Momencik. Jestem całkiem zielony w tym temacie więc popytam. Czy ktoś naprawdę wyszedł z ciała? Bo tak o tym opowiadacie ale jakoś tak za lekko. Powiedzcie co czuliście itd. Napiszcie mi wszystkie za i przeciw tego oobe. Jaki jest najlepszy sposób żeby to osiągnąć?
"Jestem Polakiem - więc mam obowiązki polskie: są one tym większe i tym silniej się do nich poczuwam, im wyższy przedstawiam typ człowieka."
Pewnie. Wiele osub wychodzi z ciała ... Zdażały się też przypadki samowolnej podrózy astralnej np. w pirzmidzie naukowiec ktury został w grobowcu na noc ...