GRIMOIRUM IMPERIUM.

Odpowiedz

Emotikony
:D :grin: :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :neutral: :mrgreen: :diabel: :diabel2: :fuckyou: :one: :zly: :kosci: :sindbad: :fuckyou2: :mikolaj: :zdziw: :sylwester: :okulary: :galy:
Wyświetl więcej emotikon

BBCode włączony
[Img] włączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: GRIMOIRUM IMPERIUM.

autor: ZUOO » 2007-12-26, 14:49

Tych fragmentów jest pełno na internecie, w szczególności w strefie stron polskojęzycznych - co druga strona zawiera to, co zacytował polikopolik. Zaczytując się w to dogłębniej dochodzę do wniosku, że to nic innego jak dwa bardzo podobne sobie dzieła, chociaż nie muszą byc koniecznie takie same, czy chocby czerpiące z tego samego źródła.
Przyznaję jednak, iż wcześniej byłam zaznajomiona z Necronomiconem i czytając Grimoirum Imperium przyżyłam zmutowane deja vu - gdyż nie wszystko się ze sobą zgadzało.
KrypoArion
Wystarczy, że wpiszesz w wyszukiwarce 'Necronomicon' i znajdzie ;) Może byc po angielsku...

autor: Mawerick » 2007-10-07, 20:21

A no to źle odczytałem Twoje intencje :D Zwracam honor!

autor: Eva unit 01 » 2007-10-06, 23:29

Miałem na myśli to, że nie wązne, czy tekst jesy oryginalny, czy nie, możesz nawet czarowac czytankami z elementarza, jesli w to wierzysz to zadziala.

autor: Mawerick » 2007-10-06, 18:00

Eva unit 01, problem jest taki, że nie można udowodnić, czy necronomicon to wytwór tylko wyobraźni lovecrafta, czy był przed nim tekst,który poprostu tak go zafascynował, że stowrzył nowy.
Wiadomo, że w średniowieczu krążyło wiele ksiąg demonologicznych.
Być może, a właściwie wielce prawdopodobne, że Necronomicon został stworzony na podstawie innych tekstów. Ale przykro, że nie wiadomo, czy rzeczywiście. Nie ma jak tego udowodnić :/

autor: Eva unit 01 » 2007-10-02, 20:24

Kłamstwo które się wieży staje się prawdą, więc wydaje mi się, ze niewazne jest pochodzenie tekstu, jezeli w niego wiezysz, to mozesz stosowac te techniki.

autor: polikopolik » 2007-10-02, 17:24

a może była ostatnia.. hej ale co do istniena samej księgi to nie mozna nic zarzucic bo ona istnieje a nie skupiajmy się na podanym przeze mnie fragmencie tylko ogólnie na księdze, jeśli nie macie nic do wniesienia w ten temat to nie piszcie bo jak wiecie "wszechmocni" admini nie lubią spamu

autor: Hugon » 2007-10-02, 10:33

Jakiś czas temu udało mi się ściągnąć całość tego tekstu, albo przynajmniej coś co wygląda na całość.. Uważam, że sieć nie jest najlepszym miejscem na poszukiwania tekstów tego typu. Przychylałbym się raczej do zdania Evy, że jest to Lovecraft podany w nieco innym sosie. W tekście posiadanym przeze mnie znajdowała się nota wydawcy, którą cytuję we fragmencie
"Kiedy w roku pańskim 1606 cierpiał biedę, wielki astrolog Dr. John Dee był zmuszony do sprzedania wielu swoich bezcennych książek. Pomiędzy tymi, które sprzedał była ta książka, największy grimoire najpotężniejszych zaklęć do zaklinania demonów bardziej krwiożerczych niż te, które uwięził Salomon.
Nie uważasz, że byłaby to ostatnia księga, którą Dee sprzedałby?

