lompokontreczek napisał(a): Sądzę że to nagranie naprawdę przedstawia UFO. To nie może być nic innego. A jeśli ktoś pyta po co oni odwiedzają naszą planetę, oto moja teoria: Badają nas i nasze środowisko, porywają nas aby nas zbadać a latają w naszej atmosferze aby zobaczyć nasze środowisko, ktoś by zapytał po co nas badają, być może po to żeby nas przetransportować w razie apokalipsy, ktoś by zapytał po co mieliby nam pomagać, zakładając ze są od nas inteligentniejsi to po prostu twierdzą że każdą rasę należy ratować z opresji lecz może też być tak że jak nas przeniosą to staniemy się rasą zależną od nich.
(komentarz do filmu UFO, Santiago, Chile, 9.12.2008)
Viperius napisał(a): Devaneio
zwykły cień jakiegoś człowieka co za paranoja...że niby duch MJ??
Zwykły cień człowieka...bez człowieka xD
A osobiście nie wiem, co o tym mysleć, wierzę w duchy, ale to raczej fotomontarz.
(komentarz do filmu Duch Michaela Jacksona w posiadoci w Neverland)
squizzOn napisał(a): Wg mnie film jest prawdziwy..
Wygląda bardzo realnie, także dzięki temu, że "obcy" wygląda tak [b]prosto.[/b].
(komentarz do filmu Area 51 - Wywiad z Obcym, Area 51 - Alien Interview)
pyk napisał(a): moim zdaniem fotomontaż w 12:00 widać że jest w coś ubrany co oczywiście nie świadczy o tym że go naprzykład nie ubrali ale jeśli ni to w 12:07 widać po boku ciała ufo szew w jego ubraniu a podobno ich statki były wszędzie zaokrąglone więc dlaczego ubrania miały szwy
(komentarz do filmu Area 51 - Wywiad z Obcym, Area 51 - Alien Interview)
Ela23.1 napisał(a): A ma nos? Bo jesli nie to napewno MJ;-) a tak na powaznie to watpie ze to prawdziwe,w dzisiejszych czasach dla kasy i rozglosu mozna zrobic wszystko.
(komentarz do filmu Duch Michaela Jacksona w posiadoci w Neverland)
... napisał(a): Racja, Adam T... Z tym wyjątkiem, że - jak wiedzą wszyscy - ostatnio Michaelowi było zarzucanie molestowanie chłopców. Michael był tym tak zaszokowany, że w końcu powiedział: "Nie chcę już nigdy mieszkać w Neverlandzie". Z drugiej strony był tam najszczęśliwszym człowiekiem pod Słońcem, bo miał tam to, czego szukał całe życie - prywatność.
Nie wiem, co o tym myśleć. Aczkolwiek tak - ludzie na jego śmierci zarabiają. Ostatnio widziałam "jego ostatni oddech" za 1 dolara xD
Jednak bardzo możliwe, że nie mógł się rozstać z Neverlandem TYM BARDZIEJ, że zostanie tam pochowany, jeśli rodzina otrzyma na to zgodę od władz. A więc to możliwe. Tylko na tym filmie sama nie wiem, co myśleć...
(komentarz do filmu Duch Michaela Jacksona w posiadoci w Neverland)
magnolia napisał(a): jeżeli to nie jest fałsz to biedny kamerzysta:( yeti to raczej też nie bo jest na czterech nogach. Może i to jest jakieś nieznane zwierzę.
(komentarz do filmu Nieznane zwierzê)
magnolia napisał(a): Od kilku lat interesuję się wilkiem workowatym. Jest możliwość że te na filmiku jednak nie były ostatnimi przedstawicielami swojego gatunku. Słyszałam i czytałam niejednokrotnie że widziano je, czy to prawda? nie wiem.
(komentarz do filmu Wilk workowaty)
magnolia napisał(a): Od wielu lat bardzo lubiłam Michaela. Sama nie wiem czy to jego duch. Ale jeżeli to jest fałszerstwo to byłoby to bardzo nie wporządku. W czasie życia wciąż czpiali się go i po śmierci też?
