Verita napisał(a): Cóż to za przemiła muzyka na końcu tejże, jakże zacnej, audycji?
(komentarz do audycji Odc. 3)
Black napisał(a): a Ciebie nie pojebało? marna istoto. ręce mi opadają po przeczytaniu takiego postu.
(komentarz do audycji 10 luty 2017)
Patka napisał(a): Jak mówiłam, nie wierzę że przy swoim dorobku byś się podpisywał pod tym. Jednak pozwalając na pewne audycje i trzymając je w archiwum, przykro mi, ale masz współodpowiedzialność za swoich nadających.
(komentarz do audycji 4 luty 2017)
Janusz z Gdyni napisał(a): Audycja jak zwykle mocna więc i powoduje rozbijanie betonowych głów które boją się stracić aktualny obraz rzeczywistości. Na szczęście ten obraz już się kończy a co niektórzy razem z nim, poprostu rozdwojenie wymiarów i nie wszyscy są zdecydowani gdzie zostać.
(komentarz do audycji 4 luty 2017)
Camel Leon napisał(a): Mapet juz chyba za gleboko siedzi w ke$hyzmie. Widac negatywny wplyw obrazania innych zamiast pokazac ze tech dziala. Gosc juz chyba jedzie na pochylni w dol. Ale Synteza I to mistrzostwo swiata bylo...szkoda
(komentarz do audycji 4 luty 2017)
Ivellios napisał(a): Hola, hola, to że audycja nadawana jest na falach Radia Paranormalium, nie oznacza jeszcze automatycznie, że ja się "podpisuję" pod tym, co głosi jej autor. Odpowiedzialność za każdą audycję ponosi tylko i wyłącznie jej autor, NIE JA, i tylko i wyłącznie do autora audycji powinny być kierowane ewentualne skargi, NIE DO MNIE.
(komentarz do audycji 4 luty 2017)
Patka napisał(a): To że ktoś kiedyś robił dobre rzeczy nie się mu prawa do plucia jadem i w żaden sposób go nie usprawiedliwia, szczególnie że z audycji na audycję jest coraz więcej żółci i kłamstw. Sama znam RNF od dawna i przykro patrzeć, że umarło w ten sposób. Tylko niech nie ciągnie za sobą Paranormalium, niech mapet za zaoszczędzone dzięki magravom pieniądze kupi sobie serwer za dyszkę i tam robi tubę propagandy nienawiści. Nie uwierzę, że Ivellios się podpisuje pod tymi szaleńczymi oszczerstwami, nawet biorąc pod uwagę dawne zasługi mapeta.
(komentarz do audycji 4 luty 2017)
mechanterian napisał(a): Pozdrawiam wszystkich internetowych cwaniaków, których babcie żyły po dziewięśdziesiat kilka lat dzięki specyfikom big pharmy, a także fanów telewizyjnego rozkładu jazdy który niezmiennie dostarcza im pięknego photoshopowego wizerunku świata w jaki mogą wierzyć żarliwie. Pozdrawiam wszystkich zwolenników ubogacania dziecięcych organizmów szczepionkami w imię postępu i cywilizacji. Chapeau bas!
(komentarz do audycji 10 luty 2017)
Żakłes napisał(a): Czy ten odcinek nie pojawił sie już kiedyś wcześniej ?
(komentarz do audycji Demon pukający do okna)
mechanterian napisał(a): Ja pozdrawiam internetowych cwaniaków, których babcie żyły po dziewięćdziesiąt kilka lat dzięki łykaniu big pharmowych specyfików oraz tychże cwaniaków którzy tak bardzo są za szczepionkowym ubogaceniem organizmów dzieci. Pozdrawiam też wiernych fanów tvnu, dicsovery i innych kanałów oferujących medialny nawóz a będący dla nich intelektualną pożywką.
(komentarz do audycji 3 luty 2017)
Arek S napisał(a): poza tematem chcialbym pocieszyc pana Chrisa w zwiazku z jego zalami dotyczacymi budowy piramidy ale tak mnie zatkalo ( i pewno nie tylko mnie) ze czlowiek ktory tak barwnie opowiadal o koralowym zamku nagle wyskoczyl z taka teoria ze do tej pory nie moge sie pozbierac . Ciekawe i inspirujace
(komentarz do newsa 67. Debata Ufologiczna Online)
Arek S napisał(a): i jeszcze jedna szalona teoria dotyczaca planety x . Jezeli juz zgodzimy sie z tym ze swiaty rownolegle istnieja to moze owa tajemnicza planeta jest planeta po ktorej w naszej rzeczywistosci pozostal tylko smrod i pas asteroidow a jakies warunki cyklicznie sprawiaja ze wpada ona na swoja orbite z rzeczywistosci gdzie nie zostala zmieniona w pyl do naszej siejac zamet w naszym ukladzie . takich szalonych teorii mam na peczki ;-)
(komentarz do newsa 67. Debata Ufologiczna Online)
Black napisał(a): Rób swoje
(komentarz do audycji 10 luty 2017)
S napisał(a): Jesteś naiwny i dopadło Cię fatalne zauroczenie psychodelikami. Słuchaj narkomanów a "dobrze na tym wyjdziesz".
