System reklamy Test



Nie zapomnij odwiedzić strony naszych partnerów - ich lubimy, ich polecamy!

SŁUCHAJ
ZALOGUJ SIĘ
ZAMKNIJ
Radio Paranormalium - zjawiska paranormalne - strona glowna
Logowanie przy użyciu kont z Facebooka itd. dostępne jest z poziomu forum

Księga Rodzaju 16,1-5


Dodano: 2018-04-23 22:23:05 | Wyświetleń: 1257
Zakładka Dodaj do zakładek · Wyślij raport · Udostępnij:  Facebook  Wykop  Twitter  WhatsApp
Tagi:

"A Saraj, żona Abrama, nie urodziła mu dzieci," Czyli, bo u Saraj, żony Abrama, nie było procesu kilkukrotnego rozradzania się. Ukończonego urodzeniem ukształtowanych funkcjonalnie rodzajów informacji w formie energetycznej z formą ruchu we wszechinformacji "lecz miała niewolnicę, Egipcjankę, imieniem Hagar" Czyli lecz miała niewolnicę, Egipcjankę o umownym imieniu Hagar, z plemienia Chawila podzielonego w plemieniu Kusza, syna Chama (Rdz.2,11;10,6-7) którego potomstwo zostało przeklęte (Rdz.9,25) "Rzekła więc Saraj do Abrama:" Czyli, słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Saraj do Abrama "Oto Pan odmówił mi potomstwa," Czyli oto Wszechmogący nie dał mi potomstwa "obcuj proszę, z niewolnicą moją," Czyli Saraj wolą było, by Abram rozpoczął akt rozradzania się z jej niewolnicą, z przeklętego potomstwa Chama "może z niej będę miała dzieci" Czyli może u niewolnicy z przeklętego potomstwa Chama, nastąpi proces kilkukrotnego rozradzania się. Ukończonego urodzeniem ukształtowanych funkcjonalnie rodzajów informacji w formie energetycznej, z formą ruchu we wszechinformacji " I usłuchał Abram rady Saraj" Czyli i wykonał Abram Saraj wolę,która nie była wolą Wszechmogącego " Wzięła więc Saraj, żona Abrama niewolnicę swoją Hagar, Egipcjankę - było to po dziesięciu latach pobytu Abrama w ziemi kanaanejskiej- i dała ją za żonę mężowi swemu Abramowi" Czyli wykonała więc Saraj, żona Abrama swoją wolę w niewolnicy swojej Hagar, Egipcjance z przeklętego potomstwa Chama (Rdz. 9,25) po dziesięciu latach pobytu Abrama w ziemi kanaanejskiej, którą Wszechmogący da Abramowi i potomstwu Abrama na wieki ( Rdz.13,15) i dała niewolnicę swoją za żonę mężowi swemu Abramowi. "A on obcował z Hagar, i poczęła", Czyli a Abram rozpoczął akt rozradzanie się z niewolnicą Hagar, z przeklętego potomstwa Chama (Rdz.9,25) "Lecz gdy spostrzegła, że poczęła," Czyli lecz gdy sobie uświadomiła, że rozpoczął się u niej proces rozradzania się "zaczęła pogardzać panią swoją" Czyli, bo rozpoczęcie u niej procesu rozradzania się było źródłem poczucia własnej wartości wobec pani swojej "Wtedy rzekła Saraj do Abrama:" Czyli wtedy rzekła: słowo,dźwięk, wibracja - nośnik informacji Saraj do Abrama: "Krzywdy mojej tyś winien !" Czyli za utratę godności Saraj, Abram odpowiedzialny, bo wykonał Saraj wolę, która była źródłem konfliktów i utratą godności Saraj "Ja sama dałam niewolnicę moją tobie za żonę," Czyli Saraj wolą było danie niewolnicy swojej Abramowi za żonę. Nieświadoma konsekwencji wykonania swojej woli "a ona, gdy spostrzegła, że poczęła, zaczęła mną pogardzać ! " Czyli a niewolnica, gdy uświadomiła sobie, że u niej rozpoczął się proces rozradzania się, to zaczęła okazywać własną wartość wobec swojej pani, Saraj "Niech Pan będzie sędzią miedzy mną a tobą" Czyli niech Wszechmogący osądzi moją wolę, która była źródłem utraty mojej godności, i twoje wykonanie mojej woli (Rdz.16,1-5)

Zachęcamy również do lektury innych wpisów tego użytkownika
· Księga Rodzaju 45,1-3 (czytany 1185 razy)
· Księga Rodzaju 25,17-18 (czytany 1279 razy)
· Księga Rodzaju 28,12-14 (czytany 1376 razy)
· Księga Rodzaju 36,12-15 (czytany 1353 razy)
· Księga Rodzaju 25,27-30 (czytany 1360 razy)
Nie przegap żadnych nowości! Już dziś zapisz się na nasz newsletter emailowy lub włącz powiadomienia w przeglądarce, aby być na bieżąco z najnowszymi artykułami i audycjami.
Twój nick:
E-mail (opcjonalnie):
Komentarz:



Powiadamiaj o odpowiedziach na mój komentarz
(wymagany email):

Zanim napiszesz komentarz, zapoznaj się z zasadami publikowania komentarzy.

Uwaga: Jeśli chcesz odpowiedzieć na komentarz innego użytkownika, prosimy skorzystaj z przycisku "Odpowiedz". Pozwoli to uniknąć w przyszłości bałaganu w dyskusji.