jakie wahadełko radzicie dla początkującej osoby

Ezoteryka, czyli wszelkie działania, prowadzące do zrozumienia natury człowieka i jego otoczenia
Awatar użytkownika
electrix18
Nowa Krew
Nowa Krew
Posty: 7
Rejestracja: 2012-10-18, 01:34
Lokalizacja: Liverpool
Imię i nazwisko: Damian

jakie wahadełko radzicie dla początkującej osoby

Post autor: electrix18 »

A ja bardzo chciałbym żeby mi ktoś poradził jakie powinno być moje pierwsze wahadełko.
w internecie znalazłem mnóstwo różnych wahadeł ale kompletnie nie mam pojęcia z jakiego tworzywa powinno być ono zrobione i czy kształt ma znaczenie ?
Jestem osobą początkującą i każda rada będzie dla mnie bardzo cenna, osobiście najbardziej podobają mi się wahadełka z kryształu górskiego.
za pomocą takiego wahadełka chciałbym nauczyć się wykrywać cieki wodne jak i zadawać pytania wymagające odpowiedzi tak lub nie.
na koniec chciałbym dodać że zamierzam kupić książkę na temat wahadeł i ich strojenia aby się zapoznać z tym tematem.
ah i gdyby ktoś mógł mi powiedzieć czy gdy zacznę pracować z wahadełkiem powinienem także zaopatrzyć się w jakieś amulety ochrony lub pierścienie gromadzące energię ?
Awatar użytkownika
Dagmara
Senior forum
Senior forum
Posty: 1535
Rejestracja: 2008-02-29, 18:57
Lokalizacja: Kłodzko
Komentarze: 1

Re: jakie wahadełko radzicie dla początkującej osoby

Post autor: Dagmara »

Wahadełko z kryształu górskiego nadaje się świetnie do radiestezji, niestety nie sprawdza się dobrze natomiast w przypadku wróżb, ponieważ jest bardzo wrażliwe na wszelkiego rodzaju wibracje, energie.
Dlatego też jakbyś chciał wahadełko używać również do wróżb, to dobrze byłoby zaopatrzyć się w drugie np. z kwarcu różowego, hematytu, drewna, szkła, mosiądzu, metalu itd.
Choć te ostatnie powinny być używane jednak do specyficznych celów, ponieważ bardzo silnie reagują na impulsy zewnętrzne. Także bywa tak, że wahadła wykonane z metalów mają tendencje do zakłócania i ograniczania, odczytywania i odbierania wiadomości.