenie tych pieniędzy w gospodarkę spowodowałoby Mega /Giga inflacje i totalne załamanie gospodarki nad którą banksterzy by niezapanowali.....
Copyried oznacza dulko zabezpieczenie wyłączności na druk Euro tak jak Copy r jest na utworach wyrobach, książkach etc, znakiem o mniejszym znaczeniu jest TM co chroni przed używaniem Logo np przez tych co nie maja TM - Trade Mark - prawa do posługiwania się danym znakiem .... I copy Ride i Trade Mark firmy wykupują na jakiś okres czasu w powołanych do tego Firmach -Instytucjach...
(komentarz do audycji 22 grudnia 2017)
marq napisał(a): Najtaniej BitCoina można było kupić za 7,63 Centy US a potem za 1,00$ i to dosyć długi czas.
5.10.2009 - Ustalono kurs wymiany na podstawie kosztu wydobycia. 1$ = 1309 BTC ... :) :)
22.05.2010 - Pierwsze wykorzystanie bitcoina jako waluty - Zakup pizzy za 10 000 BTC ... :) !!!
Historia Bitcoina: http://bitcoin.pl/o-bitcoinie/historia-b itcoina
(komentarz do audycji 22 grudnia 2017)
marq napisał(a): Flagi Żydowskie palone są przez Ortodoksyjnych Żydów, którzy twierdzą iż za Powołanie Izraela w 1948 r. Żydzi Ateiści poniosą sromotną karę. Państwo Żydowskie wg Zasad Religii Żydowskiej może powstać dopiero po powtórnym przyjściu /zejściu Proroka na Ziemię. Powołanie Państwa przez przyjściem Proroka jest wg Ortodoksyjnych Żydów herezją oraz występkiem przeciwko bogu i to występkiem mega ciężkim. Ta grupa ortodoksów Izie dalej i uważa, ze po przyjściu proroka powstanie Nowe Państwo Żydowskie Nowy Izrael a ci co brali udział w powołaniu obecnego zostaną pokaraniu przez Boga czyli JHWH do 7-mego pokolenia ....
(komentarz do audycji 22 grudnia 2017)
nick napisał(a): Dziękuję!
(komentarz do audycji Lucjan Znicz "Katastrofa Tunguska, Trójkąt Bermudzki, Obce Ślady")
Sebastian pn napisał(a): Jak zawsze super audycja. Moim zdaniem najciekawsze opowiadanie, to ,,a trawa wisiała z jej gęby" Wyjątkowo wzruszające opowiadanie.
(komentarz do audycji ABW #006)
Marek3 napisał(a): Widać, że czytanie czy też słuchanie ze zrozumieniem nie jest Państwa mocną stroną. A co takiego Arek wrzuca na fb?? Bo nie widziałem tam nic zdrożnego, co by nie licowało z powagą badacza. Tym się charakteryzuje badacz, że chce poznać prawdę bez względu na to, jaka ona jest, a nie ucieka jak ostatni TCHÓRZ. Z tego co widzę i słyszę, to Arek UFO nie szufladkuje, a Wy zachowujecie się tak jakby tak było. Ręce opadają.
(komentarz do audycji 88. Debata Ufologiczna Online: Czy inwazja już trwa?)
SkrzydlatyŻmij napisał(a): @bibliotekarium.pl, no cholera jasna, masz rację, są różne wersje, sprawdziłem, nawet w Starym Testamencie: II Mojżeszowa 16,33; 25,16,21; IV Mojżeszowa 17,25; V Mojżeszowa 10,5; I Królewska 8.9; no i na koniec List do Hebrajczyków (NT) 9,4. No, to przepraszam. Jeden rabin pisał tak, drugi inaczej :)
(komentarz do audycji Odc. 25)
bibliotekarium.pl napisał(a): Niech cię nie bierze cholera :) Bo BIBLIA składa się ze STAREGO I NOWEGO TESTAMENTU.
Przy okazji Prosimy o lookniecie do Listu do Hebrajczyków (Hbr 9,4) oraz do 1 Księgi Królewskiej 8,9
Różnice na temat zawartości Arki staną się oczywiste :)
(komentarz do audycji Odc. 25)
bibliotekarium.pl napisał(a): Mamy też wrażenie, że nikt nie słucha tego co mówimy, bo akurat o tym (jak to było z kamiennymi tablicami i kto je wyrył) mówilismy. :)
(komentarz do audycji Odc. 25)
kcr napisał(a): Super audycja, wielkie dzięki.
