Jaknajlepiej napisał(a): Na dobry początek chociażby tutaj:
https://kosmiczne-ujawnie nie.blogspot.com/2017/01/zagrozenie-ze -strony-sztucznej.html
https://kosmiczne-ujawnie nie.blogspot.com/2017/01/ochrona-przed -sztuczna-inteligencja.html
http://zmianynaziemi.pl/search/node/Sztuczna%2 0inteligencja
(komentarz do audycji 27 stycznia 2017)
yamato napisał(a): Kolego, jeśli bardziej od faktów i twardej nauki interesuje cie fikcja i banialuki sprzedawane naiwnym przez oszołomów polecam ci sprawdzić audycję hiperprzestrzeń, jestem przekonany że poczujesz się jak w domu. Pozdrawiam.
(komentarz do audycji 27 stycznia 2017)
mechanterian napisał(a): Mam juz dość stałego sceptyka w audycji. Chłopie jakbym chciał dowiedzieć się jakie jest ,,wytlumaczenie wszelkich spisków to właczyłbym sobie TVN, Polsat czy inne BBC. Rzecz w tym, że od wielu lat juz tego szitu podawanego ludziom do wierzenia dawno nie kupuję, dlatego nie odpowiadają mi twoje telefony w TCh. Chcesz ,,demaskować spiskowych oszołomów to sobie założ własne medium może do spółki z potrzeba i stałym słuchaczem, bo ja osobiście mam juz dawno dość twojej mainstremowej narracji.
(komentarz do audycji 27 stycznia 2017)
yamato napisał(a): @mateista może to brzmi na wyrost ale niemożliwość funkcjonowania bez jest wyznacznikiem uzależnienia, a uzależnienie od narkotyku to narkomiania - jestem przekonany że w pełni uzasadnione jest w takim wypadku nazywanie tomka z rnf narkomanem, definicja jest wypełniona.
Jeśli ktoś chce doszukiwać się w tym inwektywy to proszę bardzo, ale nie jest to z mojej strony nic innego niż stwierdzenie obserwowalnych faktów.
(komentarz do audycji 28 stycznia 2017)
mateista napisał(a): @yamato
Hahaha, nazywanie typowego marihuanisty narkomanem to wg mnie lekkie nadużycie. Równie dobrze można tak nazwać umiarkowanego piwosza lub kogoś, kto nie może funkcjonować bez kawy lub telewizora :)
(komentarz do audycji 28 stycznia 2017)
SkrzydlatyŻmij napisał(a): Nie od dziś, powszechnie, wiadomo, że gangi pedofilskie dybią na dzieci; a Radio na Fali jest właśnie ukochanym dzieckiem Tomka i jedynym.
(komentarz do audycji 28 stycznia 2017)
gogorr napisał(a): Co do komentarzy Zgadzam się z Panem Iveliosem. Nie ma co zaniżać poziomu tak szacownego portalu, ale jeśli ktoś na rzetelną krytykę pluje jadem w swoich audycjach, manipuluje informacją swoje niepowodzenia zwala na innych to trzeba sprawiedliwie osądzic i odsiać "ziarno od plew" wszak chodzi nam wszystkim o rzetelną i sprawdzoną informację. Pozdrawiam Pana Iveliosa i życzę samych sukcesów i niespożytej energii do tak tytanicznej pracy
P. S. Dziękuję szczególnie za "Debaty...", trzymają niesamowity poziom i są dla mnie bardzo ciekawe
(komentarz do audycji 28 stycznia 2017)
Ivellios napisał(a): Szanowni Panowie, proponuję jednak używać bardziej dyplomatycznego języka, nie jesteście na Wiejskiej...
(komentarz do audycji 28 stycznia 2017)
yamato napisał(a): Kolego mapet jest skompromitowanym narkomanem niezdolnym do opłacenia swojego radia i gdyby nie łaska ivelliosa u którego nadaje niby gościnnie (ale wszyscy wiemy że już będzie na stałe bo po co płacić rachunki jak można wydać na marychę) to powinien chociaż starać się aspirować do standardu rzetelności RP a nie chrzanić głupoty wyssane z palca na haju. Jak jest on i jego pięciu słuchaczy za miękki na krytykę to szerokiej drogi, niech się pożegna z tutejszą społecznością i nie wraca bo nikt nie będzie tutaj na jego kłamstwa, oszczerstwa i pasywnie-agresywne zaczepki przymykać oczu.
