"Kiedy w roku pańskim 1606 cierpiał biedę, wielki astrolog Dr. John Dee był zmuszony do sprzedania wielu swoich bezcennych książek. Pomiędzy tymi, które sprzedał była ta książka, największy grimoire najpotężniejszych zaklęć do zaklinania demonów." To cytat z pewnej strony internetowej. Księgi tej podobno po prostu nie należy czytać bo że tak powiem "zleci" się do nas masa demonów, możemy zostać opętani. Autor strony podaje by czytać księge w kegu magicznym i jeszcze tam coś. Czy ktoś wie coś więcej o tej księdze?? A może posiada kopie bądź czytał fragmenty na necie? Prosze piszcie.
[ Dodano: 2007-09-29, 13:06 ]
ZNALAZŁEM FRAGMENT TEJ KSIĘGI OTO ON:
yarlathotep posłaniec starych duchów ma dwadzieścia jeden imion lub twarzy. Każde z tych imion może być wzywane tylko w odpowiedniej godzinie, od trzeciej godziny dnia do przedostatniej godziny dnia.
Każdemu imieniu towarzyszy święty i specjalny znak, który także musi być uzyty przy odpowiedniej inwokacji. Oto imiona Nyarlathotepa:
Imię trzeciej godziny to Etonetatae i jest on mistrzem magicznych słów i zwrotów, powinienieś często się z nim kontaktować w swej pracy, bo dostarczy ci on wielu słów mocy. Etonetatae nie ma ciała, ale może manifestować swoją obecność jako mgła lub pozostać niewidzialnym.
Imię czwartej godziny to Odanen, który przynosi ze sobą życzenia Starych Duchów, będziesz chciał raczej komunikować się z Odanenem, niż bezpośrednio z samymi Starymi Duchami, bo tak jest o wiele bezpieczniej. Odanen pojawia się przed magiem jako cienista figura, która jest ledwo widoczna.
Imię piątej godziny to Banibo, który wyjawi magowi miejsce ukrycia wspaniałych skarbów, ale uważaj- nie pozwól, aby przekonał cię do opuszczenia kręgu, upewnij się, że przekazał ci wszystkie wskazówki i odpędź go. Banibo pojawia się jako zdeformowany i rozkładający się człowiek, emanujący z siebie odór gnijącej materii.
Imię szóstej godziny to Obinab, wyjawia on magowi wiele tajemnic dotyczących wszechświata. Jest przeciwieństwem Banibo, ale nadal będzie usiłował nakłonić cię do opuszczenia kregu, aby wziąć cię ze sobą w podróż. Jeśli to zechce uczynić, to wtedy nalegaj aby sam dał ci wiedzę, którą uzyskałbys podczas podróży.
Imię siódmej godziny to Bosoro, który pojawia się jako ogromny i ognisty wąż - nie patrz w jego oczy, albo zostaniesz uwięziony na zawsze, zamiast tego nakaż mu ukazać się w ludzkiej formie i będzie on musiał usłuchać. Bosoro posiada wiedzę o ludzkich umysłach i możesz go poprosic o wyjawienie wiedzy o człowieku, którego imię wymówisz.
Imię ósmej godziny to Oxeren, który posiada wiedzę o przeszłości i pojawia się na czarnym koniu, który potrafi gnać szybciej niż czas.
Imię dziewiątej godziny to Badero, który jest panem gestów i nauczy zaklinającego wielu magicznych gestów, dzieki którym bedzie w stanie otworzyć bramy do innych miejsc albo oddziaływać na umysły ludzi.
Imię dziesiatej godziny to Osenin, który posiada kontrole nad ludzkimi ciałami i może zmienić człowieka w dowolny kształt, który zażyczy sobie mag. Osenin pojawia się w ciele człowieka z głową jaszczura, którą otaczają płomienie.
Imię jedenastej godziny to Boxebo, który otwiera drzwi przed magiem, tak że jego droga przebiega bez przeszkód. Boxebo pojawia się jako ogromny insekt z wieloma parami rąk.
Imię dwunastej godziny to Norano, który zna wszystkie księgi, które kiedykolwiek istniały i podyktuje ją magowi, nieważne jakiej księgi szuka w tym czasie. Norano pojawia się jako skrzydlaty skryba.
Imię trzynastej godziny to Onaron, który posiada wielką wiedzę naukową, którą wyjawi magowi i można nawet wydać mu polecenie, aby przyniósł magowi rzadkie materiały, takie jak zioła i kamienie. Onaron pojawia się jako skrzydlaty człowiek z wieloma ostrymi, długimi zębami.
Imię czternastej godziny to Nerexo, który posiada informacje o tajemnych talizmanach i pieczęciach. Nerexo pojawia się w formie starego człowieka z nogami kozła.
Imię piętnastej godziny to Reranber, który jest najbardziej złym duchem i zamorduje każdego człowieka na twój rozkaz. Reranber będzie pojawaił się jako książę w lśniącym złocie, trzymający czarny miecz.