(komentarz do audycji Chata Mistyka #026)
SkrzydlatyŻmij napisał(a): Świetna audycja, super prowadzący, myślący, mądrzy ludzie. Choć po prawdzie, słychać, że nie przeczytali przed audycją tekstów źródłowych w Biblii na temat arki przymierza, poprawcie się, bo mnie cholera bierze, jak słyszę, że są różne wersje na temat tego co było w arce... Nie! W księgach Starego Testamentu jest wersja jedna, trzeba tylko przeczytać, to jest początek tej historii, jest tyle tłumaczeń Biblii na język polski, że można naprawdę nabyć jakiejś solidnej wiedzy na ten temat.
Etiopki są piękne i to piękne fizycznie i psychicznie. Mam kolegę żonatego z Etiopką. Etiopki to świetny materiał na żonę, raz że piękna, dwa rodzą się piękne dzieci, trzy są to miłe, bardzo kobiece dziewczyny, próżno takich szukać w Europie. Feminizm (tfu!) i inne tego typu głupoty nie są znane w Afryce wcale. Domyślcie się o czym piszę... Jeśli ktoś się chce koniecznie ożenić, co jest poważną i nie koniecznie dobrą decyzją, to może dobrym wyborem jest Etiopka, może i biedna, ale prawdziwa kobieta i żona :) Są to chrześcijanki, więc kobiety bliskie nam kulturowo.
(komentarz do audycji Odc. 25)
SkrzydlatyŻmij napisał(a): I jeszcze jedno, według Biblii, Mojżesz dostał 2 tablice z 10-cioma przykazaniami od Boga na górze Synaj i były one wyryte w kamiennych tablicach palcem Bożym, nie wyryte przez Mojżesza. Rozbił on te tablice o złotego cielca i wówczas odtworzył je, i te odtworzone spoczęły w skrzyni przymierza. Tyle mówią teksty biblijne.
Typowe jest dla naszego katolickiego kraju, że niemal nikt w nim nie czyta (czytał) Biblii, inaczej jest w krajach protestanckich, typu USA, tam jest wielu co książek nie czytają, ale Biblie znają niemal na pamięć.
(komentarz do audycji Odc. 25)
bibliotekarium.pl napisał(a): Nie wchodzimy w polemikę, czy nasza znajomość BIBLII jest słaba, czy też dobra... Bo zapewne średnia, a zawsze może być lepsza. I zawsze możemy się podkształcić. :)
Pragniemy jednak zauważyć, że to była audycja o książce Jędrzeja Majki, a nie o Arce. Wspominaliśmy o niej sporo, ale ten temat ma to do siebie, że trudno go wyczerpań. A jeśli nawet próbowalibyśmy to zrobić, to zawsze komuś, czegoś by brakowało. I zawsze byłoby pole do polemiki. Takim polem są chociażby starożytne miary. Znamy je niestety tylko w przybliżeniu, zatem przed każdym podanym wymiarem należy wstawić "około". I tak można byłoby ciągnąć w nieskończoność (np. czy Arka była bronią, jak uważa nasz słuchacz, czy może wspomnianą w audycji "maszyną wieczności". My tego nie wiemy :) A przecież uszkodzony reaktor maszyny do produkcji manny równiez mógł zabijać dotykających...)
Cieszymy się, że udało się nam zmobilizować Panów (Państwa?) do podzielenia się wiedzą. To są bardzo ciekawe wpisy, z których również możemy się czegoś dowiedzieć. Przyznajemy, że jest to dla nas ciekawy i cenny ślad. Potwierdza się bowiem zasada, że "mniej znaczy więcej". Dziękujemy zatem za krytykę, dziękujemy za ciekawe wpisyi zachęcamy do kolejnych. Pozdrawiamy.
(komentarz do audycji Odc. 25)
SkrzydlatyŻmij napisał(a): @Majka zgadzam się. Nie chcę się czepiać Szanownych Prowadzących, ale ich znajomość Biblii jest bardzo słaba. W Starym Testamencie są podane dokładne wymiary arki (czyli skrzyni, w niektórych tłumaczeniach Biblii pisze "skrzynia przymierza"), dokładny wygląd, materiały z jakich była wykonana, co w niej było (np. manna co spadała z nieba). Jest też napisane, że ktokolwiek arki dotkną od razu umierał, niezależnie od intencji, jakie miał (umarł np. żyd, który podtrzymał arkę, aby nie spadła w przepaść). Nie jest jednak opisane nigdzie w Biblii, co się z arką stało. Po prostu przestaje się o niej wspominać, od momentu zburzenia pierwszej świątyni (niewola babilońska). Chyba w księdze Daniela jest jeszcze tylko opis, że arka jest przed tronem bożym w Niebie, stąd niektórzy wierzący uważają, że Bóg ją zabrał z Ziemi do Nieba, ale to są spekulacje teologiczne. Wygląda na to, że arka była urządzeniem technicznym ocalałym po cywilizacji przedpotopowej, być może posługiwano się nią jako bronią, być może nawet w Etiopii, Etiopia od starożytności opierała się militarnie licznym wrogom, opierała się skutecznie przed nawałą islamu, nigdy nie została skolonizowana przez Europejczyków... To bardzo dziwne, skąd w tak małym i biednym narodzie, taka skuteczność obrony militarnej swojego państwa.
