Technika OOBE.

Tematy dotyczące świadomego śnienia (LD), doświadczeń pozacielesnych (OOBE) oraz podróży mentalnych. Pytania o sposoby osiągania, ćwiczenia itd LD i OOBE prosimy umieszczać w przyklejonych tematach
Artur1996

Technika OOBE.

Post autor: Artur1996 »

Witam,jeśli temat już taki był a raczej na pewno był to proszę o wyrozumiałość jestem początkującym użytkownikiem tego forum i dopiero zaczynam chłonąć zasady tu obowiązujące.Chciałbym się dowiedzieć dwóch rzeczowych informacji o OOBE...
1-Czy praktykowanie OOBE niesie ze sobą jakieś niebezpieczeństwa?
2-Jak mam to zacząć,nie mam pomysłu jak i od czego zacząć,trzeba mieć jakieś zdolności do praktykowania czy wystarczy poznać odpowiednie tajniki?
Pozdrawiam. :)
Awatar użytkownika
Vampirio
Dyskusjoholik
Dyskusjoholik
Posty: 668
Rejestracja: 2011-04-27, 20:50
Komentarze: 2

Re: Technika OOBE.

Post autor: Vampirio »

Na początku powinieneś zająć się świadomymi snami z nich najłatwiej jest przejść w stan OOBE. W każdym razie ja tak mam.
Artur1996

Re: Technika OOBE.

Post autor: Artur1996 »

Świadome sny też swoją drogą,ale od czego i jak zacząć praktykować LD?Co powiniem zrobić,zakupić jakieś książki?
Awatar użytkownika
Vampirio
Dyskusjoholik
Dyskusjoholik
Posty: 668
Rejestracja: 2011-04-27, 20:50
Komentarze: 2

Re: Technika OOBE.

Post autor: Vampirio »

Na początek proponuję przejrzeć to forum. Z pewnością znajdziesz coś ciekawego (osobiście nie szukałem),później poszukaj na innych stronach, książki kup dopiero jak nic nie znajdziesz.
Artur1996

Re: Technika OOBE.

Post autor: Artur1996 »

Patrzyłem na różne strony,opisywali technikę 4+1,myślisz że sprawdzona i skuteczna?
Awatar użytkownika
Dagmara
Senior forum
Senior forum
Posty: 1535
Rejestracja: 2008-02-29, 18:57
Lokalizacja: Kłodzko
Komentarze: 1

Re: Technika OOBE.

Post autor: Dagmara »

Radzę najlepiej samemu sprawdzić na sobie tą technikę, bo wiesz na jednego może działać jak najbardziej z pozytywnym skutkiem, a na drugiego nie.
Artur1996