(komentarz do audycji 4 luty 2017)
arek s napisał(a): cry jest mozliwe ze owa planeta x to np. Mars z alternatywnej rzeczywistosci? Jezeli istnieja swiaty rownolegle to przeciez nie dotyczy to tylko Wachocka a calego wszechswiata a biorac pod uwage ze pewne zdarzenia zachodza w otaczajacym nas swiecie cyklicznie to czy jest mozliwe aby co jakis czas dajmy na to 20000 lat zaistnialy takie warunki ze nastepuje mozliwosc wnikniecia jednej rzeczywistosci w druga ? Jezeli cos takiego istnieje to co stoi na przeszkodzie zeby na Marsie w innej rzeczywistosci istnialo zycie? Taka teoria rozwiazywalaby wiele problemow
(komentarz do newsa 67. Debata Ufologiczna Online)
mateista napisał(a): Mapet gustuje w psychodelikach (tzw. miękkie narkotyki), a pewnie ponad połowa polskiego społeczeństwa gustuje w alkoholu etylowym - twardym, legalnym narkotyku, który spowodował więcej zła niż wszystkie psychodeliki razem wzięte. Kofeina (teina), nikotyna czy paracetamol to też narkotyki.
Proponuje wam strażnicy moralności (S,yamato) skończyć wreszcie z tą hipokryzją i skoncentrować się lepiej na własnej osobie, własnym organiźmie.
Poszukajcie jakichś kontrargumentów w dyskusji bo rzucanie inwektyw i podpinanie wszystkiego pod "naćpany bełkot" prowadzi do nikąd.
(komentarz do audycji 4 luty 2017)
S napisał(a): @mateista - to co tam sobie gaworzy do mikrofonu Tomek jest dla mnie drugorzędne i nieistotne. Niech tylko nie propaguje narkomaństwa bo robi krzywdę sobie i innym.
(komentarz do audycji 4 luty 2017)
mateista napisał(a): Skoro uważacie te audycje za "naćpany bełkot", to po co tu zaglądacie?
@yamato
sam jesteś błaznem, giermkiem i ignorantem.
Wypowiadasz się o rzeczach, o których nie masz pojęcia.
Jak zwykle nie powiedziałeś nic rzeczowego, jedynie na inwektywy cię stać
(komentarz do audycji 4 luty 2017)
yuby napisał(a): Dzięki
(komentarz do audycji #002)
S napisał(a): Dzięki za zrozumienie Yamato. Będę jednak bardziej dosłowny i konkretny dla mateisty. Narkotyki - niszczą świat i wiele ludzi przez to cierpi. Pierwszy z brzegu np.; Hitler był narkomanem i jemu podobni... Nie popieram publicznego chwalenia się tym, że naspawanie jest dobre.
(komentarz do audycji 4 luty 2017)
empty napisał(a): Posłuchaj audycje mapeta:
http://www.radionafali.com/archiwum-podcastow/do kladka/
bo chyba nie wiesz kim jest i co robił a zrozumiesz dlaczego Ivellios darzy go szacunkiem i starzy słuchacze też, nie oceniaj książki po okładce, jest chyba takie powiedzenie...
(komentarz do audycji 4 luty 2017)
empty napisał(a): od Tomka to trochę muzy podchwyć odpowiedniej albo nie bo zna się chłop na rzeczy :) a od kloda retorykę łap poważnie, słuchając jego pierwsze audycje to gdzie jest dziś i z jaką ogłada robi radio...kunszt
(komentarz do audycji #002)
empty napisał(a): źle się zrozumieliśmy , treść ok choć kuleje ale juz na pewno nie fajnie się słucha tak jak pisał kolega przydługawego intra oprawa muzyczna (nie wnikam to kwestia gustu ale za długooooooooo), ogólnie dźwięk leży, chyba mogę dać za przykład mapeta albo kloda od nich się ucz bo robią świetne audycje :)
pozdro i wrócę, ekspertem nie jestem tylko słuchaczem :)
pozdro
(komentarz do audycji #002)
empty napisał(a): guzik się znacie nie czaicie mapeta, ma swoją jazdę ale to cały czas dobry radiowiec.