Wielki kapitan radia bez radia, ppfffff hahahahaha
To o czymś świadczy jak się ktoś podpisuje peace and love a jest tak chory i toksyczny że wszyscy od niego uciekają, szczególnie ci którzy zamiast słuchać jego sekciarksiego bełkotu myślą za siebie i kwestionują - tego to już nie nawidzi.
Oczywiście sam nie odpowie na ktytykę nic, bo taki z niego płaczliwy padalec.
(komentarz do audycji 28 stycznia 2017)
gogorr napisał(a): Przepraszam bardzo! Ale jednym z podstawowych zasad dobrego radiowca jest rzetelność, w tym przypadku jej zabrakło co udowodniłem, moja krytyka była szczera i od serca, jeśli ktoś bezkrytycznie uważa wszystko za prawdę nie sprawdzając tego to nie świadczy to najlepiej o jego inteligencji. Od razu widać że mój adwersarz należy do osób które uważają wszystko co im Pan Tomasz powie za święte. A to mi trąci lekko sekciarstwem . Jeśli ktoś głosi wszem i wobec że prawda jest najważniejsza po czym rozsiewa NIEPRAWDZIWE informacje to nie jest uczciwy ani wobec siebie ani wobec innych. Pozdrawiam serdecznie
(komentarz do audycji 28 stycznia 2017)
Jaknajlepiej napisał(a): Czytam te wasze zajadłe komentarze i wywołują one we mnie współczucie do Tomasza bo on niczym na nie nie zasłużył. Po pierwsze to jego radio i ma prawo tam wyrażać takie poglądy jakie mu tylko przychodzą do głowy. Po drugie Kapitan nikogo nie zmusza do słuchania swojego radia. Po trzecie nie płacicie za możliwość jego słuchania. Po czwarte jak Wam sie nie podoba to po co słuchacie. Po piąte jak jesteście tacy mądrzy to załóżcie własne radia i głoście prawdy sobie tylko objawione.
Ludzie! Kogo obchodzą Wasze opinie? Zostawcie je samym sobie. Zacznijcie cokolwiek robić a nie żartować innym życie Waszymi narzekaniami. Ciśnie się tu wręcz powiedzenie "po owocach ich poznacie". Tomek robi radio. Robi tak kajak umie i jak chce a Wy? Co takiego wy robicie poza malkontenctwem?
Prace & love bo nie mam zamiaru wszczynać tu zbędnej dyskusji. Każdy jest taki, jaki jest wiec może warto zacząć zmiany od samego siebie...
(komentarz do audycji 28 stycznia 2017)
SkrzydlatyŻmij napisał(a): Wyjaśnienie padnięcia serwerów atakiem podofilów też jest przyziemne (przecież nie duchowe i paranormalne, gangi pedofilskie wszak istnieją i są to ludzie z krwi i kości) tylko, że to wyjaśnienie jest małowiarygodne...
(komentarz do audycji 28 stycznia 2017)
gogorr napisał(a): Ja odnośnie twojego zwiedzania planu filmu "Czas apokalipsy"F.Coppoli -Zdjęcia plenerowe kręcono w wielu miejscach na Filipinach, głównie na wyspie Luzon w Baler, Ibie, Pagsanjan i regionie stołecznym Metro Manila (Filipiny), a także na rzece Chavon (Republika Dominikany) i w Napa Valley (Kalifornia, USA).Więc jeśli twoja reszta informacji jest tak samo prawdziwa to GRATULACJE.
Okłamujesz słuchaczy na temat streamu który nie działa (a co ma działać jak pewnie nie opłacony) że nie wspomnę o "technologii keshe" jak masz takie wielkie oszczędności to pokaż rachunki za prąd. SZKODA kiedyś lubiłem słuchać twoich audycji i radia na fali ale od kiedy zająłeś się technologia keshe to trąci sekciarstwem-prawda zeszła na baaardzo daleki plan, to tylko świadczy o toksyczności tej "technologii" NAPRAWDĘ SZKODA -i nie jestem żadnym trollem czy pedofilem tylko zawiedzionym słuchaczem. Teraz twoje słowa"prawda was wyzwoli" mają taki sam rozdźwięk jak napis nad bramą Oświęcimia(Praca czyni wolnym).
