Znaleziono 75 wyniki

autor: Vozone
2010-12-03, 22:38
Forum: Świat snów
Temat: Co Wam się ostatnio śniło?
Odpowiedzi: 1563
Odsłony: 330368

Re: Co Wam się ostatnio śniło?

Jakaś kobieta, która wyglądała na moją żonę...
autor: Vozone
2010-12-03, 22:37
Forum: WITAJ PRZYBYSZU!
Temat: Powitać!
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 111

Re: Powitać!

Witam i życzę miłego pobytu na forum, poszerzania swojej wiedzy a także dzielenia się nią z innymi.
autor: Vozone
2010-12-03, 22:29
Forum: Książki, muzyka i filmy
Temat: Czego aktualnie słuchacie?
Odpowiedzi: 363
Odsłony: 5127

Re: Co Aktualnie słuchacie ???

StarGuardMuffin – Dokad Zmierza ten Swiat.
autor: Vozone
2009-04-19, 11:08
Forum: WITAJ PRZYBYSZU!
Temat: Mrr,mrr.
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 325

Re: Mrr,mrr.

Arek pisze:
Crowley pisze:Trochę pieprzysz, ale mnie to nie przeszkadza.
Witamy na pokładzie!
Kolega to dobrze napisał , ja się przyłączę
Ja też się przyłącze do tych słów...
Witamy bardzo serdecznie.!
autor: Vozone
2009-04-19, 11:07
Forum: Off-topic
Temat: Winszujemy,życzymy-a co.
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 377

Re: Winszujemy,życzymy-a co.

FaKtoMaaN pisze:Ivellios tak bez drugiej połowy przez całe życie?? no co ty??
Ciężko, ciężko będzie...
Ale da się żyć i tacy ludzie są szczęśliwi...

Życzę sobie jak najlepszych wyników w nauce. xD
autor: Vozone
2009-04-19, 11:06
Forum: Świat snów
Temat: Co Wam się ostatnio śniło?
Odpowiedzi: 1563
Odsłony: 330368

Re: Co Wam się ostatnio śniło?

Mi się śniło, ze wygrałem jakiś konkurs i odstałem się na dobrą uczelnię... ;p
Fajnie by było. xD
autor: Vozone
2009-04-19, 11:05
Forum: Wiara, religie i sekty
Temat: Religia-czy to w co wierzymy istnieje czy religia to biznes?
Odpowiedzi: 117
Odsłony: 20546

Re: Religia-czy to w co wierzymy istnieje czy religia to biznes?

Dla wielu ludzi nie ma czegoś takiego jak Bóg czy wiara dla nich jest tylko kapłan, kościół, ofiara... Słysząc i widząc mediach o tym co się dzieje... i co oni wyprawiają ludzi postanawiają odejść z wiary... Kolego, trochę starszy ode mnie, 19 lat, opowiedział mi taką historię, autentyczną, kóra go ...
autor: Vozone
2009-04-19, 10:57
Forum: WITAJ PRZYBYSZU!
Temat: Cześć ;>
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 302

Re: Cześć ;>

Witam bardzo serdecznie...
Kobiet zawsze miłe widziane. xD
Mam nadzieję, że miło tu spędzisz z nami czas, Paulino... ;p
autor: Vozone
2009-04-19, 10:55
Forum: WITAJ PRZYBYSZU!
Temat: Witajcie!
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 231

Re: Witajcie!

Witam bardzo serdecznie na forum... ;p
autor: Vozone
2009-04-19, 10:50
Forum: WITAJ PRZYBYSZU!
Temat: E?
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 419

Re: E?