mapet wariacie pozdro, masz swoją zajawkę , znam Cię z zajebistych audycji i dalej słucham, jesteś spoko trocję idealista i romantyk bujający w obłokach ale poczciwy człek z Ciebie :)
(komentarz do audycji 4 luty 2017)
yamato napisał(a): @S nie przejmuj się, mateista to taki lokalny błazen który lubi się popisywać niewiedzą, tak jak ostatnio pokazał w dyskusji o narkotykach. Prawie że giermek tomka, czeladnik ignorancji :)
(komentarz do audycji 4 luty 2017)
empty napisał(a): przecież wszystkie debaty opierają się na hipotezach i za to je lubię. Piotr C jako racjonalista, świetnie porządkujący i nadający tor debacie, Chris M to klasa sama w sobie, ogromna skarbnica wiedzy i nie ukrywam mój ulubiony prowadzący oraz Arek K jako spoiwo i doszlifowanie. Panowie świetna debata i prosiłbym o dokładkę bo temat bardzo ciekawy
pozdrawiam
(komentarz do audycji 66. Debata Ufologiczna Online: Uciekająca cywilizacja)
S napisał(a): @mateisa, aleś się popisał. Jak nie rozumiesz kontekstu to się nie udzielaj. Swoje rady zachowaj dla siebie.
(komentarz do audycji 4 luty 2017)
Marcin napisał(a): Teraz tylko czekać aż jutro dowiemy się od Tomka, że sami jesteśmy pedofilami i agentami, bo śmiemy się nie zgadzać... oczywiście jeżeli wyjdzie ze swojej strefy komfortu i zaszczyci nasze komentarze swym boskim spojrzeniem. Tomku! Nie zapomnij spytać kto nam płaci! Przecież masz rację, a ci co się nie zgadzają to podli kłamcy, tylko ty jesteś doskonały!
Swoją drogą przenieś się może do tvp i przestań zaśmiecać sobą Paranormalium, z takim ego byś się tam odnalazł.
(komentarz do audycji 4 luty 2017)
mateista napisał(a): @S
Nie pijesz alkoholu - słusznie. Odstaw jeszcze cukier, bo nie tylko uzależnia, ale również szkodzi na mózg.
(komentarz do audycji 4 luty 2017)
Goku12337 napisał(a): Drodzy słuchacze, czy któryś z was mógłby wskazać mi pierwsza audycje gdzie po raz pierwszy starł się Stały Sceptyk z Van Damem? Uwielbiam słuchać ich potyczek.
(komentarz do audycji 27 stycznia 2017)
SkrzydlatyŻmij napisał(a): @Judgement1, z Castanedą chodziło mi o podobieństwa: wprowadzanie ludzi w stan, w jednym momencie, w którym robią różne rzeczy, ale potem nic z tego nie pamiętają. Sprawa tych istot nieorganicznych, to już inna kwestia, moim zdaniem można ją tu śmiało pominąć, bo niewiele ma do rzeczy.
Natomiast co do skutecznego kierowania ok. 10 osobami, to tak jest, i zapewniam Cię, że to nie przeszkadza, nawet kierować światem całym jednej osobie. Zobacz sobie na wielkie międzynarodowe organizacje, są kierowane ostatecznie przez jedną najważniejszą tam osobę, choć formalnie może to być np. 5-osobowa rada nadzorcza. Gdzieś na dole jest brygadzista z 10-osobową brygadą, wyżej kierownik, wyżej dyrektor, jakiejś organizacji, która należy, albo jest opłacana przez inną ważniejszą organizację, a działania tej ważniejszej i kilku innych koordynuje pewien człowiek, który zależy od... itd.
Takie systemy zarządzania istnieją i działają bez większych problemów.
(komentarz do audycji Odc. 217 Służby specjalne RP czy mafia)
Sebastian P-ń napisał(a): Ivellios@ Dobrze byłoby wstawić Lektury Paranormalium na swój kanał YouTube. Masz teraz około 2400 su-brów. Szczególnie tą ksiąskie, która właściwie jest białym krukiem. Ps. Dzięki PiS-owi. wiele zmienia się na lepsze, choć wszyscy wiemy jak władza - psuje ludzi.