Nie mniej cały czas mam nadzieję że wrócisz kiedyś na dalsze tory rozumowania bo dalej uważam Pana za spoko gościa- więc na koniec-Peace and love - życzę wszystkiego dobrego
(komentarz do audycji 28 stycznia 2017)
empty napisał(a): kolejna godna audycja wchodzi do stałego odsłuchu. Bardzo fajna luźna konwencja i rozważania na różne tematy, tak trzymać :)
PS Wołanie na Mlecznej Drodze spko
(komentarz do audycji Odc. 2)
empty napisał(a): Klod trochę odjechałeś, nie wiem jak sobie wyobrażasz używanie w transporcie powszechnym ogniw na bazie aktynowców... gdzie to byś utylizował? (dodam, że wszystkich pojazdów spalinowych na świecie jest ponad dwa miliardy). Pomijam już fakt, że kilka takich ogniw i masz brudą bombę a nawet prosty ładunek nuklearny, który z pewnością wielu wariatów chciałoby wykorzystać.
Co do silnika elektrycznego, weż pod uwagę, że nie jest on w ogóle rozwijany to samo się tyczy magazynowania energii, dalej jedziemy na licie i ołowiu a samochody z silnikiem elektrycznym to nadal egzotyka dla szastających hajsem...o czym my w ogóle rozmawiamy
(komentarz do audycji 27 stycznia 2017)
empty napisał(a): i miał rację, Klod trochę odjechał w tej audycji to, że nie mamy pomysłu na wydajne magazynowanie energii elektrycznej nie znaczy, że silnik elektryczny jest gorszy od spalinowego ba ten silnik (elektryczny) nie zmienił się za bardzo od czasów N.Tesli w przeciwieństwie do spalinowego, który ewoluował do maksimum dzięki nafciarzom
(komentarz do audycji 27 stycznia 2017)
Ivellios napisał(a): Tomek wspominał o atakach na serwer RNF-u, nie o problemach ze swoim sprzętem komputerowym, który ma w mieszkaniu.
Co do powodów padnięcia serwera RNF-u to ja mam swoje, całkiem przyziemne wyjaśnienie - po prostu ktoś zapomniał go przedłużyć ;-) więc firma hostująca serwer wyłączyła go. Aczkolwiek wersji z atakiem nie można wykluczyć, serwery radiowe bardzo łatwo można położyć, wystarczy prosty skrypt w PHP żeby go zDoSować, zająć wszystkie sloty, itd.
(komentarz do audycji 28 stycznia 2017)
noniewiem napisał(a): A nie jest tak, że masz kłopoty od zawsze?
Szukasz wytłumaczenia zrzucając na kogoś innego. Nie jestem na bieżąco z Twoją audycją, ale kłopoty z audycjami chyba były zawsze, przeważnie z zaniedbań. A może teraz nie ma ataków tylko instalacja siada przez te dziwne "darmowe" cudowne wpinki? Sam nie wiesz jak to działa i co ewentualnie zaburza.
(komentarz do audycji 28 stycznia 2017)
Antares napisał(a): @SkrzydlatyŻmij
Zapewne mapet ma na to takie dowody jak na działanie sławetnych "technologii Keshe".
