Nie zapomnij odwiedzić strony naszych partnerów - ich lubimy, ich polecamy!



Możesz też kupić u nas reklamę!





Tutaj będzie pożyczka, pozycjonowanie, chwilówka, no i w ogóle cały ten reklamowy stuff... no bo w końcu odchudzanie, meble, dieta i dentysta same się nie zareklamują...
Nick:  
Hasło:
Zapamiętaj
Logowanie przy użyciu kont z Facebooka itd. dostępne jest z poziomu forum
POKAŻ / UKRYJ MENU
Właśnie nadajemy audycję na żywo! Gorąco zachęcamy do słuchania
Nick:  
Hasło:
Zapamiętaj
Logowanie przy użyciu kont z Facebooka itd.
dostępne jest z poziomu forum
Komentarz o ID 2822 do artykulu:
Twarze z Belmez
(wróć do artykułu)
  • Narcyz (2009-04-16 11:24:44) | RAPORT
    nie wierze w takie bzdury... a slyszeliscie o krolikach wielkanocnych zombie ? to dopiero straszne zakrwawione z czerwonymi galami.... ej gdzie tu dowod ? nie wierze w to co piszecie... sorry ale to mnie nie przekonuje choc znam osobiscie jeden przypadek gdzie faktycznie bylo cos na rzeczy... mianowicie.. mieszkam w wierzowcu a po drogiej stronie ulicy byly domki jedno rodzinne i w jednym domku mieszkal starszy dziadek-smieciarz, stary gesta broda, duze brwi, no taki dziadzius...dom mial z drewna i z 3 okna z szybami reszta zabita jakąs sklejką czy czyms takiem... raz w nocy jak wyszedlem z bratem na balkon na papierosa zobaczylismy ze z czubka tego domu wydobywa sie dym... niewiele mysląc zadzwonilismy na straż i ja zeszedlem dol, podzwonilem po kolegach i w ogole wszyscy sie tam zebrali przed tym domem a dymialo coraz bardziej zajechala straz pozarna i jak wywazyli drzwi to oczywiscie buchnelo ogniem, nagle przyjechala policja i pogotowie...wyniesli tego dziadka, umarl w drodze do szpitala albo juz nawet w szpitalu a tam gasili dalej... ta akcja troche im trwala a my wszystkiemu przypatrywalismy sie, i w pewnym momecie zauwazylem od strony ulicy onko zabite wlasnie sklejką czy jakims takim blatem i na tym wlasnie drewnie zobaczylem jakby wypaloną jego twarz... duza broda, wlosy, brwi, nos, ucho, oczy ... nie wierzylem troncnolem kolege i pokazalem mu to okno on popatrzyl i powiedzial do kolejnego...ej popatrz przeciez to on ... a wczesniej tego nie bylo ... gdybym wiedzial zrobil bym fotke przed i po... po juz nie moge bo zburzyli ten dom ... to jest na faktach i to sie stalo niedaleko tez dziwnego zakretu na ulicy... ale to juz inna historia... są w Stalowej Woli takie miejsca gdzie dreszczyk moze przejsc po plecach ... ale jak by nie bylo chyba juz wyroslem z takich rzeczy jak wierzenie w to ... zegnam

    DODAJ ODPOWIEDŹ DO TEGO KOMENTARZA

  • SŁUCHAJ NAS
    SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
    NEWSLETTER
    RAMÓWKA NA DZIŚ
    ARCHIWUM AUDYCJI
    WESPRZYJ
    RADIO PARANORMALIUM
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY
    Copyright © 2004-2019 by Radio Paranormalium