(komentarz do filmu Duch Michaela Jacksona w posiadoci w Neverland)
Dariaa napisał(a): nie myślę, żeby ktoś bawił się teraz w zarabianie pieniędzy w taki sposób i to w domu samego MJ.
poza tym dokladnie jak napisal ktos ponizej. od kiedy cien na scianie jest rownolegly do podlogi?
serio nie myślę, że ktoś by mógł robić sobie jaja ze śmierci Jacksona, zwłaszcza słynna stacja tv.
wierzę, że to może być duch Michaela. a i chcę zauważyć, że oni nie zobaczyli tej ''postaci'' podczas nagrywania, bo są fragmenty, kiedy pokazują dalszą część domu, nie zatrzymując się w tym momencie kiedy ''duch'' się ukazał. zostało to zauwazone dopiero po obejzeniu materiału.
z drugiej strony nie można wykluczyć tego, że mógł to być ktoś z ekipy..
(komentarz do filmu Duch Michaela Jacksona w posiadoci w Neverland)
amynophylina napisał(a): zwykły kocur - takie właśnie filmy podważają wiarygodność podobnych portalów.To był paranormalny kot ja takich paranormalnych kotków mam z 7 buahahahahahaha
(komentarz do filmu "Kocie" doświadczenie)
Krytyk napisał(a): Zgadzam się ze sceptykiem.Duch MJ to mistyfikacja.Wywnioskować to można po tym , że jeszcze nie widziałem ducha co pokazał by się w telewizji,tak wyrażnie i za dnia.Poza tym ci dziennikarze nie są w cale przestraszeni TO ZWYKŁE KOMPUTEROWE OSZUSTWO.
(komentarz do filmu Duch Michaela Jacksona w posiadoci w Neverland)
greg napisał(a): Devaneio (2009-07-07 10:56:14)
zwykły cień jakiegoś człowieka co za paranoja...że niby duch MJ??
tak zgAdzam się a tu zaraz jakiś polski reporter to znajdzie i będzie huk na świecie łojezu duch /duchy to mam w domu i mówię z pełną powagą
(komentarz do filmu Duch Michaela Jacksona w posiadoci w Neverland)
Roullette napisał(a): Wspanialy filmowy dokument !!!
Czytalam kilka ksiazek dr. Moodego - to trzeba przeczytac, a film obejrzec !
(komentarz do filmu Życie po życiu (Life after life))
misiaty napisał(a): wg mnie, to jakas zabawka na sznurku (pluszak, albo coś innego), puszczony bardzo szybko
bo jak było by to cos zywego, to by sie poruszało, a to tylko jest ciagniete, w ogole nie porusza szyją, nogami itp itd
pozdro
(komentarz do filmu Biegnące cuś)
napisał(a): Czyzby tro mr.x z Archiwum x/?
(komentarz do filmu Area 51 - Wywiad z Obcym, Area 51 - Alien Interview)
sprite napisał(a): przepraszam ale z francuskiego żenua;pp ja pierdykam czy ktos sie zastanowil po co kamera na statywie celuje w tak beznadziejny punkt... hmmm... moze po to zeby to cus ladnie "widzeniem bocznym uchwycic":D
(komentarz do filmu Biegnące cuś)
Ivellios napisał(a): A więc zagadka wyjaśniona. Paranormal.about.com podaje:
"Larry King and CNN solve the controversy surrounding the alleged "ghost" of Michael Jackson videotaped at Neverland Ranch. They say it's the shadow of a worker walking in front of a light"
Widzicie, wystarczy przejść pod światło i rzucić cień, aby wywołać światowe poruszenie w całym Internecie xD
(komentarz do filmu Duch Michaela Jacksona w posiadoci w Neverland)
Diretto napisał(a): Ciężko jest co kolwiek powiedzieć w tej sprawie.
Duchy się nie pokazują publicznie. Aczkolwiek jeśli to jest podróbka to jest zrobiona niemal, że idealnie.
Co do tego, że dusza MJ gdzieś krąży, to nie mam najmniejszych wątpliwości, ale czy ona została ujęta na filmie? Nie sądze.