(komentarz do audycji Odc. 25)
inna napisał(a): Arek zdziwaczał z tymi poglądami, to fakt. W sumie chyba sam nie wie już, o co mu chodzi.
(komentarz do audycji 88. Debata Ufologiczna Online: Czy inwazja już trwa?)
lickitung napisał(a): Antaresie - czy to przypadek, że kolejne "ujawnienie" ufologiczne w USA zbiegło się z terminem ogłoszenia budżetu? :)
(komentarz do audycji 88. Debata Ufologiczna Online: Czy inwazja już trwa?)
Majk napisał(a): Arka Przymierza raziła tych którzy do niej podeszli bez zabezpieczającego stroju , kapłani Świątyni Salomona mieli specjalne płyty z drogimi kamieniami i stroje które zakładali żeby się zbliżyć do Arki , Arka wywoływała choroby podobne do choroby popromiennej , a mnisi w Aksum którzy strzegą rzekomo Arki żyją zaledwie kilka lat i umierają z zaćmą , najczęściej na białaczkę . Arka najprawdopodobniej była jakimś urządzeniem które promieniowało i powodowało chorobę popromienną a więc jakimś reaktorem . Spaliła dwóch synów kapłana którzy chcieli podejść do niej . Możliwe że była też jakimś rodzajem broni . Nie była zwykłą skrzynią na tablice - a Mojżesz tablice rozbił po zejściu z góry Synaj z wściekłości gdy zobaczył kult złotego cielca - Boga Baala . Szkoda że zabrakło tego w audycji .
(komentarz do audycji Odc. 25)
Antares napisał(a): Masz rację, tak pija się herbatę w Anglii, co ciekawe dolewa się tam tradycyjnie herbatę do mleka. To pewna zaszłość historyczna, kiedyś porcelana była droga i na dodatek wrażliwa na różnice temperatur więc tak minimalizowano skoki temperatur.
Masz też rację jeśli chodzi o zawartość tłuszczu, mam znajomą która leje do kawy i herbaty tyle śmietanki że śmiało to co pije można potraktować jako wersję z tłuszczem. Nie trzeba nawet udawać się w egzotyczne miejsca :-)
Pozdrawiam serdecznie!
(komentarz do audycji Odc. 25)
SkrzydlatyŻmij napisał(a): W Europie pija się czasem herbatę z mlekiem (i kilka procent tłuszczu jest), bywa, że z mlekiem i solą na Kaukazie (np. Degestan).
Mi się zdarza pić herbatę i kawę z masłem, ale ja nie jestem typowy, znam takich, że piją kawę z łojem wołowym (pachnie mlekiem).
(komentarz do audycji Odc. 25)
Antares napisał(a): Piszę w pewnej ogólności i w luźnym związku z ostatnimi dwoma audycjami.
Przyznam, że p. Cielebiaś jest jeśli chodzi o sprawy ufologiczne jak balsam na moje serce. Zwłaszcza ostatnio. A jak usłyszałem opinię o Bobie Lazarze w zeszłym tygodniu to uśmiech wykwitł na mojej twarzy. Nareszcie ktoś nazwał rzeczy po imieniu. Amicus Plato sed magis amica veritas.
Podzielam zdanie biorących udział w audycji na temat telewizji (czy szerzej o mass mediach) i roli Stanów Zjednoczonych, aczkolwiek nie byłbym aż tak bardzo krytyczny. Nie tu leży największe zagrożenie. Nie wiem jak ufologia ogólnoświatowa, ale ufologia czy szerzej kręgi alternatywne w Polsce od pewnego czasu cierpią na zadziwiające skretynienie i jeśli mam upatrywać zagrożeń to płyną one raczej z wewnątrz niż z zewnątrz. Dam dwa przykłady. Przykładu trzeciego, to znaczy prowadzącego stronę "telewizor polski" nawet nie ma co specjalnie omawiać.
- jakiś czas temu dziennikarz z Wrocławia zajmujący się tematyką alternatywną i prowadzący kanał na YT poznał blondynkę (nazwę ją Elą Eleniak) również zajmującą się sprawami alternatywnymi (krewną powiedzmy Witolda i Krzysztofa Pepików). I nic mi do tego że ten dziennikarz postanowił sobie znaleźć nową partnerkę życiową. Jego prywatna sprawa. Problem w tym, że zaczął ją usilnie lansować, wraz z jej znajomymi. Nowa partnerka wygadywała straszne nonsensy ezoteryczno-postmodernist yczne. Naprawdę straszne. I nie było to tylko moje zdanie, ale znacznej części widzów i słuchaczy zlotów, którzy mimo że przychylni tematyce alternatywnej to nie było to ponad ich siły. Sam półtora roku temu byłem (mocno z przypadku) świadkiem jak ta pani zaczyna mówić, a zgromadzeni słuchacze, na oko 3/4 sali po prostu się rozchodzi. Wyglądało to wręcz na jakiś flash mob.
