niedoszły jasnowidz napisał(a): Nie jestem może jasnowidzem, ale wiem, jak będzie wyglądała przyszłość. Otóż Michał, nawet jeśli odniesie się do komentarzy tutaj, to wszystkich autorów krytykujących go wpisów zwyzywa od trolli, a krytyczne komentarze Ivelliosa oleje tak jakby w ogóle ich nie było. Dlaczego? Bo wie, że Radio Paranormalium to ostatnie miejsce w sieci, w którym może spokojnie nadawać i w którym ludzie chcą go słuchać. Facet w ostatnich latach zdołał popaść w konflikt ze wszystkimi, włącznie z dawnymi kolegami z RNF, Nocnego Radia, Radia Cenzura... ze wszystkimi. I gdyby przyszło mu pożegnać się z Radiem Paranormalium - czy to z powodu decyzji Ivelliosa czy też gdyby samodzielnie taki krok podjął - nieuchronnie oznaczałoby to również koniec "Teorii Chaosu".
No chyba że YuBy zgodziłby się go jeszcze gościć w Radiu Dream Time, ale wtedy na bank skończyłoby się to tak jak skończyło się bodajże w listopadzie - wystarczył jeden DDoS i już wszystkie sloty były zajęte, a serwer YuByego ledwo zipiał...
(komentarz do audycji 1 marca 2019)
Markus napisał(a): Oj Ivelliosie stąpasz po cienkim lodzie, wiesz przecież że żeby Michał zaliczał cię do ciepłych mediów trzeba mu dawać tylko aplauz i akceptacje, inaczej możesz lada chwila trafić do grona złych trolli, radyjek fikcyjnych i złych wilków (słychać smętny flet i indiańskie zawodzenie w tle).
Pozostaje jedynie czekać aż Michał w piątek grzmotnie jak ksiądz z ambony że Yuby cię sprawdził telepatycznie i tak naprawdę to przez te wszystkie lata konkonspirowaleś z trollami puszczając wszystkie te jadowite komentarze trolli i żerowałeś na ruchu który generuje Teoria, nawet nie potrzebuje ani czanellingu ani nanowahadełka żeby to przewidzieć.
(komentarz do audycji 1 marca 2019)
Plazmowy Słuchacz napisał(a): Dostałem czanelinga, że parchy podmieniły Ivelliosa!
(komentarz do audycji 1 marca 2019)
Regina napisał(a): Post Iveliosa zmotywował mnie do staniecia twardo na nogach i uświadomienia sobie pewnych rzeczy. Teorię Chaosu słuchałam prawie od początku istnienia (2012 rok), ale zwyzywanie mnie (i innych komentujących) na ostatniej audycji będzie końcem tej historii. Kończę słuchać tą "audycję".
Mogłabym w tym momencie skończyć, ale po tylu latach wymagana jest chwila szczerości na koniec. Od prawie 3 lat nazwanie tego gadania do mikrofonu audycją to grube nadużycie. Jest to po prostu rozmowa ze znajomymi Michała ze znajomymi live (ciekawe jak tam rynek nieruchomości w Dublinie?). Dodatkowo musi dowartościować się przechwałkami np. o zakupie nowego samochodu hybrydę i wspominać o tym co audycję. Zresztą co audycje wpomina o tym jak pobierał anarchist cookbooka z internetu na uczelni w 1994 roku, o Arnoldzie Buzdyganie (dodajcie sobie tutaj obleśny śmiech prowadzącego) czy o jego nokii N900 z linuxem z 2009 roku.
Co z projektami? Co z obietnicami? Gdyby DDoSerzy nie odpuścili do dziś nie dałoby się słuchać audycji, mimo, że przez ponad rok było to obiecywane "na następną audycję". Tak samo jak zmiana chatu z radia cenzura była zapowiadana "na za tydzień", a minęły już 4 tygodnie. O rzechach jak obiecana konstrukcja instalacji HHO, Magravów, juz nagreane wywiady z Pakistańczykami, Filiponkami, nagroda dla Streżyńskiej czy nawet powtórzeniu eksperymentu z piramidką nie ma sensu wspominać. Festiwal kłamstw w wydaniu imigranta w Irlandii.