(komentarz do filmu Duch Michaela Jacksona w posiadoci w Neverland)
Adam T. napisał(a): Hmmm na pierwszy rzut oka [b]drugie ciało MJ'a[/b], lecz zastanawia mnie fakt, że idealnie co do sekundy gdy kamera chwyta ten salon on wychodzi i gdy znika od razu jest zabrana kamera (może kamerzysta się wystraszył). Jeśli to leciało na żywo i to oglądali wtedy ludzie i widzieli to i jeśli mogą to potwierdzić to film jest prawdziwy. Ale dlaczego istota niefizyczna ma cień? Więc jeśli jest to prawdziwe to MJ może nie wiedzieć, że umarł fizycznie i próbuje żyć dalej jak za życia fizycznego, albo zaczyna rozumieć, że coś tu jest nie tak i nie wie co dalej robić to przydała by mu się drobna pomoc w drodze na tak zwany poziom 27.
(komentarz do filmu Duch Michaela Jacksona w posiadoci w Neverland)
Archi napisał(a): Od kiedy zwykły cień jest prostopadły od podłogi, cień to nie jest na bank. Duch raczej tez nie, ktoś zrobił świetny montarz, pytanie tylko po co ... ?
(komentarz do filmu Duch Michaela Jacksona w posiadoci w Neverland)
MonomagnuM napisał(a): Jeśli to fałszerstwo, muszę przyznać że bardzo dobrze wykonane. Cień postaci, odbicie w podłodze i nawet to że wyraźnie widać że postać kroczy nie od samego początku futryny. Nawet rozmiar rzekomej zjawy wydaje się być proporcjonalny do całości...
Ale nie dajmy się zwieść od tak. Taki materiał po śmierci kochanego przez większość obywateli tego cywilizowanego świata Króla POP'u, będzie miał wielomilionową oglądalność. tym bardziej że gwiazdor zginą tak nagle, co spotęgowało smutek i niedowierzanie ze strony fanów.
nie wiem, obejrzałem ten filmik 2 razy i na pewno zrobię to jeszcze raz. Mam podstawy aby wierzyć w wiarygodność tego zdarzenia...
Pozdrawiam!
(komentarz do filmu Duch Michaela Jacksona w posiadoci w Neverland)
MonomagnuM napisał(a): Kazzone, jest miliony ludzi którzy chcą poznać prawdę roku '98 i wywiadu z obcym. To że tysiące ludzi żuci się na strefę 51, nie wystarczy by dowiedzieć się prawdy. no ale przynajmniej to jakiś pomysł w tym kierunku...
Film zaintrygował mnie zupełnie. Za pierwszym pokazaniem materiału z wywiadu byłem nie co sceptyczny co do wyglądu obcego. Dopiero komentarze ludzi znających się na robieniu kostiumów, na obcych przekonało mnie. Wg mnie realność kosmity może być poparta jego zachowaniem w czasie ataku kaszlu. Ruch głowy, zachowanie się pod czas "pomocy" medycznej. Wszystko to daje duży plus na rzeczywistość i autentyczność wydarzeń i filmu.
Powiem szczerze że wstyd mi za zachowanie ziemian wobec przybyszów. Myślę że są od nas wiele bardziej i lepiej rozwinięci, jak pod względem umysłowym i fizycznym. Nie zdziwiło by mnie to że tak bogato (w porównaniu do ludzi) rozwinięte istoty miały do nas duży dystans, a nawet odczuwały wrogość, co w drugim przypadku jedynie dla nas ludzi było by poważnie niebezpieczne.
Pozdrawiam!
PS: Skoro film się wam podobał to go oceńcie xD
(komentarz do filmu Area 51 - Wywiad z Obcym, Area 51 - Alien Interview)
Maynard napisał(a): "przesłuchanie obcego z petem w ustach to mnie cofneło dosyć mocno," Tam chyba była szyba. Tool czyżby słuchacz tego świetnego progresywnego zespołu? We filmiku jest nawet nutka kamienia z Rosetty, wiadomo Rosetta Stoned.
(komentarz do filmu Area 51 - Wywiad z Obcym, Area 51 - Alien Interview)
Devaneio napisał(a): zwykły cień jakiegoś człowieka co za paranoja...że niby duch MJ??