- szanowane radio, jeden z prowadzących audycje od lat nawijał jakieś potworne głupoty które kiedyś wyśmiałby nawet uczeń podstawówki. Trochę tego słuchałem i miałem okazję się między innymi dowiedzieć że suma kątów trójkąta w geometrii euklidesowej nie wynosi wcale 180 stopni, żelazo odkryto w XIX wieku (później zostało skorygowane że nie żelazo a stal, zapewne więc pod Grunwaldem walczono mieczami z plasteliny, a zbroje były z sera topionego...), tudzież że jak sobie ktoś wysmaruje ręce aminokwasami tu ulepi na wolnym powietrzu kolumnę z rtęci nawet w klimacie podzwrotnikowym.
I aby była sprawa jasna, nie mam absolutnie żadnych "ale" w stosunku do niejasnego wywodu, zapętleń, niedomówień, przejęzyczeń (ot, jak popularny w kręgach alternatywnych wideobloger, mówiący "logarytm" zamiast "algorytm", może dlatego że numerem wideobloga była feralna 13...), czy innych tego typu potknięć. Kto nic nie robi, błędów nie popełnia. Normalna sprawa, każdy ma prawo do błędów. Piszę tu o "przestępstwie o charakterze ciągłym". Prowadzeniu na manowce, wciskaniu kitu i dezinformacji.
Co dla mnie zadziwiające o ile rozwalanie ruchu alterezo od zewnątrz jest dostrzegane od razu, to rozwalanie od wewnątrz może sobie funkcjonować latami, właściwie do momentu aż inwencja plotących trzy po trzy się wyczerpie, padną ze zmęczenia czy się znudzą i znajdą inne zajęcie.
I aby była sprawa jasna - nie chodzi mi aby ktokolwiek toczył z ww. przypadkami werbalne zapasy, bo szkoda czasu i nerwów, ale dostrzeżenie problemu że czasem dla ufologii i kręgów alternatywnych większym problemem może być Kowalska z Nowakiem niż dajmy na to prezydenci USA, bo każdy/a jak plecie to ośmiesza ten ruch w nurt którego się wpisuje. Trump choćby stanął na uszach ufologii nie ośmieszy. Kim Dzong Un też nie. Kowalska z Nowakiem jak najbardziej. Stąd mnie ucieszyło nazwanie rzeczy po imieniu w przypadku Boba Lazara, zamiast eee...przemilczmy to...
A na koniec, zdrowych i spokojnych świąt i szampańskiego Sylwestra dla twórców debat ufologicznych, gości, dzwoniących oraz słuchaczy!
(komentarz do audycji 88. Debata Ufologiczna Online: Czy inwazja już trwa?)
kronos napisał(a): Arek Miazga to już się przekształcił w czołowego demonologa-inkwizytora? To co wrzuca u siebie na FB troche nie licuje z jego powagą. I jeszcze to cytowanie Warrenów jako źródła. Zresztą, koleś ciągle umieszcza jakieś straszne linki z badziewnych źródeł o okultystach w elitach, a sam ma zdjęcie w jakimś czarodziejskim kręgu :D Co tam się u niego dzieje...
(komentarz do audycji 88. Debata Ufologiczna Online: Czy inwazja już trwa?)
marq napisał(a): Feliks Koneczny dawno temu pisal w swych dzielach o Cywilizacjach, ze ze spotkania i mieszania dwu innych cywilizacji zawsze Cywilizacja Wyzej rozwinieta a szczególnie Bardziej Intelektualna przegrywa i zniza się do Cywilizacji Nizej Rozwinietej lub następuje tzw. BASTARYZACJA pomieszanie Cywilizacji w efekcie powstaje nowa cywilizacja majaca zasady gorsze nie tylko od Cywilizacji wyzej Rozwinietej szcególnie moralnej ale i od cywilizacji Niżej Rozwinietej !!!
Inaczej powstaje Nowa Cywilizacja majaca obu cywilizacji zmieszanych - zbastardyzowanych /zbartaryzowanych gdzie utrzymują się najgorsze barbarzyńskie cechy z każdej Cywilizacji Bastardyzujacych się a rozwiązania, cechy, kultura wyssza Obu cywilizacji zanika i to jest niszczona przez Elity Obu Cywilizacji w pierwszym rzedzie. W dziejach historii Ziemi tak od 2000 lat przed n.e. Koneczny nie znalazl innego przypadku połaczenia Cywilizacji gdzie zwycięzyła Wyższa lub powstała Nowa o cechach najlepszych obu !!