Czemu nie ma odpowiedzi na Paranormalium? To proste, czyta o pobierznie 5 min przed audycją, ponieważ 10 min przed nią wrzuca temat audycji wymyślony 15 minut przed. Nawet jak teraz odpowie na komentarze to pewnie tylko dlatego, ponieważ ktoś mu napisze na maila/skype o tym, że coś się dzieje. Osobiście uważam, że Ivelios robi 2x więcej dla Teorii Chaosu niż sam Cloude mOnet.
Ale by nie było ponuro na koniec życzę tym "pogadankom imigrantów po polsku live w piątkowy wieczór" tylko dobrych rzeczy, by po prostu zniknęła, nic dobrego z tego nie ma od lat. Bez odbioru.
(komentarz do audycji 1 marca 2019)
Ivellios napisał(a): W adresie jest "suspended page" - Paranormalium kiedyś wywalało takie komunikaty, gdy zapomniałem na czas przedłużyć hosting ;)
(komentarz do audycji 1 marca 2019)
Antares napisał(a): Oj, Ivelliosie nagrabiłeś sobie. Taki wpis to dowód że jesteś trollem, a być może i agentem służb.
PS Oczywiście to taki żart. Gorzki.
(komentarz do audycji 1 marca 2019)
Ostatni sprawiedliwy napisał(a): Ja już się przyzwyczaiłem, że Michał ma nie równo pod sufitem. Jak inaczej uznać, że przez 3 lata stara się unikać chanów i odciąć zupełnie, a nagle gość poleca jeden z chanów i nagle zaczyna go polecać już drugą audycję z rzędu przedstawiając jako "serwis anonimizujący". Michał świadomie promuje strony z dziecięcą pedofilią i zasłania się, że niby to jest strona TORowa, a można przecież pisać tam i czytać bez żadnego TORa! (strony czysto torowe są na .onion)
Dodatkowo dobre rady sugerujące, że gość mógł nie mieć czystych intencji zupełnie zlewa, a autorów wyzywa od trolli i idiotów. A niech promuje dalej strony z dziecięcą pedofilią, proszę bardzo, ciekawe jednak jak będzie się z tego tłumaczył służbom, ponieważ to już poważna i realna sprawa. Powie, że to trolle go wrobiły jak zawsze? Stała wymówka może już nie zadziałać...
(komentarz do audycji 1 marca 2019)
speedwayer napisał(a): Padła strona Michała teoriachaosu.com.pl - This site is temporarily down
(komentarz do audycji 1 marca 2019)
Ivellios napisał(a): Jedna sprawa do Michała. Mniemam, iż czytałeś komentarze pod poprzednią audycją, w których niektórzy słuchacze formułowali zarzuty pod adresem zarówno Ciebie jak i gościa. Może wypadałoby się pofatygować i odpowiedzieć im tam, gdzie się udzielają - w komentarzach - zamiast atakować ich z anteny i wyzywać ich od trolli?
(komentarz do audycji 1 marca 2019)
Filip napisał(a): Każda idea upadnie, ponieważ tworzą ją ludzie. A ludzie nie potrafią tworzyć rzeczy idealnych.
(komentarz do audycji Odc. 2)
yuby napisał(a): Audycja Czas Snu jest audycją lawirujacą po różnych aspektach zarówno okołosennych jak i spiskowych. To że do czegoś konkretnego się nie odnoszę nie oznacza że nie mam otwartego umysłu i nie biorę czegoś pod uwagę. Dla mnie ważne jest aby zadawać pytania i kwestionować autorytety. Proszę o tym pamiętać. Pozdrawiam
(komentarz do audycji #024)
SkrzydlatyŻmij napisał(a): Amanita muscaria - wiadomo...
Lowen - uczeń Wilhelma Reicha (ale w sprawach psychoterapii i pancerza mięśniowego, nie orgonu).
Chętnie bym wysłuchał.