(komentarz do audycji Odc. 217 Służby specjalne RP czy mafia)
Ivellios napisał(a): Jestem serio przerażony. W 220. odcinku "Lektur Paranormalium" trafił się fragment o gwałceniu odurzonych kobiet będących w ciąży, przy czym - uwaga - niektórych zwyrodnialców bardziej od samej kobiety interesował, uwaga... PŁÓD o.O
(komentarz do audycji Odc. 217 Służby specjalne RP czy mafia)
marfist napisał(a): A do audycji jakichkolwiek na Paranarmalium dzwonił, próbował zakłócać?
Bo po tym chyba widać na ile krótkie ma nóżki. Obcyka jakiś temat i szuka kontr bzdurnych argumentów, to jedyne w czym jest mocny. Ukierunkowany na psucie. Taki złośliwy własną dupę liżący Gnom. Pytanie, kto mu płaci, że ma czas na te szopki?
(komentarz do audycji 4 luty 2017)
tjindy napisał(a): Jak już robicie zmiany to dajcie klikalny nagłówek zajawki artykułu. Łatwiej będzie kliknąć w większy element na stronie niż w odnośnik "czytaj więcej" z punktu obsługi urządzeń mobilnych :-)
(komentarz do newsa Zmiany na stronie Radia Paranormalium)
S napisał(a): Narkotyczne majaczenie, zawsze będzie mijać się z prawdą.
(komentarz do audycji 4 luty 2017)
resner napisał(a): Nie masz żadnej gwarancji, bo to zależy od tego, co chcesz odkrywać i gdzie szukasz. Poza tym ten tekst o pani Ewie H.L czytałem na wielu forach i nie za bardzo zrozumiałem na czym tak naprawdę zostałeś oszukany.
(komentarz do wpisu na blogu Lekcja 0: Poznajmy się.)
Judgement1 napisał(a): @Hipersonik
Aktualna Hiperprzestrzeń pod względem rzetelności treści niczym się nie różni od tego co się zaczęło w 2011 roku. Jeśli ktoś naprawdę wierzy, że to co w tej audycji było mówione o: Egipcie, Gobekli Tepe, Newtonie, alchemikach, zbudowanym dziele orgonowym przez autora, Castanedzie, rzekomym do niego podobieństwie Barbary Marciniak, polu morfogenetycznym, Wilhelmie Reichie, "ekspertach" od wolnej energi typu: Dale Pond, Eric Dollard, Biblii, braku urządzeń do kontroli zachowań ludzi, "spontanicznym" początku ruchu psychodelicznego, proludzkiemu traktowaniu w społecznościach pierwotnych, Einsteinie, metodach datowania Grahama Hancocka to może. Ale to tylko jakiś sentyment, że coś w tej audycji jest, bo w rzeczywistości nic się od początku nie zmieniło.
(komentarz do audycji 4 luty 2017)
Judgement1 napisał(a): @SkrzydlatyŻmij
Sam Castaneda pisał, że zdolności pochodzą od istot bezcielesnych, a sam czarownik/nagual ma wrażenie wolności, na zasadzie, że istota nie każe mu robić czegoś bezpośrednio, tylko sterowanie jest mniej nachalne. I raczej niemożliwe jest ogarniecie przez zwykłego człowieka tylu szczegółów żeby precyzyjnie kimś sterować, więc musi to robić ktoś inny.
W zwykłej zbiorowości pojedyncza osoba nie jest w stanie kierować wiecej niż 10 osobami, a system tutaj opisany wymaga precyzyjnej koordynacji setek osób (lekarzy, osób sledzących ofiarę będących jednocześnie hipnotyzerami...), więc teza, że to służy służbom specjalnym (ludziom niemoralnym, zdradzieckim i którym nie można zaufać bo mogą robić coś dla własnego zysku) jest naciągana i moze być tylko slepą uliczką uspokajającą umysł i dającą wrażenie, że się coś z tego rozumie.
Taki system wręcz przeciwnie musi być zbudowany przez ludzi, którym można ufać czyli tych co przekładają dobro wspólne ponad swoje, co wskazuje blizej na jakiś pseudo zakon.
(komentarz do audycji Odc. 217 Służby specjalne RP czy mafia)
marq napisał(a): A to dlatego, ze Obama jest Reptylianinem
http://porozmawiajmy.tv/wybrany-przez-obcych-w illiam-tompkins/ ; 1:08:20
(komentarz do audycji Debata Ufologiczna Online: Pytania Niezadane (29 stycznia 2017))
Ryszard napisał(a): Witam. Od jakiegoś czasu interesuje się tą tematyką i chętnie bym ją zglebił i dowiedział się więcej na ten temat, nie tylko dla siebie. Niestety jedna osoba mnie już oszukała, a chodzi o panią Ewe H.L z tej strony bit.ly/EwaHL. Jaką mam gwarancję, że tym razem nie zostanę oszukany. Nie twierdze, że tak po prostu jestem przezorny.