Bardzo ciekawe sa konkluzje naszego uczonego F. Konecznego ponieważ oznaczałobu yo ze i w relacji z azjatami "amerykanami" a nawet australijczykami to My Europejczycy jako CAŁOŚĆ naszej Kultury bylismy najbardziej prymitywni nieetyczni, nieuczciwi i ntp.
Pamietajmy ze tzw KULTURĘ WYŻSZĄ w Europie do której ptubowała aspirować klasa wyższa srednia - studenci i absolwenci maturzysci w systemie 4 kl podstawowki + 9 (dziewieć gimnazjum, po gimnazjum) maturzyści znali biegle od 4/5 jezyków biegle + Ojczysty a bywalo, ze kilkanascie. Dziadkowie z obu stron mego kolegi mgr. informatyki a zarazem Doktora genetyki ojciec ojca znał 8 języków obcych a babka babki 13-cie (trzynascie ) wszystkie dwujęzycznie lub biegle !!!
Jego rodzice skończyli na magisterkach i byli nauczycielami licealnymi w miescie powiatowym - tam sie poznali a z trójki ich synów jeden skonczył dzienne magisterskie drugi licencjat = SUM a trzeci najstarszy raz zmienił zupelnie uczelnie by w połowie 4go roku socjologii kyórą zamienił z poczatkowej mechatroniki na politechnice poznańskiej całkiem "zawiesił" studiowanie na czas niokreślony i to w wypadku gdy nie musiał zakładać rodziny odziedziczył 6 pokojowe mieszkanie w 3cim miescie co do wielkosci w Wielkopolsce w którym od trzech lat mieszka sam i nie studiuje tylko pracuje w pracy malo rozwijającej. Jest 2 lata starszy od mego syna czyli w 2017 skoczył 28 lat a pozostała dwojka jest o rok mlodsza od mego syna - bliźniacy - czyli młodsza od Brata 3 lata ...
Oznacza to iz unia była jako całośc na o wiele niższym poziomie niz popRP`lowska Polska końca lat 1990 poczatku 2000 !!
Pozostanie poza unia daloby nam dzisiaj poziom minimum GB powyzej Francji i Beneluxu jak nie równość z Niemcami na ok circa 2015 ... !!
Taki sa fakty co Koneczny bardzo szeroko udowodnił i podparł licznymi przykladami z całego swiata od circa roku 2500 /2000 pne, do czaów mu współczesnych czyli II połowy XIX w. do I szej połowyXX wieku. [1862-1949] ... !!!
(komentarz do audycji 88. Debata Ufologiczna Online: Czy inwazja już trwa?)
marq napisał(a): Pozostawanie Ludzi w jednym miejscu budować osady, miasta, etc to okres końca Prawdziwej Solidarnej Ludzkości!!!
Ziemia będącą WSZYSTKICH, stała sie własnością Rodziny, Rodu , potem nielicznej grupy a w miastach Mafii Miejskich. Od tych czasów zaczęto Handlować i walczyć o ziemie i to co osada miasto zawiera !
Zaczęto podrabiać akty własności, testamenty, etc oraz kraść i mordować czasem w wieloletnich wojnach by zająć obcą Ziemię czy kraść inne precjoza i wyroby, by ziemie nabyć!
A potem się już potoczyło. Ponoć szacuje się że 66% własności KRK w latach Jego Potegi tak na lata 1600 1800 pochodziło od fałszerstw różnych aktów "Nadania" kiedy to 99,99% osób piśmiennych to byli zakonnicy i większość księży.
Większość gdyż wikariusze małych parafii na początku Urzędniczego Kościoła Rzymsk- Kat było niepiśmiennymi a już bracia w klasztorach przeznaczeni wyłącznie do pracy dla klasztoru. Po co im umiejętność czytania w szczególności kiedy zyli w otoczeniu ksiag pisanych ręcznie a więc bardzo rzadko niż w 1 egz. zawierających mega informacje. Lepiej jak nieczytający nie umieli nic z tych ksiąg -Akt przyswoić. Długo dopiero po wyświeceniu na 100% księdza w klasztorze z Brata na funkcje Ojca duchowny taki zaczynał naukę języków przeważnie kilku niejako nadrabiając czas miniony nie przeznaczony na naukę pisma. "nadań samozwańczych w KRK przybywało i trzeba było zmienić zasadę i uczyć kleryków i braciszków pisać i czytać a później fałszerstwa KRK trwające w ogromnej wówczas sieci klasztorów i katedr gdzie dzień w dzień KRK otrzymywał darowiznę ziemię o wielkości ksiestwa czy np 2/3 tony srebra /złota, wymogiem ubiegania się do przyjęcia do klasztoru czy seminarium było średnie wykształcenie które gwarantowało wówczas znajomość min.4 języków a w Azji i niektórych krajach afryki - Tak-tak ! circa 7 miu!!