(komentarz do audycji 27 stycznia 2017)
Antares napisał(a): Nieco OT w sensie tej konkretnej audycji ale nie cyklu audycji - widzę że nawet w mainstreamie jest rozważana możliwość czy wszechświat nie jest czasem holograficzny: http://www.usatoday.com/story/tech/sciencefai r/2017/01/30/universe-hol ogram-illusion/97249856/? platform=hootsuite
(komentarz do audycji Debata Ufologiczna Online: Pytania Niezadane (29 stycznia 2017))
colin napisał(a): https://www.youtube.com/watch?v=MJDxF54lK5Q Witam. Proszę zobaczcie ten prymitywny filmik. Przedstawiam na nim to co widziałem będąc w wieku 10 lat.(obecnie mam 66) Świadków tego zjawiska było wielu. Wtedy nikt nie przykładał do tego żadnej uwagi. Starsi mówili że "to się błyska na pogodę". A kilkoro dzieciaków zaczęło robić zgadywankę jaki znak się pojawi następny. Znaki na filmiku są dwa ale w tedy na nieboskłonie pojawiały się też koła, kwadraty, trapezy i inne. Każdy znak wyświetlał się ok. 5-7 sek. Całe zjawisko trwało ok. 20-30 min. Do dziś pamiętam tamte chwile jak by to było wczoraj. Po 55 latach pojechałem w to samo miejsce i zrobiłem zdjęcia tej panoramy - tego nieboskłonu tam gdzie to widziałem a następnie zmontowałem w miarę podobny obraz tego co widziałem. pozdrawiam
(komentarz do audycji Debata Ufologiczna Online: Pytania Niezadane (29 stycznia 2017))
taght napisał(a): Wie ktos gdzie moge poczytac cos wiecej o tej teorii spiskowej o sztucznej inteligenci o ktorej mowil dzwoniacy okolo 1:10?
(komentarz do audycji 27 stycznia 2017)
SkrzydlatyŻmij napisał(a): Co do telefonu Potrzeby i spadkobiercy Nikoli Tesli: tak był spadkobierca - siostrzeniec Tesli - Sava Kosanović.
(komentarz do audycji 27 stycznia 2017)
SkrzydlatyŻmij napisał(a): A strim Radia na Fali zakłóca... uwaga, uwaga, kto? No jak myślicie - Kto?
*
"Gang pedofilii" !!!
*
Tomek wykrzyczał to kilak razy w swojej ostatniej audycji.
Dlatego nadaje przez Paranormalium, bo strim w tym radio jedynie nie jest zakłócany... wiadomo przez kogo, nie będę już powtarzał...
(komentarz do audycji 27 stycznia 2017)
empty napisał(a): z tego co słyszę to ktoś sprawdza serwy rnfu, no trochę nie ładnie wojenki robić. Dużo różnego gówna wyciąganego jest na was Panowie o Ivelliosie to chyba najwięcej hejtu i desanty skryptowych dzieciaczków na strony paranormalium to chyba norma, tak niestety dzisiaj wszytko jest do shakowania nawet głupia pizda potrafi zrobić bałagan natomiast stworzyć zajebiste radyjko i zgromadzić społeczność w okuł niego to już trochę trudniej.
pozdro panowie w szczególności dla Ivelliosa (engineer), Chrisa (discoverer), Tomka (prophet) i Michała (practical), z wami to można odkrywać nowe światy, pamiętajcie wszyscy robicie świetną robotę, słucham i słuchać będę! pozdro
(komentarz do audycji 28 stycznia 2017)
yolijka napisał(a): Bardzo dobra debata, jak wszystkie poprzednie, rzecz jasna!
W moim przypadku, powiem śmiało, fanatyzm religijny w dzieciństwie pozwolił mi na inne, niż wmawiano spostrzeżenia i nauczył patrzenia na "prawdę" i niebo bardzo kosmicznie, i tak do dziś się dzieje w moim życiu zapatrzonym w gwiazdy nieba :)
Moja mama, wprawdzie osoba 80 letnia, inteligentna, po studiach, otwarta na nowości, z którą od ponad 20 lat kontaktuje się przez tel (mieszkam poza Polską) to do dnia dzisiejszego zapytuje mnie, "czy chodzę do kościoła?!?" :D nie ważne zdrowie, dzieci czy stan ducha...
Jakże wielka część ludzkości nadal tkwi w hipnozie, wierząc ślepo w legendy wpajane przez wieki. A tyle odkryć i badań wskazuje na to, że jest inaczej. A zarazem odkrywa prawdziwe oblicze instytucji, które tę wiedzę od zarania traktowały jako manipulację.
Dziękuję Panom za interesującą i zabarwioną dobrym humorem audycję.