(komentarz do filmu Waldek Borowski - ŚWIĘTY GRZYBÓG. Szamanizm, eucharystia i naturalne korzenie mitologii)
SkrzydlatyŻmij napisał(a): przyłączam się do grymasa
(komentarz do audycji 22 luty 2019)
SkrzydlatyŻmij napisał(a): pomyłka techniczna: przyłączam się do grymasa (poziom niżej)
(komentarz do audycji 22 luty 2019)
SkrzydlatyŻmij napisał(a): kto się zajmuje tym, czym zajmuje się prowadzący... dziwne, żeby nie zahaczał percepcją o inne wymiary i warianty rzeczywistości, dlatego przyczyny widzenia dziwnych obiektów nie upatrywałbym w działaniach technologicznych służb
(komentarz do audycji #024)
Edek z fabryki kredek napisał(a): Tu trochę coś w temacie:
https://m.youtube.com/watch?v=wvYJVqxAXjs
Pozdrawiam.
(komentarz do audycji #024)
SkrzydlatyŻmij napisał(a): Przyłączam się.
(komentarz do audycji 22 luty 2019)
Filip napisał(a): Jak ja chciałbym żeby lekcje polskiego były prowadzone przez Panów, albo żeby chociaż były w ułamku tak ciekawe jak te dyskusje. Cóż, Wasza praca jest naprawdę wspaniała, wielce dziękuję i liczę na więcej.
(komentarz do audycji Odc. 1)
menchester boy napisał(a): pedofilia dziecięca, ćwiartowanie ludzi, brutalne gwałty, jedzenie ludzkiego mięsa i to w dowolnej kolejności - dziś to, a ciekawe co jutro będzie promowane w audycji, ale nie chcę wiedzieć, aż tak popaprany nie jestem by w ogóle wchodzić na strony które polecali na audycji
to była moja ostatnia audycja tego jegomościa i jego audycji chociarz słuchałem go do dość regularnie (jednak w dużych przerwach pomiędzy)
(komentarz do audycji 22 luty 2019)
yuby napisał(a): Dokument o którym wspomina Cloud w audycji: https://drive.google.com/file/d/1aG9JcyROtqbEK 9o6deYrO9d5_-4YPI3y/view? usp=drivesdk
(komentarz do audycji #024)
erwilia napisał(a): skoro widzisz duchy to swiadczy o tym ze sama jestes medium
(komentarz do artykułu Życie medium)
Roberto napisał(a): Duzo lania wody i technicznego bełkotu. Wieje nudą niestety.
Sluchanie tego to strata czasu.
(komentarz do audycji 22 luty 2019)
grymas napisał(a): Bardzo fajna pogadanka, tym bardziej że interesuje się aktualnie anonimowością i bezpieczeństwem. Dzięki za wskazówki P. Krzysztofie, może za jakiś czas ponownie zawita Pan w audycji. Pozdrawiam Michała i dzięki Iveliosie za prace. Zdrówka Panowie.
(komentarz do audycji 22 luty 2019)
regina napisał(a): miałam takie same przemyślenia podczas słuchania z tym, że nie pisałam na chacie, ponieważ słuchałam w łóżku,
a fragmenty o jedzeniu poćwiartowanych dzieci i polecanie tego komukolwiek, nawet tylko do oglądania, to naprawdę zakrawa o kryminał
(komentarz do audycji 22 luty 2019)
regina napisał(a): tak samo mi się wydaje, że koleś ewidentnie go chciał wrobić i teraz jak coś słuzby mają wyraźny powód by go zatrzymać, jak będzie w polsce, w końcu promuje w swojej audycji strony z dziecięcą pornografią
proponuję usunąć fragmenty o tym z nagrania archiwalnego jeśli jeszcze to nie zestało zrobione, to naprawdę źle wygląda
(komentarz do audycji 22 luty 2019)
doselavi napisał(a): Przypuszczam że to wynika z nomenklatury pokrętnej, tak samo jak katalonia nie chce sie odłączać od hiszpanii tylko od rządu w madrycie który jest utożsamiany z hiszpanią, co nie znaczy że katalonia przestałaby być częścią hiszpanii. No ale w nomenklaturze pewnie by było to jakoś ujęte oddzielnikowo tak samo jak w tym "and" z UK.
