Świadomoe śnienie

Tematy dotyczące świadomego śnienia (LD), doświadczeń pozacielesnych (OOBE) oraz podróży mentalnych. Pytania o sposoby osiągania, ćwiczenia itd LD i OOBE prosimy umieszczać w przyklejonych tematach
Fenikt
Administrator
Administrator
Posty: 544
Rejestracja: 2005-04-11, 23:19
Lokalizacja: Kraków

Świadomoe śnienie

Post autor: Fenikt »

LD, WILD, HILD, BLE BLE BLE itd. Nazw jest mnóstwo sam się już w nich nie łapie :) Mamy tu kogoś kto zna się na świadomym śnieniu? Mi zdarzyło się kilka razy mieć słabo kontrolowane spontaniczne LD. Wczoraj o mało mi nie wyszła próba WILD, ale nie wytrzymalem i zasnalem w wizji bez swiadomosci :P No a co Wy wiecie o swiadomym snieniu? jakie sa wasze doswiadczenia?
sen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: 2005-04-14, 22:28

Post autor: sen »

Nie znam się na tym ..ale chetnie poczytam jak ktos kto się zna podzieli się swoja wiedzą...:P...choc ostatnio dowiedziałam się ze jest duze prawdopodobieństwo ze mój sen był świadomy ..ale mnie i tak jakoś bardziej intersuje to ze był miły..:)...
Fenikt
Administrator
Administrator
Posty: 544
Rejestracja: 2005-04-11, 23:19
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Fenikt »

Swiadomy sen polega na tym, ze czujesz się we snie jak w rzeczywistosci z tym ze masz totalnie niczym nie ograniczone mozliwosci - to akurat WILD, w LD ladujesz w snie akcja się toczy ale mozesz na nia wplywac :)
Awatar użytkownika
Evevek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: 2005-04-23, 14:13
Lokalizacja: z daleka

Post autor: Evevek »

ja miałem kilka razy spontaniczne świadome sny, ale nigdy nie udało mi się ich "sztucznie" wywołać.
Awatar użytkownika
Kura
Forumowy maniak
Forumowy maniak
Posty: 356
Rejestracja: 2005-05-01, 21:16

Post autor: Kura »

mialam tak moze 2 razy. wiedzialam, ze to sen i ze moge sama nim kierowac, ale ze swiadomoscia snienia, tez bywa ciezko, bo ostatnio "sprawdzalam" czy sen to sen, wyszlo mi ze tak. przyjelam to do wiadomosci i nic z tym nie zrobilam... :?
tifereth
Nowa Krew