Dzięki Wam, człowiek nie czuje się wyobcowany w swoich przekonaniach, a także świadomość istnienia radia Paranormalium, uatrakcyjnia szare niedzielne wieczory londyńskie.
Pozdrawiam serdecznie Wszystkich uczestników debat i organizatorów.
(komentarz do audycji Debata Ufologiczna Online: Pytania Niezadane (29 stycznia 2017))
san napisał(a): Dziękuję panie Michale za odpowiedź na mój komentarz.
Nie wiem skąd ma pan dowód nad wyższością reakcji człowieka nad automatami. Nawet skrzynia biegów automatyczna ma cechy nieosiągalne dla człowieka. Już pomijam pasy, poduszke, ABS (proszę przeczytać o ABS ile rzeczy usprawnia) i inne.
Dodatkowo odpada pijaństwo, przekraczanie prędkości, niedostosowanie jazdy do warunków, zmęczenie i inne.
O zgrozo, światłami na drogach też steruje automatyka.
Jedyną przyczyną dla której nie ma jeszcze pełnej automatyki nie jest geniusz kierówców tylko powypadkowy biznes liczony w dziesiątkach miliardów ojro.
Według pana logiki skoro nie powinno się jeszcze wprowadzać automatycznych pojazdów to pisać na laptopach nie powinniśmy tylko ręcznie na kartce, a dlaczego? Bo przecież kilka laptopów się spaliło na świecie - wycofać laptopy, piszmy ręcznie na kartce.
(komentarz do audycji 27 stycznia 2017)
miarka napisał(a): Że też ludzie nabierają sie w prawdziwosc filmow jak ten 4 Stopien.Niby ludzie maja rozumy a nabieraja sie na filmy typu Mermaids: The Body Found itp,a potem zasmiecaja fecebooki taki bzdurami przekonani ze to prawada.
(komentarz do audycji Debata Ufologiczna Online: Pytania Niezadane (29 stycznia 2017))
Hanys Robson napisał(a): Tym bardziej , ze w podsumowaniu Cloda w 2h55min wspomina , ze dotchczasowe technologie napedu (omawiane w audycji) pochodza z IX w. lub przelomie IX/XX w. a rozmowie z S.sceptykiem nie neguje calkowicie wiedzy na temat Keshe.
Generalnie szkoda tej sytuacji lub o czyms nie wiemy?
(komentarz do audycji 28 stycznia 2017)
Antares napisał(a): Nie ma nawet o czym mówić. Tomasz D. właściwie ostatnio jedynie obrzuca inwektywami osoby które nie nawróciły się na jedynie słuszną drogę kultu Mehrana Keshe, a nawet o zgrozo! - żądają jakichkolwiek dowodów, że twierdzenia keshystów są prawdą. Przykładem jest profesor Krzysztof Michalik (jest na YT, będzie w NocnymRadiu), który również został spluty przez mapeta z południowego Londynu.
A wystarczyłoby dostarczyć magrav do laboratorium i zbadać w nim czy rzeczywiście pozwala na 90% redukcję zużycia energii, jak mapet obiecuje. Nawet nie marzę o przedstawieniu dowodów na podróże kosmiczne Keshego czy umiejętność wytwarzania uranu i złota, czym Fundacja Keshe się chwali na lewo i prawo.
(komentarz do audycji 27 stycznia 2017)
sebo napisał(a): No jasne.Rzym tez placil okupy barbarzyncom, co wcale mu nie pomoglo gdy juz upadl. Rzym tylko tym sposobem predlizyl swoja agonię.
(komentarz do audycji Odc. 2)
marq napisał(a): Też jestem z Wronek w WLKP ale o tym przypadku nie słyszałem jak i moja bliższa czy dalsza rodzina i Ich rodziny. Powtórnie mieszkam w W. od grudnia 1997 r. [przedtem od niemowlęctwa do 1980 r. -22 lata, a urodziłem się w Poznaniu].
Ze Znanych mi osób żadna o owym zdarzeniu nie słyszała. Po Pana relacji wypytuję, ponieważ jak Pan stwierdził - było to ok 19/20/21 lat temu., a mnie w grudniu 2016 minęło 19 lat powtórnego zamieszkiwania we Wronkach więc mogło to być w czasie kiedy jeszcze nie wróciłem do miasta mego dzieciństwa i dorastania a teraz starzenia się :)
Pozdrawiam ....
