Zdjęcia Duchów - Quiz

Odpowiedz


Rozwiąż zabezpieczenie reCAPTCHA.
Emotikony
:D :grin: :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :neutral: :mrgreen: :diabel: :diabel2: :fuckyou: :one: :zly: :kosci: :sindbad: :fuckyou2: :mikolaj: :zdziw: :sylwester: :okulary: :galy:
Wyświetl więcej emotikon

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Zdjęcia Duchów - Quiz

autor: Ivellios » 2005-08-20, 16:37

Nie chcę tego zrobić wbrew woli ogółu ;)

autor: ArturVonFornal » 2005-08-20, 16:35

No to dawaj, Ty tu jesteś władcą ;)

autor: Ivellios » 2005-08-20, 16:30

Ja proponuję wyczyścić temat i zrobić quiz od początku... :)

autor: Darnok » 2005-08-20, 16:21

to moze byc numer 3 :P

autor: ArturVonFornal » 2005-08-20, 16:07

No niech lepiej będzie bo w tej rundzie źle odpowiedziałem ;)

autor: Ivellios » 2005-08-20, 15:56

to będzie dogrywka ;)

autor: FeiDei » 2005-07-28, 21:20

namelles a skad skolowales te niby prawdziwe zdjecie ducha :P:P:P

autor: Ivellios » 2005-07-28, 14:38

Nameless, powiedz od razu że wszystkie trzy zdjęcia to fałszywki i tej rundy nikt nie wygrał :P

autor: intraneus » 2005-07-24, 10:27

Hmmmm, nie bede się sprzeczal, ale nie ma tam jego energii, sprawdzie sami.

autor: FeiDei » 2005-07-24, 00:12

on ma taki krzywy r... hmm twarz jakby chcial wygladac na ducha a nie moze :D

autor: _Nameless_ » 2005-07-24, 00:08

w jednym z opisow widzialem, ze ktos mowil, ze tam jakies plotno wisialo na wieszaku i tak się lampa blyskowa odbila :P ale nie wiadomo, nie wiadomo

autor: ArturVonFornal » 2005-07-23, 23:42

ło żesz, jak dla mnie jedynka wygląda najbardziej tandetnie, to wygląda jak jakiś gosciu w prześcieradle i tyle :P No i jak już zauważył Iluminare, dziwne że ten cały "prawdziwy duch" na focie 1 ma cień :P

autor: _Nameless_ » 2005-07-23, 22:05

tadadata... trójka jest w całosci robiona przezemnie, a bohaterka zdjecia jest, o ile dobrze pamietam moja babcia :P
jedynie 1 jest "niby" prawdziwa
2 to zdjecie 'dymku' gdy się oddycha na dworze, gdzie jest chlodno

autor: FeiDei » 2005-07-23, 13:37

ja stawiam ze 3 jest prawdziwa
osobiscie nic tam nie widze tylko jakas lape wychodzaca z kwiatko :/
zadne dla mnie nie jest prawdziwe ale cos musze wybrac :P

autor: Hunter » 2005-07-23, 11:54

Ja również na 3

autor: ArturVonFornal » 2005-07-22, 21:23

Hmm... sam nie wiem, od razu odpada jak dla mnie numerek 1, starsznie sztucznie wygląda to, co do dwójki i trójki nie mogę się zdecydować, dwójka wygląda jak wada kliszy i tyle, a trójka jakoś tak niezbyt ale skłanam się ku zdjęciu numer 3

autor: Ivellios » 2005-07-22, 17:36

Stawiam na trójkę jako prawdziwą...

autor: intraneus » 2005-07-22, 17:31

Ani jeden nie jest z duchem, oczywiscie nie licząc tych co są a raczej byli w ludziach żywych.
1 - zapewne nie, duch nie ma cienia :p, a po drugie nie ma tam jago enegii
2- Jest bardziej mozliwa, nawet mozna dostrzec twarz, lecz tez nie, widziałem juz gdzies chyba te foto, a 3 to juz napewno :|, i tez nim nie jest , no twierdz jak chcesz nei bede się kłócił ale na zadnym nie ma ducha bez ciała. ;-) .

autor: _Nameless_ » 2005-07-22, 16:43

No to jest...

Obrazek Obrazek Obrazek

Na górę