Czy UK przestała być częścią europy zachodniej bo jest Brytanią?
Oczywiście można sugerować że koła nie należą do kierownicy, czy aby na pewno? To równie dobrze samochód nie należy do kierowcy?
A taka ciekawostka teraz tak sobie doczytałem bo ja to taki nieuk jestem, że Hiszpania nie jest zaliczana do europy zachodniej tylko do południowo-zachodniej.
(komentarz do audycji 15 luty 2019)
hern777 napisał(a): Przeczytałem z uwagą ten artykuł i nie mogę się zgodzić porównywać erotyki czy klasycznej pornografii do krwawych scen. Jest to porównanie nie adekwatne, chyba że mówimy o tzw. HARD pornografii ( TWARDEJ ) wtedy oczywiście zgadzam się z Panem Davidem Zaltem. Wiele seksuologów twierdzi, że popatrzenie na scenę gdzie kobieta i mężczyzna uprawiają namiętny sex dobrze wpływa na rozwój psychiczny, niż na krwawe sceny. Słyszałem nawet, patrzenie się na kobiece piersi zapobiega wielu chorobom np. obniża ciśnienie krwi. Oczywiście te ostatnie nie prze zemnie nie zostało potwierdzone. Nie mówię tu uzależnieniu od pornografii czy od erotyki. Ale od czasu do czasu jak ktoś obejrzy film porno z gatunku soft ( ŁAGODNY ) nikomu nie zaszkodzi, a wręcz przeciwnie.
(komentarz do artykułu Ślepota mózgu)
Szumii napisał(a): Widziałem to samo dziś to ... Nie mam słów , dokładnie jakby to była opowiedziana moja historia , obwódka biała wszystko pasuje widziałem to w okolicach Starogardu Gdańskiego , godzinę temu ...
(komentarz do artykułu Latające trójkąty nad Warszawą)
Zdun82 napisał(a): To nie był żaden infoanarchista tylko janusz technologiczny który usłyszał kilka terminów i je powtarza zupełnie nie rozumiejąc o czym mówi. Zupełnie jak podpity wujek chwalący się nowym tv że ma 4k i hdr ale zupełnie nie wie czym to jest i nigdy tego nie użyje :)
(komentarz do audycji 22 luty 2019)
szczery jerry napisał(a): UWAGA radze nie wchodzić na strony które polecał gość! dziecięca pedofilia i inne chore rzeczy to nie jest coś co powinno być reklamowane w teorii chaosu
wydaje mi sie, ze gosc moze byc podstawiony przez sluzby by wrobic michala
(komentarz do audycji 22 luty 2019)
Grzesiek napisał(a): Bardzo lubię słuchać.
(komentarz do audycji 22 luty 2019)
infoagentura napisał(a): no ładnie nam się przedstawił gość przed milionami słuchaczy, polecając serwis lolifox.org - siedlisko zwyrodleńców, pedofili i służb, które chcą wyłapać tych dwóch pierwszych. a co śmieszniejsze, gdy zapytałem o to na czacie w trakcie audycji, dostałem bana. reszty pseudotechnicznego bełkotu nawet szkoda czasu prostować, ale dobrze wiedzieć, że w Teorii Chaosu Anno Domini 2019 za próbę ostrzeżenia Claudea dostaje się bana. Fajnie, jeszcze agenta Mossadu zaproś.
(komentarz do audycji 22 luty 2019)
SkrzydlatyŻmij napisał(a): United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland, to skąd "and"?
(komentarz do audycji 15 luty 2019)
doselavi napisał(a): [cytat=SkrzydlatyŻmij]
"Wielka brytania laicka? Serio? Weźmy Irlandie płn.",
otóż, Irlandia Północna nie jest częścią Wielkiej Brytanii (jest częścią UK).
