Ostatnio ze mna jest tak. Dwa dni temu miałam sen koszmar. Śniała mi się jama w która się zapadłam podcvzas spaceru w duzym lesie. Widziałam równiez innych ludzi spadających z kijami zrobionymi z np. brzozy. gdy spadłam zobaczyłam ogromnego czarnego psa z duzymi żółtymi slepiami. Krzyknęłam mama uspokoiłam się i odrazu ujrzałam Chrystusa i sw. Jana. Pomyślałam o tym psie szatan. Potem nie miałam snów. Za to dzis przyśniła mi się kuzynka. Była jak żywa. Co myślicie o takich snach? Co one znaczą?
Ze jesteś osobą bardzo religijną i zapewne naoglądałaś się filmu "omen" przed zaśnięciem lilijko. za mało wiemy by rzec ci coś bardziej konkretnego, mam tylko jedno pytanie - skąd na bogów chaosu wiedziałaś ze kije są wykonane z brzozowego drewna a nie np dębiny ?
Dzięki za szybka odpowiedz. Nie znam się za bradzo na dzewach. Choc w lesie jaki mamy w mojej miejscowosci mamy takie dzrzewa jak w moim śnie. Nie wiem. Troche mnie zmusiłeś do zastanowienia. Może w śnie przezyłam dejavu. Wiem ze mam długa pamiec. To chyba po swietej pamięci dziadku.
Pomyslałam w śnie apokalipsa. Nie pamietam dokladnie Biblii . Może w momencie snu cos mi się skojarzyło. Mogła zadziałać tez wyobraznia. Tak jakos mi się kojarzy ze gdzies występuje św. Jan i jego wizerunek. Chyba to Nowy Testament. Ten sen to był prawdziwy koszmar obracałam się w łóżku. Najdziwniejsze do mnie było to że dotknełam tego okropnego psa. Wyczułam jego miesnie - dotknełam go po grzbiecie. Wstąpiła we mnie jakas odwaga. Tyle moge Ci dodac.
Wizerunek św. Jana nie jest wyraźnie nakreślony w Biblii. Był ewangelistą, który spisał Apokalipsę ale nie ma jakichś wskazówek, które mogłyby go pozwolić jednoznacznie rozpoznać. Jest przedstawiany jako starzec. Jego atrybutem jest orzeł, ale to jest tylko ikonografia i tego nie ma dokładnie opisanego.