autor: polikopolik » 2007-10-01, 23:30

naprawdę?? znaczy grimoirum imperium to na pewno john dee ale nie pomyslales ze moze lovecraft wzial kawalek z johna dee. a jesli to zly fragment na pewno to usuncie a;le najpierw sprawdzcie noi piszcie piszcie co o tmy wiecie.
skad to wziąłęm a co jest pod postem?? źródło

autor: Eva unit 01 » 2007-10-01, 20:59

lol^^ przecie to cytat z necronomiconu. Z kąd ty masz informacje, że john dee miał z tym coś wspólnego? Przeciez necronomicon to wymysł Lovecrafta

GRIMOIRUM IMPERIUM.

autor: polikopolik » 2007-09-28, 22:22

"Kiedy w roku pańskim 1606 cierpiał biedę, wielki astrolog Dr. John Dee był zmuszony do sprzedania wielu swoich bezcennych książek. Pomiędzy tymi, które sprzedał była ta książka, największy grimoire najpotężniejszych zaklęć do zaklinania demonów." To cytat z pewnej strony internetowej. Księgi tej podobno po prostu nie należy czytać bo że tak powiem "zleci" się do nas masa demonów, możemy zostać opętani. Autor strony podaje by czytać księge w kegu magicznym i jeszcze tam coś. Czy ktoś wie coś więcej o tej księdze?? A może posiada kopie bądź czytał fragmenty na necie? Prosze piszcie.

[ Dodano: 2007-09-29, 13:06 ]
ZNALAZŁEM FRAGMENT TEJ KSIĘGI OTO ON:

yarlathotep posłaniec starych duchów ma dwadzieścia jeden imion lub twarzy. Każde z tych imion może być wzywane tylko w odpowiedniej godzinie, od trzeciej godziny dnia do przedostatniej godziny dnia.

Każdemu imieniu towarzyszy święty i specjalny znak, który także musi być uzyty przy odpowiedniej inwokacji. Oto imiona Nyarlathotepa:

Imię trzeciej godziny to Etonetatae i jest on mistrzem magicznych słów i zwrotów, powinienieś często się z nim kontaktować w swej pracy, bo dostarczy ci on wielu słów mocy. Etonetatae nie ma ciała, ale może manifestować swoją obecność jako mgła lub pozostać niewidzialnym.

Imię czwartej godziny to Odanen, który przynosi ze sobą życzenia Starych Duchów, będziesz chciał raczej komunikować się z Odanenem, niż bezpośrednio z samymi Starymi Duchami, bo tak jest o wiele bezpieczniej. Odanen pojawia się przed magiem jako cienista figura, która jest ledwo widoczna.

Imię piątej godziny to Banibo, który wyjawi magowi miejsce ukrycia wspaniałych skarbów, ale uważaj- nie pozwól, aby przekonał cię do opuszczenia kręgu, upewnij się, że przekazał ci wszystkie wskazówki i odpędź go. Banibo pojawia się jako zdeformowany i rozkładający się człowiek, emanujący z siebie odór gnijącej materii.

Imię szóstej godziny to Obinab, wyjawia on magowi wiele tajemnic dotyczących wszechświata. Jest przeciwieństwem Banibo, ale nadal będzie usiłował nakłonić cię do opuszczenia kregu, aby wziąć cię ze sobą w podróż. Jeśli to zechce uczynić, to wtedy nalegaj aby sam dał ci wiedzę, którą uzyskałbys podczas podróży.

Imię siódmej godziny to Bosoro, który pojawia się jako ogromny i ognisty wąż - nie patrz w jego oczy, albo zostaniesz uwięziony na zawsze, zamiast tego nakaż mu ukazać się w ludzkiej formie i będzie on musiał usłuchać. Bosoro posiada wiedzę o ludzkich umysłach i możesz go poprosic o wyjawienie wiedzy o człowieku, którego imię wymówisz.

Imię ósmej godziny to Oxeren, który posiada wiedzę o przeszłości i pojawia się na czarnym koniu, który potrafi gnać szybciej niż czas.

Imię dziewiątej godziny to Badero, który jest panem gestów i nauczy zaklinającego wielu magicznych gestów, dzieki którym bedzie w stanie otworzyć bramy do innych miejsc albo oddziaływać na umysły ludzi.