(komentarz do audycji Debata Ufologiczna Online: Pytania Niezadane (29 stycznia 2017))
antykeszysta napisał(a): A mógłby ktoś napisać o co dokładnie chodzi z tym atakiem na Michała, bo nie chce mi się odpalać audycji i wysłuchiwać bredni tego ćpuna.
(komentarz do audycji 28 stycznia 2017)
zbździsiu napisał(a): Oj zaatakował Michała i to w najgorszym możliwym stylu! Totalny brak klasy! Może jeszcze myślał, że nikt się nie skapnie, że chodzi o "Teorię Chaosu", jeśli nie poda tytułu? To co, teraz Michał nagle stał się dla Tomka jakimś anonimowym wrogiem, "zaplutym karłem reakcji"? Nie no po prostu to było mega chamskie naprawdę. Mógł zadzwonić do TCh i bronić jedynie słusznej technologii Keshe. Ale nie, po co, jak można zdalnie kogoś opluć.
(komentarz do audycji 28 stycznia 2017)
SkrzydlatyŻmij napisał(a): Opinie faceta, który od lat, co innego gada, a co innego robi, nie mają znaczenia.
To tak działają cudowne medyczne substancje przyjmowane bardzo regularnie i często, do tego prowadzą?
(komentarz do audycji 27 stycznia 2017)
Kolina napisał(a): W wielu przekazach obcy, bądź nauczyciele naszej cywilizacji przyjmją postać węża. Wąż jest uosobieniem wiedzy i mądrości, czy zatem nie powinniśmy brać pod uwagę tezy, że nasi nauczyciele to obca nam cywilizacja, sprawująca swego rodzaju kontrolę naf rozwojem naszej cywilizacji?
(komentarz do newsa Debata Ufologiczna Online 29 stycznia - "Pytania Niezadane")
jsuw8 napisał(a): K-129 - radziecki okręt podwodny o napędzie dieslowo-elektrycznym projektu 629A wyposażony w pociski balistyczne. Okręt zatonął podczas swojego trzeciego patrolu na północny zachód od Hawajów.
może był to duch który był w tym statku?
(komentarz do artykułu Instrukcja obsługi OUIJA)
yamato napisał(a): Nie wydaje mi się żeby opinia skompromitowanego narkomana mogła cokolwiek znaczyć.
(komentarz do audycji 27 stycznia 2017)
Hehe napisał(a): wtedy to masz przesrane :)
(komentarz do artykułu Instrukcja obsługi OUIJA)
After napisał(a): Tomek dlaczego pojechałeś Clodowi? Az tak między wami zle,ze musisz nawet wypominac mu jego tematy audycji?
(komentarz do audycji 28 stycznia 2017)
After napisał(a): Tomek z RNF w Hiperprzestrzeni troche pojechal Clodowi ;/
(komentarz do audycji 27 stycznia 2017)
szyderca napisał(a): Dla mnie bardzo fajna audycja, którą
jak mówi sam prowadzący trzeba słuchać na luzie. Sam mam kilka wątpliwości oraz kilka spostrzeżeń typu że nade mną smugi rozpylają samoloty wojskowe a nie pasażerskie ale to mało istotne szczegóły, i jak mawia Tomek chodzi o to aby skupić uwagę słuchacza na jakiś problem a nie czepianie się szczegółów.Dla mnie bardzo fajna audycja,która zmusza mnie często do myślenia.Moim zdaniem Tomek to taki gość z którym można miło spędzić czas przy lampce wina na jakiejś imprezie wśród np znajomych.Dla mnie bardzo sympatyczny i inteligentny koleś, którego audycji miło mi się słucha
(komentarz do audycji 14 stycznia 2017)
Antares napisał(a): Bardzo się cieszę, że miałem znów okazję posłuchać co Stały Słuchacz ma do powiedzenia. Ma kolosalną wiedzę dotyczącą spraw technicznych i jego brak w audycji byłby dużą stratą.