(komentarz do filmu Duch Michaela Jacksona w posiadoci w Neverland)
Kazzone(tak, znowu mi sie logować nie chce :D) napisał(a): Draco69:
Widzisz, akurat eksperyment z sreberkiem, sam wykonałem, działa. Tu masz filmik który kiedyś nakręciłem bawiąc się tym.
[i]http://www.youtube.com/watch?v=QnCoFN0rz_M[/ i]
Instrukcja jak to zrobić:
[i]http://www.astraldynamics.pl/artykul-182,,.html[/i]
(komentarz do filmu Telepatia)
Kazzone(nie chce mi sie logować :P) napisał(a): Świetny film, jak widać wszystko(dane) pięknie się łączy w całość z dobrze nam znanym projektem Serpo. Owy film dokumentalny, jak widać ma swoje lata. Chciałbym poznać zdanie ekspertów (od obróbek video, efektów specjalnych czy kukieł filmowych) z dzisiejszych czasów. Sprzęt i znajomość w tych dziedzinach napewno się rozwinęła, napewno byśmy usłyszeli nowe komentarze.
Przy okazji do głowy wpadł mi chory pomysł :)
Nas(pragnących wiedzieć) jest dużo więcej od tych którzy 'wiedzą'. Wyobraźcie sobie multum ludzi sprzeciwiających się (rzekomo)ukrywaniu informacji przez A51 w sprawie kosmitów. Nie aresztowali/zastrzelili by przecież takiej ilości osób. :)(chociaż nie wiem jak ten protest miałby wyglądać) W końcu blisko połowa ludzkości by poparła taki projekt. Chociaż wydaje się byś absurdalny i teoretycznie nie możliwy. Z drugiej strony pokonanie komuny w Polsce było również nie możliwe, a jednak :D
(komentarz do filmu Area 51 - Wywiad z Obcym, Area 51 - Alien Interview)
tool napisał(a): przesłuchanie obcego z petem w ustach to mnie cofneło dosyć mocno, ale myślę że obcy są można to ogarnąć
(komentarz do filmu Area 51 - Wywiad z Obcym, Area 51 - Alien Interview)
sceptyk napisał(a): logo CNN wcale mnie nie przekonuje,mamy 2009 rok,dzisiejsze komputery potrafia praktycznie wszystko
z racji teogo ze bardzo sceptycznie podchodze do takich spraw jak duchy,wydaje mi sie ze tu bardziej chodzi o komercje,komus moze rodzinie,bardzo zalezy na tym zeby posiadłośc Neverland stala popularna.Nie podoba mi sie to ze ktos wykorzystując Jacksona wszystko to co osiągnął,jego smierc próbuje czerpac z tego jakies korzysci
nie oszukujmy sie tu chodzi o kase
(komentarz do filmu Duch Michaela Jacksona w posiadoci w Neverland)
Nadyz napisał(a): nie dosc ze to pies to jeszcze pluszowy xD
(komentarz do filmu Biegnące cuś)
patol napisał(a): przyjrzyj się uważnie, te światełka się poruszają
(komentarz do filmu UFO, Santiago, Chile, 9.12.2008)
MANTA napisał(a): nie wierzę w to , że ufo istnieje albo nie chcę w to wierzyć , choć byłem świadkiem lecącego z zawrotną prędkością "statku kosmicznego" lub coś w tym stylu nie wiem jak to opisać...!miało to miejsce 27.07.08r.Na samolot leciało to za szybko , na początku myślałem , że to meteoryt lecz leciało zbyt długo bo widziałem ten obiekt przez ponad minute i cały czas śledziłem go wzrokiem a potem zniknął jak by się rozpłynął...MOIM ZDANIEM AMERYKANÓW POWINNIŚMY NAZYWAĆ "UFO" te całe spodki kosmiczne to ich technologia nie żadnych kosmitów tylko właśnie Amerykanów......a nawet gdyby "UFO" istniało nigdy się o tym nie dowiemy na własne oczy bo ktoś kto będzie chciał wyjawić prawdę całej ludzkości zostanie zabity.../...!z poważaniem MANTA
(komentarz do filmu Area 51 - Wywiad z Obcym, Area 51 - Alien Interview)