Imię szesnastej godziny to Orosob, który jest najbardziej lubieżnym demonem i stworzy każdą kobietę, jakiej sobie zażyczy mag. Orosob pojawia się jako nagi czarny człowiek, a jeśli nie pojawi się oznacza to, że grasuje po kraju oczarowywując niostrożnych, wtedy powinieneś go wezwać jeszcze raz, ale nie wzywaj go więcej niż trzy razy albo go rozgniewasz.
Imię siedemnatsej godziny to Nineso, który pojawi się jako identyczny sobowtór maga. Nineso posiada moc do zaklinania wielu pomniejszych duchów i mag powinien mu rozkazać, które duchy ma zakląć.
Imię osiemnastej godziny to Ebonor, który wyjawi ci nieludzką wiedzę i sprawi, że zrozumiesz wszystkie języki. Mag powinien zadawać mu pytania i nie namawiać go do obdarowywania darami wiedzy i języka, tak jak obdarował mnie - bo to tylko go rozgniewa. Ebonor pojawia się jako czarny człowiek, ubrany w czarną szatę.
Imię dziewiętnastej godziny to Oredab, który pojawia się jako szkielet jadący na grzbiecie wielkiej jaszczurki. Oredab posiaa moc niszczenia całych miast jednym gestem.
Imię dwudziestej godziny to Nenado, posiada wielką siłę i może wpływać na ruchy gwiazd i planet. Nenando pojawia się jako posąg z głową larwy muchy.
Imię dwudziestej pierwszej godziny to Rubanir, którego postać ciągle się zmienia i zawsze pozostaeni nieokreślona. Rubanir posiada wiedzę o wszystkich rzeczach, które miały miejsce w przeszłości.
Imię dwudziestej drugiej godziny to Obexob, który pojawia się jako unoszące się w powietrzu zwłoki faraona spowite płomieniami. Obexob zsyła wizje magowi, który blizej przyjrzy się płomieniom.
Imię dwudziestej trzeciej godziny to Etananesoe, który jest zbyt przerażający aby znieść jego widok. Etananesoe jest prawdziwym wcieleniem Nyarlathotepa i pojawi się tylko w czasie, kiedy gwiazdy bedą w porządku.
Oto dwadzieścia jeden imion Nyarlathotepa i te imiona mogą byc wzywane tylko podczas swojej godziny używając zaklęć, które później podam, ale uważaj - nie wzywaj więcej niż jednej twarzy dziennie, inaczej Nyarlathotep rozgniewa się przerwie krąg, pożerając maga.
NADAL PROSZE O PISANIA O WSZYSTKIM CO WIECIE NA TEMAT TEJ KSIEGI.
Źródło:
http://www.psi.dm3.pl
"Kiedy w roku pańskim 1606 cierpiał biedę, wielki astrolog Dr. John Dee był zmuszony do sprzedania wielu swoich bezcennych książek. Pomiędzy tymi, które sprzedał była ta książka, największy grimoire najpotężniejszych zaklęć do zaklinania demonów." To cytat z pewnej strony internetowej. Księgi tej podobno po prostu nie należy czytać bo że tak powiem "zleci" się do nas masa demonów, możemy zostać opętani. Autor strony podaje by czytać księge w kegu magicznym i jeszcze tam coś. Czy ktoś wie coś więcej o tej księdze?? A może posiada kopie bądź czytał fragmenty na necie? Prosze piszcie.
[size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 2007-09-29, 13:06[/i] ][/size]
ZNALAZŁEM FRAGMENT TEJ KSIĘGI OTO ON:
yarlathotep posłaniec starych duchów ma dwadzieścia jeden imion lub twarzy. Każde z tych imion może być wzywane tylko w odpowiedniej godzinie, od trzeciej godziny dnia do przedostatniej godziny dnia.
Każdemu imieniu towarzyszy święty i specjalny znak, który także musi być uzyty przy odpowiedniej inwokacji. Oto imiona Nyarlathotepa:
Imię trzeciej godziny to Etonetatae i jest on mistrzem magicznych słów i zwrotów, powinienieś często się z nim kontaktować w swej pracy, bo dostarczy ci on wielu słów mocy. Etonetatae nie ma ciała, ale może manifestować swoją obecność jako mgła lub pozostać niewidzialnym.
Imię czwartej godziny to Odanen, który przynosi ze sobą życzenia Starych Duchów, będziesz chciał raczej komunikować się z Odanenem, niż bezpośrednio z samymi Starymi Duchami, bo tak jest o wiele bezpieczniej. Odanen pojawia się przed magiem jako cienista figura, która jest ledwo widoczna.
Imię piątej godziny to Banibo, który wyjawi magowi miejsce ukrycia wspaniałych skarbów, ale uważaj- nie pozwól, aby przekonał cię do opuszczenia kręgu, upewnij się, że przekazał ci wszystkie wskazówki i odpędź go. Banibo pojawia się jako zdeformowany i rozkładający się człowiek, emanujący z siebie odór gnijącej materii.
Imię szóstej godziny to Obinab, wyjawia on magowi wiele tajemnic dotyczących wszechświata. Jest przeciwieństwem Banibo, ale nadal będzie usiłował nakłonić cię do opuszczenia kregu, aby wziąć cię ze sobą w podróż. Jeśli to zechce uczynić, to wtedy nalegaj aby sam dał ci wiedzę, którą uzyskałbys podczas podróży.
