Znaleziono 11 wyniki

autor: Angelique Papillon
2008-12-25, 15:16
Forum: Życie po śmierci
Temat: Wierzysz w reinkarnację?
Odpowiedzi: 150
Odsłony: 66355

Re: Wierzysz w reinkarnację?

Może i dziwny ale dla mnie jest to logiczne. :P
2008-12-24, 16:19
Forum: Świat snów
Temat: Konsekwencje wywoływania duchów..:(
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 22603

Re: Konsekwencje wywoływania duchów..:(

Nie znam się na tym za bardzo, ale myślę, że może umówiłybyście się razem z tą koleżanką i obie odwołały ducha? Jeśli modlitwa przed snem nie pomaga a nawet pogarsza sprawę to jest kiepsko. Osobiście myślę, że gdy to coś już cię obudzi to może wtedy powinnaś zacząć się modlić?
2008-12-24, 15:42
Temat: Sny, a przyszłość oraz spotkania ze zmarłymi.
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 20344

Re: Sny, a przyszłość oraz spotkania ze zmarłymi.

Słyszałam o ludziach, którym śnią się zmarli. Jest to fakt i dużo jest takich ludzi. W mojej rodzinie nie było takich przypadków, związanych ze snem. Moja babcia opowiadała mi jednak, jak kiedyś wracając z pracy (w środku dnia) czekała na przystanku na autobus. Był tam tłum ludzi, a ona nagle spostr...
2008-12-24, 15:26
Temat: Wasze koszmary senne...
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 9277

Re: Wasze koszmary senne...

Mi ostatnio śnił się dosyć dziwny sen. Był on osadzony w rzeczywistości gry komputerowej. Biegłam przez jakieś chmurki i muchomorki :P (coś jak w grze Mario) razem z moja koleżanką. Ścigałyśmy się. Na końcu snu ona uśmiechnęła się do mnie a jakiś głos w tym śnie powiedział: Ona gra nie fer. Tylko ty...
2008-12-23, 22:07
Forum: Demonologia i demonolatria
Temat: Przywolywanie demonow
Odpowiedzi: 85
Odsłony: 26055

Re: Przywolywanie demonow

Ja czytałam opis Krocel'a. W sumie pewnie całkiem przyjemny gość, noi ma swoje legiony... Masz rację Lordzie666 (przeczytaj artykół o liczbie szatana, bo ta jest niepoprawna) przywołaj go, podbij świat, opanuj paranormalium, zgładź ludzkość... Tylko najpierw stuknij się w łeb! Wiesz fajnie jest się ...
2008-12-23, 21:48