fantasmagoria napisał(a): Ps. lata trzydzieste a w 1936 zdechł ostatni wilk workowaty a te zwierzęta na filmie wyglądają na młode:/
(komentarz do filmu Wilk workowaty)
fantasmagoria napisał(a): Kiepski sprzęt plus szybki "piesek"(lub inne coś;p)-kamerka jak widzę była marnej jakości, na takim sprzęciebyle co jeśli sie rusza może się rozmazać tak że prawie go nie widać; ten zwierzak mi wygląda na małego pekińczyka
(komentarz do filmu Biegnące cuś)
fantasmagoria napisał(a): ps. Na samym dole kadru ktos świecił laserkie, tam kot też patrzył przez chwilę:)
(komentarz do filmu "Kocie" doświadczenie)
fantasmagoria napisał(a): Każdy kot patrzy się czasem przed siebie jakby cos tam było a czego nie ma, tutaj chyba jakaś mucha/ćma, przecież kot wstał i szykował się do polowania, to nie jest jakieś niezwykłe zachowanie, a czasem kot słysząc dźwięk odwraca się w inną stronę niż jego źródło.(w każdym rasie mój sierściuch:))
(komentarz do filmu "Kocie" doświadczenie)
fantasmagoria napisał(a): JAk dla mnie jakieś rodsy:)
(komentarz do filmu Katastrofa samolotu)
fantasmagoria napisał(a): Na goryla za niedźwiedziowate a na niedźwiedzia... za gorylowate^^ Może zwierzat zostawył kamerę(kto by chciał jeść kamery?) albo ktoś sobie zrobił żart.
(komentarz do filmu Nieznane zwierzê)
fantasmagoria napisał(a): Kryptozoologia to nie tylko Bigfooty itp. A to ze zwierze drapie w ścianę nie znaczy, że się czegos boi.
(komentarz do filmu Wilk workowaty)
6h057 napisał(a): wszystkie te filmy to jest niezła komedia, absolutnie nie ma sie czym podniecać, jedyny autentyk to wilk workowaty:P
(komentarz do filmu Katastrofa prototypu Airbusa)
lotar napisał(a): szczeze to sie dziwie ze taka bzdura zostala umieszczona
(komentarz do filmu UFO shoots Missile)
Asia napisał(a): A nie myślicie że poprostu turyści mają wycieczke nocna czyms takim?
(komentarz do filmu UFO, Santiago, Chile, 9.12.2008)
DraGo napisał(a): Lub Satelita ;)
(komentarz do filmu UFO, Madryt 2006)
DraGo napisał(a): Więc tak jak by wam to powiedzieć , Jestem animatorem , grafikiem 3D , i niestety muszę was zmartwić że jest to fotomontaż , bo 3 ciężkich zabawach z tym filmikiem zobaczyłem parę rzecz. więc uważam że filmik to spam ,
PO 1. Nie Dociągnięcia Klatek ( czyli na jedną klatkę jest po 2,Grafiki a powino być 6 , )
Po 2. Zbyt ostry Obraz "Lasera" pixele nie są wo gule rozmazane
(komentarz do filmu UFO shoots Missile)
katia napisał(a): ten film to naprawde naprawde oszustko ale bajki ludziom wciskaja;p
(komentarz do filmu UFO nad Turcją)
Lady napisał(a): Czy to sie działo naprawde nie moge w to uwierzyć troszke jest to straszne a troszke komiczne lubie takie cuda czy jak to moga nazwać
(komentarz do filmu UFO nad Chorwacją - lipiec 2008)
liza napisał(a): to coswyglada jak bąk , zabawka dla dzieci .tyle ze swieci.
(komentarz do filmu UFO nad Chorwacją - lipiec 2008)
xD napisał(a): jaki pies tak szybko biega??
(komentarz do filmu Biegnące cuś)
Joł napisał(a): jakos dziwnie wygląda niewydaje mi sie by to wyło naprawde lecz komputerowo!
(komentarz do filmu UFO nad Chorwacją - lipiec 2008)
YAKUZA CZANG napisał(a): To bylo dziwne orb znikal i się pojawial.Jak dla mnie to bardziej wyglodało jak duszek.
(komentarz do filmu The most incredible orb)