Z przykładu wynika, że była to fabryka która robi masowa produkcję a nie usługi na zamawiane soczewki. Jeśli fabryka te soczewki sama sprzedaje, to będzie miała problem, o którym za chwilę. Jeśli zaś zdążyła je rozprowadzić we firmy handlowe, to nie jest to problemem fabryki, ale firm handlujących. Fabryka soczewki sprzedała i ona odzyskała ze sprzedaży na konto.
Z towarem który się nie sprzedaje robi się tak:
Następuje przecena robiona przez tego, kto towar posiada. Pomniejsza się wtedy cenę główną, tę większą o tyle, ile się chce i sprzedaje towar z mniejszym odzyskiem. System w równowadze tow.-pienięż. nie ulega zachwianiu, bo anihilacja zachodzi. Gdy poziom przeceny zaczyna zaczepiać już o anihilację, tzn schodzi poniżej wartości anihilowanej, to sprzedaż na terminalu zachodzi tak, że klient kupujący towar płaci z konta tyle mufinów, ile wynosi nowa przeceniona wartość towaru, a brakującą część do anihilacji terminal pobiera z konta sprzedawcy, co przeceniał towar. Ponosi więc stratę, a klient nabywa towar taniej.
Podobne pytanie o radosnej produkcji przy zakładaniu firmy jest w komentarzach na ostatnim blogowym wpisie, "System SPONT, a Kredyt Społeczny - różnice." Proszę jeszcze tam poczytać o takich przypadkach. Temat jest poważniejszy, jak soczewek przecenionych do zera nikt nie będzie chciał kupić. Firma handlowa może pertraktować z firmą soczewkową w sprawie podzielenia się stratami, skoro wpuszczono ją w maliny:)
Fajne i mądre pytanie zadałaś(eś) Żmijo. Zagadnienia napełniania rynku w książce będą miały rozbudowany wątek. Będą pojęcia zasobów towaru rynkowego firmy, prędkość sprzedaży z rynku dla każdego towaru, prędkość napełniania rynku dla każdego towaru i współczynnik prędkości napełniania rynku.
Przy wdrażaniu nowych produkcji, firma musi nadzorować ten proces i do tego będzie mieć pomocne narzędzia programowe. Program do obsługi, firma otrzymuje od systemu. W stanie stabilnym przy ustalonych kontraktach i ustalonym strumieniu dostaw, firma nadzoruje wydajność produkcji utrzymując współczynnik prędkości napełniania swojego stanu magazynowego na wartości 1. Wtedy są zrównane prędkości napełniania i sprzedaży z jej własnego rynku towarowego.
Przed wysłaniem wiadomości przemyśl dokładnie jej treść i w razie potrzeby zedytuj ją. Pozwoli to uniknąć spięć między tobą a adresatem.
Adresat wiadomości pozna twój adres email i będzie mógł na niego wysłać odpowiedź. Do wiadomości będzie również dołączone IP, z którego ją wysłałeś/aś, a także data i godzina wysłania wiadomości.