Najciemniejsi mnisi i klerycy byli w Europie natomiast awansowali do władz najbardziej wykształceni lub wysoko urodzeni wiec KRK mial Najmniej uczone doły klerykalno klasztorne a zarazem najlepiej w ówczesnym świecie wykształcona Kadrę i w Wiedzy i w Wojaczce i w Cwaniactwie która bardzo szybko traciła dobrowolnie zasady Kodeksów Honorowych na rzecz skuteczności powiększania bogactwa i terytoriów koscielnych ...
Itd; Itp/ Etc; ...
Pozdrawiam na dzisiaj !
(komentarz do audycji Paralaksa. Rozmowy na Atlantydzie z Chrisem Miekiną (17 grudnia 2017) )
marq napisał(a): Tkaniny były cenne z dwóch powodów:
1. Belę malutką takiej tkaniny tkało się nawet kilkadziesiąt lat;
2. Dla Księżniczek, Królowych a już Super Zasłużonych Królowych tkano tkanine wg Arcy skomplikowanego subtelnego wzoru w JEDNYM Egz.
Aby tego dokonać w sposób Prawy kazde kilka cm z szerokości takiej tkaniny tkano przez inną manufakturę pod okiem innego "Mistrza Tkackiego" - Całości splotu tkaniny z ew Rysunkami [zwierząt, roślin] nie była znana Nikomu !!
Tak, ze istniał jeden jedyny egzemplarz takiej tkaniny, a podrobienie jej ze wzg na czas pracy wymagany do wykonawstwa bywał zbyt długi.
Od Dawna najchętniej oraz najczęściej podrabia się przedmioty drogie wcale nie NAJ, ale występujące w masowych ilościach !
Taki proceder utrudnia też wykrycie falsyfikatu !!
(komentarz do audycji Paralaksa. Rozmowy na Atlantydzie z Chrisem Miekiną (17 grudnia 2017) )
Gladiator napisał(a): Z reguly nie komentuje audycji ktore mnie nie interesuja, jednak dzis rano wracajac z pracy wlaczylem jak to dosyc czesto robie radio paranormalium aby posluchac audycji z odtworzenia i pech chcial iz trafilem wlasnie na te audycje. Na wstepie zaznaczam tak jestem miesozerca od zawsze i nie wyobrazam sobie dniabez miesa, daje mi ono energie i czuje ze funkcjonuje. Gdy robilem dzien lub dwa dni przerwy na wodzie lub sokach dla oczyszczenia sie kondycja zdecydowanie odbiegala od mojej optymalnej. Jako trener personalny, dietetyk i sportowiec zawodowy z ponad 20 letnim stazem mysle ze troche znam swoje cialo, nauczylem sie go sluchac a i eksperymentow z nim rowniez dosc duzo przeprowadzilem. To tyle w kwestii ciemnej strony mody. Zarazem mysle jestem osoba o dosc otwartym umysle, pracuje z energiami, widuje duchy, zdarza mi sie widywac wcielenia wlasne. To na poparcie otwartosci by nie zostac odsadzonym od czci i wiary. Ale do meritum, panie mistyku.. Nie zwyklem oceniac innych po wysluchaniu 15 minut wypowiedzi, jednak w panskim przypadku nie dalem rady zdzierzyc ni chwili wiecej. Stek bzdur jakie na antenie opowiada pan o jedzeniu oraz trawieniu poszczegolnych produktow jest poprostu nie do przyjecia. Ja rozumiem ze wegetarianie czesto demonizuja role miesa w diecie wspolczesnego czlowieka ale na litosc boska.. Opowiadanie ze mieso zalega w organizmie 48 godzin a czasem dluzej??! Oczywiscie nie ma stalej reguly mowiacej ze zajmie to dokladnie tyle a tyle, chociazby z racji wielu wypadkowych, rodzaju posilku, metody przygotowania, radzaju prduktow jakie łączymy z miesem, stopnia rozdrobnienia, stopnia pogryzienia oraz przezucia potrawy, stanu jelit, kwasowosci sokow zoladkowych oraz wielu innych czynnikow ale na boga, niewiem co trzeba miec z ukladem pokarmowym by trawic 48h lub nawet dluzej. Standardowo okres ten dla miesa wynosi ponizej 8h i to naprawde musi byc juz ciezki wypadek by dobijać do górnej granicy. Z osobistego doswiadczenia moge powiedziec ze w moim przypadku mieso trawie w okresie okolo 6h. Oczywiscie jako osoba aktywna uprawiajaca sporty moj metabolizm jest szybszy niz standardowo, dodatkowo dbam o wlasciwa kwasowosc sokow zoladkowych czy jak najlepszy stan flory bakteryjnej jelit przez chociazby stosowanie soku z kiszonej kapusty ale nie sadze by normalny zdrowy czlowiek