Nie zapomnij odwiedzić strony naszych partnerów - ich lubimy, ich polecamy!



Możesz też kupić u nas reklamę!





Tutaj będzie pożyczka, pozycjonowanie, chwilówka, no i w ogóle cały ten reklamowy stuff... no bo w końcu odchudzanie, meble, dieta i dentysta same się nie zareklamują...
Nick:  
Hasło:
Zapamiętaj
Logowanie przy użyciu kont z Facebooka itd. dostępne jest z poziomu forum
POKAŻ / UKRYJ MENU
Nick:  
Hasło:
Zapamiętaj
Logowanie przy użyciu kont z Facebooka itd.
dostępne jest z poziomu forum
Komentarz o ID 2136 do artykulu:
Końca świata nie będzie!
(wróć do artykułu)
  • Cloudi (2009-01-30 18:42:28) | RAPORT
    japie*dole stary prosze wpuscisz mnie przez ta bramke? xD co za koles
    jak dlamnie jestes niezle umyslowo pokrencony poprostu uposledzenie myslisz ze ta psychologiczna gadka przejdzie przez moj wzrok i cos mi umknie :D masakra pocytuje cie troche =]
    1 "Mam dla Was drodzy bracia smutna wiadomosc./// - nasze siostry sa zbyt tempe by cos pojac?

    2 informacja jest uzyskana w wyniku bezposredniego kontaktu podczas wejscia w "sfere"i uzyskalem ja od angielskiego gentelmena ,ktory nie raczyl sie przedstawic /// - o jakiej sferze czlowieku gadasz co za typ masz kontakty duchowe ? slyszysz glosy ? czy sam sie do tego doprowadzasz ?

    3Mozliwosc pomylki istnieje oczywiscie ,ale jest minimalna ,widzialem bowiem Hamburg po tej wojnie i uwierz mi nie bylo nic , wszystko spalone i szaro czarne .
    ////- czemu zapamietales akurat jak wyglada hamburg skoro to niemcy nas zaatakuja , swiety jestes ale to nic gdzie lub jak go widziales czemu nie napiszesz ?

    4 A jakich dowodow oczekujesz ? Informuje Was o fakcie ,ktory mial miejsce i ostrzegam. ///- jak mozesz byc uduchowiony skoro twoje myslenie zatrzymalo sie na tym ze nas ostrzegasz jako nie wiadomo kto i niewiadomo z kad ci to do glowy przyszlo i ta mapa.

    Co do wrazliwosci to chyba zle trafiles bo jestem bardzo wrazliwy na przeruzne texty np. taki jak ten

    5nie przyszlo Ci na mysl ,ze byc moze informujac Was narazam sie ,bo zagadnienie jest powazne!Zrozumiec powinniscie ,ze to jest wlasnie subtelna bramka ,przez ktora przeprowadzeni zostana wrazliwi o czystych sercach . Ci ,ktorzy maja przezyc beda prowadzeni Duchem a informcji jak postepowac nie uzyskaja czytajac Gazete Bankowa czy Wyborcza! ///- czlowieku :D rozsadziles mnie tym textem pierwsze co to ta twoja bramka jaki ma cel powstrzymanie ludzi od gonienia za pieniedzmi i zdechniecie z glodu lub zamkniecie przez wladze ?/ czym sie narazasz czlowieku zadne FBI cie nie dopadnie za tego posta ahahaa/ spoko przeprowadzenie jak wyglada ? uwierzyc tobie i co dalej? mojrzeszu =]

    6Zauwazcie ,ze kilka powaznych proroctw ,ktorych czesc sie sprawdzila mowi o trzeciej wojnie i zwyciezkiej Polsce.// pomyslales chociaz przez chwile dlaczego w przepowiedniach napisano ze polska zwyciezy tak jak mowi Ivellios kazdy kraj nie bedzie sie narazac na ludzko wiare gdyby napisano ze polska zginie jak ci sie zdaje ilu polskiej ludnosci by wyemigrowalo z powodu wiary =]

    pozdrawiam wez przemysl co piszesz nastempnym razem a no i ta mape jak masz "realna" to bym prosil :D


    DODAJ ODPOWIEDŹ DO TEGO KOMENTARZA

  • SŁUCHAJ NAS
    SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
    NEWSLETTER
    RAMÓWKA NA DZIŚ
    ARCHIWUM AUDYCJI
    WESPRZYJ
    RADIO PARANORMALIUM
    NAJNOWSZE ARTYKUŁY
    Copyright © 2004-2019 by Radio Paranormalium