Opuszczone miejsca.

Rozmowy na tematy niekoniecznie ściśle ezoteryczne. Co nowego w nauce? Co ostatnio odkryto, a co zbadano? Co już wiemy, a czego jeszcze nie wiemy?
Paranolmaliczna
Nowa Krew
Nowa Krew
Posty: 1
Rejestracja: 2014-01-25, 20:56
Lokalizacja: Wola

Opuszczone miejsca.

Post autor: Paranolmaliczna »

Witam.Jestem nowa i wiem był już kiedyś taki temat ale byl on prowadzony w połowie 2013 roku o ile dobrze pamiętam. I ciekawią mnie opuszczone miejsca i nie tylko temu, że jestem z pasji fotografem, ale od kiedy pamiętam bardzo interesowały mnie takie miejsca a szczególnie takie, w ktorych odbywały się masowe mordy czy inne takie. Jeśli wiecie o takich miejscach, które są w ślasku to prosze powiedzoeć. Nie musza być miesca, w których odbywaly się mordy ani takie ktore sa nawiedzone, bo wystarczy mi ze mieszkam niedaleko nawiedzonego domu . Po prostu szukam jakis pieknych opuszczonych miejsc.

×Paranormaliczna.
Awatar użytkownika
Pandemonium
Dyskusjoholik
Dyskusjoholik
Posty: 728
Rejestracja: 2010-05-09, 17:52
Lokalizacja: Suwerenne Państwo.

Re: Opuszczone miejsca.

Post autor: Pandemonium »

Obrazek
Format trochę przyduży, ale jestem modem to mogę! ^^ Zdjęcie jest tego warte.

Żeliszów, opuszczony kościół ewangelicki - jeden z piękniejszych przykładów. Ogólnie to wszystko zależy od tego gdzie mieszkasz. Musisz zrobić sobie rekonesans i poszukać jakichś zamków, pałaców, czy opuszczonych cmentarzy ;) Ja sam mam fajne zdjęcia pewnego opuszczonego dworku w Świnicach Warckich; też się interesuję fotografią więc wiem, że takie miejsca to raj. Posiadają głębię i klimat, który bardzo łatwo uchwycić w kadrze.
ODPOWIEDZ

Załóż konto lub zaloguj się, aby dołączyć do dyskusji

Aby wysłać odpowiedź, musisz być zarejestrowanym użytkownikiem

Załóż konto

Nie masz konta? Zarejestruj się, aby dołączyć do naszej społeczności
Członkowie forum mogą zakładać tematy i śledzić odpowiedzi
Jest to bezpłatne i zajmuje tylko minutę

Zarejestruj się

Zaloguj się