mogl trawic mieso ponad dwa dni. I na koniec jeszcze kwestia wielokrotnie poruszana przez wegetarian jakoby ludzki organizm nie byl przystosowany do spozywania miesa, rozczaruje to byc moze wyznawcow tej teorii jednak jest ona bledna. W ludzkim organizmie funkcjonuja dwa enzymy ktore odpowiadaja tylko i wylacznie za trawienie bialek zawartych w miesie zwierzecym. Skoro matka natura dala nam takowe to najprostsze wyjasnienie brzmi ze napewno nie bez powodu. Kontrargumenty na zaslyszane na antenie brednie moglbym mnozyc jednak nie chcialbym uderzac w wycieczki osobiste i tym podobne rzeczy wiec na tym zakoncze. Reasumujac prosilbym nie deprecjonowac wartosci radia paranormalium ktore de facto niezmiernie cenie banialukami nie majacymi pokrycia w rzeczywistosci. Pozdrawiam
(komentarz do audycji Chata Mistyka #006 Jedzenie)
Krzysiek napisał(a): W końcu coś drgnęło. Pentagon przyznaje: Prowadziliśmy wielomilionowy program dot. UFO. Pokazano nagrania .
https://www.wprost.pl/swiat/10092964/pentago n-przyznaje-prowadzilismy -wielomilionowy-program-d ot-ufo-pokazano-nagrania.html
Proponuję coś napomknąć w audycji.Pozdrawiam
(komentarz do newsa Debata Ufologiczna Online: Czy inwazja już trwa?)
TK napisał(a): Caude tak naprawdę w ogóle nie pamięta Teorii spisku z Gibsonem formułuje oceny. Zabawne. Przychylam się do zdania Krawca.
(komentarz do audycji 13 maja 2016)
Antares napisał(a): Ciekawostka -https://www.seattletimes.com/nation-world/pretty-w eirded-out-pilot-recalls- close-encounter-with-stra nge-aircraft/
Piloci to wiarygodni obserwatorzy, w dodatku wszystko uwiecznione na wideo.
(komentarz do audycji 87. Debata Ufologiczna Online: Ludzie, którzy przerwali milczenie)
Antares napisał(a): Nie wiem czy Innuici piją herbatę z tłuszczem (myślę, że raczej nie), ale na pewno robi się to w Himalajach i Mongolii. Serwuje się tam herbatę z tłuszczem, solą i przyprawami, z tym że traktuje się ją tam jako rodzaj lekkiej zupy, toutes proportions gardees jak bulion w Europie.
Po książkę pewnie sięgnę, aczkolwiek Bogiem a prawdą po audycji nie wydaje mi się aby było to dzieło wybitne.
(komentarz do audycji Odc. 25)
zmienny słuchacz napisał(a): czekam i czekam i czekam. i dalej nie panujesz na dykcją, i i dalej się zacinasz, dalej nie da się tego słuchać. przykro mi, czytasz jakieś artykuły z gazety albo internetu, już syntezator mowy by sobie płynniej poradził
(komentarz do audycji Odc. 11)
marq napisał(a): Naukowi i Zachodni badacze -szczególnie Rosjanie Niemcy i Anglo-Amerykanie. Ukradli nam WSZYSTKO - DOKUMENTY z RIESE, Wrocławia, Jeleniej i Zielonej Góry, Bytomia i Okolic wywieźli maszyny i urządzenia - ukradli po międzynarodowym nadaniu Polsce w Zarząd tzw. Ziem Zachodnich a teraz walą Cwaniaka jak Szwedzi, którzy pierwszy raz w Historii najedli się do syta a ich książęta od 1000 lat pierwszy raz się po obżarstwie Odbiło -
z czego robili sobie żarty i "zawody w bekaniu jako Książęta i ponoć Królowie podczas tzw Potopu czyli Napadu na Arcy wówczas Bogata i zasobną POLSKĘ ("Narodu Skandynawskiego ponieważ podział na norwegów,Szwedów Finów jest styczny jak na Holendrów i Flamandów Belgijskich np.) a potem majc wszystko przed oczami w tym pełną dokumentacje z rysunkami technicznymi i obliczeniami a niekiedy egzemplarze próbne maszyn, nie wystarczyło im 70 ponad lat na zbudowanie urządzenia mając 100% dokumentacji technicznej + ew, modele TEGO co Wielu Polaków przez raptem kilka lat od zainteresowania się problemem mając zupełnie niepokrewne wykształcenie buduja takie urządzenia w garażach sami lub z kolegą synem a bywa z dorastającą Córką
Oni maja w sumie kilkanaście tysięcy naukowców miliardy $, uczonych z ponad 20 stu uczelni z czego 15/16 jest w pierwszej 30 tce we wszystkich światowym rankingach i po 70ciu latach nie ruszyli o mm.