Imię siódmej godziny to Bosoro, który pojawia się jako ogromny i ognisty wąż - nie patrz w jego oczy, albo zostaniesz uwięziony na zawsze, zamiast tego nakaż mu ukazać się w ludzkiej formie i będzie on musiał usłuchać. Bosoro posiada wiedzę o ludzkich umysłach i możesz go poprosic o wyjawienie wiedzy o człowieku, którego imię wymówisz.
Imię ósmej godziny to Oxeren, który posiada wiedzę o przeszłości i pojawia się na czarnym koniu, który potrafi gnać szybciej niż czas.
Imię dziewiątej godziny to Badero, który jest panem gestów i nauczy zaklinającego wielu magicznych gestów, dzieki którym bedzie w stanie otworzyć bramy do innych miejsc albo oddziaływać na umysły ludzi.
Imię dziesiatej godziny to Osenin, który posiada kontrole nad ludzkimi ciałami i może zmienić człowieka w dowolny kształt, który zażyczy sobie mag. Osenin pojawia się w ciele człowieka z głową jaszczura, którą otaczają płomienie.
Imię jedenastej godziny to Boxebo, który otwiera drzwi przed magiem, tak że jego droga przebiega bez przeszkód. Boxebo pojawia się jako ogromny insekt z wieloma parami rąk.
Imię dwunastej godziny to Norano, który zna wszystkie księgi, które kiedykolwiek istniały i podyktuje ją magowi, nieważne jakiej księgi szuka w tym czasie. Norano pojawia się jako skrzydlaty skryba.
Imię trzynastej godziny to Onaron, który posiada wielką wiedzę naukową, którą wyjawi magowi i można nawet wydać mu polecenie, aby przyniósł magowi rzadkie materiały, takie jak zioła i kamienie. Onaron pojawia się jako skrzydlaty człowiek z wieloma ostrymi, długimi zębami.
Imię czternastej godziny to Nerexo, który posiada informacje o tajemnych talizmanach i pieczęciach. Nerexo pojawia się w formie starego człowieka z nogami kozła.
Imię piętnastej godziny to Reranber, który jest najbardziej złym duchem i zamorduje każdego człowieka na twój rozkaz. Reranber będzie pojawaił się jako książę w lśniącym złocie, trzymający czarny miecz.
Imię szesnastej godziny to Orosob, który jest najbardziej lubieżnym demonem i stworzy każdą kobietę, jakiej sobie zażyczy mag. Orosob pojawia się jako nagi czarny człowiek, a jeśli nie pojawi się oznacza to, że grasuje po kraju oczarowywując niostrożnych, wtedy powinieneś go wezwać jeszcze raz, ale nie wzywaj go więcej niż trzy razy albo go rozgniewasz.
Imię siedemnatsej godziny to Nineso, który pojawi się jako identyczny sobowtór maga. Nineso posiada moc do zaklinania wielu pomniejszych duchów i mag powinien mu rozkazać, które duchy ma zakląć.
Imię osiemnastej godziny to Ebonor, który wyjawi ci nieludzką wiedzę i sprawi, że zrozumiesz wszystkie języki. Mag powinien zadawać mu pytania i nie namawiać go do obdarowywania darami wiedzy i języka, tak jak obdarował mnie - bo to tylko go rozgniewa. Ebonor pojawia się jako czarny człowiek, ubrany w czarną szatę.
Imię dziewiętnastej godziny to Oredab, który pojawia się jako szkielet jadący na grzbiecie wielkiej jaszczurki. Oredab posiaa moc niszczenia całych miast jednym gestem.
Imię dwudziestej godziny to Nenado, posiada wielką siłę i może wpływać na ruchy gwiazd i planet. Nenando pojawia się jako posąg z głową larwy muchy.
Imię dwudziestej pierwszej godziny to Rubanir, którego postać ciągle się zmienia i zawsze pozostaeni nieokreślona. Rubanir posiada wiedzę o wszystkich rzeczach, które miały miejsce w przeszłości.
Imię dwudziestej drugiej godziny to Obexob, który pojawia się jako unoszące się w powietrzu zwłoki faraona spowite płomieniami. Obexob zsyła wizje magowi, który blizej przyjrzy się płomieniom.
Imię dwudziestej trzeciej godziny to Etananesoe, który jest zbyt przerażający aby znieść jego widok. Etananesoe jest prawdziwym wcieleniem Nyarlathotepa i pojawi się tylko w czasie, kiedy gwiazdy bedą w porządku.
Oto dwadzieścia jeden imion Nyarlathotepa i te imiona mogą byc wzywane tylko podczas swojej godziny używając zaklęć, które później podam, ale uważaj - nie wzywaj więcej niż jednej twarzy dziennie, inaczej Nyarlathotep rozgniewa się przerwie krąg, pożerając maga.
NADAL PROSZE O PISANIA O WSZYSTKIM CO WIECIE NA TEMAT TEJ KSIEGI.
Źródło: http://www.psi.dm3.pl