Witam bardzo serdecznie i życzę miłego postowania na forum, mam nadzieję, ze miło tu spędzisz czas. ;]
autor: Vozone
2009-04-09, 10:33
Forum: UFO i obce cywilizacje
Temat: O UFO ogólnie
Odpowiedzi: 293
Odsłony: 127124

Re: O UFO ogólnie

Zgadzam się z poprzednikami...
Trzeci najlepszy jeszcze takiego nie wiedział... to znaczy w taki sposób ukazującego istoty po za ziemskie...
Ale technika w dzisiejszym czasie poszła tak bardzo do przodu, ze wszystko da się sforsować..
Osobiście nie wierzę w UFO... xDD
autor: Vozone
2009-04-09, 10:31
Forum: Nasze zainteresowania, twórczość oraz pasje
Temat: marzyciele
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 1626

Re: marzyciele

Każdy marzy w mniejszym lub w większym stopniu...
Ja mam bardzo dużo marzeń tych mniejszych i większych...
Ale na ogół to staram się żyć teraźniejszością i patrzeć racjonalnie na świat. ;)
Te które są trudne w realizacji lub nie mal nie wykonalne staram się na samym początku skreślić... ;)
autor: Vozone
2009-03-28, 14:28
Forum: WITAJ PRZYBYSZU!
Temat: Witam. ;]
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 935

Re: Witam. ;]

Ok.. nie ma sprawy..
W ogóle dzięki za info...
Od dawno szukałem jakieś intrygi...
No i dzięki Tobie znalazłem ją...
Wiem co będę robił przez najbliższe dni, serfując po necie ;p
autor: Vozone
2009-03-28, 14:25
Forum: WITAJ PRZYBYSZU!
Temat: Prośba do wszystkich użytkowników forum
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 1097

Re: Prośba do wszystkich użytkowników forum

FaKtoMaaN pisze:Ja wysyłam linki na naszej klasie w komentarzach:D
Spamer... xD
A może tak założyć konto na naszej klasie i rozsyłać zaproszenia.?
Albo dodać do jakichś Toplist... ;p
Można też jakiegoś bloga napisać na jakimś znanym serwisie..
Może akurat ktoś wpadnie... ;p
autor: Vozone
2009-03-24, 13:17
Forum: WITAJ PRZYBYSZU!
Temat: Witam. ;]
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 935

Re: Witam. ;]

Ooo super sprawa... xD
Jakbyś dała jakieś materiały albo zaczep to byłbym bardzo wdzięczny... xD
autor: Vozone
2009-03-24, 13:16
Forum: Świat snów
Temat: Śnij to, co chcesz.
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 7877

Re: Śnij to, co chcesz.

Pamiętam jeden sen dokładnie identyczny do tego poprzedniego coś jak [deżawi = nigdy tego nie umie napisać], nie pamiętam już o czym on był pamiętam tylko, że było coś takiego gdyż dłużej się na tym zagłębiałem i szukałem o tym informacji, a kontynuacja zdarza się do dnia dzisiejszego... obudzę się ...
autor: Vozone
2009-03-18, 17:57
Forum: WITAJ PRZYBYSZU!
Temat: Witam. ;]
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 935

Re: Witam. ;]

Vozone a ja mieszkam w Libiążu :grin: Witam i pozdrawiam. Hmmm w wakacje na basenik tam jeździłem... To naprawdę blisko... ;p Zawsze można zostać mnichem. Słyszałem, że Tybetańscy mnisi żyją średnio 130 lat!:p Lol... Ale tu nie chodzi o długość życia... Chciałby mieć przez całe życie 15 - 17 lat .....
autor: Vozone
2009-03-18, 17:55
Forum: Życie po śmierci
Temat: Duch mojego wujka
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 3728

Re: Duch mojego wujka

Dziwne trochę, że dopiero po roku...
Słyszałem o czymś taki ale zaraz po śmierci pierwszy, drugi dzień duch przychodzi do bliskiej nam osoby aby ją zazwyczaj pocieszyć...
autor: Vozone
2009-03-15, 14:48
Forum: Off-topic
Temat: Forum nieznane.pl
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 308

Re: Forum nieznane.pl

Dzięki za informację...
Ja się tam nie wybieram... jedno forum mi wystarczy i to w dodatku nie byle jakie bardzo mi się tu podoba...
Zgadzam się ze Spockiem nie róbmy tego za plecami jak tchórze tylko jak mam coś do powiedzenie to powiedzmy to w twarz...
autor: Vozone
2009-03-15, 14:45
Forum: WITAJ PRZYBYSZU!
Temat: Witam. ;]
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 935

Re: Witam. ;]

No wiem, że nie ma...
Ale coraz bardziej zaczynam sobie zdawać sprawę jak cenne jest życie i czas, ktróy płynie nie ubłaganie...