I kto tu jest Idiota Nieukiem Genetycznym i Walem My Polacy czy US meni z Kacapami którym jeszcze ponoć - Tym i Tym udzielają merytoryczno-profesjonaln ych podpowiedzi wysoko rozwinięci OBCY ... ???? !!!
No ale czego oczekiwać od genetycznych kilkusetletnich Złodziejach i Mordercach Dzieci i Kobiet !!! ....
Intelektualne i Moralne; Nie Zera a NULE !!
(komentarz do audycji Odc. 25)
MAX napisał(a): Tylko jak udowodnić że opowieści Wilcocka , Goodea a także innych bajarzy : Cobry , Fulforda , Parkesa , Keshego , Asthara są cokolwiek warte ... poza tym że są pasjonujące i niekończące się w czasie jak "Moda na sukces "... jesteśmy mały , maleńki krok od rozstrzygnięcia ... od kilkudziesięciu lat ...
(komentarz do newsa Debata Ufologiczna Online: Czy inwazja już trwa?)
cztery napisał(a): Wygląda, że wszystkich zatkało z wrażenia, o czym opowiadał Chris :)
Antarktyda skuta lodem okazuje się być bardzo "gorącym" kontynentem. Jeśli okaże się, ze ma jakiś związek z Sumerem, to będzie to hit. Ale obawiam się, że do ujawnienia prawdy o Antarktydzie jest równie daleko, jak do ujawnienia prawdy o UFO...
Pozdrowienia dla Radia Paranormalium i Słuchaczy!
(komentarz do audycji Paralaksa. Rozmowy na Atlantydzie z Chrisem Miekiną (10 grudnia 2017))
m napisał(a): Ostatnie debaty to nowy poziom. Są genialne.
(komentarz do audycji 86. Debata Ufologiczna Online: UFO i Czas)
arton55 napisał(a): Temat zawsze aktualny. Zwłaszcza, że oficjalnie ukrywa się jeszcze istnienie życia we wszechświecie. Zgodnie z maksymą J. Zagórskiego oni już tu są. Tak są i to od wieków o czym świadczą liczne artefakty datowane na tysiące lat temu jak w n.p. indyjskim Vymaanika-Shaastra obszerne dzieło o "lotnictwie". To lotnictwo Ziemskie ale odwiedziny są na porządku dziennym. Mamy na Ziemi również ich bazy. Jedna jest nawet w Polsce. Teraz rozpoczyna się proces ujawnienia i najprawdopodobniej od od takiego wymarłego miejsca na Antarktydzie. Obszerne informacje do znalezienia na https://kosmiczne-ujawnie nie.blogspot.com/2017/02/antarktyda-pr ocedura-ujawnienia.html#more.
Polecam zajęciem się tym tematem. Wszechświat test niezmierzony i pełny życia. Tak samo Ziemia.
(komentarz do newsa Debata Ufologiczna Online: Czy inwazja już trwa?)
Optymista napisał(a): Ciekawe czy ten teatr ma wielu widzów ? :)
(komentarz do artykułu (nie)Straszne duchy)
Optymista napisał(a): Wielu nazistów i sam Hitler byli członkami okultystycznego Towarzystwa Thule, z resztą nawiązania okultystyczne a także pogańskie są w ideologii III Rzeszy bardzo widoczne.
(komentarz do artykułu Hitler i tajny kult satanistyczny w samym sercu nazistowskich Niemiec. Historia Towarzystwa Vril)
SkrzydlatyŻmij napisał(a): "przynosi efekty które mogą być widzialne nie tylko dla odpawiajacego ryt" i to jest dla mnie bardzo ciekawe, można by taką istotę sfilmować. Wilhelm Reich i jego asystenci obserwowali UFO podczas używania dział orgonowych. Szkoda, że nie sfilmowali tych obiektów. Jeśli chodzi o rytuały okultystyczne, przystąpienie do takiego rytuału wywołującego Istotę z intencją sfilmowania, mogłoby się bardzo źle skończyć dla odprawiającego rytuał, według tego co piszą autorytety w tej dziedzinie.
(komentarz do audycji 87. Debata Ufologiczna Online: Ludzie, którzy przerwali milczenie)
Xxx napisał(a): Zrodlo??
(komentarz do audycji 87. Debata Ufologiczna Online: Ludzie, którzy przerwali milczenie)
Xxx napisał(a): Zrodlo??
(komentarz do audycji 87. Debata Ufologiczna Online: Ludzie, którzy przerwali milczenie)