[/cytat]
Przepraszam bardzo, z wiki:
"Typ państwa: autonomiczna część Wielkiej Brytanii"
No to może Szkocja mieści się w temacie czy też nie? Fragment też z wiki, religia w szkocji:
"Szkocja jest tradycyjnie krajem chrześcijańskim; przynależność do tej religii deklaruje około 65% mieszkańców. Najwięcej Szkotów (42% w 2005 r.) należy do kalwińskiego Kościoła Szkockiego, który od 1560 jest Kościołem państwowym (Kościołem narodowym). "
Jeśli i to nie pasuje to może drugie miejsce w mitycznym rankingu kanada ponoć świecka.
"Religia
Osobne artykuły: Podział administracyjny Kościoła katolickiego w Kanadzie, Archidiecezja Kanady, Protestantyzm w Kanadzie, Ukraiński Kościół Prawosławny Kanady, Ameykańska Karpato-Rusińska Diecezja, Eparchia toroncka i Świadkowie Jehowy w Kanadzie."
Z wiki
Samego chrześcijaństwa tam widzę prawie 40%.
"Systemy edukacyjne
W Kanadzie istnieją dwa lub trzy systemy szkolne publiczny i prywatny lub publiczny, katolicki i prywatny. System katolicki jest dotowany ze środków publicznych na równi z federalnym."
Też z wiki
(komentarz do audycji 15 luty 2019)
035 napisał(a): Nie wiem czy ten komentarz do czegokolwiek się przyda.
Opowiadanie to czytałem bardzo dawno. Chciałem odnaleźć książkę w swojej osobistej bibliotece ale niestety bezskutecznie. Książki są poupychane w trzech rzędach na każdej półce i do tego od góry na każdym rzędzie wciśnięte na płask są następne, więc po rozbiórce części pierwszej półki zaniechałem operacji bo zaczął powstawać bałagan, który mógł się przerodzić w trwały bajzel do nieopanowania w przyszłości. Wstyd się przyznać ale jestem najzwyklejszym bałaganiarzem. Przechodząc do sedna sprawy czytając to opowiadanie a było to w latach 80- tych lub na samym początku 90-tych jedna rzecz rzuciła mi się w oczy. Profesor najpierw powiedział co czeka dziewczynę czy też szalonego naukowca a później Tłumaczył Tichemu, że życie ich nie jest z góry ustalone i mogą przecież nim dowolnie pokierować. Taka sprzeczność! Niby bębny dowolnie mieliły los ale mimo tego szalony wynalazca wiedział jaką przyszłość będą jego mózgi miały Dobrze kojarzę czy też nie.
PS.
Do pana Wiktora,
Grając na początku lat 90-tych w Civilization Sida Maiera w pierwszą jej odsłonę od razu mi się przypomniało te opowiadanie, wiem że jest pan wielkim fanem tej gry tak ja, dotyczy ona państw a nie pojedynczych jednostek ale grając czułem się trochę jak Corcoran składujący w bunkrze sztucznie wytworzone świadomości. :D
(komentarz do newsa Zapowiedź Bibliotekarium z 22 lutego)
Jurjan napisał(a): Witam, wielka prośba o tytuł i wykonawcę kawałka w 61 minucie, dziękuję ! :)
(komentarz do audycji 1 luty 2019)
SkrzydlatyŻmij napisał(a): @doselavi Nie za bardzo rozumiem o co się kłócicie, chyba trochę na siłę ten spór, ale mam uwagę co do nazewnictwa:
"Wielka brytania laicka? Serio? Weźmy Irlandie płn.",
otóż, Irlandia Północna nie jest częścią Wielkiej Brytanii (jest częścią UK).
(komentarz do audycji 15 luty 2019)
yuby napisał(a): Bardzo dobra audycja
(komentarz do audycji 33. Debata (nie)kontrolowana: Z wizytą w Biurze Duchów cz. 3 Terapia regresywna)
se napisał(a): https://www.wearethemighty.com/robots-that-eat-peopl e
(komentarz do audycji 15 luty 2019)
Ivellios napisał(a): [cytat="selavi"]W sumie nie dziwię się Chrisowi, że dał sobie spokój z nadawaniem u Ciebie...[/cytat]
Wypierdalaj z taką gadką w podskokach i to jak najdalej. NIE WIESZ kto i dlaczego "dał sobie spokój z nadawaniem" w Radiu Paranormalium, NIC NIE WIESZ o relacjach panujących w tym radiu, krótko mówiąc chuja wiesz, a co za tym idzie, nie masz żadnych kurwa ŻADNYCH podstaw do orzekania kto i dlaczego zrobił to czy tamto. Więc się zamknij i więcej się nie odzywaj.