(komentarz do audycji 27 stycznia 2017)
Mehran Keshe napisał(a): w grze Go wygrała sztuczna inteligencja AlphaGo, która uczyła się na podstawie ruchów wykonanych przez innych graczy, nie ma obecnie takiej mocy obliczeniowej aby przewidzieć każdy mozliwy ruch
polski Romet 4E to nie autorska konstrukcja tylko chiński samochód Yogomo MA4E z innym logo
samochodów na ogniwa wodorowe jest kilka w sprzedaży np Hyundai ix35, Toyota Mirai, Honda FCX
(komentarz do audycji 27 stycznia 2017)
charlie2tango napisał(a): Byłem świadkiem zagadkowego zjawiska - pod koniec do audycji włączyły się MiB :P
(komentarz do audycji 65. Debata Ufologiczna Online: Hybrydy i program depopulacji)
charlie2tango napisał(a): Mała uwaga na temat złota - właśnie słucham 2h 25 minuty debaty - w czasie II wojny światowej przetopiono ogromne ilości srebra, potrzebnego do budowy cyklotronów uzyskujących "wojskowe" izotopy uranu. Być może złoto jest niezbędne w podobnym procesie (bomba mionowa?).
(komentarz do audycji 65. Debata Ufologiczna Online: Hybrydy i program depopulacji)
Piotr napisał(a): Fajna lekka audycja.Z tą bombą atomową zgadzam się w zupełności.Ludzie boją się rozwiązań drastycznych a szczególnie tego że inicjator rozwiazania też ginie,ale zawsze istnieje niebezpieczeństwo że w otchłań wciągnie nas jakiś pojedyńczy samobójca...Jeśli chodzi o koniec cywilizacji europejskiej,która była parę razy prognozowana przez autorów audycji,mam nadzieję ze narody Europy obudzą się z tej stagnacji i zrobią porządek w swych krajach.I jakkolwiek to złowieszczo brzmi nie chodzi mi o robienie porządków w stylu II wojny światowej,a raczej o zachęcie ekonomicznej by się najeźdźców pozbyć.Lepiej wrogowi zapłacić i się go pozbyć,niż żeby nas zabił..Dodając do tego uszczelnienie granic i konsekwencje w tym działaniu po dość długim czasie powinno to się udać.Czekam na dalsze audycje.Pozdrawiam:)
(komentarz do audycji Odc. 2)
Mechanterian napisał(a): Jeśli o mnie chodzi to ani się desperacko nie trzymam życia, ani też nie staram się go bezrefleksyjnie eksploatować. Dla mnie liczy się równowaga i harmonia. Zamiast jak długo będę żył - wolę skupiać się nad tym po co żyję i czy w zgodzie z sobą samym. Życie czy śmierć, dobro czy zło to tylko skrajności jednej fali wrzechrzeczy. Ps. na pohybel big pharmowym skur@@@om!
(komentarz do audycji 20 stycznia 2017)
.khan napisał(a): Mozna sie spierac czy istnieje nieba dl a ludzi albo zwierzat nie ma na to zadnych dowod tak samo na istnienie jezusa. Cos jest przed narodzinami i po smierci jedynie zmienia sie forma w tym gdzie sie znajdzie w której rzeczywistosci a istnienie nieba mozna wpisac w bajeczki. Wszystko sie zmienia nie ma nic wiecznego nawet po smierci sa zmiany chocby w organizmie
(komentarz do artykułu Zwierzęce życie po śmierci)
szyderca napisał(a): Dla mnie bardzo fajna audycja, którą
jak mówi sam prowadzący trzeba słuchać na luzie. Sam mam kilka wątpliwości oraz kilka spostrzeżeń typu że nade mną smugi rozpylają samoloty wojskowe a nie pasażerskie ale to mało istotne szczegóły, i jak mawia Tomek chodzi o to aby skupić uwagę słuchacza na jakiś problem a nie czepianie się szczegółów.Dla mnie bardzo fajna audycja,która zmusza mnie często do myślenia.Moim zdaniem Tomek to taki gość z którym można miło spędzić czas przy lampce wina na jakiejś imprezie wśród np znajomych.Dla mnie bardzo sympatyczny i inteligentny koleś, którego audycji miło mi się słucha
(komentarz do audycji 14 stycznia 2017)