Hej!

Poznajmy się!
Bobowita_MW

Hej!

Post autor: Bobowita_MW »

Cześć wszystkim :)

Jestem Gosia, mam 17 lat. Od dłuższego czasu szukam odpowiedzi na wiele pytań z kategorii "nie-naukowej". Swego czasu czekałam na list z Hogwartu (pewnie myślicie, ze jestem głupia :P), gdyż szczerze wierzę, że świat jest pełen magii, zjawisk paranormalnych i jedyne co do nas należy to szukać i odkrywać więcej. Jestem w sumie totalnym laikiem w tej dziedzinie, niestety.

Do zarejestrowania się na forum skłoniło mnie to, że posiadam pewną umiejętność, którą chciałabym rozwinąć, bliżej poznać i dowiedzieć się, czy ktoś oprócz mnie też "to" ma. ;) Od jakiegoś czasu jest "ona" coraz silniejsza i zaczynam mieć z "tym" problemy".
Ponoć moja Babcia posiadała jakiś czas temu "jakieś" zdolności. Niestety nikt nie chce opowiedzieć mi więcej na ten temat.

Jeśli chcecie wiedzieć o mnie coś więcej - pytajcie śmiało! Najwyżej nie odpowiem ;P

Pozdrawiam!
Pure4
Nowa Krew
Nowa Krew
Posty: 8
Rejestracja: 2010-09-14, 13:17
Komentarze: 3

Re: Hej!

Post autor: Pure4 »

Witaj, Ania jestem, kłaniam się nisko.

Co za zdolności posiadasz?
DanaS
Senior forum
Senior forum
Posty: 1009
Rejestracja: 2009-02-24, 13:49
Lokalizacja: Sopot

Re: Hej!

Post autor: DanaS »

Jaki jest sens pytania, jeśli nie ma się szans na odpowiedź? ;)

Witaj Gosiu :)
Bobowita_MW

Re: Hej!

Post autor: Bobowita_MW »

Hej Aniu :)

Ogólnie bardzo ciężko jest mi o tym pisać. Postaram się najlepiej jak potrafię.