Cześć wszystkim

Poznajmy się!
Awatar użytkownika
Shady
Nowa Krew
Nowa Krew
Posty: 15
Rejestracja: 2015-08-14, 16:58
Komentarze: 1

Cześć wszystkim

Post autor: Shady »

Witam i #Szcześć_Boże.
Mam na imię Mateusz (wiem że brzydkie) i mam 17,5 lat.
Jestem Korwinistą (ale szanuję inne zdanie), nie cierpię banderowskich i antyklerykalnych trolli których ostatnio dużo w internecie, interesuję się troszkę geopolityką ale moje główne zainteresowania to militaria, motoryzacja, łowiectwo, informatyka. i zjawiska paranormalne.
Mój typ osobowości to INTP, tak więc lubię teorie spiskowe.
Jestem także antyseksualny i nienawidzę gdy ktoś wygłasza w moim kierunku formułki typu ''kiedyś zmienisz zdanie''.
Jeśli chodzi o życie poza internetem to jestem dość aspołeczny, ale mimo to, nie zamierzam żyć jak większość ludzi czyli ożenić się, narobić dzieci, pracować przy wiśniach albo ogórkach, za zarobione pieniądze nażreć się a potem umrzeć. Nie, mam ideały których bronię.
Jestem także początkującym pisarzem, piszę książkę którą można przeczytać na mym blogu oraz dwóch forach literackich.


Witam i pozdrawiam wszystkich.
Awatar użytkownika
czyzo3
Aktywny pisacz
Aktywny pisacz
Posty: 161
Rejestracja: 2013-04-23, 00:25
Lokalizacja: Malbork
Komentarze: 1

Re: Cześć wszystkim

Post autor: czyzo3 »

Witam
Awatar użytkownika
Szyszlel
Nowa Krew
Nowa Krew
Posty: 8
Rejestracja: 2014-08-27, 19:11

Re: Cześć wszystkim

Post autor: Szyszlel »

antyklerykalne trole? Nie spotkałem. Spotkałem za to katotalibów :D
Awatar użytkownika
Shady
Nowa Krew
Nowa Krew
Posty: 15
Rejestracja: 2015-08-14, 16:58
Komentarze: 1

Re: Cześć wszystkim

Post autor: Shady »

Taki który używa określenia ''katotalibów''. Gardzę takimi trollami totalnie za bezczelny brak szacunku i za głupotę.

Jeśli macie jakieś pytania to proszę pytać :)
Awatar użytkownika
Pandemonium
Dyskusjoholik
Dyskusjoholik
Posty: 728
Rejestracja: 2010-05-09, 17:52
Lokalizacja: Suwerenne Państwo.

Re: Cześć wszystkim

Post autor: Pandemonium »