A ta Twoja z najbłębszych czeluści niemytej dupy wyciągnięta gadka o "poprawności katolickiej" jest już w ogóle poniżej wszelkiej krytyki. Wiesz co? Idź śmieciu załóż sobie swoje radio, zaproś ludzi do współpracy a następnie dyktuj im, jakie jedynie słuszne poglądy mają głosić.
Pisz sobie do woli, kolejne Twoje komentarze będą lądowały w koszu, bez czytania.
(komentarz do audycji 15 luty 2019)
doselavi napisał(a): [cytat="selavi"]Pokaż mi gdzie napisałem, że ludzie są nieszczęśliwi, niewykształceni czy biedni z powodu istnienia takiego czegoś jak religia? Kolego naucz się czytac ze zrozumieniem ok?[/cytat]
Pokaż mi gdzie ja napisałem, że ty napisałeś to co chcesz żebym ci pokazał.
[cytat="selavi"]Potem napisałem, że nie ma kraju na świecie z urzędowo nakazaną religią w którym ludzie byliby radośni, dobrze wykształceni i bogaci.[/cytat]
[b]Masz rację[/b], nie ma takich krajów, bo kraje gdzie ludzie są radośni, dobrze wykształceni i bogaci nazywają się utopiami, ich nie ma z definicji.
[cytat="selavi"]Ranking 50 karajów najepszych do życia w przytłaczającej większości jest świecka, pierwsza piątka to:
1. Szwajcaria
2. Kanada
3. Niemcy
4. Wielka Brytania
5. Japonia[/cytat]
- Szwajcaria nie jest laicka, tam religią jest mamona - zysk. Tunel który nazwany z imienia świętego, był ostatnio otoczony znowu jakąś celebrą religijną tyle że okultystyczną. Budowa była wynikiem referendum, władzy ludu, to jak ta władza jest oddzielona od religii wg ciebie skoro lud jest religijny i tworzy państwo?
z wiki:
W 1980 roku odbyło się referendum w sprawie całkowitego rozdziału państwa od Kościołów. Zostało to odrzucone (80% przeciw).
- Japonia? Znaczy najlepszy do życia dla kogo? Dla mężczyzn którzy masowo kupują lalki z plastiku do seksu? Co kto lubi.
z wiki:
"Japonia jest krajem świeckim oraz neutralnym światopoglądowo"
Tak neutralnym, że religia jest zakazana pełnić władzy publicznej (też tam jest to opisane), to taka nowa definicja neutralności która teraz jest w nowomowie jednocześnie zakazem?
I tak świecka, że cesarz do dziś jest czczony przez większość japończyków jako bóstwo. I znowu, nowe definicje... zakazuje się religii ale nie zakazuje się czcić władcy jak bóstwo?
- Wielka brytania laicka? Serio? Weźmy Irlandie płn.
z wiki:
Poglądy polityczne mieszkańców Irlandii Północnej w dużym stopniu związane są z ich wyznaniem religijnym.
- Jeśli chodzi o polske że piszesz że katolicka polska jest za meksykiem, to widocznie ludzie z rankingu wolą żyć w kraju gdzie na ulicach są wojny gangów, narkomania i to jest pokazane w rankingu a nie świeckość.
Piszesz że katolicka polska jest za meksykiem, ale meksyk widzę w wikipedii też jest katolicki 124 mln mieszkańców a ponad 90mln to katolicy.
Czyli co, anarchia meksykańska to wina katolików i zyje się tam lepiej? A w polsce katolickiej się żyje gorzej z rankingu a nie ma nawet anarchii? I to też wina katolików? Nic nie rozumiem o co ci chodzi?