Imię dziesiatej godziny to Osenin, który posiada kontrole nad ludzkimi ciałami i może zmienić człowieka w dowolny kształt, który zażyczy sobie mag. Osenin pojawia się w ciele człowieka z głową jaszczura, którą otaczają płomienie.

Imię jedenastej godziny to Boxebo, który otwiera drzwi przed magiem, tak że jego droga przebiega bez przeszkód. Boxebo pojawia się jako ogromny insekt z wieloma parami rąk.

Imię dwunastej godziny to Norano, który zna wszystkie księgi, które kiedykolwiek istniały i podyktuje ją magowi, nieważne jakiej księgi szuka w tym czasie. Norano pojawia się jako skrzydlaty skryba.

Imię trzynastej godziny to Onaron, który posiada wielką wiedzę naukową, którą wyjawi magowi i można nawet wydać mu polecenie, aby przyniósł magowi rzadkie materiały, takie jak zioła i kamienie. Onaron pojawia się jako skrzydlaty człowiek z wieloma ostrymi, długimi zębami.

Imię czternastej godziny to Nerexo, który posiada informacje o tajemnych talizmanach i pieczęciach. Nerexo pojawia się w formie starego człowieka z nogami kozła.

Imię piętnastej godziny to Reranber, który jest najbardziej złym duchem i zamorduje każdego człowieka na twój rozkaz. Reranber będzie pojawaił się jako książę w lśniącym złocie, trzymający czarny miecz.

Imię szesnastej godziny to Orosob, który jest najbardziej lubieżnym demonem i stworzy każdą kobietę, jakiej sobie zażyczy mag. Orosob pojawia się jako nagi czarny człowiek, a jeśli nie pojawi się oznacza to, że grasuje po kraju oczarowywując niostrożnych, wtedy powinieneś go wezwać jeszcze raz, ale nie wzywaj go więcej niż trzy razy albo go rozgniewasz.

Imię siedemnatsej godziny to Nineso, który pojawi się jako identyczny sobowtór maga. Nineso posiada moc do zaklinania wielu pomniejszych duchów i mag powinien mu rozkazać, które duchy ma zakląć.

Imię osiemnastej godziny to Ebonor, który wyjawi ci nieludzką wiedzę i sprawi, że zrozumiesz wszystkie języki. Mag powinien zadawać mu pytania i nie namawiać go do obdarowywania darami wiedzy i języka, tak jak obdarował mnie - bo to tylko go rozgniewa. Ebonor pojawia się jako czarny człowiek, ubrany w czarną szatę.

Imię dziewiętnastej godziny to Oredab, który pojawia się jako szkielet jadący na grzbiecie wielkiej jaszczurki. Oredab posiaa moc niszczenia całych miast jednym gestem.

Imię dwudziestej godziny to Nenado, posiada wielką siłę i może wpływać na ruchy gwiazd i planet. Nenando pojawia się jako posąg z głową larwy muchy.

Imię dwudziestej pierwszej godziny to Rubanir, którego postać ciągle się zmienia i zawsze pozostaeni nieokreślona. Rubanir posiada wiedzę o wszystkich rzeczach, które miały miejsce w przeszłości.

Imię dwudziestej drugiej godziny to Obexob, który pojawia się jako unoszące się w powietrzu zwłoki faraona spowite płomieniami. Obexob zsyła wizje magowi, który blizej przyjrzy się płomieniom.

Imię dwudziestej trzeciej godziny to Etananesoe, który jest zbyt przerażający aby znieść jego widok. Etananesoe jest prawdziwym wcieleniem Nyarlathotepa i pojawi się tylko w czasie, kiedy gwiazdy bedą w porządku.

Oto dwadzieścia jeden imion Nyarlathotepa i te imiona mogą byc wzywane tylko podczas swojej godziny używając zaklęć, które później podam, ale uważaj - nie wzywaj więcej niż jednej twarzy dziennie, inaczej Nyarlathotep rozgniewa się przerwie krąg, pożerając maga.

NADAL PROSZE O PISANIA O WSZYSTKIM CO WIECIE NA TEMAT TEJ KSIEGI.
Źródło: http://www.psi.dm3.pl

Na górę