(komentarz do wpisu na blogu Lekcja 0: Poznajmy się.)
o35 napisał(a): Taka drobna uwaga:
Sokoro audycja leci co dwa tygodnie to czy nie można by było podać tytułu na stronie z dwutygodniowym wyprzedzeniem? Części słuchaczy ułatwiło by to zapoznanie się z omawianą książką co dało by może lepszy grunt pod prowadzoną dyskusję. Lub też podać spis tematów i lektur omawianych w audycji na 2-3 do przodu - co było by może nawet lepsze. Pozdrawiam o35.
(komentarz do newsa Bibliotekarium 10 lutego 2017)
Hipersonik napisał(a): Panie wszech wiedzący wsi nie istnieje od 2006 r nie wprowadzaj ludzi w błąd i doucz się trochę kolego bo nasz duże braki w wiedzy jedno co dobrze idzie to obrażenie wszystkich ludzi pracujących posiadających coś innego niż magraw keshe a sam jesteś nieudacznikiem nawet nie masz na opłacenie własnego serwera żeby nie radio Paranormalium ( które niebawem pójdzie po rozum do głowy i usunie Twoje wypociny z anteny ) to by cie nie było utoń wreszcie Kapitanie . Kiedyś słuchałam się z otwartą gębą ( za czasów dawnej syntezy )a dziś żali mi ciebie
(komentarz do audycji 4 luty 2017)
Hipersonik napisał(a): lepiej bym tego nie ujął !!! Iwelios psujesz sobie markę radia
(komentarz do audycji 4 luty 2017)
mechanterian napisał(a): aro555, marfist myślę podobnie do was.
Sam teren teorii spisowych jest nieraz bardzo rozmyty i grząski, jednakże nie wiem jak naiwym człowiekiem trzeba być by nie zauważyć że żyjemy w rzeczywistości kreowanej, a fundamentem systemu jest niewolnictwo ekonomiczne.
Naiwniak czy świadomy trol - trzeba gonić dziadygę.
(komentarz do audycji 4 luty 2017)
SkrzydlatyŻmij napisał(a): @Raziel, ja też zappera mam i używałem, testowałem - podaję wyniki: nie wyleczył mnie z niczego!
A swoją drogą nie jest to rzecz rzetelnie przebadana i może szkodzić: np. niszczyć czerwone krwinki. Chcę zwrócić też uwagę, że Hulda Clark inne zappery stosowała niż Jan Taratajcio.
Wszelkie komentarze takie jak ten, Tomek Mapet (rzekomy wielki miłośnik wolności słowa) usuwał w Radiu Na Fali i usuwa dalej.
Tak odkryłem, że facet ten jest obłudny, pazerny na kasę i ma obsesję kontrolowania ludzi, a wszystko przykrywa kłamstwami i obłudą cuchnącą do nieba.
(komentarz do audycji 4 luty 2017)
kicor napisał(a): Jak zwykle świetna audycja! Czekam z niecierpliwością na Hiperprzestrzeń o tych znalezionych dokumentach z Egiptu. Jak zwykle w opowieściach Tomka, wszystko ze sobą się łączy w jedną całość. Pozdrowienia
(komentarz do audycji 4 luty 2017)
Kuba napisał(a): Ten człowiek zwariował!
To chodzący dowód na to iż technologia Keshe powoduje zerwanie kontaktu z rzeczywistością.Wiekszego hipokryty świat nie widział!
Nic innego nie robi jak obraża wszystkich dookoła po czym przez pół godziny rozwodzi się nad tym jakie to ułomne-oczywiscie jak robią to inni.....
Posłuchaj swoich starych audycji!
Byłeś kimś dziś stanowisz zywy dowód na to iż technologia Keshe nie działa,lub działa zupełnie odwrotnie
(komentarz do audycji 4 luty 2017)
zb napisał(a): z pedofilami to tak jest, wszędzie widzą pedofili . pedofil tu pedofil tam tralalalam, a boją się spojrzeć w lustro...
(komentarz do audycji 4 luty 2017)
prettyboy napisał(a): Kochani ,zróbcie coś z tym hałasem w tle ,bo nie da Was się słuchać..Z góry dziękuję !
(komentarz do audycji XV spotkanie Klubu Paranormalium w Jarosławiu)