Chłopie o co ci chodzi? No o co? Podajesz jakiś ranking krajów najlepszych do życia i piszesz że są w większości świeckie, a się okazuje że nie są.
Tam wczesniej napisałeś coś takiego:
"Rzeczywistości nie da się zakrzyczeć ani zakłamać tak po prostu jest."
[b]Masz rację[/b] bo ja moge się nazwać hipopotam co nie sprawi że nim będę ani nie znaczy że nim jestem. Tak samo z tymi rankingami szczęśliwości i laickości.
(komentarz do audycji 15 luty 2019)
nick napisał(a): Ty, jako ktoś, kto współpracuje z Michałem od lat, masz u niego na pewno większy posłuch i szacunek niż randomowy komentator, masz możliwość wpłynięcia na niego, żeby się otrząsnął albo chociaż spojrzał trochę samokrytycznie na niektóre aspekty swoich audycji. Tylko że albo nie dostrzegasz problemu, albo wolisz nic nie robić, bo wiesz, jak to się skończy - "do listy złych mediów dołączyło niestety Radio Paranormalium, no zły wilk ten Ivellios, jak mogłem być taki zaślepiony?". Także twoje, jakże urocze i dojrzałe "stul pysk", to strategia, którą sam stosujesz.
(komentarz do audycji 15 luty 2019)
epian napisał(a): Witam dziękuję za ciekawą audycję. Mam pytanie do Pani Izabeli, czy spotkała się Pani z cofnięciem się "choroby ciała" w wyniku terapii regresywnej (np. choroby autoimmunologicznej) i czy jest to możliwe. W jakim mieście prowadzi Pani swój gabinet.
(komentarz do audycji 33. Debata (nie)kontrolowana: Z wizytą w Biurze Duchów cz. 3 Terapia regresywna)
selavi napisał(a): i co poskładasz z powrotem te rozsypane prze ze mnie klocki, które tak ładnie się ułożyły? No nie poskładasz, bzdury które są gadane w tej audycji są bzdurami gadanymi w tej audycji i trzeba to głośno powiedzieć.
(komentarz do audycji 15 luty 2019)
selavi napisał(a): A tak na serio to nikt z was w tej żydowskiej nagonce nie przejrzał kto najwięcej korzysta i zyskuje na tym, no co się dzieje ze społeczeństwem? nie goni jeden z drugim do kosciułka po schronienie? skąd te nagłe gadki o chrystusku zbawicielu od nwo i żydostwa? Nawet tu są takie zdania. Czy społeczeństwo nie zacieśnia związku z kk? Nikt tego nie widzi? serio? Aż tak naiwni jesteście?
(komentarz do audycji 15 luty 2019)
Hidden_Agenda napisał(a): Mylisz przyczynę ze skutkiem. Religia nie ma nic wspólnego z problemami ludzi ani narodów. Jeśli narody są niszczone to właśnie ze względu na interesy elit globalistycznych, które odnoszą się wrogo do chrześcijaństwa, ale nie mają nic przeciwko np. buddyzmowi czy islamowi. Mi wiara w Jezusa nie wyrządziła żadnej krzywdy. Mentalnie? Cała masa ludzi wybitnych to ludzie wierzący. Bez średniowiecznych uniwersytetów bylibyśmy w p*****e. Największa ciemnota charakteryzuje ludzi, których myślenie odznacza się redukcjonizmem i skrajnym materializmem. Nie ma ścisłej zależności między zamożnością narodów a wiarą... ale zaraz... przecież kraje takie jak Kanada, Szwajcaria, Niemcy czy GB (Japonia to inna bajka i moim zdaniem nie pasuje do Twojej listy. Nie wiem skąd ten ranking, ale tam wcale nie żyje się dobrze. Secundo: gdyby nie USA to ten kraj nie wyglądałby tak jak teraz) zbudowały swoją potęgę właśnie na protestanckiej lub katolickiej etyce. To właśnie zasady religijne wpajają poszanowanie dla pieniędzy, rozsądne gospodarowanie majątkiem. Te Państwa odwracają lub odwróciły się od swoich korzeni dlatego za 2, 3 dekady góra to wszystko poleci na ryj. Co do gnozy, ezoteryki, wszelkiego synkretyzmu i tak zwanych poszukiwań duchowych, wszystko przeszedłem. Byłem daleko od KRK i było mi z tym dobrze, bo wydawało mi się, ze kroczę ścieżką wolnych i światłych ludzi. Tylko że w pewnym momencie to przestaje wystarczać, a w dalszej konsekwencji okazuje się pułapką hamującą prawdziwy rozwój
(komentarz do audycji 15 luty 2019)
selavi napisał(a): Tylko judaizm (pierwowzór wszystkich współczesnych monoteistycznych religii) mogą być ratunkiem i odtrutką na NWO
https://www.youtube.com/watch?v=GYr4Fz14C6w
musiałem strolować, sorry ale śmiać mnie się chce z takich opini, skąd wy bierzecie takie poglądy? serio?
(komentarz do audycji 15 luty 2019)
selavi napisał(a): Ivellios W sumie nie dziwię się Chrisowi, że dał sobie spokój z nadawaniem u Ciebie, bo to on zaczął głośno mówić o JAHWIŹMIE pierwszy, nie dużo ale nie raz wspominał czym to jest a teraz w bibliotekarium masz poprawność katolicką w debatach ufologicznych też, Michał jak najbardziej. Oczywiście to mój żart ale wnioskuję, że to Twoje oburzenie nie wzięło się znikąd i coś w moich komentarzach musiało Cię jednak ugryźć, że zapodałeś tak agresywny wpis :)
Ale bądźmy poważni, z poglądami jest jak z dupą każdy ma swoją, nie róbmy burdy i do przodu :)
pozdro
(komentarz do audycji 15 luty 2019)
selavi napisał(a): jak jest oddelegowana na rozjechane dnsy jakiegoś hostingu firmy krzak to chyba logicznym jest, że jest źle zaparkowana nie sądzisz?
"Twierdzisz, że nie ma sensu dzwonić do Michała"
nie ma sensu bo ostatnimi czasy chłopina bierze swoje poglądy z internetów i mało tego, nie filtruje ich tylko bezkrytycznie powtarza i łyka jak pelikan, czyli de facto nie posiada swojego ugruntowanego światopoglądu i zmienia go plastycznie w zależności od mądrości etapu i panujących trendów światopoglądowych.
"Najbardziej praktyczną i najważniejszą cechą człowieka jest jego światopogląd" G.K. Chesterton
i się tak nie oburzaj, szkodzi zdrowiu i urodzie :)
pozdro
(komentarz do audycji 15 luty 2019)
selavi napisał(a): W ramach konkluzji posłuchaj sobie Dachtery (co śmieszne audycję prowadzi Michał, dzisiaj wielki obrońca katoli)
https://www.youtube.com/watch?v=CLTghlE4c-o
Żydzi to nie jedyny nasz problem ba problem póki co znikomy bo pisiorom póki co nikt władzy na wyłączność nie dał a zaprzańcy z pseudo opozycji skręcają mocno na przydupasa Niemiec (tak wiem, że komor z tuskim chcieli oddać lasy państwowe nowojorskiemu żydostwu ale jednak tego nie zrobili i nie klękali przed żydami czy jankesami tak jak pisiorki dzisiaj). Na moje to cały czas jest gra, gra na dupcach społeczeństwa a gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta, rzecz jasna tym trzecim jest polski sprzedajny katolicki kler, to na niego bym zwrócił szczególną uwagę bo to on zyskuje na tym żydowsko-polskim rozpierdzielu najwięcej a jeżeli chodzi o przejmowanie majątków to chyba mało kto dzisiaj wie ile kościół przejął ziemii i hajsów po prlu, przez te 30 lat żydzi w porównaniu z kk dostali tak naprawde gówno, także proszę przetrzeć oczy i spoglądnąć troszkę dalej niż prawią internetowi czy telewizyjni "mędrcy"
(komentarz do audycji 15 luty 2019)